עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הכותר שלוקח אתכם למסע אחורה בזמן לא יתאים לכל אחד, אבל יגרום לחובבי האתגרים להתמכר לכתבה

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by J0HNiE,

    HOWDY After the map loads (after about 10 min)I get a meesage saying: your connection to the server was lost just yesterday i tryed again and i was able to get in but the server swiched map i got the same error.... not only that but the also works like shit!! i'ts very slow!!! and at the video settings most of it is medium and the rest is low or off!!! I've also updated the last patch and PB!! what could be the problem????

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by tombraider2003,

    יש לי כ.מסך G-FORCE 4 TI4800 SE P4 2.53 512 DDR 400 MHZ כשאני מפעיל את המישחק הזה אני שם בANTI ALAISING X2 OR 4 1280x1024 עדיין רואים קווים שבורים יש לי את הדרייבר האחרון של NVIDIA מה לעשות כדי שיהיה חלק???????????.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. היי קניתי gamepad חדש (logitech cordless rumblepad 2). אני מחפש משחקים (חדשים ככל הניתן) שכיף לשחק אותם עם ה gamepad. אשמח לעזרה תודה

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by play_boy,

    http://video.walla.co.il/?w=//1221006

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by IlanF,

    הביאו לי גרסה רוסית של המשחק true crime streets of la ולא ראיתי בהתקנה (או בהגדרות של המשחק) שום אפשרות להחליף את השפה לאנגלית. אני משער שלהתקין את הפאטץ' העדכני לא יעזור, אז יש אפשרות אחרת?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. קניתי באתר הזה את פאר קריי4, ולתדהמתי אני מגלה שהקודים שלו אזלו מהמלאי. כמובן שלא הייתה שום אינדיקציה לכך באתר, לפני ששילמתי(בטח רשום איפשהו באותיות קטנות ב"חוזה", שמותר להם לעשות את זה). רשום שהמלאי מתחדש בדרך כלל כעבור 12 שעות. עברו כבר 5 ימים ואין כלום. פתחתי TICKET אצלם בנושא- אין תגובה. אני יודע שהאתר הזה מומלץ ונחשב לרציני. יש למישהו ניסיון עם זה? האם הם בסופו של דבר מטפלים בבעיה, או שאני אקבל את המשחק הזה כשכבר פאר קריי 5 ייצא? :-)

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. לא הרבה זמן עבודה אבל אהבתי מה שיצא לי, סך הכול אני לא ממש מכיר את המנוע הזה: מצטער מראש על הזווית ההזויה של הסרטון זה הFRAPS:

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Nakion,

    שלום לכולם קניתי PS3 לא מזמן ואני מחפש משחק מירוצים טוב משהו בסגנון Need For Speed. אני פשוט לא מכיר את כל המשחקים החדשים בסגנון אשמח להצעות של משחקים. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by shimon23,

    מישהו יודע איך עושים בו Load?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=12&id=861 לא מאמין. פשוט לא מאמין כוסעמק המחשב שלי כמעט במינימום!אלה הן דרישות מינימום מה הולך במנוע של המשחק הזה מי תיכנת אותו?

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by 888,

    משהו יודע מאיפה אפשר להוריד את השמירה האחרונה של VC?\ אני זוכר שיש באתר הרשמי או לא הרשמי (לא זוכר אם זה היה רישמי או לא ) אבל לא זוכר מה הכתובת.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. משחק הפעולה עתיר הזומבים יקבל בקרוב את חבילת ההרחבה המסקרנת The Following, ובינתיים יש לנו סרטון משחקיות רשמי ראשון לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-חבילת-ההרחבה-ל-dying-light-בסרטון-משחקיות-רא/

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by kill_b7,

    המשחק אמור לצאת ב2/10/2007 לכל קונסולות המשחקים ולמחשב. הפעם הדגש על משחקיות חדשה וטובה יותר וגראפיקה משופרת(להבדיל במעבד בין 06 ל07). בינתיים ידוע מי יופיע על הקופסא וזה תמונות ששוחררו מהמשחק: http://images.xboxyde.com/gallery/public/5306/1246_0001.jpg http://images.xboxyde.com/gallery/public/5306/1246_0002.jpg הולך להיות ענק לדעתי

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. http://www.gametrailers.com/ בעוד כשעה הטריילר למשחק המבטיח של EA טיבריום יוצג באתר סביר להניח שלא יראו גיימפליי אלא רק סינמטיק טוב אז נתראה בעוד כשעה הטריילר http://www.gametrailers.com/player/29781.html ב25 יהיה סרטון גיימפליי ממשי

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Access Denied,

    אני ממש חייב עזרה אם משהו יכול לעזור לי עם משחק שאני מחפש ממש ישן, כבר די הרבה זמן זה משחק של מפציץ משהו בסגנון הארקייד שטסים לאורך המסך ופשוט יורים (כמו Chicken Invaders ) עם אפשרות לשדרוג נשקים וכו... (השם אם אני זוכר זה TYAN אבל חיפשתי ולא מצאתי כלום ולכן אני חושב שזה לא זה...) אני ממש חייב עזרה בזה ומי שיכול בבקשה תנסו לעזור לי!! המון תודה... וחוצמ"ז אם משהו מכיר אתרים ישראלים של משחקים ישנים, חמודים כאלה..

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by yoel12,

    שלום אשמח לדעת האם יש מה לעשות בנוגע לבעיית ה"VAC connection timed out" בinsurgency הגורמת לניתוק פתאומי אחרי חמש דקות של משחק http://prntscr.com/82y4em אחרי חיפוש מתמשך בגוגל לא מצאתי FIX שעזר הFIX הנפוץ ביותר היה להעביר את המשחק לכונן :C אך זה לא עבד

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. אני רוצה לדעת מה הדעה הכללית על המשחק

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. http://www.direct2drive.com/ אתר בו אתם רוכשים משחק ומורידים אותו דרך שרתי האתר. אני צריך לדעת אם האתר אמין, המחירים שם בהחלט הוגנים. תודה

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Roeebaeloha,

    שלום לכולם EA החליטו לפנק ולתת את סימס 2 וכל ההרחבות בחינם כל מה שאתם צריכים לעשות זה זה: (תמונות של התהליך מצורפות) 1. להכנס לאוריגין 2.להפעיל קוד מוצר 3.להכניס את הקוד הבא (אני ישים אותו בצורה שתוכלו פשוט להעתיק): I-LOVE-THE-SIMS 4.להוריד ולהנות 5.להעביר לחברים מצטער שכל התמונות נלקחו ממק ולא ממחשב שמריץ וינדוס בגלל שבזמן הכנת ה׳׳מדריך׳׳ הזה המחשב שהיה ברשותי הוא מק אך התהליך תקף גם על מחשבי וינדוס ואפשר לשחק במשחק רק במחשבי וינדוס [ATTACH=CONFIG]6401[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]6402[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]6403[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]6404[/ATTACH] תהנו

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  21. Started by KermitShor,

    אני לא מוצא את כל 7 הפסלים הסמוראים האלה![מצאתי רק 4.. 2 כחולים, כתום וורוד איפה לעזזל נמצאים כל הפסלים? חיפשתי בכל חור במפה ולא מצאתי ( כשהם מסודרים, אלו ה 3 משמאל והשני מימין עזרה..

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by tulicooli,

    מהו קלאן ובמה הוא עוזר???

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by 2k-Twok,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא יש…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by DS,

    לא יודע אם מישהו מכיר אבל רציתי לפתוח דיון על TC NYC. יש כאלה שאומרים שהמשחק הוא חרא בגלל הממשק והבאגים אבל עדיין מישהו שיחק/משחק בו? אגב אפשר גם לדבר על TC STRRETS OF LA סיימתי אותו ולדעתי שגיימר נתנו לו 69 לא הצדיק כי הוא קיבל לפחות 80 ממני

  25. Started by Shadowman,

    הורדתי את הגירסה החדשה... 2 חבל שהשרתים שלהם נפלו אז אני לא מצליח להירשם... בכל מיקרה... למישהוא יש דיעה ליפני שאני מתחיל לשחק בזה????.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים