משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
שלום נתקעתי בPrince of Persia T2T בקטע של The Arena שזה הבוס הראשון היא תמונה מהמשחק: http://www.gamesover.com/PoP_3/pop_4_5_2.jpg מה לעזעאל אני צריך לעשות?! אני מטפס מיליון פעם על השני מקומות עושה E לפעמים הוא מעיף אותי לפעמים אני מצליח להכניס בו את החרב אבל זה רק בכתף הרשע שבתוכי אומר בעיניים אבל איך אני מגיע לעיניים?! תודה מראש לעוזרים. במדריך כאן כתוב http://www.gamesover.com/PoP_3/level4_5.htm שאני צריך ללחוץ B3 אבל מה זה b3 ?!
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אז ככה: אחותי משחקת במשחק "המדהים" הארי פוטר. במשך מספר הימים שהיא הריצה את המשחק, הכל עבד מצויין על רזולוציה של 768*1024. היום, היא פתחה את המשחק, ויש כל מיני תקיעות מוזרות, העכבר זז באיטיות מוזרה (גם בתפריט) ואל מאפשר משחק תקין. מישהו יודע למה אולי? הצאות? *-יש לי כרטיס מסך מסוג Leadtek G4 TI 4200 128 MB והדרייברים הם 41.03 (הדרייברים כבר הריצו את המשחק ללא בעיות). הכרטיס עצמו נמצא בO/Cינג, אבל הוא לא חם, הO/C יציב לגמרי. *#2- עברתי על הסטיקי שבפורום עם הבעיות במשחקים, ולא מצאתי את הבעיה שלי.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהו הצליח להפעיל את המשחק על הויסטה? אני מקבל שגיאה מספ' 1275. חיפשתי ברשת ולא מצאתי פיתרון.
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי שחלק מהעובדים הלכו הביתה לפני כמה חודשים החברה נסגרת סופית. http://kotaku.com/5335903/grin-is-officially-dead-spawns-outbreak
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עריכה: עובד לי אחרי שעידכנתי את הכרטיס מסך. כשאני מתחבר דרך הbattlelog יש לי את ההודעה הזאת- http://up353.*צונזר*/up3/0wdkb3ioount.png זה תקוע לי על joining server הורדתי את הסינגל כדי לראות אם זה עולה במחשב ועבד לי. מחקתי את ההתקנה של הסינגל, הורדתי את המשחק דרך הorigin ושאני מפעיל דרך הorigin זה לא עולה, גם נשאר על LAUNCHING ולא עולה המשחק. מה עושים? תעזרו לי בהקדם בבקשה. עשיתי repair install וזה מה שרושם לי- There are no missing or corrupt files in your Battlefield 3 installation, and your game is up to date.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום באתי מהעבודה וחשקה נפשי במשחק נחמד אז התחלתי איזה SKIRMISH קטן ונחמד אני USA ובחרתי בסינים כקורבן לפריקת העצבים קיצר איך לעזעזל אחרי 2 דקות שאני בקושי בניתי שתי תחנות כוח ו SUPPLY CENTER הם כבר היה להם מטוסים ושאר חארטות!!! איפה ההיגיון פה?
-
הצלחתי להתקין את המשחק על המחשב שלי, אך הוא פועל בצורה מקוטעת לחלוטין, כאילו שלמחשב שלי אין כוח בשבילו. המפרט של המחשב: מעבד i5-2500 3.3Ghz עם 4 ליבות, כרטיס מסך ATI Radeon 5770 1GB, זכרון 4GB RAM, דיסק קשיח 1TB WD, מערכת הפעלה windows 7 x64 כשאני משנה הגדרות גרפיקה במשחק הוא לא נותן לי לשמור אותן וכותב באדום video card out of memory ומבקש ממני לבטל את השינויים, ההגדרות הן על מקסימום טקסטורה וכד', רק אם אני עורך את קובץ graphics.xml אני מצליח לשנות הגדרות. מה צריך לעשות כדי לשפר את ההרצה של המשחק? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נראה לי זה נקרא אולי COLLECTIONS EDITION או משהו כזה. תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שם הקבוצה : mousetrap חברי הקבוצה : spartan , breakout , Sidious , located , ludacent steam ID : spartan : STEAM_0:0:25831416 breakout : STEAM_0:1:19420027 Sidious : STEAM_0:0:11004636 located : STEAM_0:0:13727810 ludacent : STEAM_0:1:8483152 איש קשר : spartan - איתי פלאפון : 0542103224 איימיל(לא משתמש בו כל כך עדיף להתקשר) - spartantw@walla.com ערוץ הקבוצה במירק : #mousetrap אנחנו באים 100 אחוז! *עשיתי עריכה כי zex בחוץ וsidious בפנים. קישור לכל ה 5 steamID s i z . co . i l / m y / m v d m z i f l d 5 j l . b m p תוריד רווחים
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
יש משחק מכוניות מובנה בתוך האקסל רק שצריך להפעיל אותו, הנה: 1. כנסו לאקסל, שמרו את המסמך ( קובץ, שמירה בשם) , עכשיו למטה יש אפשרות: "שמור כסוג" לוחצים ובוחרים את האפשרות (web page *htm; *.html ). 2. לחיצה על מקש פרסום שהופיעה עם הבחירה, נפתח חלון חדש (באותו חלון מוודאים ש"הוסף אינטרקטביות עם" ו "פתח דף אינטרנט שפורסם בדפדפן" מסומנים ב ווי, את שאר הדברים לא משנים, לוחצים על "פרסם". 3. סוגרים את המסמך, הוא ישאל אם רוצים לשמור אומרים "לא" , פותחים את הקובץ HTM שהוא שמר (איפה שציינתם לו). 4. נפתח חלון דפדפן, עכשיו לוחצים על מלבן כלשהו (הוא סומן במסגרת כחולה) ואז מתחילים לרדת עד לשורה 2000 (יקח קצת זמן), זזים שמאלה עד לאותיות WC (מוודאים שהטור WC יהיה בצד ימין ש…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, המשחק המדהים Max Payne 2: The Fall of Max Payne יצא היום ואתמול! זה משחקים מדהים וכבר יש לי אותו על המחשב אז תהנו כולכם וזה משחק ששווא ה**** מהאינטרנט!
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני לא מוצא אותו בשום מקום אחרי ששיחקתי במשחק הזה דיי הרבה..אין אותו שם?? הוא לא מופיע לא באול סטררס ולא באגדות...
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם; רכשתי את הכרטיס הנ"ל, התקנתי את כל הדרייוורים שלו, והדרייוור החדש של אנוידיה, וכאשר אני מפעיל את אובליוויון המשחק פשוט לא מזהה לי את הכרטיס, מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה, רון
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן שאלה מפדחת ביותר - למה אני לא מצליח להטיס מטוסים? אני נותן פול גז ומנסה להעלות את המטוס עם העכבר, המקלדת וכל מה שיכול להיות הגיוני אבל המטוס לא עולה הוא פשוט ממשיך על הקרקע ומתרסק.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, כשהתחלתי את המשחק הוא בדק לי את המערכת וקבע את ההגדרות לפי המחשב כ Medium. הרצתי את המבחן ויצא לי 11 FPS בממוצע, דבר שלא הייתי מרוצה ממנו. המחשב שלי הוא AMD 64 3200 1024mb DDR Kingston Powercolor FX5600XT זה בערך מה שחשוב אני מניח, חרא כרטיס מסך אבל לא כזה עתיק. מישהו יכול לתת לי Custom Settings בשביל מחשב סבבה עם חרא כרטיס מסך, שאני יוכל להנות מFPS סביר וגרפיקה שהרמה שלה בינונית מינוס? תודה לעונים :]]
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מי שאוהב משחקי אסטרטגיה טקטים ודאי משחק/שיחק במשחקים קומדוס/2 ודספרדוס... ועכשיו יוצא רובין הוד, שאמור להיות משחק שבאמת חורשים אליו, לעומת דספרדוס למשל, שיש שם "רק" 25 שלבים, רובין אמור לתת הנאה של עד 40 משימות, ו12 גיבורים במשחק ולכל אחד 3-4 יכולות שונות. יצא דמו אתמול והממשק שם ב00ל כמו בדספרדוס וקומנדוס, אולי שינוי פה ושם, אותה חברה שהוציא את דספרדוס... לינק איך לא?! גרפיקה נהדרת ונוחה לעין, מבט איזומטרי... דמויות מפורטות נהדר... סאונד מותאם לזמנו של המשחק (בימים הביניים לא?) תהנו ותנו דעות בקשר למשחק... ועכשיו נעבור לב-ע-י-ו-ת שלי עם המשחק (איך לא...) כאמור יש לי רדאון 8500, ולפני שהחלפתי אותו מGF4 MX לא היו בעיות כל שהם במשחק דספרדוס... ואז קניתי את הרדאון הגיבור ש…
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה מראה לי את הרזולוציה כ640x480 גם כשאני מחליף. כשאני מחליף, זה מראה כאילו נשמרו ההגדרות (אין אפשרות לשמור את ההגדרות), כי אחר כך שאתה חוזר להגדרות אתה באמת רואה שהם נשמרו. הבעיה היא שזה לא משנה באמת! זה עדיין מראה רזולוציה נמוכה.. יש אפשרות לשנות מקבצי המשחק?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני נמצאבדילמה אם יש באפשרותכם לעזור לי אז בבקשה תנו לי לינק של אתר יחסית זול וטוב שמוכר הגהים ודוושות למחשב אני מאד ישמח תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
היי אני שיחקתי במשחק COD ונהניתי מאוד, עכשיו אני רוצה עוד משחק מלחמה טוב, לא בא לי להתחיל COD מחדש בכל זאת זה כבר משעמם, אז בא לי משהו שונה, אבל שגם יהיה מוצלח לא פחות, אז רציתי לדעת מה אתם מעדיפים מבין שני המשחקים האלה, ואיך בכלליות MOHAA?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם ניתן לשחק במשחקים אלה עם הכרטיס הזה ? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מאז שהורדתי את המשחק ואפילו הספקתי למחוק ולאבד שמירות (באסה אבל הורדתי שמירה 100 אחוז אז אני משלים ככה את המשחק) יש לי בעיה כשאני מסובב את השחקן עם העכבר זה לא מסובב לכיוונים הנכונים וזה פשוט עושה מלא סיבובים , אפשר לשחק נורמלי רק כשמרביצים עם המקשים הרגילים או נוסעים.. אי אפשר לשחק ככה ניסיתי לשחק בהגדרות של המצלמה במשחק אבל שום דבר לא פותר ב100 אחוז , ממש אי אפשר לשחק ככה, לירות .... הגרסה שלי היא 1.3 ולא של SKIDEWO אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח...סך הכל מעביר שיעמום במשחק הזה..
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעוניין בהמלצות למשחקי אסטרטגיה(רצוי חדשים) בסגנון של WARCRAFT 3
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-


