עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. THE TAXIDERMIST SHOP Talk to the lady. Pick the pen sitting on the counter. Grab the rabbit to acquire some string. Look in the box on the table and pick up a snake eye. Exit and go to Beavis and Butthead house, use the string on the chewed up gum and fish the quarter out of the grate אני תקוע פה כבר חודשים ואני לא מבין מה לעשות ואני מת להמשיך במשחק!! אם מישהו יוכל לעזור לי אני הודה לו מאד.. תודה

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by yonatan.mendelson,

    חנות המשחקים הפופולרית מכולן עברה מהפך חזותי נוסף שינסה לוודא כי תראו תכנים שבאמת מעניינים אתכם לכתבה

  3. שלום יש לי בעיה בהפעלת SPLINTER CELL BLACKLIST כאשר אני מפעיל אותו מופיעה לי שגיאה כמו שמתואר בתמונה: המחשב שלי הוא וינדוס 8 64BIT ניסיתי להפעיל את המשחק כאילו הוא פועל על וינדוס 7 אבל זה לא עוזר מה עושים? ​http://img191.imageshack.us/img191/8863/cpze.th.jpg

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. '>http://www.rylisrael.com"] המשחק שכבש את כולם מגיע אלינו לישראל בחינם ! Risk Your Life Israel כנסו לאתר של המשחק בישראל Http://www.rylisrael.com שלום כולם, למי שמכיר ולמי שלא, ישנו משחק מצויין הנקרא RYL. המשחק הינו משחק שהיה בתשלום ואחרי זה הפך לחינמי וככה כמה פעמים עד שזה יצר בלאגן, ועכשיו הוא בחינם! משחק מצוין עם משחקיות נהדרת ! לא עוד ללכת עם העכבר "כמו דביל" וללחוץ על העכבר בלי לעצור וללא שליטה מלאה על השחקן. Risk'>http://www.RylIsrael.com"]Risk Your Life הינו משחק שניתן לשחק בו גם בעזרת המקלדת [מומלץ ביותר !] וגם בעזרת העכבר בלבד. במשחק ניתן לקפוץ, להתחמק, להרוג, למכור, לקנות, להשתדרג ועוד.. משחק Risk'>http://www.RylIsrael.com"]Risk …

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שנים שלא שיחקתי ... יש איזה משחק נחמד שירוץ לי חלק על מסךLCD 17 אינץ ? אני מעדיף משחקי 3 D כמו DOOM 1 העתיק .... תודה חבר'ס

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by vitalik49,

    Pimp My Champ השחקנים: BombaXD folken Panel DrunkSumsum Selience THE STiVI -------------------------------------- BombaXD מאשר.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by uriel_237,

    שם המשחק: prince of persia the forgotten sands (מקורי) הוא מודיע לי: "Attempting to restore network connection. The game will resume once the connection has been re-established. please wait". מישהו יודע מה הבעיה ויכול לעזור לי בבקשה זה דחוף חיכיתי הרבה זמן ולא קורה כלום

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. משחקים של מלחמת העולם חדשים יחסית תודה

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by BarVaZ,

    אני מאוד אוהב משחקי יריות גוף ראשון.... מישהו יכול להמליץ לי על משחק שאני יוריד.... פשוט אני לא יודע עוד מה לעשות... ואני לא יכול לשחק כל היום CSS (משחק יריות גוף ראשון לא נגד מפלצות וכו... כמו דום... שונא כאלה ) תודה לעוזרים

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום בניתי אתר על סידרת המשחקים need for speed ויש שם הורדות טרילרים ותמונות מהמשחקים ואני חושב גם לבנות ליגה שבה יתחרו חברי האתר אחד נגד השני רציתי לדעת מה דעתכם על הרעיון ולקבל הצעות לשיפור האתר זותי הכתובת www.needforspeed.coo.co.il נ.ב אני מקווה שזה בסדר שרשמתי פה ולא בפורם כללי פשוט זה נראה לי יותר מתאים לפה

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. לאיזו חומרה תזדקקו בשביל לחוות באופן ראוי את מה שעשוי להיות הפרק הסופי בסיפורו של מרגל העל סנייק? התשובות בפנים לכתבה: http://hwzone.co.il/מעבד-עוצמתי-וכרטיס-של-nvidia-אלה-הן-דרישות-ה/

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by GameGems,

    הביקורת שלי על המשחק החדש של The Witcher!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  13. Started by tustos,

    כבר כתבתי הודעה בתראד אחר של mass effect אבל לא הצליחו לעזור לי ועכשיו עוד משחק לא עובד אז הנחתי שאני יכול פשוט לכתוב כאן. קיצר גם mass effect ןגם mirror's edge לא ועבדים ופשוט נופלים אחרי שלוחצים play. זה ממש מתסכל ניסיתי להתקין מחדש וניסיתי לעשוצ פאטצים וכלום לא עוזר.. מישהו יכול להציל אותי? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by arel508,

    התקנתי בדיוק את המשחק ומאז שהתקנתי אותו יש לי פס כחול בצד שמאל של המסך.. זה נשאר תמיד במשחק, לא במשחק, לא משנה מתי.. ניסיתי כבר כמה פעמים לעשות ריסט ולא עוזר.. רציתי לצלם לכם תמונה אבל בפרינט סקרין זה לא מופיע (בעיה במסך? איך יכול להיות בדיוק אחרי שהתקנתי באטלפילד?) המסך זה dell u2311h, המעבד 955, כרטיס 5870 ו4GB זיכרון (DDR3) מישהו יודע מה הבעיה? עדכנתי כבר דרביירים ולא עזר =/

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by IME3,

    Operation Flashpoint - Red River במשחק בגדול משחקים בתור המארניס האמריקאים והסביבה היא טגיקיסטן המשחק עצמו והמשימות מתרחשות בעולם פתוח ואין מסכי טעינה מרגע ההתחלה של משימה עד הסיום נעים בשטחים גדולים או בצורה רגלית או ברכבים\מסוקים סגנון המשחק פה נוטה קצת יותר לכיוון הריאליסטי בשונה מ COD ו MOH משחקים בתור קבוצה של ארבעה לוחמים אפשר לפקד עלייהם לשלוח אותם לנקודות ציון לשלוח אותם להשתלט על בניינים להתבצר בנקודה מסויימת ועוד דברים בסגנון הזה רק התחלתי לשחק בעצמי ושחקתי ארבעה שלבים ראשונים ככה שאני לא יודע הכל על המשחק עוד בהתחלה צריך להתרגל טיפה למשחקיות וברגע שמתרגלים התחלתי לאהוב את המשחק יותר המשימות יכולות להיות ארוכות ולהמשך למעלה משעה במהלכן עובר…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by kokimoki,

    שלום , רכשתי הגה+ דוושת של חברת LOGITECH בבדיקה בלוח הבקרה הבקר של ההגה והדוושות עובד והכל בסדר , אם אני נכנס לכל משחק מכוניות לדוגמא NEED FOR SPEED ההגה עובד ומזיז את הרכב אבל הדוושות אף פעם לא מגיבות . מה בדיוק צריך לעשות כדי שההגה וגם הדוושות יעבדו כמו שצריך מישהו יודע במקרה ? תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  17. אורח סבטה ס. GameGems
    Started by אורח סבטה ס. GameGems,

    בואו לגלות את משחקי הוידאו שזכו לפרסים ושאר ביקורות מהללות, אבל לא הצליחו לעשות דבר קטן וחשוב אחד: למכור עותקים לכתבה: http://hwzone.co.il/צדיקים-ורע-להם-עשרה-משחקים-מצויינים-שכ/

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Spiritus,

    הכותרת אומרת הכל לא?!

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by yoav9,

    אז זהו, שאין לי :-/ :-/ למישהו יש מושג איך אני שם???? בתודה מראש יואב... נ.ב. זה ממש ממש דחוף... :'(

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Shadowman,

    יחסית את Diablo 2 מאוד אהבתי, והייתי רוצה לשחק באיזה משחק דומה אבל חדש... ואין לי מושג עם יש כאלה... ???

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by hagay21,

    יש לי מעבד פנטיום 3 גיגה + גיגה זיכרון + x800 xt pe והמשחק זוחל לי ברשת בהגדרות הכי הכי נמוכות בלי פילטרים דרייברים ודיירקט איקס מעודכנים כולל הפאטץ החדש מה ניסגר עם המחשחק?!!?!?

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by איתי682,

    מה קורה חברים? האם כדאי לקנות את Dark souls 3 במחיר הזה? אני יודע שבסטים זה עולה הרבה יותר אבל השאלה אם המשחק באמת כיף או שיש סתם הייפ סביבו? והאם הוא שווה את המחיר הזה? תודה.

  23. Started by yirmi,

    אני חייב בדחיפות לינק לטירה הנאצית. אם תוכלו להביא תבוא עליכם הברכה....

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  24. Started by LIOR42,

    מישהו יודע עם הם מיתכוננים להוציא איזה משחק בקרוב?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by elad the master,

    הורדתי את המשחק דרך האתר הבא: http://web1.39186.vs.webtropia.com/main/index.php?site=files# ואז כשאני מנסה לפתוח את שני החלקים ביחד עם הוינראר( part 1 ו- part2) זה נותן לי ההודעה הזאת מהוינראר.. [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים