משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
-
במפיצה האמריקאית חשפו את התוכניות שלהם לשנתיים הקרובות, עם התמקדמות במספר כותרים מצומצם בפרופיל גבוה EA רחוקה מלהיחשב החברה האיכותית והאהודה ביותר בנוף הגיימינג, אבל לא ניתן להכחיש את העובדה שהיא מחזיקה בכמה מהמותגים הגדולים והמצליחים ביותר בשוק הזה – ולפי התוכניות לעתיד הקרוב שאותן היא חשפה לאחרונה, נראה שהיא מתכננת להמשיך ולהתבסס על חיזוק שלהם, עם מעט מאוד הפתעות ונסיונות נועזים. במפיצת המשחקים הגדולה חשפו את לוח זמני ההשקה המיועד שלהם לשנה הקרובה – כאשר במהלך הרבעון הנוכחי (הרבעון הקלנדי השני, שהוא הרבעון הראשון של שנת הכספים במונחיה של החברה) יהיה זה משחק הפעולה-פארקור Mirror's Edge: Catalyst שיקח על עצמו את האחריות להוביל את ההכנסות קדימה. ברבעון הבא, בין ה…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא יכול להריץ את המשחק של רזולוציה של יותר מ-640X480 זה ממש גרוע! לא עשה לי בעיה כזאת באף משחק אחר!!!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני רוצה לדעת מה המשחק הטוב ביותר לשנת 2003
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
זוכרים בטח את smartfrag! אז הנה לכם עוד גרסא אחרת וחדשה שנקראת Max Shooter! http://media.teamxbox.com/dailyposts/hardware/maxshooter/001.jpg http://media.teamxbox.com/dailyposts/hardware/maxshooter/04.jpg מקשים: http://media.teamxbox.com//dailyposts/hardware/maxshooter/controlkeys.gif כללי: Max Shooter הוא מתאם של מקלדת/עכבר לאקס בוקס. בקנייתו תקבלו את המתאם+ספר הדרכה. המתאם בנוי על PS/2 וכרטיס זיכרון ולכן עם יש לכם עכבר/מקלדת USB תצרכו מתאם USB-> PS/2. בספר ההדרכה מסבירים איך לתכנת את המקשים בעכבר/מקלדת למקשים הרצוים עליכם. יתר על כך ה- MAX Shooter מגיע עם פונקציות מינמליות ובכך חוסך לכם עבודה. אופציות: יש למתאם הזה המון אופציות, כמו אפשרות של מהירות עכבר (שימו לב! ב…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, המלצתם לי לקנות מחשב: AMD Athlon 64Bit +3000 ATI Radeon 9800 Pro 128MB 512DDR לפני כמה ימים קניתי אותו, והתקנתי א תהמשחק בטלפילד וויטנאם. פתחתי משחק, הוא נתקע לי קצת ב"גימגום" בתחילת המשחק, אבל אחר-כך זה לא נתקע בכלל. אותו דבר קורה לי בחבילות הרחבה של בטלפילד 1942, אבל פחות. בבטלפילד 1942, הרגיל, לא נתקע לי בהתחלה בכלל, אבל לפעמים כשאני לקוח מטוס, ויש הרבה יריות, ופוגעים בי, לשניה אני פתאום לא שומע את המנוע, וקצת נתקע "בגימגום" שוב... כאילו המשחק ממש כבד. למה? זה קורה לכולם או רק לי?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי בעיית סאונד במשחק.כאשר אני נכנס למכונית אני לא שומע כלום וגם כאשר אני הולך ברחוב.רק כאשר מכוניות חולפות לידי אני שומע את הרעש שלהם עוברות לידי.מה הבעיה פה?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
להלן 29 תמונות מאחד המודים המבטיחים ביותר שהולכים לצאת למשחק המשובח - Battle Field 1942. טנק המרכבה, מטוסי קרב סילוניים, נשקים עדכניים ועוד...
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי הצלחתי לשחק במשחק בעזרת VPN קוריאני כל מה שצריך לעשות להתנתק מה ORIGIN להתחבר ל VPN קוריאני http://incloak.com/ להתחבר ל ORIGIN להתנתק מה VPN ולשחק חופשי בלי פינגים ובלי בעיות!! חזרתי לשחק!!!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שיחקתי בFALLOUT 3 וVEGAS ומאוד אהבתי אותם, DRAGON AGE אהבתי אבל לא סיימתי, BORDERLANDS אם אפשר לקרוא לו תפקידים, MASS EFFECT 1 -2 זה גם יותר פעולה מאשר תפקידים, בכל מקרה יש לכם משחק טוב להציע?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם כמה עדכונים והודעות בנוגע לקבוצה - ראשית כל שינינו את הטאג שלנו מPwR ל Pw. המשמעות היא אותה משמעות (Pwning without Remorse), אבל היה צורך בשינוי כיוון שהייתה בעייה בקבוצת הCoD שלנו. (יש בCoD קבוצה מפורסמת עם הטאג הזה. שנית כל ישנם כמה שינוי סגל - חנוך Acai (לשעבר Vanwilder), החליט לעזוב את הקבוצה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו! וגם - מוטי PwZerg חזר לפעילות וכבר מהיום יתחיל להשתתף בפעילויות שקשורות בקבוצה. שלישית - עקב המעבר שלנו לקבוצה מרובת-משחקים אני אעבור לנהל את קבוצת הSC2, ויובל PwYumi יהפוך למנהל הכללי של הקבוצה. כלומר מעכשיו אם יש לכם פניות בנוגע לקבוצה אפשר לפנות אל שנינו. ובקרוב - הכרזה חשובה בנוגע לקבוצה. תודה על התמיכה של כולם, נתראה…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מזמן לא שיחקתי במשחקי מחשב, אבל נזכרתי כמה כיף היה לשחק בSYBERIA 2 ובא לי שוב.. יש לי מחשב מאוד ישן.. אבל אני זוכר את כל המרכיבים AMD MOBILE XP 2500+ CLOCKED AT 2300MHZ אני יכול לקנות עוד ג'יגה אם זה יעזור, אבל המחשב כל כך ישן שחבל על הכסף אה ? 512 RAM DD1 CLOCKED 220MHZ GFX 5200 EPOX 8RDA3 PLUS לא מחפש גרפיקה.. סתם קווסט מגניב כמו סיביריה שאפשר לשחק תודה מראש ! שאלת ד"א - FLIGHT SIMULATOR X יעלה לי ב800 X 600 ?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך המלצה למשחקי עולם פתוח ברשת מסוג אימה סגנון DayZ המלצות
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני קונה מחשב מאוד חזק(למטה המפרט) ואני צריך לבערך עוד חודש חודשים משחקים הכי חדשים הכי חזקים לא משנה הכסף לא משנה שהם לא יצאו אבל אני צריך משחקים חזקים מעבדים AMD Athlon 64 X2 Dual-Core processor 3800+(2.0GHz) BOX לוח אם: לא יודע (לא משנה) זכרונות (256+512+1024) SAMSUNG DDR 1800mb 400mhz צורב DVD:NEC ND-3540A Dual Layer DVD±R/W/DL 16X BLACK דיסק קשיח1 WD 36/10000 SATA RAPTOR דיסק קשיח2 WD 160GB 7200RPM 8MB SATAII ספק כח OCZ PS 420W ATX POWERSTREAM כרטיס מסך eVGA 7800GT 256MB /eVGA 7800GTX KO 256MB קרור למעבד Zalman FATAL1TY FS-C77 _נראה לי שזה לא בטוח לא משנה) טוב אז תקפיצו שמות של משחקים
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כותרת, אני חייב לדעת דחוף אני לא מוצא את זה בשום קטגוריה בהגדרות משהו מוזר (דרך אגב, אני פרוץ, למי ששואל למה אז כי אני מעדיף לבדוק קודם משחק ורק לאחר מכן לקנות אותו)
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בבלוג של מיקרוסופט נחשף כי השקת DirectX 12 תתבצע במקביל להשקת ווינדוס 10 לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%a2%d7%9d-%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%93%d7%95%d7%a1-10-%d7%aa%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%95-%d7%92%d7%9d-directx-12/
