עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Salwaby,

    שמעו .. איך אני משיג עוד lockpicks ? נגמרו לי כולם ואני צריך לפרוץ לאיזה chest בבית של איזה מישהי במשימה spies אם אתם יודעים על מה אני מדבר .. די בהתחלה... (אני לא מצליח למצוא את המוכרים בעיר, למרות שאני בספק אם הם מוכרים lockpicks ךםך) תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12179 :screwy: :screwy:

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by yoel12,

    יש לי קודים שלBM AK, ושלTW3 לGOG, השאלה היא האם לשמור אותם? או להחליף לקודים לסטים ע"י מכירה? ואם למכור אז איך ואיפה? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by cousinIT,

    אני צריך לינק לפאטצ' לא דרך EA כי זה לא מוריד לי! בבקשה משהו ישיר ופשוט ואם אפשר אז גם קראק ;D NFSU

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. הגעתי במשחק לשלב של המסיבה הזאת שנמצאת בבית מלון כזה וצריך להרוג 2 אנשים אחד עם משקפיים כאלה עגולות והשני ם כובע מצחיק כזה!! עכשיו שאני משחק בשלב הזה אחרי כמה דקות ואפילו לא, פתאום המחשב יוצא לי מהמשחק לשולחן עבודה!! משהו יודע למה זה קורה או שזה קרה לו?? טמפ': CPU:51 GCPU:53 המשחק פועל על 1280X1024 יכול להיות שזאת הבעיה למרות שהמשחק זז חלק?!?! אולי זאת בעיה תאימות מערכת?? תודה לעוזרים!!

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by Doron Rosenzweig,

    לכל מי שאוהב שחמט... וגם למי שלא ! תכנסו לכאן. אפשר לשחק עם אנשים מכל העולם לצ'טט תוך כדי! דרך אגב - תראו באיזו שעה אני ער!

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Kenny,

    טוב, כל כיפור אנחנו נפגשים אצל חבר עם כל המחשבים.... אנחנו 5-6 אנשים, מחפשים כל משחק מומלץ לרשת.. Generals / age of empires 3 / unreal כבר יש לנו.. מחפשים המלצות לעוד משחקים טובים... זה יכול להיות shooter או אסטרטגיה... אחד נגד השני, או ביחד.. לא משנה. לא חייב להיות משחק מהתקופה האחרונה.. מעבר לזה, יש לנו גם PS3 עם 4 שלטים... כרגע יש לנו את האבקות \ UFS \ PRO ומורטל קומבט... המלצות לעוד משחקים? משהו נוסף, הבנתי שיש מוד שניתן לשחק את אחד ממשחקי ה GTA ביחד... היתי רוצה לקבל עוד מידע על זה אם מישהו יודע... על איזה מה GTA מדובר? זה עובד גם ברשת או רק באינטרנט? איך בדיוק עושים את זה? תודה ולילה טוב.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. הכותר הגדול ביותר של EA Games לשנה הקרובה מציע טריילר ארוך ועמוס אקשן - כולל הצצה קטנה אפשרית למצב ה-Royale החדש לכתבה

  9. Started by evman007,

    מה המטרה של המשחק? אני פשוט סתם הולך ממקום למקום ,לא מוצא שום דבר ורק מקבל מכות מהחייזרים האלה... HELP ME!!!!!!

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by benor,

    עד אתמול הצלחתי להפעיל איזה משחק ששלחו לי אבל תראו מה זה עושה לי!!!!! מה הבעיה שלו אני מת כבר לשחק בוא אני לא יודע מה נדפק! עם זה חשוב אני עובד על XP Pro על תגידו לי לעשות שחזור מערכת למה ביטלתי את התכונה שלו ככה שזה גם כך לא ישחזר!

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אני רוצה לדעת כמה fps יש לי במשחקים ואני לא יודע איך אפשר לעשות שזה יראה כמה fps בבקשה עזרה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by FIRE-KID,

    שלום.. הורדתי מהאתר gamershell את המשחק המלא הנסיך הפרסי חולות הזמן.. ההורדה חוקית. עכשיו שאני בא להתקין הוא רושם לי password..מאיפה אני מביא לו סיסמה עכשיו?! (בuser name רשום admin( תודה...

