עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by FairLight,

    שלום 8) עד לפני כשבועיים בערך הייתה לי בעיית FPS כאשר שיחקתי Half-Life (בעיקר TFC, HL Mod), כאשר ה-FPS היו צונחים ממקסימום של 30-40 FPS עד לאפילו 5FPS! דבר זה הקשה עליי לשחק בעיקר משום שבעיה זו חלה לא על המחשב הרגיל בו אני משחק Half-Life ושאני מקבל בו עד לכ-100FPS (בלי קפיצות FPS). התייעצתי עם כמה אנשים שמבינים דבר או שניים בחומרה והם יעצו לי בהתאם למצב המערכת שלי דאז: Windows 98 SE, AMD K6 500mhz, Voodoo4 וכ-128mb SDRAM ובהתאם למצב הכספי שלי, 1500 ש"ח כדי לשדרג את המחשב שלי במטרה היחידה להעלות את ה-FPS במשחק הספציפי Half-Life לרמה הנורמלית, לקנות כרטיס מסך חדש (Radeaon 8500 128mb) וזיכרון נוסף (עוד 256mb SDRAM). שני הרכיבים הגיעו לאחר כשבועיים בערך והותקנו ע"י טכנאים, …

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by verynoti,

    אני לא שומע כלל במשחק מההתחלה שמתחילים במים אבל את הסרט הראשון אני כן שומע ולפי מה שראיתי יש בעיות למשחק עם ווינדוס ויסטה 64 ביט (כל שאר המערכות עובדות נפלא) מישהו נתקל בבעיה יש לזה פתרון?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. ז'אנר הגיימינג שנולד מתוך Diablo חווה רנסנס אמיתי - רעב השחקנים וביקוש השוק מובילים למבול גדול של כותרים חדשים ושאפתניים לכתבה

  4. Started by AvielGames,

    שלוםם חברה ! כאן אביאל בסרטון נוסף אתמול ירד גשם בעיר שלי וקרו לי כמה מקרים שברצוני ליידע אתכם.. את והמקרים אני יספר בסרטון. בבקשה בלי העלבות קללות וכדומה צפייה מהנה ! http://www.youtube.com/watch?v=a3fyBrWd6Q4&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אירוע ה-E3 הגדול בלוס אנג'לס שתוכנן להתחיל בחודש יוני מצטרף אל עשרות כינוסים גדולים אחרים - ולא יתקיים השנה כלל לכתבה

  6. באיזה INI בדיוק ובאיזה שורה? אני רגיל לשחק על Invert לגבי המשחק עצמו זה משחק אדיר בדיוק כמו שציפיתי, לפחות עובד לי חלק על המחשב תודה...

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by ccc,

    riva tnt2 32mb

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אחד הסרטונים הכי יפים ב INGAME של משחק כלשהוא שראיתי בחיים שלי. שוקל 100MB. העתיד של משחקי המחשב מעולם לא נראו טוב יותר http://www.gamershell.com/download_9467.shtml תהנו

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by IlanF,

    מאז פאטץ׳ 1.3 משום מה כל דרקון שאני הורג נשאר כגופה ולא נשרף, ואני לא מקבל את הנשמה שלו... עוד מישהו נתקל בזה?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אוקי,זה ממש הזוי,אבל אמיתי. Splinter cell:Conviction -עכשיו השמועות עליו נכונות. מסתבר שיש משחק חדש תחת פיתוחה של UBISOFT MONTREAL המשחק החדש ייקח צעד אחד ענקי קדימה ויעביר את כל הסדרה לסוג חדש לחלוטין של משחקיות בשילוב עם סביבות פתוחות. המשחק החדש ימשיך מנקודת הסיום של המשחק הקודם,כאשר סאם נרדף על ידי ה-FBI מבלי שאלו יודעים על מצבו בתור סוכן UNDER COVER. את המשחק עצמו נשחק ב-2 ערים מרכזיות: ניו יורק וושינגטון. עכשיו,מה חדש במשחקיות אתם שואלים? WELL,תשכחו מכל הגאדג'טים,הפעם זה נטו שימוש בסביבה עם הרבה יותר אינטנסיביות...מרבית המשחק יתרחש באור יום ובסביבות הומות אדם,כאשר לסאם תהיה היכולת החדשה להשתמש בכל אוביקט שנמצא בסביבה. רוצים להרים כיסא על שומר? תהנו. רוצים לקח…

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by MODY69,

    שלום, אני עומד לסיים את הקמפיין invasion to normandy. האם ישנם עוד קמפיינים שבאים אחרי זה או שאני קרב לסוף המשחק? האם יש חבילות הרחבה למשחק הזה או משהו דומה? האם יהיו בעתיד? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. אנחנו עדיין לא יודעים מתי בדיוק הרחבת ה-Blood and Wine תהיה זמינה לרכישה והורדה, אך יש לנו סט של תמונות חדשות ממנה שמצדיקות את השם שקיבלה בעוד קצת פחות מחודש יחגוג המשחק The Witcher 3, אחד המשחקים המוצלחים והאהובים ביותר לשנת 2015 וכנראה שגם בעשור האחרון כולו, יום הולדת שנה להשקתו – אבל נראה שזה ממש לא מונע מהמפתחת CD Project RED להמשיך ולהשקיע את מרבית זמנה בהמשך הפיתוח והשידרוג של הכותר, כאילו הגיע אל החנויות ממש זה עתה. אחרי שלל תכני ה-DLC הצנועים והחינמיים שקיבלו כל אלו שרכשו את הכותר, ואחרי חבילת ההרחבה Hearts of Stoneשהושק באוקטובר בשנה שעברה תוך כדי שהיא זוכה לביקורות ושבחים כמעט כמו The Witcher 3 עצמו – כעת האנשים שמאחורי משחק התפקידים עמלים…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by KoM,

    כמו כל שאר בעלי הראדון 8500 הייתי מבאוס תחת כשהדמו החדש יצא, כשלא יכולתי להנות מהמשחק בצורה המלאה... מלא ת'רדים פתחתי בנושא בחו"ל, כולל מיילים וכולי מלא תקווה כי הבאג הנ"ל לא יופיע בשמחק המלא כפי ש-EA הצהירה לי במייל האישי שקיבלתי, על כך שהבעייה הזאת ועוד בעיות רבות אחרות כמו אי שמירת הנתונים הגראפיים שקבעתם במשחק, וכי הם לא יהיו במשחק המלא, ואני באמת מקווה כך... כמו כן במסגרת אלפי הניסויים שערכתי (ואני באמת מתכוון להמשיך כולל סוגי דרייברים שונים) על זוג הדמואים החדשים הגעתי למצב יפה מאד שכל האופציות הגראפיות על מלא, וגם את האפקטים הסוררים הצלחתי להעלות בחצי והמשחק רץ יפה ללא תקיעות, חצי נחמה ועדיין המשחק בהחלט נראה יפה (אם כי מאכזב מבחינות אחרות) נקווה כי המשחק המלא יצ…

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by rikus,

    כאן

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by eli.g,

    אני מוכר לחבר שלי ps1 + משחק ב 300 ש"ח שווה או שאני יכול לסחוט עוד קצת.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. בעקבות שאלה ששאלו פה, אז אני שואל?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by VanHalen,

    אני יודע שזה משחק ממש ממש ארוך ובלי סוף משימות, אבל אולי מישהו זוכר. כאשר מגיעים לעיר המדברית בשם ald-ruhn הדמות בשם Aengoth The Jeweler (שהוא זה שמחלק את המשימות בעיר לגילדת הגנבים) נותנת לי משימה. הדמות אומרת לי שאין כרגע אף אחד בגילדת הקוסמים ושאני יגנוב משם פריט שנראה: devil tanto קיבינימט. אני לא מוצא שום דבר כזה .אגב, יש שם ארון שצריך בשבילו pick lock 100 ושני תיבות עם pick lock 75 אני ממש לא רואה את עצמי מגיע למספרים האסטרונומים האלה. יש למישהו עצות הסברים או פתרונות???

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by stone cold,

    Resident Evil: Revelations המישחק שקיבל ציונים מאוד טובים ל3DS יקבל גירסאות לקונסולות הניחות ולPC אני אישית שמח כי זה מישחק שלפי הביקורות מזכיר את RE4 נקווה שלא ידפקו אותו בפורט חוץ מיזה למרות שאני מתכנן בעתיד ליקנות 3DS ,השליטה עם גימפאד נורמלי ומסך גדול בהרבה ניראים לי הרבה יותר מתאימים למישחק הזה מה שכן המחיר שהוכרז ניראה לי גבוה מידי מפורט של ה3DS אבל בטח ירד עם הזמן http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/showthread.php?194324-Resident-Evil-Revelations-confirmed-for-consoles-and-PC

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by poi212003,

    לכל אלה שכרטיס המסך שלהם לא מתאים למשחק,בימים אלו עובדים על פאץ' למשחק ניתן לעקוב אחר ההתקדמות כאן: http://s127802461.websitehome.co.uk/bf2shaders/doku.php הפאץ כבר חצי מוכן!!

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by KF,

    שלום אני מעוניין לקנות cdkey למשחק מסויים מהאתר www.ultimatumgamekeys.co.il יש למישהו ניסיון איתם? אמינים ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by slim_shady,

    http://www.prosieben.de/games_handy/onlinegames/yetisports/games/popup_game_part3/ זה משחק נחמד.... השיא שלי 286.... עשיתי חיפוש והגרסה הזאתי לא נמצאה..... עריכה: 450 .

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. יש לי מחשב חדש בן שבוע , זה המפרט: AMD 3800+X2 GAINWARD 7900 GT 256MB TWINMOSS 2X1GB ASUS A8N-E ACE 580W MAXTOR MAXLINE 3 250GB הצלחתי לשחק פעם או פעמיים ספלינטר סל אפילו על הגרפיקה הגבוהה ביותר, אבל משום מה ניסיתי שוב במשך כמה פעמים אחר כך והמחשב נתקע כבר במסך הפתיחה. לא שיניתי שום הגדרות במחשב. מה שכן משום מה המשחק כותב שחסר לי את הדבר הבא (שאין לי מושג מה הוא) POWER OF TWO TENDER TARGET SUPPOT. WTF זה??? יש למישהו מושג אם זה באג במשחק או משהו? או שמשהו אצלי לא בסדר...? תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. איך ניתן ואיפה להוריד חינם שחמט

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. אורח McCartney
    Started by אורח McCartney,

    צריך דרישות מערכת לFEAR שיעבוד על רזולציה גבוהה בלי תקיעות ,חלק יעני..תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by yoel12,

    שלום, לאחרונה שמעתי על תוכנה בשם rivatuner statistics server, ושיש לה frame limiter שאמור להגביל את FPS בצורה יעילה יותר מV-SYNC, ובכן ניסיתי את התוכנה בthe witcher 3, הוספתי את פרופיל המשחק, הפעלתי אותו, נטרלתי את V-SYNC, ושמתי את הגבלת הפריימים לUnlimited, על Full screen, ויש קריעות רציניות, מישהו יודע כיצד להפעיל את התוכנה כראוי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים