שאלה בנוגע למערכת הדירוג של StarCraft2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנוגע למערכת הדירוג של StarCraft2


nissim tr

Recommended Posts

שלום רב לחברי הפורום הנכבדים :)

אני מקווה שאמצע כאן מישהו שיידע להסביר לי "תופעה מסתורית" שאני רואה במערכת הדירוג של StarCraft2 כאמור...

כפי שידוע מדי יום הBonus Pool  במשחק מתמלא במספר נקודות (18?)
עוד ידוע שהמערכת מנסה תמיד להגיע למצב בו כל השחקנים מנצחים 50% מהזמן כאשר המנצח בקרב מסוים מקבל מספר נקודות וכן אותו מספר נקודות מה-bonus pool אלא אם אין שם מספיק ואז מקבלים מה שיש והpool מתרוקן. באופן דומה המפסיד ירוקן את הpool שלו ורק אז ירדו נקודות מהניקוד.

אם חושבים קצת על כל זה מגיעים למסכנה ששחקן המשחק לפחות משחק אחד ביום אמור לצפות שהנקודות שהbonus pool שלו צובר אמורות להיווסף לניקוד הכללי מדי יום (בממוצע) וזהו פחות או יותר (שוב, הנחה היא שמנצחים בחצי מהקרבות ומפסידים בחצי)


אני מעוניין לדעת איך שחקן מסוים (זה שמתחתי בדיוויזיה), בעונה הנוכחית, הגיע למצב שיש לו 443 נקודות לאחר 33 נצחונות ו28 הפסדים. זה נראה יותר מדי: מה"גידול" בbonus pool היה אמור להרוויח כ270 נקודות
(18 נקודות כפול 15 ימים שחלפו בעונה הזו) וזאת במידה והיה מפסיד ב28 ומנצח ב28 קרבות, כלומר ניתן להוסיף לניקוד שלו 5 נצחונות נוספים של נאמר 15 נקודות כל אחד (וזה נדיב..) בסך 75 נקודות - הגענו ל345 נקודות. פער של 100~ נקודות...

אם נבצע אותו חישוב עבור החשבון שלי: 472 נקודות, 43 נצחונות מול 25 הפסדים:
נגיע ל270 + נגיד 18 נצחונות שזיכו אותי ב10 נקודות (לרוב זה יותר כפי ששמתם לב לבחור השני הנחתי שקיבל 15 *בכל* קרב) => 450 שזה הבדל סביר.

בקיצור - מה קורה פה? מהיכן "שולף" השחקן את 100 הנקודות הנוספות הללו???

(מצורף צילום מסך להתרשמות..)



 

sc2ladder.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...