עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ובכלל לאיזה משחקים יש מולטיפלייר עם פינג נמוך בארץ ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Make_Party,

    שלום לכולם! שחקתי בכל משחקי call of duty עד עכשיו רק בסינגל ואני מת לקנות סוף סוף ולשחק באינטרנט. השאלאה שלי איזה לקנות? באיזה יש קהילה גדולה ואיזה הכי כיף לשחק באינטרנט? תודה רבה! ושבת שלום לכולם!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by danamas,

    אני משחק LOL כבר המון זמן ומחפש להצטרף לקבוצה של חברה רציניים, לא ילדים קטנים.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by sashakrik,

    נתקלתי באיזה באג במשחק שמונע ממני להתקדם אם מישהו מכיר את הפתרון אשמח לשמוע תראו בסרטון המצורף איך הוא פותח את הדלת עם remote electrical charge כשאני יורה על המנוע של הדלת היא לא נפתחת

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. רוצים לשקוע באינספור שעות של טקטיקה ואסטרטגיה היסטורית בעבור כמה דולרים בודדים? חבילת ה-Humble Bundle העדכנית תוכל לספק לכם בדיוק את זה לכתבה: http://hwzone.co.il/סדרת-total-war-מגיעה-אל-מיזם-ה-humble-bundle-בעלות-מינימלי/

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by oneday,

    איפה אני יכול לקנות את Worms World Party? כמו כן, האם מישהו יודע אם הוא עובד על ווינדוס 8? על ויסטה לדוגמא אני יודע שיש לו בעיות לעבוד. תודה!

  7. Started by thegame998,

    מה זה: http://www.gamespot.com/news/6152490.html טובעים אותם? תגידו לי מה זה אומר כי אני לא יודע אנגלית טוב בבקשה.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. רק שואל כדי לדעת..

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by RazKaziRo,

    שלום לכולם, יושב אצלי רעיון בראש כבר תקופה וחשבתי לקבל קצת אינפורמציה לגביי רכישות של משחקים השאלה שלי היא כמה מכם משקיעים כסף ורוכשים משחקים דרך Steam או Origin חנויות כמו BUG PCgames וכו' אשמח אם תשתפו גם מאיפה אתם קונים בדרך כלל

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by the_big,

    ^^^^^??????

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. יש לי המון שאלות... אחרי ההתקנה אני צריך להרשם נכון? יופי... עכשיו כשאני נכנס לאתר ונרשם שם... כמה זה עולה לי לחודש? האם זה הוראת קבע כל חודש הסכום שיורד? למי אני פונה כדי לבטל את התשלום אם זה כל חודש יורד לי? האם יש נציגים של בליזארד בארץ? יש שרתים ישראלים שלהם אני יכול לשלם? בבקשה מי שיכול לענות לי על השאלות האלו אני מאוד ישמח תודה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by naveh3,

    שמתי לב שבהרבה מאד משחקים יש קבצי "קרא אותי" שבתוכם יש דרישות מינימום ובדרך כלל גם מומלצות, אבל הבעיה היא שנגיד יש לי את הדרישות מינימום אז המשחק אמור לרוץ בסדר (בלי תקיעות למיניהם) אבל לא כל האופציות על HIGH בלי הרבה עומס. והבעיה המרכזית היא שנגיד יש לי מחשב שעומד ואפילו עובר את הדרישות המומלצות אז המשחק אמור לרוץ חלק וכל האופציות על HIGH כי הרי זה המומלץ, אבל הבעיה היא שבדרך כלל המשחק לא רץ משהו טוב וגם לא על HIGH והדרברים בסדר (מעודכנים) אז למה הם כותבים את הדרישות המומלצות אם זה לא באמת ככה? > > :'( :bash:

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Gnome,

    "בוקר" טוב, אני מחפש משחקי מכוניות טובים על רמה שיאפרו לי גם להשתמש בהגה ושיהיו בעלי גרפיקה מעולה ומנוע פיזיקלי טוב. כמו כן יש לי עוד שאלה, ידוע מתי בערך יצא NFSUG2? דרך אגב המלצה חוץ מ NFSUG. תודה לכל העונים והממליצים

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by raorian,

    סיימתי את החלק הראשון באופן לא מושלם והחלק האובססיבי שבי רוצה שכל הבחירות יהיו טובות . יש אפשרות להוריד קובץ שמירה מהאינטרנט או להוריד תכנה שעורכת אותם? אני עצלן מכדי להתחיל הכל מהתחלה. חח

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. בקרוב יגיע לקהילת HWzone שרת חדש אז צוות ההנהלה מעוניין לשתף אותו בהחלטותיו לגבי השרת החדש אז איזה סוג של שרת הייתם רוצים? ואיזה מפות אתם הייתם מעדיפים? דיון מהנה

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. לא יודע עם המשחק שונה מי הגירסה בPS2 אבל ניתקעתי במשימה שאני פשוט לא מבין מה לעשות, למשימה קוראים Save Algie ואני לא מבין מה עושים שהם. זה הולך ככה אני הולך לסיפריה פוגש איזה יצור בשם ALGIE שרוצה להחזיר ספרים לארונית שלו וכולם רוצים להרביץ לו, ואז אני יוצא איתו מרביץ לכולם, ניכנס לבית ספר, אנחנו הולכים לשירותים של הבנים אני מכסח שהם 2 ואז השירותים מקולקלים, אז אנחנו רצים לשירותים של הבנות הוא לא רוצה להיכנס ואני מכניס אותו בכוח ואז יוצא לי לילחוץ על ALT והשחקן שלי מכניס תראש של ALGIE לשירותים ו אז זה כותב לי שALGIE יתעלף והפסדתי במשימה וזה גם על זמן. יש מצב מישהו עוזר לי ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום, בשעה טובה קיבלתי מחשב חדש ואני ממש לא מעודכן במשחקים האחרונים. המשחק האחרון ששיחקתי בו הוא GTA SAN ANDREAS וFALLOUT 2, תמליצו לי על כול המשחקים הטובים שיצאו מהשנה שנתיים האחרונות. בנתיים ברשימה שלי זה: Farcry2 GTA IV. Mirrors Edge. COD Modern Warfare 1\2 Dirt2 Assassin's Creed 2

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שם הקבוצה:excessive חברי הקבוצה OREO n1kz Sync Lith fonterex OREO: http://steamcommunity.com/id/yuvaloREO/ n1kz: http://steamcommunity.com/profiles/76561198027569135/ sync: http://steamcommunity.com/id/isrealisoldier/ http://steamcommunity.com/id/asdaszx/ LITH FoNtereX: http://steamcommunity.com/id/75753/ איש קשר - יובל 0549146323 yuvalg15@walla.com

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Black_Call,

    יש פה כאלה שמשחקים דייזי?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. אז אחרי שהצלחתי לגרום למשחק הזה לעבוד קודם כל ולהיפטר מרוב הבעיות עדיין נשארה בעיה מעצבנת נורא , כל חצי דקה\דקה יש לי פריזים מעצבנים כמו לאגים כאלה אך הפינג לא קופץ בכלל . אין דבר יותר מעצבן מלבוא עם איזה טנק לראות קבוצת חיילם חסרי ישע לכוון עליהם את התותח ואז לירו... פריז !!!!!!!!!!!!!! ואז זהו באותם 1-3 שניות של הפריז אני כבר יודע שאני מת ... שלא נדבר על הפעמים שאני בחי"ר ואז אני צריך לנחש מה הרג אותי בכלל בקיצ קוץ מישהו יודע מה לעשות עם הפריזים האלה ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by Itamaro,

    הרגע סיימתי את המשחק. אחד המשחקים הכי קצרים ששיחקתי בהם בחיי. הוא בכוונה כל-כך קצר? כי תיארתי לעצמי שעכשיו יענו הקטע זה לסיים את שאר השלבים, אבל אין לו ערך משחקי חוזר גדול כל-כך...

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. תשמע אני נראה לי הולך לקנות עוד מעט (היום) פלייסטיישן 2. מה אתם אומרים כדאי יותר? הרגיל או הדגם המוקטן? אני יודע שהוא מגיע עם מתאם רשת מובנה ואין אפשרות לשחק עם המולטי טאפ (במילא אין לי צורך בו)... וגם לאיזה מהם יש אפשרות לחבר הארד דיסק

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by AB,

    אחרי שהתקנתי את המשחק......אני נכנס למשחק לוחץ על סינגל פלייר.... ואז המשחק יוצא לי לשולחן העבודה ורושם לי הודעה critical error ורשום בה General protection fault! History: ConfigUI <- InitEngine מה לעשות ומה הבעייה? תודה...

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.... תוכלו בבקשה לתת לי שמות של משחקים בסגנון המשחק הנ"ל ? מבחינתי זה המשחק אחד היפים שראיתי גם מבחינת סאונד וגם מבחינת גרפיקה. אם אפשר בבקשה משחקים עם גרפיקה ממש טובה ושיצאו באיזור השנתיים האחרונות. שיחקתי כבר: Battlefield 3 Battlefield Bad Company 2 crysis 2 Medal Of Honor 2010 Call of Duty Modern Warfare 3

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Weihenstephan,

    שלום לכולם, רכשתי גם את modern warfare 2 וגם את black ops. רציתי לשאול, על כמה מחשבים מותר להתקין את המשחק לפי הרשיון? פשוט גם אני וגם אח שלי רוצים לשחק באונליין עם אותו עותק.. אותו סיריאל.. האם זה אפשרי או שחייבים לקנות עותק נוסף? אם זה עוזר אנחנו על אותו רשת ביתית ויוצאים דרך אותו WAN (עם אייפי של בזב"ל אחת לכולנו)

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים