משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אז ככה כמו כל בנאדם שמבין קצת במשחקים גם אנ ימתגעגע לתקופת ההירוס 3 אני מת לחזור לשחק ברשת עם העולם ואין אני לא יודע איך יש איזושה דרך לשחק עם העולם ברשת בהירוס 3? , פעם הייתה לי איזושהי תוכנה.....
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
nfs:hot pursuit 1 or 2 nfs:high stakes 1 or 2 ??? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שתי מחשבים שמחוברים ברשת בעזרת קבל רשת והם על אותו חשבון קאונטר שאני מנסה להיכנס לסרבר הוא אומר שיענו אני נימצא בו כבר (עם המחשב השני) איך אני יכול לשחק בשתי המחשבים באותו סרבר עם אותו חשבון ???
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לפני שקרס לי ה HD, שיחקתי במשחקי רשת בפינגים סבירים. אחרי שקניתי חדש והתקנתי הכל שוב, הפינגים עלו בצורה דרמטית שלא מאפשרת לשחק ברשת. לכן אני מניח שזה עניין של הגדרות - איך מורידים את הפינגים ? ד"א ב HD הקודם השתמשתי ב XP, בנוכחי אני משתמש ב WIN 7. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הורדתי את המשחק deadlight -flt-full 2012 ושסיימתי להוריד ניכנסתי לקובץ RAR וזה מה שאני רואה (ראו תמונה מצורפת) איך אני מתקין את זה בבקשה חייב עזרה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים מישהו יודע איפה אפשר לרכוש special edition ? אשמח לקישור
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, ראיתי כמה תחרויות בינלאומיות של משחקים כמו Unreal Quake ועוד משחקי פעולה.. יש מצב שיש כמה כאלה בארץ? בטח הפרסים צנועים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בערך חודש עד שאוכל להתארגן על PC חדש ואני תקועה עם הלפטופ העתיק שלי. אני מתה משעמום, אז כל רעיון למשחק שיכול לרוץ על לפטופ רגיל (כרטיס מסך ג'נרי, 2GB זיכרון ומעבד T6400) יתקבל בברכה! כרגע יש לי ANGRY BIRDS ומונופול ;D
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סדרת הפעולה המצליחה של Gearbox Software חוזרת ובגדול עם גיבורים חדשים - לדרישות מערכת מעודכנות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה בזק פתחו שרתים מהירים מאוד במיוחד ללקחות בזק בין-לאומי של HALO,CS,AMERICAS ARMY הסרברים במהירות 30 PING זה האתר של בזק משחקים: games.bezeqint.net תהנו
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני מקבלת QUEST איך אני יודעת לאן ללכת? הסתכלתי במפה ולא רשום לי לאן...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה יצאתי מהכלא ואז הגעתי למשימה שאני צריך להשיג 10 מכוניות ולהשים אותם במוסך ולתקן שמתי תיקנתי ונתקעתי אני לא יודע מה הלאה...., בבקשה עזרה!!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
NOM WINS. REPLAY: http://www.leaguereplays.com/replays/match/224707/
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחים שלי, הורדתי את התוכנה STEAM שממנה אפשר לשחק COUNTER STRIKE ברשת אבל אני צריך CD KEY כדי לשחק. בשביל לשחק רגיל עם המחשב ולא ברשת לא צריך CD KEY, אבל צריך אותו כדי לשחק עם התוכנה STEAM. אם מישהו קנה את המשחק ויש לו CD KEY והוא לא משתמש בו, אז בבקשה תביא לי את הCD KEY. תודה למי שמביא
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיצד נדע באילו אתרים לקנות משחקים? אני שואל זאת מכיוון שאני רוצה לקנות את המשחק SUBNAUTICA ואינני יודע כיצד אוכל לדעת שהמקור שממנו אני קונה את המשחק, לא יוכל לגנוב את פרטי האשראי שלי.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חבר'ה קניתי את המשחק איך שיצא ועדיין לא יצא לי לשחק עם צוות כל כך ומכאן באה השאלה אם יש שחקנים ישראליים שמעוניינים להקים צוות? הניק שלי בUPLAY הוא revirev
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו ניסה ויכול להגיד מה האפקט על הביצועים? שווה להריץ על I7 ו GTX 1080 ב 4K?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
להיט העולם הפתוח של חברת Rockstar Games מהדור הקודם ינחת סוף כל סוף גם ב-PC, בהנחה שיש לכם גישה לשירות ה-PlayStation Now להזרמה ישירה לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
משהו שיחק ב braid של גרסת המחשב איך המשחק? בגרסת ה xbox הוא קיבל ציון גבוה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני וחברים מחפשים משחקי CO OP טובים לשחק בהם על המחשב יש המלצות? עם יש משחקים ליותר משניים בco op והם היו טובים אז תביאו גם. תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רוצים להבין על מה כל המהומה בלהיט האינדי המקוון הגדול ביותר של השנה החולפת? בימים הקרובים תהיה לכם הזדמנות לכך פסח כבר כאן, ואם יש לכם רצון למצוא שעשוע דיגיטלי שיסייע לכם להעביר את הזמן בצורה נעימה – לחנות של Steam יש כמה וכמה פתרונות בשבילכם. הפלטפורמה המקוונת מציעה סוף שבוע של משחק חינמי בשני כותרים שונים ופופולריים הפעם – עם Rocket Leagueשהפך לתופעה בינלאומית כמעט חסרת תקדים, ו-Company of Heroes 2 אשר ממשיך לשמור על קהילה מקוונת חזקה גם היום, כמעט שלוש שנים אחרי שהושק לראשונה. Rocket League צמד המשחקים יהיה זמין להורדה וגישה חינמית עד לשעות הערב ביום ראשון, ה-24 באפריל, כאשר מי שיתלהבו מהחוויה יוכלו גם לבצע רכישה שלהם במחיר מוזל …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן התופעה מתרחשת בעיקר בשרתים ישראלים (פינג נמוך), בדרך כלל כשאני נהרג, אני מרגיש כאילו יורים בי בנשק של 5000RPM בלי שום אפשרות להתחמק. ניסיתי לשחק עם הNETWORK SMOOTHER (כרגע הוא כבוי), הפינג שלי מעולה (10-15 בארץ), הFPS לא נופל מ100 (משחק על LOW), הפורטים פתוחים (עם DMZ ופתוח בפיירוול של הווינדוס- הורדתי גם תוכנה לוודא שהם אכן פתוחים). יש למישהו הצעה ? חיפשתי בפורומים של באטל-לוג וראיתי שהתופעה די נפוצה אבל אף אחד לא הציע לה פתרון. אגב מה שמוזר - אם יש לי וליריב פינג נמוך מאוד, אמור להיות לי זמן להתחמק. אם יש לי וליריב פינג גבוה, אני כבר אסיים להרוג אותו עד שהוא יקבל ממני את המידע ... ומה שקורה לי בפועל הוא ההפך .
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
הייתי רוצה לדעת מה הרמה של הישראלים במשחק ולראות גם מי משחק מהפורום. הנה ה- Main שלי Level 61 Undead Mage - Fire Spec http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Hashzor והנה ה- Alt הראשי שלי Level 28 Blood Elf Priest - Holy Spec http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Karazhan&n=Jaeden
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