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. היי אתמול הורדתי את החבילה במחיר מוזל , לפניי שבוע הורדתי את המשחק המלא בכ6 דולר בלבד , לפניי שנכנסתי למשחק ראיתי שיש הורדה , כניראה שאת היתה ההורדה של העדכון end game , אבל איך אני נכנס למפות האלו?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. הורידו והתנסו בחינם: גירסת פרה-אלפא חדשה ל-Unreal Tournament המודרני זמינה כעת לכתבה: http://hwzone.co.il/גירסה-מעודכת-לדור-החדש-של-unreal-tournament-זמינה-להו/

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by NOSTREDAMUS,

    שלום חברים, רציתי לדעת מתי המשחק מגיע לארץ והאם מישהו מתכוון לקנות אותו ? אני התרשמתי מאוד מהדמו, מעניין מה חודש במשחק המלא, הבנתי שחברת ההפצה התחלפה לפני כחודשיים.

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by ZXY1,

    שלום אני חדש פה בפורום אז תתחשבו בי כמו בנהג חדש [נהג חדש] אני מחפש אתרים אם דמואים או משחקים מלאים רוב האתרים שאני נכנס אליהם ממה שהמחשב נותן רוב הלינקים של הדמואים לא עובדים מי יכול להמליץ על אתר שיש בו את רוב הדמואים של המשחקים החדשים והלינקים עובדים תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. שולם לכולם אתם אולי מכירים את השרת שלי אבל רציתי להגיד לגם שהפכתי את השרת שלנו ל 32 אנשים אז יאלה מקווה לראות אותכם בטוח כנסו ותיתמכו נ.ב : אנחנו עושים טסטים לקלאן למי שרוצה טסט להיכנס לשרת הטיימספיק 84.95.240.200:9904 הזה או להוסיף אותי בסקייף Lidor_Hasan

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. כמובן שאני מדבר רק על גרסאת PC, ולא רלוונטי להשוות בין הקונסולות כי אין לי ולא מעניין אותי. אז ככה, כמה מילים לפחות לפי 2 הדמואים ששיחקתי. FIFA 2010 אחד המגעילים ש EA עשו, פשוט היה אפשר לחזור ל 2009 ולשנות לו תאריך, באמת שמשחק מאכזב מאוד ואין כמעט שום חידוש וגם אם יש, זה לא ממש מורגש, ובגדול זה מרגיש כל כך ישן. ואני אומר את זה בתור חובב פיפא שהיה חורש על כל כותר שלהם עד היום. PES 2010. פשוט, ואוו!!!! גרפיקה מדהימה, שיפור עצום ביותר והבדל שמיים וארץ בין PES 2010 לבין PES הקודמים ו FIFA גם כן.. הבעות פנים, תאורה, דשא!!! כן סוף סוף הדשא עבר שיפוץ ונראה ממש טוב, פרצופים ממש מדוייקים וריאליסטים, הקהל נראה טוב יותר למרות שעדיין זה עבודה של "העתק הדבק" שקונאמי עשו. אבל ב…

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. חשבתי לפרסם את זה לכאלה שרוצים אמבלם יפה תהנו http://emblemsbf.com/

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. אני רוצה לקנות לאח שלי איזה שניים שלושה משחקים ליום הולדת... הוא בן 14 ואוהב מרוצים ופעולה אבל כבר יש לו את NFSMW אז מה לקנות לו?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by 1nstall,

    היי ברשותי המשחק SIMS2 אחלה מישחק ,באמת! חבר שלי אמר שקיים פטצ'\קוד לגורם שלא תיהיה צנזורה במישחק. אם מישהו מכיר את זה שיתן בבקשה לינק, תודה מראש Install

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by pro,

    משהו יודע מה עושים בשלב שני ב-PROJECT IGI 1

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by itayassa,

    מתי אמור לצאת? ראיתי באשכול כאן שזה ב26 ליוני שזה היום... אבל זה לא הגיוני http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=429270.0 יש תאריך יציאה מוכרז?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by soldier,

    מה אתם אומרים יש עתיד למשחק? http://www.fileplanet.com/184063/180000/fileinfo/

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by asili,

    חוו דעתכם על מה שאתם יודעים זה משחק שווה?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים