עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מישהו מכיר משחק שנחשב טוב ובעל גרפיקה טובה של מרוצי אופנועי שטח? (מוטוקרוס)?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by K0sTa,

    מתי יוצא הנייד פור ספייד החדש?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Or ei,

    איפה יש עוד נשקים של LEVEL 10 חוץ מבמערכת SIGMA 13? ואיפה אני מוצא חלליות שאפשר לשים עליהן אותם ? ושמעתי על 2 מערכות לא מוכרות איך מגיעים לשם ? יש לזה קפיצה או שצריך לטוס כל הדרך לשם ? ויש אפשרות לחזור למערכת של הNOMADS? ושאלה לג'נריק אם אתה רואה את זה איך הצלחתה לגמור את העלילה עם LEVEL 38? אני עכשיו רק אחרי שעשיתי איזה 600 אלף קרדיט הצלחתי להגיע לLEVEL 30!

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by huber,

    בהחלט מבצע מעניין. אם לא היה לי את רב המשחקים כבר הייתי הולך על זה: http://store.steampowered.com/sub/1134

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by JohnnyBravo,

    משחק פעולה מרובה משתתפים חדש. משחזר את אירועי "מלחמת השושנים" באנגליה.יש הרשמה לבטא.יוצא לקראת סוף השנה. http://www.paradoxplaza.com/games/war-of-the-roses http://www.waroftherosesthegame.com/?ref=06bc4c45a93 דרך אגב,http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. Started by tzolerguy,

    עוד מישהו לא מצליח אפילו לשנייה להתחבר לשרתים שלהם ולהפעיל את המשחק??....

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by e-d-a,

    הקיצר יש לי אותו (מוכר דרך אגב) ואין לי כבר מאיפה להשיג משחקים, ופעם היה לי אתר שאפשר להוריד ממנו משחקים של N64 למחשב עצמו ולשחק בו במחשב אבל הוא אבד לי למישהו יש את האתר המדובר?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Vidati,

    ממש בהתחלה (אני חושב שזה אפילו השלב של הדמו) יש איזה נזיר שכל הזמן מדליק את האור בחדר ואני צריך לסגור אותו ואז הוא לא רואה אותי לכמה שניות ואני צריך לעשות משהו אבל אני לא יודע מה.. אם אני יורה עליו זה לא עוזר יש לו מגן..

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. להיכן ממשיכים אחרי שיצרת את אחד ממשחקי האינדי המצליחים והפופולריים ביותר מאז ומעולם, כזה שזיכה אתכם בעסקת רכישה בשווי של 2.5 מיליארד דולר ממיקרוסופט בכבודה ובעצמה? למשחק קלפים טקטי שמתחרה ראש בראש בבליזארד, כמובן לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-minecraft-%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%a7-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%aa/

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by guycnaan,

    טוב למי ששיחק ולא סיים את המשחק המעולה והשולט הזה אז אזעקת ספוילרים והפנה את פנייך מפה מייד... אשמח אם תעזרו לי בכמה שאלות כי אחרי שסיימתי את המשחק (בלייט ודארק סייד) אני רוצה להשלים את כל הקווסטים... א')איך משיגים החלפת הילוכים אפקטיבית בSWOOP BIKE? כי אני לא מצליח לנצח את התוצאות בדנטואין ומנאן. ב')האם אפשר ואיך להיכנס לתחנת החלל ששוכנת ליד הענק גז (לא הסטאר פורג') כלומר לחלקים האחרים שלה,ומה צריך כדי לעשות זאת? ג')מה אומרים הסימנים האלה ליד המד אליימנט (המד הטוב והרע) כלומר יש סימן של גולגולת,סימן של סית' וסימן של מסדר הגד'יי האם אלה סימנים לדארק לורד וללייט לורד או משהו? ד')האם יש דרך לעבור את אקדמיית הסית' מבלי לתת למאסטר אות'ר את החרב שמצאתי בTOMB? כי היא ממש טובה …

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. משחק הפעולה של EA Games זכה לביקורות מחמיאות מאוד, אך נראה כי גם זה לא מנע ממנו להיבלע בין שני כותרים גדולים ומוכרים הרבה יותר לכתבה

  12. שלום לכולם ! אני מחפש משחקים כמו MU אם מישהו מכיר משחקים טובים ונחמדים כאלו אז שיביא פה קישור תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by sgsg,

    היי, יש לי שתי שאלות: 1) איך אני מפעיל את המצב של מדידת ה FPS באנריל 2. 2) איך אני מפעיל את ה Anti Aliasing?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Axel Foley,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3462721,00.html קצת תחרות והמכירים בריצפה. נקווה שעוד משחקים ילכו בכיוון הזה.

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by yosda-boy,

    שלום, אני מעוניין לקנות מהחנות האינטרנטית IntKeys היא חנות לא מהארץ ואינטרנטית מקווה שאני לא עובר על החוקים עם השם שלה. מישהו קנה משם ויכול להגיד לי שהם אמינים? תוך כמה זמן מגיע סידיקי?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אם יש משהו שמייחד את המשחק משאר הסידרה ציינו זאת אני מעדיף משחקיות טובה מאשר גרפיקה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by tulicooli,

    יש כל מיני משחקים שהודלפו ברשת והשאלה שלי איך יכולים להדליף משחק או שירים (אמינם) לרשת יענו איך ? מה הם כאילו גונבים פוצים?? והיום (רביעי) וnfsu2 כבר נמצא באתרי ווארז והמשחק יוצא לחנויות עוד 5 ימים (שני) זה אומר שהדליפו את המשחק???

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%94-%d7%95%d7%91%d7%95%d7%a2%d7%98%d7%aa-%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8-baldurs-gate-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9e%d7%a4%d7%95%d7%aa%d7%97/

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by fragon,

    YEAAAA BITCHES!!!! כוכב ראשון מתחת לניק מי שלא שם לב :D אני מתרגש כמו אש אחרי המכון הראשון

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שלום לכולם. אני מחפש משחקי יריות (סגנון hitman, half-life) שירוצו על p4 3ghz ו geforce 6600. תודה רבה מראש!

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. קלאש רויאל משחק מחשב מאוד פופולריץ אבל מה שאתם לא יודעים שילד יפגע באח שלו הקטן עם רובה של אבא שלו! קלאש רויאל זה רע לחיים של ילדים !

  22. Started by db,

    heya הורדת דמו של Medal of Honor Allied Assault Spearhead Demo, נכנסתי למסך של הראשי, המשרד.. לאן אני נכנס כדי לעשות מצב של שחקן יחיד? (לא רוצה לשחק ברשת) לאן אני צרילך ללכת 10X

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by liav12,

    איך אפשר להרוויח שחקנים במשחק tekken 5? עברתי מלא שלבים במצב של הסיפור וזה לא נותן שום שחקן.. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by avielq5w,

    אהלן חבר'ה מחפש משחק שהמפרט הזה יצליח להריץ על בינוני-גבוה עדיף שלא משחקי הישרדות כמו PUBG או אימה בסגנון של dead space יותר crysis,COD,tomb raider וכד' שאותם סיימתי, לפחות את מה שהצלחתי להפעיל אצלי amd phenom ii x4 690t 3.0GHZ gigabyte ga-78lmt-s2p sapphire hd 6870 1gb gddr5 WIN 10 ,64bit 8 RAM DDR3 תודה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by liav12,

    http://www.gamespot.com/xbox360/driving/forzamotorsport3/index.html?tag=gallery_summary;title המשחק נראה מדהים, כל כך פוטוריאליזם, עדיין לא ראיתי משחק שמגיע לרמה כזו של דיוק ברכבים. אין גרסה ל PC?

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים