עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אהלן, מה תמליצו למי שאהב אתHeroes of Might and Magic 3 . אני הולך לשחק SP, לא ניסיתי שום משחקים שלהם מאז שיצא 4 שלא מצא חן בעיניי. אני מדבר על משחקי הבסיס בלי ההרחבות. Heroes of Might and Magic 5 vs 6 בתודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Sunny Jim,

    משחק מאד נחמד... שחמט עם גראפיקה מדהימה! הכלים הולכים מכות מאד יפה והכל... קיצר, מי שאוהב שחמט, ורוצה לגוון קצת, מאד מומלץ! זה כמו קרב של heroes, רק עם חוקי שחמט... מאד מזכיר לי את המנוע של NWN, כי זה פשוט דומה, ואפשר לעשות zoom in-zoom out, ולסובב ב360 מעלות. עריכה: לא, אני לא מסטול אני שלחתי את ההודעה הזאת בפורום המשחקים... אבל כשניסיתי לשלוח החלון נתקע ונסגר אצלי, וחשבתי שזה לא שלח בכלל, אבל עכשיו ראיתי שזה הופיע פה... קיצר תעבירו... :\

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by NeoLink,

    אני לא מוצא שום חנות שהמשחק נמצא בה במלאי בבקשה תמצאו לי משהו

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Lupin,

    היי, אני מחפש שמות של משחקי פעולה בסגנון GTA, מאפיה, מקס פיין וכן משחקי פעולה צבאיים בסגנון call of duty בעיקר משנת 2006 עד אמצע 2007 תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום,תהיתי לעצמי,עכשיו שאנחנו בעידן מאוד מתקדם טכנולגית,ושיש שלטי אקס בוקס 360 למחשב חוטיים אלחוטיים ומה לא,מדוע משחקים כמו WWE כל המשחקי מכות תלת מימד,מכות מתקדם וכו לא יוצאים גם למחשב,הרי זה ידוע שניתן לשחק במחשב כאילו היה אקס בוקס עם טלויזיה וגיים פאד,זה דיי מעצבן שכל הארקיידים המגניבים יוצאים לקונסולות,בעוד שאנשים קונים מחשבי על ב 7000 וכו (כמוני בזמנו).לפני 8 חודשים בערך. השאלה הנשאלת היא האם זה בכדי שרוצים למשוך אנשים לקונסולות?או שפשוט מפתחות המשחקים אומרות לעצמן למי שיש מחשב,לא משחק במשחקים של ילדים וכו? דוגמא נחמדה,יצא המשחק SHANK שממש נהניתי ממנו והחזיר אותי קצת לילדות עם המשחקי מכות, למה לא עוד משחקים כאלה?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by DenisF,

    נורא הפתיע אותי שאף אחד עדיין לא פרסם שסוף סוף יצא הבאנדל #2 לאור בקצרה מדובר על חבילת משחקי Indie שיוצאים לאור ללא שום DRM ועם תג מחיר שאתם מחליטים עליו (אפילו שבשנה שעברה היו כל מני ליצנים שהפיצו בטורנטים את מה שאפשר לקנות בשני סנט. פשוט פאתטי. בכל אופן ->) orzQ2J-oDpc אגב, מי ש"תורם" יותר מהממוצע שעומד כרגע על 7.62$ יקבל גם את הבאנדל הראשון. סך כללי של 11 משחקים במחיר אפסי. (או לחלופין רק החבילה החדשה במחיר שנע בין 2 סנט לכמה שתוכלו להרשות לעצמכם) http://www.humblebundle.com/ תהנו =]

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by R0ck,

    http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/539/539012/fear-20040813075149553.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/539/539012/fear-20040813075146522.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/539/539012/fear-20040813075129850.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/539/539012/fear-20040813075141210.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/539/539012/fear-20040813075136585.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920744_20040818_screen006.jpg תהנו 8)

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by intel suck,

    אני מחפש משחק מחשב לילד בן 10 ללימוד אנגלית

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. כותרת. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. מישהו בדק את הדמו הזה שמתי אותו על המקס של המישחק והוא רץ על 10 fps זה הגיוני אפילו פאר קריי לא רץ ככה

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by or,

    מה אמרו לא בסדר בשאלה שלי על TONY HAWK שנעלתם את זה (אני רוצה לדעת כדי לא להגיד את זה)

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by simonsix,

    Dota 2 http://kotaku.com/5663018/valves-new-game-is-dota2 :'( :'( :'(

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by bla7,

    אני אשמח אם תתנו לי רשימה של חנויות טובות למשחקי מחשב בארץ. חיפשתי בזאפ כל מני משחקים, ואני חייב לציין שאין יותר מדי מבחר, ואני גם לא יודע אם לסמוך על המנוע הזה, היות והוא מציג שם רק חנויות שמשלמות לו. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. העדכון החדש עבור שירות ההזרמה הישירה הייחודי PlayStation Now מוסיף בפעם הראשונה את האפשרות לשחק בכותרי הדור החדש של סוני ללא צורך ברכישת הקונסולה עצמה לכתבה

  15. Started by r.b.y,

    שלום אני קונה את ההגה של לוגיטק g25 ורוצה לקבל. מלצות על משחקי נהיגה איך ההגה?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Winxp 32 bit? Winxp 64 bit? Win Vista32 bit? Win Vista64 bit?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. אני לא מתכוון לקז'ואליים, אלא למשחקים כמו GTA הראשון ו- POP Sands of time ששוחררו לרשת להורדה חינמית בצורה חוקית ע"י החברות המפתחות/מפיצות. אתם יכולים להביא לי גם משחקים משנות ה-90 וגם משנות האלפיים. אשמח לכמה שיותר תגובות.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by .nimiking.,

    היה פעם איזה משחק של מלך האריות ממש ישן שאני לא זוכר איך קוראים לו. אפשר בבקשה לקבל את השם של המשחק או קישור להורדה?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by galh_5,

    שלום אני מחפש משחקים טובים וגם יש לי מפרט טוב אז אל תפחדו להביא כבדים כל המשחקים חוץ מהאסטרטגיה תודה

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by wooper,

    שלום היה לי חשבון בsteam ואיבדתי את הסיסמא עכשיו יש לי את הסיסמא למשחק אבל לא לsteam והוא לא נותן לי ליצור חשבון בסיסמא של המשחק איך אני מחדש את החשבון

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by mc_elad,

    באיזו חנות כדאי יותר לקנות??(gta iv, football manager 09 ועוד...) יותר כדאי = יותר זול!,וכמובן מדובר על משחקים מקוריים. אני אישית גר במרכז אז אם אפשר המלצות על חנויות במרכז יקלו עלי... אם יש חנויות לא מהמרכז גם טוב- לחברה שהם גרים בדרום\צפון\מקום אחר... ותודה מראש לממליצים...

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. סדרת האסטרטגיה ההיסטורית גדולת המימדים מחפשת לעצמה שדות קרב חדשים בעולם הפנטזיה הפופולרי של Warhammer לכתבה: http://hwzone.co.il/total-war-warhammer-%d7%9e%d7%9c%d7%97%d7%9e%d7%94-%d7%98%d7%95%d7%98%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%a4%d7%99/

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Or ei,

    אני מחפש את הטלאים של המשחק אבל שיהיו עם קראק או משהו כזה .....(כי אתם יודעים אין לי את הגרסה ה"חוקית") תיצרו איתי קשר באיציק 99720949 או תשימו פה לינק

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. תשלום של 55 שקלים יעניק לכם גישה ל-14 משחקים שונים ומגוונים שמבוססים כולם על העולם האהוד שטווה ג'ורג' לוקאס לכתבה

דיונים חדשים בפורומים