משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
בואו לקבל הצצה ל-Shadow of the Colossus, כפי שמעולם לא ראיתם לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
גיליתי שעובדים על מולטיפלייר למאפיה 1 המשחק הכי אהוב בכל הזמנים לפחות עלי! Mafia Multiplayer - Never play alone again זה שמו של המולטיפלייר או בקצרה MMP אני מפתח ציפיות כי סוף סוף נוכל להוציא עוד קצת מיץ מהמשחק שאף פעם לא נמאס ממנו!! ;D ;D קצת פרטים : הודיעו שבהמשך השנה כנראה הם ישחררו Beta פתוח,בנתיים כלום לא זז אבל אם נצביע להם בתחרות ונשלח להם אימיילים ותגובות שאנחנו תומכים בהם הם כנראה ירצו לשחרר!! :xyxthumbs: הבלוג הרישמי של המפתחים 2 סרטוני וידאו ביוטוב של המשחק רשת הצבעה למוד ב100 המודים של מאפיה (זה חשוב שתצביעו!) שימו את הקוד הבא בחתימות בבקשה זה חשוב : [url=http://moddb.com/scripts/topsite.php?action=out&id=4588] [img=http://moddb.com…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה - יש לי את המשחק המלא... הפעלתי את Gamespy...נכנסתי לאיזה שרת וזה מפעיל את המשחק ואז זה כותב Connceting ואחרי כמה שניות זה פשוט חוזר לתפריט של המשחק! למה???? :-\ נ.ב ~~ למי שלא יודע... אפשר להוריד את המשחק המלא + חוקי מכאן: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק יופץ ע"י interplay http://www.gamershell.com/news/19275.html http://www.ballerium.com/ מעניין ששום אתר ישראלי לא שם לב להתפתחויות האחרונות במשחק
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להמליץ לכם על אתר / תוכנה מעולה למעקב אחרי כל מה שאתם וחברים שלכם משחקים. אם אתם גיימרים אמיתיים , תנסו את Raptr.com. זה מתחבר ל- Steam , PSN , Xbox live ועוד , שואב את נתוני המשחקים שלכם , מנתח את הפרופיל שלכם כגיימרים ומשווה אותכם מול חברים שלכם. בנוסף אתם מוזמנים להוסיף אותי אם בא לכם : gmanIL (רק קחו בחשבון שאני גיימר בן 33 , אז אין לי את השעות שלכם יש).
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז אם לא ידעתם אפשר לפתח מודים לHON שיכולים לשנות את הממשק/המודלים/טקסטורות וכו' כדי להפעיל את המודים משתמשים במנהל מודים , אני אשתמש באחד הפופולריים יותר בשביל להדגים המנהל מודים נקרא All-In-Hon Mod Manager (דורש ג'אווה מותקן) http://sourceforge.net/projects/all-inhonmodman/files/latest/download לבעלי ווינדוס שמקבלים הודעות שגיאה על הרשאות אדמין צריך להוריד את הקובץ EXE הבא http://sourceforge.net/projects/all-inhonmodman/files/Extra/Manager.exe/download,לשים אותו באותה תיקייה כמו הקובץ JAR ולהפעיל את הקובץ EXE בלבד ---------------------------- התוכנה- בהפעלה ראשונה התוכנה תבקש ממכם את התיקייה שבה תרצו לאחסן את המודים שלכם. כדאי לשים את כולם בתייקיה MODS תחת תיקיית…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה משחק אדיר עד היום אני מחפש דרכים לשחק בו ( דרך אגב רק בראשון כל השאר היו זבל) אפילו חשבתי לקנות מחשב P1 בשביל להריץ את המשחק
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
אני אוהב את הטריקים השיווקיים של EA =] http://blogs.battlefield.com/2012/11/download-bf1942-for-free/
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/2005/08/01/news_6130138.html?tag=lastword_pc_image http://news.softpedia.com/news/Diablo-3-a-secret-revealed-1545.shtml http://www.bit-tech.net/news/2005/06/14/blizzard_battlegrounds_diablo_3/ היתכן?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מרגישים שהפרק העדכני בסדרת Grand Theft Auto לא נראה משכנע מספיק? מוד חדש מתיימר לספק לכם מראה שומט לסתות שתתקשו להבדיל בינו לבין המציאות לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-המוד-שרוצה-להעניק-ל-gta-v-מראה-אולטרה-רי/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
-
כלומר לא ברשת/און ליין תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני בחופש ומשום מה כל המשחקים שניסיתי לשחק לא מצאו חן בעיני ופתאום נזכרתי בKOTOR2 שהזנחתי בזמנו. אני משחק בו עכשיו ונהנה מאוד. כרגע אני לקראת סיום ומחפש המלצה למשחק בסגנון, לאו דווקא מהשנים האחרונות.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב, אז בטוח יש פה כמה וכמה אנשים שכבר משחקים פה ושם (או שאני היחיד?) המשחק הזה הוא דרך להרגע קצת, למי שלא מכיר - http://www.minecraft.net/ למי שכבר מכיר, אני רוצה להמליץ על שרת SMP טוב ומהיר עם פלאגאינים איכותיים בשם Madgaming כתובת השרת למי שרוצה להכנס היא mc.madgaming.eu
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gta-v-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a2-%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%a8%d7%94-%d7%92%d7%a8%d7%90%d7%a4/
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
-
באיזה אתר אני יכול לימצוא שמירות של המישחק far cry כמובן שהיה מפוצח כול השלבים פתוחים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אנסה לקצר כי זה ארוך.. אז ככה: לפני שנה היה לי מחשב בינוני ככה פנטיום 4 2.6 512 ראם וGeForce5700FXLE של nVIDIA . -התקנתי את פאר קריי אז ושאני נכנס לשלב הראשון איני רואה כלום מלבד מסך כחול בהיר למדי ואת תווי השטח של הסביבה הסובבת אותי,למשל:את תווי השביל,את הסדקים של השביל וכו'.(חוץ מזה שום דבר אחר פשוט הכל כחול). -לאחר התייעצות עם כמה חברים באותה תקופה (אני מזכיר שנה שעברה)הורדתי את הדריוור העדכני ביותר של nVIDIA והמשחק עבד כמו שצריך ללא שום בעיות מסוג כלשהו. -השנה(למעשה לפני 3 ימים)החלטתי לראות את המשחק על המחשב החדש שלי =] מפרט בצד. -הקנתי והכל נראה טוב בהתקנה-אך הפלא ופלא אותה בעיה בדיוק שקרתה אז בשנה שעברה. -עידכנתי את המחשב שלי בדריוורים העדכניים ביותר של nVIDIA …
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, אני משתמש בלפטופ 13.3 אינץ ובא לי לשחק במשחקים כמו SIMSITY 4 הבעיה היא שאין אפשרות בהגדרות משחק לשים אותו על מסך מלא ודי מתסכל לשחק שרק במרכז המסך יש תוכן. יש איזושהי תוכנה או אופצייה למתוח את המשחק שיוצג על מסך מלא? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתם בטח מכירים את הסאגה- לאחר פיטור מייסדי Infinity Ward שאחראית על סדרת Call of Duty ע"י Activision, החבר'ה הקימו חברה חדשה בשם Respawn Entertainment שמורכת בחלקה מ-13 עובדים לשעבר של Infinity Ward, בנוסף ל-2 המייסדים. החברה עשתה עסקה עם EA שתהיה המפיצה ובעצם סגרה מעגל, אחרי שצוות הפיתוח התחיל ב-EA והיה אחראי על Medal of Honor הראשון. וכל זה מוביל לכאן: שני המייסדים שלנו, הלא הם Jason West ו- Vince Zampella הולכים לדבר ב-13 לאוגוסט במהלך QuakeCon: http://kotaku.com/5601065/quakecon-2010-will-see-a-few-surprise-guests-respawn לפי הדיווחים מהחברה, הם אמורים להיות כרגע בפיתוח שהפרויקט הראשון שלהם, עליו התחילו לעבוד מחודש מאי. כך שנקווה לשמוע על הכיוון אליו החברה מתיימרת להג…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת האם לפי המפרט שלי אני יוכל להריץ את המשחק http://www.laptopmag.com/reviews/laptops/lenovo-y50-70-touch תודה לעוזרים Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.twitch.tv/archangelsc2:bounce::bounce:
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


