משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
נגיד ויש לאן בואו נראה לכמה קבוצות נגיע..שחקנים בודדים יכולים גם להתפקד ותוכלו לבנות לכם קבוצת מיקס במידה ותרצו אני ירשום פה מי בא לפי מה שאני יודע TEAMS: PwGaming ACT Annoy(?) MIX PLAYERS: *המשחק שישוחק בלאן יהיה GHOST לא להתבלבל המטרה להגיע ל6-8 קבוצות
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חבילת ה-Humble Bundle החדשה מציעה לכם לרכוש משחקי אינדי שזכו לאהדה גדולה במיוחד מהגיימרים ובזיל הזול, כמובן לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
סוף סוף, אחרי תקופת המתנה ממושכת יוצא המשחק הנהדר הזה. להזכירכם, דמו מולטיפלייר יצא לפני מספר ימים והיום יוצאת הגרסה המלאה של המשחק, שמתפרסת על פני שני דיסקים. איזה בעסה שאני אשיג את זה רק אחרי פורים :'(
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
רק למי שיש PC נכנסתי לתוך מערה כזאת ואז נתעתי בכיר, הלכתי אחורה וקדימה ואני לא מוצא את היציאה, אין את כולם הרגתי, כולם מתים. אין אף אחד חי שצריך להרוג. מי שיכול להסטרים לי על איכות Ultra ב PC כדי שאדע איפה היציאה? אני מאוד יודה לו (לא שיחקתי הרבה שלבים אולי עברתי 2 שלבים אולי אחד, אני חושב שזה שלב לא יותר מ 5)
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן חברה. בחודש ינואר יפתחו שני טורנירי סטרקרפט2 לאומות, אחד באתר בשם Clanbase ואחד ב ESL. נתחיל ונציין שאין כרגע פרסים בטורנירים האלה. כמה פרטים טכניים חסרי חשיבות: באתר Clanbase הקבוצה "ישראל" מנוהלת על ידי עמיאל, הוא מינה אותי למנהל הסטרקרפט ויש כרגע בחירות לקפטן, לצערי אני היחיד שנרשם ולכן ככל הנראה גם אבחר לקפטן. באתר ה ESL כל אדם יכל לפנות לאדמינים כדי להתמנות למנהל הנבחרת של המדינה שלו. לא ידוע לי מי עוד פנה אליהם אבל אני יודע שהם בחרו בי כמנהל הנבחרת (אין אף אחד מעלי, אני יכול למנות קפטן ושחקנים וכו). מכיוון שזה מגוחך לנהל קבוצה נפרדת לכל טורניר. הקבוצה תהיה גוף אחד שישתתף ב2 הטורנירים במקביל (על פי הזמינות של השחקנים כמובן). אם לשחקן יש בעיה עקרונית/דתית/רוחנית …
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
היי, אני רק מתחיל לשחק במשחק פעם ראשונה עכשיו. יש לי בקר XBOX 360 שמחובר למחשב והוא עובד במשחק אבל לא מזוהה אטומטית. זאת אומרת שמופיעים על המסך הכוונות לגבי הכפתורים שיש ללחוץ עליהם אבל אלה האותיות של המקלדת ולא של הבקר. למשל כשצריך לעלות על סולם כתב לי תלחץ על E, שזה כפתור במקלדת. מעבר לזה צריך להגדיר חלק מהכפתורים בבקר לבד. למשל לא היה שום כפתור בבקר שגרם להתכופפות, והייתי צריך להגדיר את זה במיוחד. איך ניתן להביא את המשחק למצב "דמוי XBOX" ככה שכל הכפתורים בבקר כבר יהיו מוכנים אוטומטית ושעל המסך יופיעו לי הכוונות עם כפתורי הבקר?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
מישהו מצא פתרון נורמלי לבאג המעצבן הזה בפולאאוט 4? אני סיימתי את הקרב האחרון והמכניסט סתם תקוע בעמדה שלו. אין לי אפשרות לצאת או להמשיך.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משחק האינדי Dust: An Elysian Tail הוא משחק אקשן פלטפורמה עם נגיעות קלות של משחקי תפקידים שהסגנון שלו מזכיר מאוד את משחקי קאסלבניה ומטרויד, מטרובניה אם תרצו. על אף הגרפיקה שלו שמזכירה סרט מצוייר, מדובר במשחק עם עלילה בוגרת ומשחקיות מצויינת שלא תבייש אף משחק שמגיע מהסטודיואים הגדולים בתעשייה. הוא מציג משחקיות נהדרת, קרבות מהירים וכיפיים, שלבי פלטפורמה מאתגרים וגם סיפור מעניין ודיאלוגים משעשעים. אני בהחלט ממליצה עליו בחום, כך שאם יש לכם הזדמנות להשיג עותק, אל תהססו.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
יש לי כל הזמן לאגים במשחקי רשת. למה זה קורה? יש לי מודם USB. יכול להיות שזאת הבעיה?
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש משחקי אופנועים ,לא חייב מרוצים אני מעדיף שתהיה עיר שיהיה אפשר להסתובב בה עם האופנוע למרות שגם תחרויות זה בסדר.. שיחקתי כבר בMotoGP 07 ובTest Drive Unlimited אין עוד משחקים טובים בדור שלנו ?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
האם יכולים להוריד משחקי פלאשטיישן למחשב ואז לצרוב את זה בדיסק DVD ולשחק במשחק בפלאשטיישן??
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אומרים לי שיש לי לאגים... אני רוצה לדעת איך מסדרים את זה....
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כעיקרון הBF2142 יצא היום לכל בנוי המודים, ולכל בעלי האתרים שקשורים לBF2. כעיקרון עכשיו גם נפתחה ההרשמה לכל המשתמש שלמשלים בFilePlanet, ההרשמה פה: http://www.fileplanet.com/promotions/bf2142/ =\ אם יש למישהו משתמש בתשלום שם והוא לא ממש רוצה לשחק BF2142, אשמח מאוד לקבל ממנו רק ת'CDKEY שהוא מקבל בהרשמה =\ (כי את המשחק כבר אני יכול להשיג...)
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם היום חיפשתי הרבה נושאים טובים לקומנטרים אבל בסוף החלטתי לאלטר וזה מה שיצא חחחח מקווה שתאהבו (:http://www.youtube.com/watch?v=6fw2ElbUOEo
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום שאני לוחץ על שתי הלחצנים של המשחק עולה לי הודעת שגיאה מה יכולה להיות הבעיה? - - - תגובה אוחדה: - - - ההודעה http://srv2.jpg.co.il/6/5329e9f271ef1.png
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות XBOX 360 ? בארץץ? עם מהשישו מכיר מקום הוא אתר הוא מהשו שאפשר לקנות בו XBOX 360 רק מארץ!
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך עוד לא נפתח על המשחק הזה דיון? בינתיים הספקתי לשחק בשני שלבים, כשעה משחק, ואני כבר מוכן להגיד בלב שלם - זהו משחק הכי - מהנה - ששיחקתי - בשנה האחרונה, וזה בלי עוד שהגעתי לשלב שבו אני מקבל את הsuper powers. הגיימפליי אותו הגיימפליי. אבל ההומור? אחד המשובחים. יש רפרנס או פארודיה לכל דבר קולנועי או ממשחקי וידאו כל חמש מטר. המשחק הרבה יותר מצחיק מSaints Row The Third. קיצר? מי שעוד לא קנה, מומלץ.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משתמש בשם gametime 414 לקח את סצנת הפתיחה של ביושוק הראשון מ-2007 ובנה אותה על המנוע CryEngine 3: https://vimeo.com/123814418
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-


