משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
יש כזה שלב שמורידים אותך עם מגנט ענקי ואתה בתוך האוטו (באגי), אז בדרך יש מין עמודים כאלה שצריך לכבות ואז מגיעים למחנה כזה שנותנים לך בזוקה ואתה צריך להרוס מסוק, אז הרסתי אותו וכיביתי את כל העמודים ואין לי מושג מה לעשות עכשיו. ???
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני וחבר פתחנו ערוץ של cod trolling ואנחנו מקווים שתהנו מהסרטונים שלנו אם נהנתם comment like subscirbe לא לשכוח להביא כמה שיותר אנשים לערוץ יותר אנשים יותר פרסים !!!!!!!! ערוץ:http://www.youtube.com/user/BuffaloGaming911
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לשאול... אם יש לי משחק צרוב של PS2 .. איך אני יכול להפעיל אותו על המחשב? אם בכלל אפשר..
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני עדיין מחפש את SSF2T למשחב - Super Street Fighter 2 Turbo. זה היה המשחק הראשון (ובין הבודדים) שרכשתי למחשב. פשוט משחק ענק - חבל שהדיסק נשבר לי בזמנו עד היום מתגעגע מישהו שיחק בחדש ? אני מקווה שלא יאכזב !
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רגילים לחשוב על EA בתור תאגיד גיימינג מפלצתי ותאב בצע? משחק אינדי חדש ומלהיב בשם Unravel ינסה לשכנע אתכם שזה כבר לא נכון לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צפו-unravel-הוא-כנראה-המשחק-המקסים-ביותר-ש-ea-הפ/
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אין עריכה בכלל זה סרטון חופשי שמראה את המוד Blood Money ואת המפה High Tension יום טוב *משחק ראשון שלי טיפה נהרגתי הרבה אבל במהלך המשחקים שעשיתי היום הKD שלי יותר טוב מאשר בסרטון יום טוב
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב חברים התקנתי על מחשב את המשחק שרשמתי בנושא. ההתקנה עברה בסדר, אך הוא לא מצליח להריץ אותו ומוציא הודעה שווינדווס מנסה למצוא פתרון. כמובן ללא תוצאה. המחשב שלי הוא DUAL CORE 2 E6600 כאמור סוקט 775 כרטיס מסך GT9400 מערכת הפעלה ווידוס 10 64 ביט עם 8 GB ראם זכרון בדרישות המשחק כתבו שצריך כרטיס GTX460 ומעבד I3 האם לדעתכם מכאן נובעת הבעיה? כלומר אי תאימות של הכרטיס מסך? או גם המעבד?! האם יש טעם לדעתכם לרכוש רק כרטיס מסך תוך תקווה שזה יספיק... כמו כן, האם הכרטיס GTX יתאים לתושבת PCI שיש לי בלוח אם? הלוח אם הוא GIGABYTE דגם GA-P35-DS3R ויש עליו PCI EXPRESSX16 סלוט תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עידן בו VR מתקדם ואיכותי יהיה זמין ללא צורך בפריסת כבלים בכל רחבי החדר קרוב יותר ממה שחשבנו לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, מי ששיחק ב-Alien Shooter הראשון בוודאי ישמח לשמוע את הבשורה: המשחק השני מתקרב בצעדי ענק. אמנם הגרסה האנגלית תופץ רק בתחילת ינואר 2007 (כרגע יש רק גרסה רוסית )... אבל יש דמו באנגלית. אני אישית מאוד אהבתי את הדמו וזה נראה לי משחק מאוד ממכר ומספק. נסו ובשרו. סרטון: http://www.sigma-team.net/alienshooter_2/video/as2_trailer.zip דמו (אנגלית) ~137 מגה: http://www.sigma-team.net/alienshooter_2/upload/as2demo.exe הוראות לבטל את הגבלת הזמן בדמו: 1. Go to Maps cataloge 2. Open level_02.lgc with notepad 3. find line "FAILURE_COUNTER ХХХ" where xxx is level time. Put there 3600 (one hour) and enjoy! To remove time limit in survive mode: Find files survive_01.lgc an…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://g4tv.com/thefeed/blog/post/706933/stalker-2-announced.html http://www.vgames.co.il/article/11953.html "After the official sales of the series exceeded 4 million copies worldwide, we had no doubts left to start creating a new big game in the S.T.A.L.K.E.R. universe. This will be the next chapter of the mega-popular game players expect from us" - said Sergiy Grygorovych, CEO of GSC Game World. The game is scheduled for release in 2012.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק המירוצים של מיקרוסופט נראה נהדר וזמין להתנסות עבור כל משתמשיה של חלונות 10, ואילו כותר המירוצים הפופולרי משנה שעברה זמין לרכישה כעת בגירסת Game of the Year שלמה ומקיפה את מספר משחקי המירוצים הראויים שמגיעים מדי שנה למחשבים האישיים ניתן לספור ברוב המקרים באמצעות יד אחת בלבד, ועל כן הימים הנוכחיים בהחלט יכולים להיחשב כמיוחדים מאוד עבור חובבי הז'אנר – כאשר שני כותרים נהדרים זמינים במקביל, כל אחד בצורה קצת שונה. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%91%D7%91%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%98%D7%90-%D7%A4%D7%AA%D7%95%D7%97%D7%94-%D7%9C-forza-motorsp/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק טוב של סימולטור טיסה שממש ידמה לי טיסה שתהיה אפשרות לדברים של השדה תעופה ושלא יהיה כבד מדי ושיהיה אפשרות להוספת מטוסים. מפרט המחשב שלי: מעבד- AMD PHENOM X4 9650 זיכרון- 2G PTRIOT 800MHZ כרטיס מסך- ATI GIGABYTE 3750 512MB DDR3 כונן- DVD 20X לוח אם- CHIPEST- NVIDEA GIGABYTE GA-MA790FX-DS5 מקווה שתעזרו לי ארד גונן.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס X1950P של GECUBE... עכשיו זה בסדר שזה פועל על המקסימום רזולציה ההגדרות הכי גבוהות בלי Anti Alassing וקצת מקרטע לי ?... אני חושב שהכרטיס הזה חזק.. ויכול להריץ גם AA אבל זה לא סוחב עם AA זה איטי... האם זה בסדר ?
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בקצרה על המשחק Tom Clancy's H.A.W.X תיאור המשחק: הטיסה החדש של Ubisoft. ניסיון מוקדם בגיחות קרביות - לא דרוש בעולם העתידני הנפרס בפנינו ב-Tom Clancy's H.A.W.X, חילות אוויר להשכרה הם הכוח הצבאי המוביל בעולם, בזמן שמשבר בשווקי הנפט מקרב במידה מאיימת את מלחמת העולם השלישית. כטייס קרבי, אתם תגויסו למבחר משימות הכוללות קרבות אוויר ותמיכה בכוחות קרקע. למרות שהוא מוגדר כ"סימולטור", H.A.W.X לא ממש מנסה לדמות את המציאות, אלא יותר להציע חוויה מהנה ומלאת אקשן ופיצוצים. גרסת ההדגמה כוללת שלב הדרכה שיכיר לכם את עקרונות המשחק, ושלב נוסף בו תצטרכו להגן על שמיה של ברזיל. מי שמשחק שיצטרף אלינו בשרת באמצ'י, לקהילה הכי גדולה של HAWX בישראל. גרסת האמאצ'י זאת גרסת 1.0.1.5. שם …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחדשתי בהגה G27 ואני מחפש משחקים כדי לגוון קצת מה שיש לי כרגע: Grid Dirt 3 Shift 2 : Unleashed F1 2011 אני מחפש משחקים עם מגוון רחב של מכוניות בסגנון של SHIFT 2 נגיד, שאני יכול לעשות QUICK RACE, לבחור אוטו, ולעשות שיפורים מההכי קטנים להכי גדולים, אבל כל משחק אחר גם יתאים תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי תמשחק System Shock 2 המלא ,ולפי מה שהבנתי צריך להיות סירטון בהתחלה וגם בקטע אחרי הקורסים האלו. אפשר עזרה בבקשה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אחרי שאני נהיה מבוקש, מה אני יכול לעשות כדי שהשומרים/bounty hunters יפסיקו לרדוף אחרי? אני עדיין יחסית בשלב מוקדם של המשחק אז אני לא יכול לשחד את השומרים, ולא מתחשק לי לשבת בכלא... אגב ניסיתי להיכנס לכלא ואז לברוח אבל הם עדיין מנסים לתפוס אותי גם כשאני יוצא. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש משחק טייקון למטוסים. אני חושב גם על Rollercoaster 3 אבל אני לא אוהב לונה פארקים. אני מחפש אבל לא מוצא. בקיצור המלצות לטייקונים חוץ מרולר קוסטר
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כחלק מהמסורת השנתית של שירות המשחקים Steam, אלפי משחקים מקבלים הנחות ענקיות לשבוע הקרוב בלבד. אז למה אתם מחכים? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-black-friday-%d7%97%d7%92-%d7%a9%d7%9e%d7%97-%d7%9c%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%9d/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מצליח לשמור בגי טי אי אבל כל פעם כש ראני בא להפעיל את השמירה זה ואמר שיש טעות הודעה טיפוסית של ווינדוס איכספי ויש לי את פיקס והכול . תעזרו לי בבקשה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, איך אני יכול להשיג את חבילת הפרימיום, אין לי ויזה בינלאומי (ואני לא יכול להוציא בגלל שאני חייל). אז איך בכל זאת אפשר להשיג? האם צריך בכלל ויזה בינלאומי?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק דפדפן ... אם זה בכלל משחק דפדפן טוב כנסו אם בא לכם... http://dragonfable.com/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי ששרת הטים ספיק כבר לא איתנו זמן מה לצערי. למרות שבגלל העבודה שלי אשר מציבה אותי בחו"ל רוב הזמן אני נחשב שחקן אונליין לייט אקסטרה, תמיד נהניתי לבוא לטים ספיק שהיה לי זמן ולשחק עם חברים משכבר ולהכיר חברים ושחקנים חדשים. אבל לא נורא, ארגנתי שרת טים ספיק שכולם יוכלו ליהנות ממנו השרת ממוקם בפרנקפורט שבגרמניה ומציע פינג נחמד של 60 לישראל, אז לא נורא כל כך. כתובת השרת: vee.teamspeak.social יש כמה ערוצים של משחקים, פתוח להצעות אם מישהו רוצה ערוץ למשחק שאין כרגע בשרת. כולם מוזמנים גם לשחק וגם בשביל סתם לדבר עם החברים. אם איזה קלאן או צוות או גילדה רוצים ערוץ משלהם אז גם אין בעיה, בקשו בפרטי או תפסו אותי בשרת אם אני לא עובד, ושיהיה בכיף
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום שמי אורן התחלתי להעלותסרטונים של טיולים וצחוקים וגם לייבים ואשמח לשמוע את דעתכם איך הלייבים מה לשפר: https://www.youtube.com/channel/UCMZgdZoFjjzTI9JR9xfe6BA
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


