משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
GuildWars נראה משחק פשוט פצצה, אני מת לקנות אותו אבל יש לי כמה שאלות. א. יש לו תשלום חודשי? ב. יש אותו בארץ? ואם כן כמה הוא עולה?ובאיזה חנות הוא נמצא במחיר הכי זול ג. מה אתם חושבים על המשחק? ברמה של- WOW? הנה מידע על המשחק (ב- GameSpot הוא קיבל 9.2) http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwars/index.html?tag=mp_num1
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היה לי פעם משחק בפנטיום 3 שלי מין משחק כזה סאטירי דיי גס ;D אני זוכר שם נגיד שהיה כזה שם נגיד משימה שהייתה צריך להיות שם צלם שמתחבה בשיחים והייתה צריך לצלם כל מיני זוגות ששוכבים(XXX) בלי שהם יקלטו ולפי איכות התמונה הייתה מקבל יותר נקודות... אני ממש לא זוכק כבר איזה זה היה ..הייתי צעיר וזה היה מזמן..והייתי רוצה למצוא את זה בשביל הנוסטלגיה אם משיהו מכיר ויודע את השם המלא ..כי אני ממש לא זוכר ..זה ממש יעזור לי! בתודה אלי.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום הבעייה שלי היא כזו שכל משחק שאני מתקין(כמעט כל משחק),ההתקנה פשוט נתקעת באמצע זה ממש מעצבן אותי,כיי אין לי חוסר במשהו במחשב,המחשב חזק מאוד המפרט: QX9770 2 ג'יגה ראם 320 ג'יגה HDD 8800GT 512 מגה וויסטא הום פרימיום 32 ביט מה הבעייה?
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים אני חייב לדעת דחוף איך מורידים משחקים מהאתר למחשב
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום קודם כל למה euro force קיבל ציון פחות מה special forces? מה גירסת ההרחבה הזאתי היא סתם ולמה כל הגרסאות קיבלו ציון רע?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כבר שיחקתי במפורסמים: Brothers in Arms(Road to hill 30 ו Earned in blood CoD 2 Medal of honor pacific assault וכרגע יש לי אופציה של קומנדוס מישהו מכיר משחקים כאלה? אה ואני מכיר את Sniper Elitle רק שאני לא בטוח אם לקנות. בקיצור תמליצו לי
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום,חבר שלי קנה משחק של EA וגילה שהסידיקי קצר מדי(יש 4 קופסאות לבנות למלא במחשב וחסרים אותיות ומספרים) מה זה אמור להיות? ועוד בעיה קטנה-אם יש משחק שדורש 3GHZ מהירות מעבד הוא יכול לרוץ ב2.8 כפול? תודה ויום טוב
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הבנתי שיש איזה תוכנה שבעזרת ניתן לשחק PS2 במחשב איזה תכונה זאת ? ואם זה לא תכונה, איך עושים זאת ? תוד הרבה, מתן.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה כולה משחק אסטרטגיה? לא? יש לי GEFORCE 7600GS 256MB עם 2GB RAM ומעבד CORE 2 DUO 6600. למישהו יש רעיון?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחים שלי הרכבתי אתמול מחשב amd ואין לי נסיון קודם בזה הכל עובד כמו שצריך המחשב מזהה את הכוננים דיסק קשיח הכל אבל משחקים לא עובדים עולים ויוצאים מה יכולה להיות הבעיה והאם כדאי להזמין טכנאי מחשבים
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני משחק undead warlock בגרסת הטרייל באחת המשימות הראשיות של סילבנה היה איזה באג, אז ניסיתי לעשות abandon למשימה על מנת להתחיל אותה מחדש אבל אחרי שעשיתי את זה אני לא מוצא איפה אני יכול להתחיל את המשימה מחדש הסתובבתי בכל המקומות ש הייתי בהם ועדיין אין שום זכר לתחילת הקווסט ככה שעכשיו אני תקוע בלי יכולת ממשית להמשיך במשחק ניסיתי לדבר עם כל הדמויות הראשיות אבל זה לא מאפשר לי להמשיך עם הקווסט הראשי עזרה ממישהו? ***ספוילר*** המשימה היתה זאת שאני נשלח להרוג חיילים (אנושיים) ביחד עם הרוח המיוחדת שעוזרת לי, מגיעים לבית ששם רואים את האנשים ואנשי הזאב מדברים ויש פאוזה במשחק בשביל הסרטון, האנשים מדברים עם הזאבים שמשכנעים אותם להפוך לאנשי זאב בעצמם, ואז הרוח הזאת לוקחת אותי ועפה כשהי…
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה מוזרה במשחק Call of Duty: World at War התקנתי תמשחק מדיסק מקורי ושאני מפעיל אותו יש לי בעיה זה נותן לי הודעה כזאות " it appears that call of duty :world at war did not quit properly the last time it ran do you want run the game in safe mode? this is recommended for most people it will change your system settungs but not your controls" ואז יש לי שלושה דברים לבחור כן לא ולבטל אני לוחץ כן עולה לי הלוגו של המשחק ואז המשחק יוצא ויש הודעת שגיאה כזאות error during initialization unhandled exception caught משהו יכול לעזור בבקשה אני לא יודע מה לעשות תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
זה היה משחק שהיה המון במכונות של השקלים (היו זמנים..) זה משחק מכות, שיכלו לבחור שלושה בחורים!, אחד עם תלבושת אדומה, אחד עם צהובה והשלישי עם כחולה! אין לי מושג איך קוראים למשחק הזה, אבל זה כל מה שאני זוכר ממנו...חיפשתי בנרות את השם שלו בכל מיני אתרים, ועדיין לא מצאתי אותו. כמובן שזה משחק בסגנון סטריט אוף רייג', ועם בוסים!... אני אפילו זוכר בוס אחד שהיה מגיע עם בול עץ, והיה כל הזמן מרביץ איתו בסיבובים... איזה זכרונות, יש למישהו אותו?!..מישהו מכיר?פליז!! :s05: :-\ :'(
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%a9%d7%94-%d7%a6%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8/
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
לחבר שלי יש וודו3, והוא קנה לפני כמה זמן GTA3(בזבוז כסף על כזה כרטיס מסך, אבל לא משנה), יש לו אגב P3 1ghz או 800mhz, לא בטוח ממש, אחרי שהתקנו את המשחק, הפעלנו, התחלנו לשחק. נסענו קצת עם המכונית שמקבלים בהתחלה, והופ, המחשב נתקע. האור התחיל להבהב כאילו המחשב "עובד" (לא התעניינתי מה זה באמת אומר מאז שהייתי בן 6 בערך ואמרו לי "המחשב חושב.. חכה"), אבל חיכינו בערך 5-10 דקות והוא עדיין המשיך להבהב שם.. הפעלנו מחדש, חשבנו אולי זה סתם תקלה חד פעמית, התחלנו לשחק - ושוב, הפעם לקח לזה קצת יותר זמן אבל שוב נתקע, חיכינו 10 דקות וכלום. יש לו directx 8.1 (בהתחלה היה לו 4, בגלל זה הוא קרה לי בהתחלה כי המשחק לא פעל), והמשחק הכי חדש שהיה לו עד עכשיו הוא Serious Sam (הראשון), שאגב שמתי לב בו…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם כן אז צרו איתי קשר: email : sheff2k1@gmail.com messenger: sheff2k1@yahoo.com icq: 164931364
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, חג סוכות שמח מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המשחק Earth & Beyond - ELECTRONIC ARTS בארץ ? ואם הוא הגיע בכלל? העניין הוא שהייתי אחד מה-Beta Testrs ויש לי דמות די מפותחת.. ואם אני לא מתחבר עם Final game תוך 14 יום מ 24/9 אבוד לי!! :-[ אנא עזרה... רק שתדעו משחק פצצה!!!!!!! נ.ב. עוד משהו שכדאי לדעת... הם דורשים תשלום חודשי של $13 לחודש על שימוש בשרתים שלהם.... ואפשר לקנות כרטיס עם המספר רישוי... ועוד משהו, כול כרטיס תקף מכיל 3 חודשים... :-X אבל משחק פצצה!
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא מצליח לשחק ב WOT נתקע מלא הפיגנים גבוהים 100-140 זה משגע אותי , האינטרנט עובד תקין הכול עובד תקין רק ה WOT נתקע , שווה לעבור ל 014 ?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
cs 1.4 sux !!!!!!!!!!!!! הם שינו את כל המשחק ... זה כבר לא יפה ולא כיף..
-
היום יצא הדמו של המשחק No one lives forever 2 ויש בו ארבע שלבים חדשים, הדמו שוקל 157 מגה וניתן להוריד אותו מ: www.fileshack.com ו www.3dgamers.com
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי מחשב גמיינג: GIGABYTE Z170 i7 -6700k rx480 nitro+ oc DDR4 3000hz אני מפעיל את המשחק TOMB RAIDER החדש ולא משנה אילו הגדרות גרפיות אני עושה (גבוהות/נמוכות) (DX12/DX11 ) אני לא עובר את 60FPS, יתר המשחקים הכול כשורה, לפי סירטונים שראיתי ביוטיוב ובנצ'מרקים עם חומרה חלשה יותר עוברים את ה70 בקלות. אשמח לעזרה, נ.ב בנוסף האם יש לכם תוכנה לתצוגת ביצועי המחשב מומלצת? אני משתמש כרגע ב DXtory
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
גמר טורניר פתיחת השנה של HWZone לאחר שבועיים עמוסים במשחקים, טורניר פתיחת השנה של HWZone מגיע לסיומו. היום בשעה 19:00 יחל שלב הגמר של הטורניר, בו יתמודדו ארבעת השחקנים הנותרים: בבית התחתון, eSrLemon שזכה בטורניר הסטארקרפט הקודם של HWZone ובמקום השלישי של המוקדמות לטורניר IeSF, הוא אחד משחקני הטראן הטובים ביותר בארץ. מולו יתמודד qTpBHmaster, שחקן שגילו הצעיר לא מונע ממנו להוות דמות חזקה בסצנת הסטארקרפט הישראלית; הוא מגיע בקביעות למקומות הראשונים בטורנירים בארץ, ואף זכה בטורניר IGA #14. צפו לסדרת TvT ברמה הגבוהה ביותר. בבית העליון, eSrSinok נחשב כבר זמן רב לאחד ממובילי גזע הזרג בארץ. הוא זכה במקום הראשון בטורניר ה-LAN שהתקיים לא מזמן במודיעין, במקום השני של המוקדמות…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם הסרטון הראשון הוא טריילר שערכתי והשני מונטג אם אהבתם תנו בלייק וסאב
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני חושב שהכי אהבתי את וורמס ארמגדון...בגלל החידוש שהוא הביא וסתם כי הוא העביר לי הרבה שיעורים בבצפר מה אתכם? איזה הכי אהבתם? אני אישית התאכזבתי מוורמס מייהם החדש, אני חושב שכל ה"קטע" במשחק זה שהוא בדו מימד...תלת מימד סתם הורס אותו... ועוד שאלה, מה עדיף מבין השניים וורמס ארמגדון או וורלד פארטי?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-


