משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
http://www.dailymotion.com/video/x19vjqc_titanfall-gameplay_videogames?start=14
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המשחק צפוי להתבסס על עולם חדש ומקורי שייכתב ע"י סופר פנטזיה ידוע (Tracy Hickman) ולכלול מולטי מושקע מאד אבל גם אפשרות אופליין. הדגש במשחק יהיה על חקירה ועלילה ולא על קרבות ואיסוף שלל, כמו כן המשחק אמור להיות בפורמט אפיזודי. המשחק כבר הגיע ליעד שלו של 1M דולר תוך כשבוע וחצי ויש לו עוד כשבועיים וחצי לקמפיין ה - KS שלו. http://www.kickstarter.com/projects/portalarium/shroud-of-the-avatar-forsaken-virtues-0 עוד כתבות על המשחק: http://www.polygon.com/2013/3/8/4076734/shroud-of-the-avatar-richard-garriott http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/08/revealed-richard-garriotts-massive-ultima-successor/ http://www.ign.com/articles/2013/03/08/ultima-creators-next-game-shroud-…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
לדעתי הם: 1. סקיירים 2. call of duty 3. וויצ'ר 3 4. מאריו 5. 7 forza motorsport 6. זלדה 7. גוד אוב וור 4 8. tomb raider 9. dark souls 3 10. halo 5 איזה לדעתכם?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
כל כך הרבה שנים ולא הופיע כזה משחק, גם לא בלחימה בנשקים "רגילים".
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כללי APB הוא משחק יריות המתמקד במלחמה בין הפושעים לשוטרים בעיר San Paro. במשחק נמצאים מספר NPCים שאותם מעלים רמות ועם כל רמה נפתחים דברים חדשים שניתן לרכוש החל מנשקים,בגדים,רכבים,סמלים ועד לשיפורים לנשק ולרכב. למשחק יש 3 "מודים" של מפות: Social district כאן ניתן לעצב רכבים,לעצב את השחקן שלך,לעצב סמלים לקנות חפצים של אנשים אחרים דרך מערכת מכירה פומבית וסתם להסתובב ולדבר עם אנשים אחרים כשמשעמם. Mission districts 2 מפות גדולות שבהם ניתן לבצע משימות דרך מערכת בניית קבוצות שבוחרת מספר שחקנים מצד הפושעים ומספר שחקנים מצד השוטרים ויוצרת משימה דו-צדדית (2vs2, 3vs3 וכו'), כשאחת הקבוצות צריכה לבצע משימות והקבוצה השניה צריכה למנוע מהם לבצע את המשימה. …
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מצאתי GTA3 , ריפ, אבל כשהמשחק עולה בהתחלה, אחרי שהקו מגיע עד הסוף, WINDOWS אומר שהוא ביצע פעולה לא חוקית ונתקע. יש לי XP אז הורדתי את התיקון אבל עדיין, הבעיה לא נפתרה. כוונתי את ה-Compatibility ל 98 ואז הוא מבקש ממני את הדיסק השני, מה שאין לי. לא משנה איזה קראק הורדתי הבעיה לא נפתרה. מה זה יכול להיות?
-
הדרישות הם:·Your CPU must be at least 1 GHz or equivalent ·Minimum 128 MB RAM ·Minimum GeForce 2 or ATI 7500 ·1 gig of available hard drive space, a 4X CD-ROM or faster, a mouse, a DirectX compatible 16 bit sound card, a 56K modem (or better) with Internet connectivity, and DirectX 8.1. ·You must be running Windows 98, 98SE, ME, 2000* or XP* (*running with local Administrator privileges). ·Internet connection must be capable of running 32-bit Windows socket applications (such as Microsoft Internet Explorer). (הדרישות לקוחות מהקובץ README של הבטא) ואני לא חושב שהדרישות של הכרטיס מסך כל כך מדוייקות יש לי RIVA TNT 2 וזה עובד!! ;D ;D ;D
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%93-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a4%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%97%d7%93%d7%a9-overwatch/
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי את שני המשחקים ברגע שאני נכנס לבאטלוג ומתחיל משחק הוא נטען מאחור ואז כשאני אמור להכנס למשחק הוא נפתח לי על חלון מלא ואחרי זה מתכווץ לחלון קטן ובשביל להיכנס למשחק אני רב איתו כמה דקות עד שהוא מסכים לעלות על מסך מלא כל פעם אני מצליח להגדיל אותו אחרי איזה דקה שאני לוחץ עליו הוא גדל ואז קטן שנייה אחרי זה קורה גם בMP וגם בSP בווינדוס 8 לא הייתה לי בעיה עם BF3 רק מאז שעברתי ל8.1 זה קורה לי
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היורש של Wildlands מגיע בחודש הבא, וידרוש חומרה מאסיבית בכדי שתוכלו לראות אותו במיטבו לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
בוקר טוב לא מזמן התקנתי את NV מהתחלה ואני חייב לומר לכם שבתור מישהו שמחשיב את עצמו למעריץ של הסדרה (עוד סיימתי את FALLOUT 1,2) אני חושב שהוא הכי טוב בסדרה , אהבתי את העולם שהם בנו , את זה שמהרגע הראשון יש לך בחירה (לעזור ל GOOD-SPRINGS או ללכת עם הpowder gangers ) , ועד הישורת האחרונה בו אפשר ללכת עם הNCR או להיות השליט הבלעדי נקודה שנייה יש שם הרבה יותר סיפורים צדדים כמעט בכל מקום יש משהו נקודה שלישית כמות הנשק שיש שם היא עצומה וגם כמות השיריון , בנוסף הענין עם ה faction Armour הוא אדיר (הרי אין היגיון להסתובב עם שריון של הenclave ליד הBOS ושהם יהיו סבבה עם זה) , נושא הhard core הוא מדהים מכניס עוד הרבה ענין ההרגשה שלי שהם לקחו את הפלטפורמה של FALLOUT 3 ופשוט העשירו אות…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אשמח אם תקדישו מעט מזמנכם ומקווה שתיהנו. שמתי לב שהמשחק לא רץ חזק במדינתינו וזה חבל. באטלפילד 1 הוא מעולה אך ריינבו סיקס כאן כדי להישאר לעוד הרבה זמן ובאמת שלא קיימים הרבה משחקים אם בכלל שנותנים טוויסט כלכך טוב לשוק העמוס של הFPSים ברשת
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחלה אתר שמרכז דילים פחות או יותר מכל האתרים שיש. מומלץ בחום. http://isthereanydeal.com/
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
למי שעוד לא יודע, ה-Multiplayer Beta של IGI 2 הולך לצאת ב-10 לחודש והדמו ל-Single Player ב-16 לחודש. לעוד מידע.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אפשר משחקים יפים שיעבדו על 32 מ"ב כרטיס מסך,בבקשה!!!!! נ.ב. לכל האלה שיגידו להחליף כרטיס נסך אז לא אני לא יכול!!
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מאוד התלהבתי מהמשחק, הורדתי את העדכון לגרסה האחרונה והכל ואני משחק כמה ימים. סיימתי את המשימה השנייה ועכשיו שהוא טוען את המשימה השלישית (הפלישה לנורמנדי) הוא פשוט נתקע דיי בהתחלה.. ניסיתי לעשות ריסטרט, להפעיל את המשחק בלי שום תוכניות להפעיל את המשחק במצב בטוח לסיים שוב את סוף המשימה השנייה ולא לגעת אבל זה פשוט לא עובד! התדריך עובד אחלה ואז יש את הדף הזה מהגנרל שאתה אמור לקרוא ובינתיים עולה השלב אבל דיי מהר המשחק נתקע ואני מקבל כזאת הודעת של XP על שגיאה בתוכנה :<<< הצילו
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
MoranForFun Efiyahu TzionIL YarikTheAwesome chifgun601 chif
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המפרט בצד<< רק לא מישחקי אסטרטגיה. אים טעיתי במקום אז תעבירו לי בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום התחלתי לשחק ב MW3 ברמה קלה ועברתי כמה שלבים ועכשיו אני לא מוצא שום דרך להעלות את רמת הקושי במשחק ! מישהו מכיר איזו דרך חלופית ? תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Face of Mankind :: פני המין האנושי פרטים: האתר הראשי(תירשמו שם ותורידו): www.fomportal.com כמובן.. אם תתעניינו בעוד, הכתבה של גיימר: http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=84205 הורדה מהמקור הכי טוב(המקור שמביא את ההורדה למחשב..תסתפקו בזה): http://www.promisance.biz/faceofmankind/fom_openbeta.zip על המשחק: המשחק מתרחש בשנים עתידניות.. מי שיתחיל לשחק עכשיו יראה שהשנה היא 2395 ^^ המשחק מתרחש ב.. כל מקום.. ישנם כל מיני פלנטות להשתגר אליהם ישנם את הערים החשובות: ברלין, פריס, טוקיו.. וכמובן ניו יורק מהלך המשחק: אתה בונה לך דמות.. בוחר לה לאיזה קבוצה אתה רוצה שהיא תשתייך(אין לי מידע על הקבוצות, מצטער) שימו לב, אפשר לבנות רק דמות אחד לכל שחקן אתה נוחת בדירה מו…
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-gta-v-%d7%91%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%9d/
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.gamershell.com/download_25060.shtml ישימו עוד שרתים . תהנו סרטון http://www.gametrailers.com/player/31946.html http://www.gametrailers.com/player/31953.html http://www.gametrailers.com/player/31955.html http://www.gametrailers.com/player/28548.html
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות את המשחק guitar hero למחשב. ורציתי לדעת: יש דבר כזה בכלל למחשב? ומה כדאי: גיטר הירו, רוק בנד, ואיזה גרסאות שלהם כדאי? אני צריך עזרה, כי אני ממשלא מבין בסוג משחקים הזה. תודה לעוזרים! אלון
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן! טוב יש לי מעבד פנטיום 4 2.4 מהישנים........ כרטיס מסך ג'יפה 4 440 MX............................. התקנתי FAR CRY בגירסא לא של הדי וי די................... שמתי את כל ההגדרות של התצוגה על הכי נמוך כולל רזולוציה והפעלתי את המשחק אז נהיה מסך שחור הנורה של המסך נהיתה כתומה ויש סאונד של המשחק אבל אין תצוגה אז חזרתי לווינדוס סגרתי את המשחק והעלתי את הרזולוציה ואותו דבר....................................... מה הבעיה? ???
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-


