עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. וגם אני רוצה לדעת איך אני עושה את המשימה עם ריידר הזה שאחרי שעשיתי משימה עם מכונית משוריינת כזאת והלכנו לבית שיש בו מישה ישן ואסור להרעיש יותר מידי ואז לקחתי משם את התחמושת ושסיימתי את המשימה הכנסתי את המשאית למוסך כזה ואז אמרו לי שאני יכול לשדוד בתים בלילה וגם אם אני רוצה לעשות משימה עם ריידר בקשר לשוד כלשהו עם המכונית הזאת איך אני עושה את כל הדברים האלה בבקשה עזרה? תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. ^ תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Amir Hasson,

    המשחקים שאני מוכר זה Dragon ball xenovers 2naruto shippuden storm 4csgoFNAF 3For Honorgarry modGTA IVGTA VJUST CASUE 3L4D2THE WITCHER 2NARUTO STORM 3המחיר שלכם המשתמש שלכם תציעו לי כמה באלכםהמספר שלפון 0525600975http://steamcommunity.com/profiles/76561198067102035/home

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Moty_p,

    יש לי Windows XP עם כרטיס מסך GTX550TI 4 זיכרון 4GB והמשחק עובד על 1080P ללא בעיות כאשר ברקע רץ מכונה ווירטואלית אני שואל: איך זה הגיוני שהמשחק יעבוד חלק עם מערכת ישנה כזאת?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by 888,

    מאיפו אפשר להוריד את הדמו של באטפילד 2?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by LIOR42,

    האם בשביל לשחק במשחק הרחבה של Act of War צריך את המשחק הראשון

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by SyndromE,

    http://www.pes2007.com/ נשמע מעניין, התחשק לי לשתף אולי מחר אני יראה את השינויים מקרוב.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by DimRah,

    היי, יש לי איזשהו קטע ב-BF4. משחק משחק ופתאום משום מקום כשאני רץ, אם אני מנסה לשנות כיוון עם לחצני A ו-D, השחקן שלי ממשיך לרוץ קדימה, גם אם אני עוזב מקש W. בנוסף לזה, העכבר שלי לא מגיב לתנועות. אחרי כמה זמן (זה משתנה מפעם לפעם בזמנים), הכל חוזר לנורמה ואפשר לשחק, אבל זה חוזר כל כמה דק' על עצמו. אם אני עושה ALT+TAB וחוזר למשחק, הכל חוזר לנורמה גם. אם אני מת ועושה RESPAWN זה קורה עוד פעם אחרי כמה שניות-דקות... מה הקטע עם המשחק הזה? זה בגלל המקלדת שלי? לעשות REINSTALL למשחק? אם צריך מפרט או רק את המקלדת תגידו (אם זה קשור למקלדת בכלל). תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by FatherBoard,

    מישהו מכיר את משחק ה"נוסטלגיה" Revolt? הקיצר, כשאני מתחל לשחק, אז אין את השעון הזה שסופר לאחור ואז עושה GO! אלא ישר מתחילים לנסוע. איך מסדרים את זה?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by blabla2002,

    אני רוצה להתקין cs ובשביל זה צריך hl אז התקנתי את hl מדיסק צרוב והוא מראה את ההודעה :AR15: :AR15:Service Pack 3 לפני זה הורדתי מהאינטרנט וזה אותו דבר יש לי windows 2000 pro אם מישהו יכול לעזור לי ואם אני יקנה hl אז יעבוד ???? עזרה ??? ??? ???

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. Started by SilverCivic,

    אהלן. כמה שחיכיתי למשחק הזה , אתמול השגתי אותו לאחרי שהכנתי אחלה תשתית (מחשב חדש ב5000 ש"ח + וינדוס ויסטה). אני מנסה להתקין את הדיסק הראשון , ומיד כשמתחילה התקנת המשחק עצמו (אחרי ההתקנה של הרישום באינטרנט שעוברת טוב) הוא טוען כי המחשב שלי לא מתאים... להלן תמונת מצב : http://img122.imageshack.us/my.php?image=123fx7.jpg מה הבעיה ?? הלינק מוביל לעדכונים של WIN XP לSP3 , הקטע שיש לי ויסטה.. אז מה הבעיה? תודה מראש , שחר.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. Started by dana_rafi,

    שלום לכולם, עשיתי חיפוש בפורום מצאתי טיפ אך למרות זאת לא הצלחתי. זאת המשימה שאני מטיס מטוס לעבר הים וצריך לעבור דרך החישוק האדום במטוס שבא לעברי.לא מצליח לעבור אותה כבר יותר מ 3 ימים. אשמח אם תוכלו לעבור לי אותה. אני מצרף את השמירה שלי. תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. המפיצה האמריקאית מעדכנת את תוכניותיה לתקופה הקרובה, עם שני להיטי פעולה שיגיעו במהלך 2016 וגם דחייה רשמית למשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים המפורסמת שנת 2016 כבר הספיקה לספק לנו מספר לא קטן של משחקים מעניינים ואיכותיים, עם רשימה מכובדת של כותרים נוספים שעוד יגיעו בעשרת החודשים הבאים – וכעת, יתכן שניתן להוסיף לחבורה הזו גם את Titanfall 2 ו-Battlefield 5. נציגיה של המפיצה EA הצהירו כי צמד משחקי הפעולה המדובר, שטרם הוכרזו באופן רשמי, יושקו במהלך הרבעון השלישי של שנת הכספים 2017 עבור החברה – שהוא למעשה הרבעון הקלנדרי האחרון של שנת 2016. בנוסף, אותם נציגים גם העניקו מסגרת זמן של הרבעון האחרון לשנת הכספים 2017 עבור ההשקה של משחק התפקידים Mass Effect: Andromeda – מה שלכאור…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. המחשב שלי, נייד: lenovo T60 T5600 @1.83Ghz 1GB of Ram : מה משחק הפעולה הכי חדש שירוץ על המחשב שלי? אני לא מצפה פה לcrysis או משו.. אבל לפחות hitman... תגידו לי שמות של משחקים, אני מאוד ישמח. תודה! =)

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. התחרות מתקרבת לסיום ונשארו רק עוד 3 תמונות שיכריעו מי יהיה הזוכה המאושר שייקח אליו הביתה את ה- Steelseries QCK Heavy Mouse Pad!!! מכיוון שיש 7 אנשים בתיקו על המקום בראשון החלטתי שהפעם החידות יהיה קשות קצת יותר ויפרידו בין החובבנים למקצוענים. הפעם כל תשובה נכונה תזכה אתכם ב-3 נקודות. צריך יהיה לתת הסבר קצר על כל תשובה רק כדי לראות שלא ניחשתם. תשובות נכונות אבל לא מנומקות עד הסוף ייזכו אתכם רק בנקודה אחת. 1) http://i.imgur.com/64Sdd.jpg 2) http://i.imgur.com/iwXkH.jpg 3) http://i.imgur.com/lkHYI.jpg יש לשלוח תשובות אלי בפרטי או במייל עם השם שלכם עד ל-15/1/12

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  16. Started by SyndromE,

    http://www.nzone.com/object/nzone_re5_downloads.html הורדה ישירה: http://download.nvidia.com/downloads/nZone/demos/nzd_ResidentEvil5_Benchmark.exe דריבר 190.38 1600x1200 / DX10 / HIGH Fixed Benchmark בלי AA עם AAx4

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by elad the master,

    מישהו רוצה משחק זוגות 2-2 ? אני וחבר שלי זוג וצריך עוד זוג או כמה זוגות ואפשר יהיה לעות משחקים ליגה משהו כזה... מי שרוצה נא ליצור איתי קשר דרך המסנג'ר: elad551@hotmail.com

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by IlanF,

    אני צריך לפרוץ לאיזשהו בית, אבל נגמרו לי הLOCKPICS. יש לי את הכישוף שפותח מנעולים ברמה הכי קלה, אבל זה מנעול ברמה קלה... איך אני יכול ללמוד איזשהו כישוף או משהו בשביל שאני יוכל לפרוץ את המנעול?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. מישהו מכיר אתר שאפשר לבדוק דרישות מערכת למשחקים לפי המחשב שלי, מישהו פעם הביא לי אותו ושכחתי את האתר :s05:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שמעו הם גאונים וזה יהיה זמין בתקופת החיים שלנו

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. שמתי לב במשחקים שיוצאים לאחרונה על המנוע הזה הפיזיקה לא זזה באנימציה חלקה 100%. ז"א המשחק יכול לרוץ על 60FPS אבל אובייקטים שזזים (כגון גופות וחפצים דוממים אחרים) כאילו זזים בקיטועים כאלה וזה ממש מבאס אותי, עם כל ההיפ על המנוע הזה. לדעתי הסיבה היא שהמנוע תומך ב-Ageia PhysX, ואם לא משתמשים בכרטיס הזה הפיסיקה תהיה לא חלקה בכוונה. (בדיוק כמו ב-CellFactor אם שמתם לב) ישנם משחקים ישנים יותר עם פיזיקה הרבה יותר משכנעת - אולי בגלל שהיא מיושמת באנימציה שלא נופלת מה-FPS הכללי בו רצים המשחקים (למשל CSS / Doom3) וללא צורך בשום כרטיס פיזיקה. מה אתם חושבים ? האם אנחנו בדרך ל- "אם אין ageia הפיזיקה תהיה גרועה יותר ממה שהיתה פעם" ? או שבכלל אין קשר ל-ageia והפיזיקה סתם מאכזבת ? (שוב אני…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. וואיי זה כבר נהיה מגעיל המשחקים דום 3 והאלף לייף 2 לא רוצים לצאת. והדרישות מערכת הם מפלצתיות! מחשב שקניתי לפני שנה לא יפעיל את שני המשחקים האלה! אני עכשיו צריך לקנות מחשב חדש בשובי של איזה 8 אלף שקל בשביל להפעיל את המשחקים האלה נורמלי! nvidia ן ati כל יום מוציאים כרטיס מסך חדש! תראו מזה איך הכל מתישן בשניות! לפני שנה בדיוק ההיתי אומר למישהו את המילה ג'י פורס 4 הוא היה בהלם! איזה מאיץ תותח וכל החרטות האלה..היום כבר אי אפשר להפעיל איתו כלום! לדעתי בקרוב כל החברות יאכלו אותה! אני אישית חיכיתי למשחקים האלה הרבה זמן עכשיו אני מבין שאני לא יוכל להנות מזה. :-\ רוצה תגובה שלכם בבקשה על הבעיה הזאת.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by netamp5k,

    http://community.callofduty.com/thread/200397140#205674719 Confirmed. you wont get banned from it. download: http://rapidshare.com/share/3911FB584A246D473147270C77C430BE and http://www.mapmodnews.com/filemgmt/index.php?id=290 , need to wait for confirmation from esl inorder to use it in their cup. other wise do not use it when running ESL wire. They refuse to talk about it in public and they twitted that its considered none-legit but they are still discussing about it, go read the STEAM COD forums and you'll understand. its still uncertain that its allowed at all in ESL or in general but they said they will announce it in the near future. also they already banned people …

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Eyal_Inc,

    כמו שהבנתם כבר מהכותרת אני משחק ב Soul Reaver II ואני תקוע ממש אחרי שהשגתי את האלמנט הראשון.... יצאתי מהטירה ולאן עכשיו... ???

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. משחקי המשך, חידושים, קאמבקים למותגים וותיקים ויצירות מקוריות - כולם כיכבו בתערוכת הגיימינג הגדולה ביותר של השנה לכתבה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים