משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בבNFSU ניסיתי עם חברים להפעיל את הLAN אבל לא עבד כל מה שעשינו לא עבד (שבוע שעבר) אז התייאשנו ואמרנו שזה בגלל שזה משחק ישן אז כבר לא עובד היום שאנחנו מנסים אני או הוא יוצאים LAN SERVER אבל השני לא מוצא תסרבר בכלל (ולא אף סרבר אחרר) כאילו אין משחקי רשת כעת.מה ניתן לעשות ?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה שאין אפשרות להפעיל את האון ליין או שאני פשוט לא מוצא את זה זה לא הגיוני עזרה!!!!!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי הורדתי את הטריינר לBNA2005 התקנתי אותו בתיקיית המישחק, אני מריץ את המשחק דרכו אבל זה לא עובד, עכשיו שמתי לב שכתוב על לשונית הטריינר כפתורים, אבל מתי לוחצים עליהם? תודה מראש Install [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
ניסיתי כל מיני דברים שרשומים באתרי צ'יטים ללוחץ ~ ואז לכתוב god_mode_count=1 וכל מיני קודים אחרים אבל הם לא עובדים לי.. מה צריך לעשות?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ל-XBOX יש למטה את הקוד שמשחקים עם Rocky איך עושים את זה ??? http://www.cheatcc.com/xb/djffny.html
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
http://www.cheatcc.com/pc/chaser.html לא כל כך הבנתי מה צריך לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=89288 מה זה אומר Command line ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי את הקודים, ואיך מפעילים אותם תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 922 צפיות
-
-
-
אודה מאוד למי שיוכל להסביר בצורה מפורטת ככל האפשר, כיצד מפעיעלים צ'יטים במישחק. תודה
-
- 3 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
נתקעתי בקטע שההוא עם המסוק לקח לי את כל הנשק ואת הכל . ואז הוא זורק אותי במפל שם עם כל המפלצות עם רובה מסכן אחד....קיצר אני לא מצליח לעבור את זה כבר הרבה מאוד זמן אז רציתי שמישהו יתן לי עזרה איך לעבור את זה או שיתן לי צ'יטים והסבר איך להפעיל אותם אם אפשר... תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי את המשחק והוא טס עם המחשב החדש שלי אין לי כח לפרט עכשיו שאני מנסה לשחק ברשת זה לא מוצא לי שרתים ושאני ניכנס עם the all seeing eye זה נכנס אבל לא מיתחבר לשרת זה עושה awiting conection ומיספרים כזה אני מתקין מהדיסק המקורי של המישחק שהוא אצלי נימצא כבר כמה שנים בבקשה תעזרו לי
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
גמרתי את המשחק מלא פעמים כדי שיהיו לי את כל השחקנים אבל עכשיו נשאר "?" אחרון וגם אם אני מסיים את story mod עם עוד שחקן אני לא מקבל אותו
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום!!! רציתי לדעת איך אפשר להקטין את הכוונת בCS:CZ וגם בCS1.6 תודה
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
איך מקימים סרבר ב-Wolfenstein - Enemy Territory?
-
- 2 תגובות
- 993 צפיות
-
-
-
חזרתי לשחק במשחק ושכחתי איך שמים את החתול על הM16... מישהו זוכר? תודה ;D
-
- 17 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
טוב אז ככה.. יש לי את הכרטיס 9600XT ואני לא הצלחתי לשחק בדום 3 על HIGH 1024 ויש כאלה שאמרו לי שאפשר לשחק עם הכרטיס שלי על HIGH בדום 3 התקנתי את הדרייבר הכי חדש ועדיין לא הצלחתי לשפר את הביצועים במשחק כמו דום 3.. אז התקנתי עוד משחק כבד (FAR CRY) וראיתי שגם את המשחק הזה אני לא יכול לשחק עך HIGH זה נורמלי??? ואיך משחק כמו FEAR צריך לרוץ על הכרטיס שלי?? (גם על MED?)
-
- 60 תגובות
- 7.1k צפיות
-
-
לא מצאתי שום אפשרות לשחק שני שחקנים ביחד... (לא ברשת) ד"א יש לי גיימפאד, DUAL ACTION... תודה !
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
איך לעזעזל מפעילים את זה??? רוטר משום מה עולה כסף אז אי אפשר לראות שם... אני לא יודע מה לעשות!
-
איך אני עושה את זה אני צריך להוריד משהו מיוחד??? נגיד אני רוצה לעשות Host ושמישהו יכנס אליי יש דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום! יש לי דיסק של PES6 מקורי...אין לי את הקופסא והחוברת(נאבדו לי-אני שם בגלגלת את הדיסקים)רק את הדיסק. רציתי לדעת איך אפשר לשחק PES ברשת כי רשום לי password מה זה הסיסמה הזאת? אם הסיסמה רק על הקופסא אז יש דרך לשחק אני נגד חבר שלי ע"י IP כמו בפיפא שלא חייבים דרך חדרים? תודה!
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-