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני חדש פה אבל רציתי להגיד לכם שבמשחק זה השרתים מחולקים ע"י gameservers.com אשר לא יחלקו סרברים לישראל עד שיראו כמה בקשות אנו נשלח לכן אני מבקש מכם להכנס לאתר זה: http://www.gameservers.com/blackops/ ולבחור למטה suggest a location ולבחור ISRAEL ולשים אימייל תודה רבה ולהתראות.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן חברים, לא מזמן גיליתי שהמשחק World Of Tanks דווקא מאד משעשע ונחמד :-) התחלתי לשחק בשרת האירופאי, אם יש אנשים שרוצים להצטרף ולשחק ביחד אז תפנו אליי. כולם מוזמנים לנסות לשחק, המשחק חינמי. www.worldoftanks.eu תפנו אליי : במשחק :Rajahz סקייפ: tfc.justrpay או כמובן להשאיר הודעה פה בפרטי.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש משחק חדש במיוחד משחקים בסגנון Battlefield ... או גוף ראשון רציתי לדעת עוד משחקים שתומכים Directx 10. דרך אגב כרטיס המסך שלי :8600 GT Nvidia Geforce תודה רבה זאביק
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כפי שידוע לחלקכם, היה לי מחשב מאוד ישן (המפרט בחתימה עדיין ) והחלפתי אותו לא מזמן (AXP3000/NF7-S/1GB/MX440). שיחקתי בכמה משחקים עדכניים כמו Juiced, GTA:SA, Postal 2, Swat 4 - עובדים לא רע עם גראפיקה לא רעה (עם ה-MX440). המשחקים האחרונים שהצלחתי לשחק בהם במחשב הישן היו עד שנת 2002 בערך, חלקם כמובן לא עבדו. עכשיו אני מחפש משחקים טובים שיצאו מאז שנת 2002, אשמח לקבל ממכם הצעות (תוסיפו בבקשה גם תמונות). תודה, לילה טוב.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המשחק הבלעדי החדש מבית סוני עבור PlayStation 4 נראה לא רע בכלל - אך כולל יותר מדי משימות ומטלות שחוזרות על עצמן ואינן מאפשרות לו למצות את הפוטנציאל לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני לא מעט שנים, הייתה תקופה שלא ידעתי מה זה מחשב והמשחקים שהכרתי היו מכונות המשחקים ההם בקניונים. עברו השנים, הכרתי את המחשב, ואחרי כשנה הכרתי גם את האמולטורים שחסכו לי כמה שקלים/אסימונים היו שני משחקים שאני מאוד מקווה להיתקל בהם אך עדיין זה לא קרה, אנסה לתאר את המשחקים ואולי מישהו כאן ייזכר... המשחק הראשון הוא משחק כדורגל (אני לא אחד שאוהב משחקי כדורגל בכלל) המיוחד במשחק הזה, זה שלכל קבוצה יש 'כוח' מיוחד להתקפה והגנה לדוגמא: - לקבוצת ברזיל יש כוח, כשהיא נמצאת ברחבה של היריב אז יש לה אפשרות לתת בעיטת כח שגורמת לכדור לעוף לכיוון השער במהירות אדירה כזו שלרוב, השוער לא מצליח לעצור את הבעיטה ונכנס עם הכדור אל השער. - לקבוצת גרמניה יש כח, כשהיא ברחבה של היריב היא יכול…
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המעבד והכרטיס מסך לא עוברים את 50 אחוז שאני משחק בלאק אופס 3 בסינגל הכרטיס עובד טוב על אחוזים גבוהים והfps גם גבוהה יותר ממאה אבל במולטיפלייר הוא על אחזוים נמוכים והfps נמוך נע בין 50 ל70 אין סיכוי שזה המעבד יש לי 7700K כרטיס מסך 1070 והמסך מחשב בחיבור hdmi מסך של 60 הרץ אם זה משנה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-


