משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
today i buy the full version but the version is old and i want to install the last patch so i can play on rancked and israel servers so i need new version so do i have to instal the 1.03 patch and after that 1.2? in BF2
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחרונה אני משחק הרבה Air superiority כדי להתאמן על dog fights אבל פשוט קורעים אותי למישהו יש טיפים לשחקן מתחיל ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בליזארד ממשיכה לכבוש את השחקנים בכל פעם מחדש. משחק הפעולה המקוון החדש שלה, Overwatch, חוגג השקה מוצלחת ביותר עם מעל לשבעה מיליון שחקנים שרכשו והחלו לשחק בו בתוך כעשרה ימים מאז הושק רשמית - מה שהופך את תחילת הדרך שלו לאחת מהמוצלחות ביותר מאז ומעולם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במותג חדש לגמרי. https://goo.gl/n2ZqM3
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק Battlefield 2142 הוא משחק רשת בלבד ? כי כשאני נכנס אליו יש לוגין... תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, התקנתי את המשחק lego marvel super heroes על גבי המחשב, המשחק עובד כ-3 דקות ואז המסך נהייה שחור, על מנת להתחיל לעבוד על המחשב מחדש נידרש לבצע לעשות ריסטרט. נא עזרתכם בהבנת הבעיה. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק לכל גרסאותיו קיבל 8.7 (ציון מאוד טוב אין ספק) מאתר IGN. חיקוי של GTA אבל חיקוי טוב! תנו את דעתכם
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חזרתי לשחק לאחר כמה חודשים של הפסקה. שמחתי נורא לראות שמלא אנשים אומרים שהמשחק תוקן. ו.. הוא עובד לי כל כך על הפנים שהייתי שמח לחזור לתקופה של הקריסות, בערך כשהוא יצא. מה זה החרא הזה?! המשחק כל - כך - לא שחיק שאני לא יכול אפילו לכוון עם הטנק או הנשק. FRAME RATE על הפנים אפילו בHIGH כששנה שלמה שיחקתי על ULTRA. WTF?!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רשימה ענקית של משחקי הPC שעתידים לצאת ב2008\2009: http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=69169
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בבקשה תהנו הנה הלינק : http://www.macgamer.com/features/publish.php?id=844 אני מביא הרבה חדשות משחקים לאתר הא ;D ;D ;D ;D
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך למחוק משחק לצמיתות שלא תישאר תיקייה אחת שלו במחשב ואמרו לי למחוק כל מה שיש בריג'סטרי אבל אני לא מבין איפה התיקייה הזאת נמצאת בבקשה תגידו לי איפה היא נמצאת תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכותר הגדול הראשון של חברת Ubisoft לשנה החדשה ידרוש חומרה מודרנית ומתקדמת מהממוצע בכדי להיראות ולעבוד במיטבו לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שני משחקי הפעולה הצבאיים הגדולים לשנת 2018 נחשפו רשמית - והם ממש לא מה שציפינו לראות לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
פרטים מלאים על התוכנה ניתן למצוא בדיון שפתחתי לפני מספר שבועות: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=511104.0 מכיוון ששכתבתי חצי מהקוד, החלטתי לפתוח דיון חדש ונקי, על מנת לתת תקציר לתוכנה, סרטון המדגים את פעולתה, וכמובן קישור להורדה. מטרת התוכנה להציג תוכן חדש (DLC) למשחק, ולאחר שהמשתמש בוחר מה הוא רוצה להתקין מתוך הרשימה, התוכנה עושה את כל העבודה: 1. הורדת התוכן. 2. מציאת מיקום המשחקים. 3. התקנת התוכן בלי שום התערבות מהמשתמש. איזה משחקים נתמכים? Left4Dead2 Alien Swarm Armed Assault 2 איזה משחקים יהיו נתמכים בקרוב? Fallout New vegas Oblivion Left4Dead1 (אני תמיד פנוי להצעות לתמיכת משחקים נוספת במייל Zeevs86@gmail.com) למה לי להשתמש בתוכנה? - Dow…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם העלתי סנייפינג מונטאז' חדש מקווה שתאהבו http://www.youtube.com/watch?v=GsxNLWulbDo
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את המשחק הזה די המון זמן. כששיחקתי בו במחשב הישן המשחק היה רץ על מינימום ולפעמים גם די לאט אבל הבעיה שאני אזכיר בהמשך לא הייתה קיימת. כרגע במחשב הדי חדש שלי (מפרט בצד) המחשב כמובן מריץ את המשחק חלק רק שיש בעיה קטנה בסאונד, הבעיה היא שיש קטעים מסוימים (בד"כ שיורד גשם במשחק) שאני לא שומע את האנשים שמדברים או את הצעדים שלי, גם ביריות אני שומע רק את הבס... מוזר. תעירו לי אם לא הייתי כל כך מובן. לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברים! קוראים לי אורון ואני בן 25 מהמרכז. אוהב משחקים ועם התלהבות אמיתית אליהם מאז שאני מכיר את עצמי. החלטתי לפתוח ערוץ יוטיוב ולשתף אתכם במשחקים כיפים ומעניינים שאני אוהב -- ולא משחקים מפגרים כמו Call of duty ושיט חסר עומק ומשעמם שכזה. מדי פעם חברים טובים שלי מצטרפים אליי ונכנסים איתי לעולם - אז תצפו לצעקות, התרגשות, ויכוחים ולבטים הא. ובנוסף לזה, יש לי מחשב די מפלצתי. מה שאומר שההגדרות גראפיקה הן מקסימליות בכל המשחקים חעחע. יש כבר עוקבים ומגיבים קבועים. אשמח אם תצטרפו, תצפו, תעשו סאסקרייב. אני מעלה סרטון אחד - 2 בשבוע. ככל שיהיה יותר ביקוש אעלה עוד. בקרוב אתחיל להעלות מדי פעם גיימפליים רנדומלים שלי ושל חבר עושים שטויות ב GTA 5. הערוץ: https://www.youtube.…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה אני עושה אם יש לי בעיה עם השירות של STEAM? שלחתי להם יותר מחמישה מכתבים והם פשוט לא עונים לי. לגבי החלפת משחק MW2 ל MW3 הם ענו לי בחיוב אבל ביקשו ממני לאשר את הזיכוי לארנק שלי שלחתי אישור והם פשוט לא עונים כבר שלושה ימים מה עושים? יש רשות מחוקקת באינטרנט שנמצאת מעל האתרים הללו אם מישהו מקבל שירות לקוי כמו בעולם האמיתי? בנוסף הדרך היחידה לתקשר איתם היא דרך האתר שלהם מישהו מכיר דרך ישירה אגב פניתי ל VALVE והם כתבו לי תודה שפנית אלינו יש לנו מאות אלפי פניות ביום נקווה שנוכל לעלות לך.... עיזרו לי תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היה פעם איזה משחק כזה שבונים מן בובות כמו בצעצוע של סיפור ואז אפשר להלחם איתן. ואם לדוגמא הפלתי ליריב את היד אני יכול לקחת אותה ולהרביץ לו איתה. מישהו זוכר?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בקיצור, אני בשלב בו צריך להרוס את המצודה של Fanja בצפון כדי להכניע אותו. הבעיה שיש לי הגבלה של 20 אנשים וגם אחרי שהפכתי את כולם לDragon Warriors אני לא מצליח להביס אותו. איך שאני נכנס לשטח שלו באה חמולה ענקית של חיילים (נראה לי משהו פי שניים מהחיילים שיש לי) ומחסלים לי את כולם. חרשתי כבר את כל המפה בנסיון למצוא דרך אחרת (מצאתי שביל צר בצד שמאל שהולך לאותו מקום אבל שוב, אותה תוצאה). אם מישהו שיחק בזה ועבר את השלב הזה, אנא, תנו לי טיפים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משתלם להיות נועזים: מעריץ של סדרת Fallout שלח לבת\'סדה 5 קילוגרם של פקקי בקבוקים, ויקבל אותם של המשחק הרביעי החדש לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%95%d7%a9-%d7%90%d7%aa-fallout-4-%d7%a2%d7%9d-2000-%d7%a4%d7%a7%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%a7%d7%91%d7%95%d7%a7%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי empire earth וגם יש לי שם בעיה כשאני נכנס למשחק ישר כל הכתוביות זאת אומרת התפריטים הכל מופיע בסימני שאלה (אין כתוביות באנגלית) ??? :'( :'( ??? ??? למה??? אולי צריך קובץ פיקס כמו ב-gta3 אבל אני לא יודע מאיפה להשיג אותו ואם הוא באמת קיים. אז אם מישהו יודע אז בבקשה. :'(
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בואו לשמוע את הסיפור של אחד ממשחקי הרשת הפופולאריים ביותר כיום: League of Legends, שלא היה הופך לאימפריה ללא כמה מעריצים שרופים של וורקראפט 3 לכתבה: http://hwzone.co.il/מהמרתף-הביתי-אל-פסגת-העולם-הסיפור-של-league-of-le/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מקבל עוד כמה ימים את המחשב החדש. ורציתי לשאול איזה משחקים כבדים (וטובים) שווה להתקין בו? (אני כבר משחק ב OBLIVION ו C&C3)
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לכם זמן פנוי אבל אין לכם יותר מדי משאבים כספיים להשקיע? נהדר - הנה תשעה כותרים שלא ידרשו מכם אפילו שקל ויוכלו לספק לכם שעות של בידור לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


