עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יצרנית החומרה הטאיוואנית משיקה סדרה חדשה של מחשבי גיימינג מבוססי מעבדי Core i9 חדשים של אינטל - כולל אחד מיוחד לו בהחלט לא ציפינו לכתבה

  2. כרגע אני אסקור את המשחק Brothers In Arms:Road To Hill 30 המשחק די ישן אבל סתם בא לי לסקור אותו כי סיימתי אותו עכשיו מי שלא מכיר את המשחק הוא משחק של מלחמה"ע השניה כמו: Call Of Duty, Medal Of Honor וכו'. המשחק מספר את סיפורו של סמל מאט בייקר ביחידת 101 המוטסת. אני חייב להגיד הרבה דברים על המשחק הזה על הגיימפלי וכו. המשחק מתחיל ב Hill 30(גבעה 30) שנמצאת אי שם בצרפת,קרנטן אנו מתחילים כשעדיין אין לנו פה TUTORIAL בינתיים באקשן אבל אפשר להסתדר. אני כרגע אכתוב את ה Deafults(המקשים הראשיים שנקבעו למשחק) W- ללכת קדימה S-ללכת אחורה A-ללכת שמאלה D- ללכת ימינה LMB( כפתור שמאלי של העכבר)- לירות MMB(כפתור אמצעי)- Zoom In כוונת RMB(כרגע אני לא אציין)- בהמשך תלמדו אפשר לשנות על ידי כני…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by imac,

    פתחתי SERVER יאללה להכנס

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by shefernadav,

    שלום אני רוצה לדעת איך אפשר להקליט סרטון תוך כדי משחק?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Gotze,

    http://www.youtube.com/watch?v=wlYTgkuVvWM

  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-7-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-witcher-3-wild-hunt/

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. איזה קונסולה כיכב כהקונסולה הכי טובה לדעתכם.... תצביעו!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Bug2000,

    כי בינינו אני רוצה להוריד את זה ואין לי כוח להוריד סתם אז תגידו כמה הגודל המשואר ;D (מצטער היתי חייב) של ההתקנה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by Iniesta,

    חג שמח לכולם, אני לא מצליח להתקין את פיפ"א 2012. אני מקבל הודעת שגיאה בזמן ההתקנה (מצ"ב) אגב, המשחק הותקן בהצלחה על מחשב אחר (נייד של טושיבה). ניסיתי הכל -- אתחלתי כמה פעמים, ניסיתי על 3 כוננים שונים בזמן שאף אפליקציה כולל אנטי וריוס לא רצה באמצע אך ללא הועיל. המחשב שלי הוא נייח חדש דנדש (בן יומיים) עם כרטיס מסך מובנה של אינטל (מעודכן) ודיירקט איקס מעודכן. CORE I3 4 ג'יגה זיכרון. אשמח להצעות/פתרונות בנושא. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by gman_il,

    http://www.imodernwarfare3.com/call-of-duty-modern-warfare-3-patch-1-08-now-live-on-xbox/ כרגע ל-XBOX , נקווה שבקרוב ל- PC. החדשות הגדולות : מחלישים את כל ה- Akimbo (בשעה טובה) ומחזקים את כל ה- Shotguns מלבד Striker שאותו דווקא מחלישים.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. תודה למי שעונה

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. שלום! אני זה נורמנדי כפי שכולם מכירים מהמולטי של Galacticos. יש טורניר לשחקני רשת במשחק enemy territory כמובן שיש גם פרסים. המשחק הוא בחינם יש גם פורום רשמי וכו'... #rtcw.isr זה הערוץ במירק. תורידו תמשחק תשחקו תשאלו פה שאלות אני יענה ... יש טורניר למתחילים גם אתם יכולים להשטתף כל אחד יכול לקחת את הפרס הראשון. זה הלינק לקהילה שם גם תורידו תמשחק http://forum.vgames.co.il/forumdisplay.php?f=15 זה לליגה החדשה http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=15&id=12 תהנו צריכים עזרה תשאלו פה ואני יענה בהקדם עוד כמה משחקים ושוב הכי מומלץ ET http://free.vgames.co.il/

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. שלום. אני צריך המלצה לסימולטור טיסה שיפעל באופן סביר על המפרט הבא : Duron 900 Spitfire AOpen AK33 MOBO 256MB SDRAM WD 80GB 8MB Riva TNT2 M64 Creative Vibra128 Windows XP Pro תודה לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. שלום, השאלה שלי היא האם העדכון החדש של ה frequency update rate הוטמע כבר בכל הסרברים? (שמעתי שעקב עומס רב הוא לא קיים בשרתים של 64 שחקנים) ואם לא, כיצד אני יכול לבדוק זאת כשאני משחק בשרת?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. היי לא מזמן שמעתי שיצאו לפני כמה זמן אימולטורים ל-PS2 ול- XBOX ( תוכנות שאפשר לשחק איתן במשחקים של הקונסולות הספציפיות במחשב ). קודם כל, זה נכון??? באמת יצאו אימולטורים כאלה??? האימולטורים האלה עובדים עם כל המשחקים של ה-PS2 ושל ה-XBOX ויצאו כבר הגירסאות האחרונות??? ואם כן, איפה אפשר להשיג את האימולטורים האלה וכמה הם עולים??? דבר אחרון, האימולטורים האלה דופקים משהוא במחשב? או משנים את ההגדרות של המחשב בדרך כל שהיא כך שתפגע במשהוא אחר???

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    מה אתם אומרים מערכת שווה או לא? אם כן למה ואם לא למה... :-*

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by lesForce,

    שלום לכולם לא ברור לי עדיין העניין של התקשורת במשחק הזה. חלק מרכזי במשחק, אם לא עיקרו, מדבר על שיתוף פעולה, ואופציית התקשורת ע"י דיבור פשוט מתבקשת. אוקיי , את האופציה של הפארטי הבנתי. אם יש לי חברים בבאטלוג אני יכול ליצור איתם פארטי ולדבר במיקרופון. אך מה עם אנשים זרים? איתם לא ניתן לתקשר?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by A-L-o-n,

    אוקיי יש לי שאלה... לחבר שלי יש מעבד core 2 quad q660 2.40 וכרטיס מסך 8600gt ו-512 זיכרון של הכרטיס מסך ו-2gb זיכרון פנימי... התקנו כרייסיס ולא ראו מי יודע מה ניסיתי לשנות את הביצועים על האיכות הכי גבוהה וזה היה תקוע לא יודע למה... בקיצור שיניתי רק את הרזולוצייה להכי גבוהה וזה נתקע אם יש עוד ביצועים לשפר אשמח שתגידו לי אה ו... על 8800gt זה יעבוד על הביצועים הכי גבוהים או שלא??? :jump1:

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. השריפה ההרסנית שפגעה בקתדרלת נוטרדאם מביאה את חברת המשחקים הצרפתית לפתוח את הלב והארנק עם תרומה כספית לתיקון הנזקים - וגם חלוקה של הכותר הפופולרי שלה שבו ניתן להתרשם מן המבנה ההיסטורי באופן חופשי לכתבה

  20. Started by JAMOOS GADOL,

    אני בעיר הראשונה וסיימתי (נראה לי) את כל השלבים אצל כל האנשים אבל נשאר לי את המרוץ מכוניות, ואת המקום הזה שמכינים בו פצצות (הוא מסומן על המפה ב-8) את המרוץ אני לא מצליח לסיים, ובמקום הזה שמכינים פצצות-אז טוענים לי פצצה באוטו ואח"כ אין לי שום דבר? מה לעשות?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. בכיר בחברה בטוח כי ניתן לייצר גרסת קונסולות של קרייסיס מקור: http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=100456 ידעתי שזה מה שיהיה, אוליי קונסולות הדור הבא לא תומכות ב DX10 אבל הם תומכות במשהו יותר טוב לפחות הפליסטיישן 3 בקשר ל360 יש לו מין BETA של DX10

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. הי חברים! אני ממש מתרגש שסוף סוף סיימתי את הפרק הזה. זה סיפור מרתק על בגידה לא צפויה, הולדת הפלייסטיישן (או "הסוני" כפי שהרבה קוראים לו פה בארץ) ואפשר לחשוב הרבה על "מה היה אם..." אז ללא עיכובים נוספים, קבלו אותה: ההתחלה העקומה של הפלייסטיישן!

  23. מבצעי האביב של חנות הגיימינג המשווקת כותרי Steam וכותרים ללא הגנות קבצים מתקרבים אל סיומם, וזו ההזדמנות שלכם לבדוק ולנצל את כולם יחד במקום אחד מבצעי המשחקים המקוונים ממשיכים גם בשעות אלו ממש – הפעם בחנות ה-Humble Store, מהאנשים שהביאו ומביאים לכם את חבילות ה-Humble Bundle הנהדרות. החנות המדוברת מסיימת שבועיים של מבצעי אביב עם הדרן אשר מרכז את כלל ההנחות שהוצעו בתקופה זו, ואתם מוזמנים בהחלט להיכנס ולהעיף מבט בשעות הקרובות, לפני שהמיזם יסתיים באופן סופי. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A0%D7%A6%D7%9C-%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Domovoi,

    http://www.dailymotion.com/relevance/search/gta%20%2Biv%2Bgameplay/video/x56kbp_gta-iv-6em%20e-video-ingame_videogames

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by STRENGTH,

    בדרך כלל כל הקווסטים מאד ישנים עדיין מוכרים אותם או שאפשר להשיג אותם רק באינטרנט? (ושזה לא יהיה ווארז?)

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים