עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ^DaRk-MiNd^,

    מישהו זוכר את סידרת משחקי Oddworld? זוג משחקים מלפני כ5 שנים שהיו קצת שונים מן השאר (אני אתרכז כאן בשני אשר שמו נכתב בכותרת) הם היו משחקי פלטפורמה אבל עם קצת מחשבה ופאזלונים ששונים ממה שקיים כיום. במשחקים משחק יצור ששמו Abe והוא צריך להציל את בני מינו שמשועבדים ליצורים אחרים. מעבר ליכולות הרגילות הכוללות קפיצה, ריצה, הליכה איטית והגילגול אייב מסוגל גם לדבר. המשפטים הבסיסיים שהוא יכול להגיד במשחק השני (כל אחד ע"י לחיצה על מקש) הן Hello, follow me, wait, work. בעזרתן הוא מתקשר עם בני מינו ונותן להם פקודות כציד לעשות דברים אשר יעזרו לו להתקדם במשחק. אייב יכול גם לבצע מין "מדיטציה" אשר יכולה לפתוח פורטלים אליהם ישוגרו האנשים אותו הוא מציל אבל בעזרת אותה מדיטציה הוא יכול להש…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by GbeTech,

    בהנחה שהוא מקורי ולא כבר תפוס. הבנתי שההתקנה ותפעול של BF3 קצת מורכבים עם Origin ושות', אתם צופים בעיות אם אני פשוט אקבל CDKEY מקורי?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. איך קוראים למשחק של צבי הנינג'ה החדש למחשב?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. סתם נתקלתי בשרשור של בן אדם שמספר שחסמו לו את החשבון סטים הוא הסביר שזה בגלל שהוא קנה לחברים שלו משחקים בכרטיס אשראי שלו דרך החשבון שלהם או שהם עשו LOGIN אצלו במחשב או משהו כזה והוא קנה משחקים על החשבון שלהם עם הכרטיס שלו אלו התמונות מסך זה דבר די מפחיד שחושף שסטים זה גוף שיכול להיות לא הכי נחמד ובאמת די מפלצתי \ מונופול יכול להווצר מצב שספריית משחקים בשווי אלפי שקלים והחשבון כולו יחסם משימוש אחרי שנים של השקעה ועוד לא נותנים לך הסבר ראוי אתה נתקל באטימות וחוסר שקיפות מוחלט יוצא שכל הכסף שהשקעת בסטים וחשבת שקנית משחקים בעצם זה בכלל לא הרכוש שלך אלא רכוש של סטים ואתה בכלל רק השכרת את המשחקים עד לאיזה נקודה בזמן שסטים מחליטה שהיא לא מעוניינת לתת לך לשחק יו…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by lol_minbet,

    די אהבתי את הראשון, נקווה רק שישפרו את הגראפיקה המצועצעת: http://www.gametrailers.com/video/gdc-11-prototype-2/711222

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. טוב, לא יודע למי מכם אני עומד לחדש משו, אבל אישית הפתרון עליו עליתי הבוקר די הפליא אותי. בהגדרות הגבוהות ביותר של המשחק ופילטרים מכובדים (A.A X4 A.F X8), הצלחתי להשיג משחקיות מעולה, שלא יורדת מה 80 FPS. הכיצד?... פשוט מאוד. שימוש ברזולוציה של 800x600. ההבדל באיכות התמונה לא כזה נוראי (ואני עוד על 19"), אבל מבחינת ביצועים, שמים וארץ, לא חושב שצריך יותר מזה בשביל להינות ממשחק Multi. נסו ותראו.

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. שלום אחרי חודש ומשהו שלא שיחקתי במשחק רציתי היום לחזור ולשחק עכשיו כשבאתי להתחבר לשרת קיבלתי הודעה "game disconnected could not join server" עכשיו מחקתי את המשחק ועכשיו כשאני מנסה להתקין חדש דרך הORIGIN ואומר לו להוריד הוא נתקע לי על "מתכוננן להורדה". עכשיו נסתי להסיר ולהתקין מחדש את ORIGIN. ביטלתי את הפיראוול שלי. יש עוד רעיונות אני משתגע כבר... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. היי היום קניתי שוב את המשחק (אחרי שיצא פאטצ')ואחרי עשר דקות תמיד באותה נקודה ->משימה שניה-> "welcome to the resistance" המשחק קופא ניסיתי להסיר ולהתקין שוב ואותה בעיה הדרייברים שלי מעודכנים (מערכת חלונות 10) חיפשתי בגוגול מצאתי בפורם בסטים איזה שהוא פתרון שלא ממש הבנתי (השם משתמש שלי בחלונות זה ERAN) : http://steamcommunity.com/app/223100/discussions/0/364042262880039302/

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by Kriz,

    hmm , im having some probs with Need For Speed Hot Pursuit 2 and my Microsoft forcefeedback wheel , the problem is with the "brakes" pedal , for some reason it doesnt let me define it nor recognize it :\ any suggestions? BTW im on Win2k + SP3... *סליחה על האנגלית , פשוט העתקתי מפורום אחר שבו כתבתי לפני..

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7283 ועוד דבר יש מכשיר להרצת גיבוים ל360 ((על תדברו על המישחקים עצמם כי המכשיר צריך להיות חוקי בארץ אבל הורדת מישחקים לא) http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7281 זה עדין לא 100% מושלם ומצריך ידע טכני אבל זה אפשרי

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by mosesgamer,

    שלום, אני רוצה להתחיל לצלם משחקים בשביל ערוץ היוטיוב שלי ואני לא מוצא תוכנה טובה בשביל זה.. בכללי הדרישות שלי הם צילום ב720p וכיווץ של הקובץ לאחר מכן. תודה רבה לעונים

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. קודם כל משחקים שאני מאוד אוהב/אהבתי.. Enemy Territory- אני שנים משחק במשחק וגם בקודמים שלו, מהיום הראשון שהוא יצא כשזה נקרא RTCW: Multiplayer demo והיתה רק מפה אחת של הפלישה בחופים. המשחק מבוסס על המנוע של Q3A שגם אותו מאוד אהבתי לפני כן. ולא, לא שיחקתי בQUAKE WARS Titan Quest- לאחר שהתחלתי לשחק בו לא יכולתי להפסיק. החיסרון היחידי שלו הוא שהכל חוזר על עצמו.. וכן למי ששואל ניסיתי את IT, לא כ"כ אהבתי משום אותו חיסרון של המשחק הראשון. פשוט התאכזבתי שIT היה כמו הTQ. בסה"כ האויבים והמפות השתנו, זה כמו לשחק ET עם המוד של Halloween, ממש מטופש. Marvel Ultimate Alliance- לא יצא לי לשחק הרבה אבל מאוד אהבתי.. בקרוב אני אמשיך לשחק בו. Warlords Battlecry (ישן נושן אני יודע) אני ח…

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by garaion,

    אני מחפש לקנות את משחקי הסדרה אך הם אינם בנמצא בשום חנות. אולי מישהו יודע איפה ניתן להשיגם.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. הקונסולה הצנועה החדשה של החברה הוותיקה לא מפסיקה להפתיע, ושוברת את שיא הפופולריות בשוק המקור שלה לכתבה

  15. תנו לי שמות למשחקיים לילדים לדוגמא דייב פקמאן יש אתר למשחקים האלה?.

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by Sifo Jen,

    היי!, אז ככה, קיבלתי מייל משירות הXBOX LIVE שאומר שכנראה החודש ישחררו דמו של GEARS OF WAR: This month we are gearing up for the release of survival horror tactical shooter Gears of War with a win a faceplate competition. Check the game out for yourself by downloading the trailer from Marketplace. We also have news on the new Splinter Cell game and mech mayhem in Chromehounds הולך להיות חודש מעניין!! דיווחים וSCREEN SHOTS כשישוחרר כמובן!

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by B0necrack3R,

    ניסיתי לשחק במשחק הזה היום והוא עובד מהר מדי. חיפשתי פתרונות באינטרנט ולא מצאתי, אולי יש למישהו מושג מה אפשר לעשות כדי שהמשחק יעבוד במהירות נורמלית? :s05:

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. אני בוכה מאושר..המישחק הגיע כל כך הרבה זמן חיכינו לו! יאלה! תמונות\שיאים וכו!

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Spider1,

    ??? I5 760+ 4 GB MEM+RADEON HD 5750 לא סוחב GTA אפילו ב-1024 על 768 כשהכל LOW אני מרגיש שקניתי מחשב גרוטאה מה לעשות? אודה לעצה מקצועית כדי שאפשר יהיה לשחק

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by alexrta,

    אני לא יודע מה לעשות!!! הנמכתי את כל ההגדרות למינימום וזה פשוט מקרטע ובלתי שחיק!!! ועל תגידו לי שזה בגלל המפרט ה-MOHAA הרגיל וSPEARHEAD עבדו אצלי מצויין על גראפיקה בינונית+ והמשחק הבן זו*ה הזה פשוט מקרטע!! למישהו יש רעיונות איך לשפר את המצב?? בבקשה אני מתחנן לעזרתכם.. :'( :'( :'( :'( :'( :'( תודה מראש לעוזרים

  21. Started by gameri,

    אתמול בלילה סיימתי את GTA V על 100% כולל משימות עלילה כולל משימות צד כולל אתגרי ספורט כולל רנדומלים וכו' וכו' גם בהגדרות זה רושם לי 100% הבעיה היא שאין לי שום סימון למשימה האחרונה של פרנקלין זאת שאחריה מקבלים חולצה עם הכיתוב 100 או משהו כזה בקיצר מה עושים מה יכולה ליות הבעיה לדעתכם (כמה הערות ) קודם כל מדובר במשחק חוקי ולא פרוץ הורדתי אותו מSTEAM במחיר מלא של 150 אם זיכרוני אינו מטעיני למען האמת גם הורדתי אותו ליפני מאתר של ROOKSTAR גם במחיר מלא אבל בגלל ששכחתי את הסיסמה והאיימל אז נאלצתי להוריד אותו שוב מSTEAM שזה אני יותר מסדר איתו וזה כמובן זיאה אותי בשם משתמש הישן דבר שני כן עבר זמן 3 וכן כיביתי את המחשב 4 וכן שיחקתי עוד בסינגר פלאי סתם כאדי למשוך זמן אז בקיצר מה יכ…

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Dilbert Marker,

    חובה דיון Halo 2. משחק שאני לא מגדיר ממש איכותי אבל בטח ממש כיף. אז יצא Halo 2 לפני כמה ימים באוסטרליה, וטיפה אחרי זה בארצות הברית. בקרוב אצלנו? אם מישהו משיג את המשחק, שידווח. בינתיים אפשר לדבר על כמה שכולכם חיכיתם כמוני שהמשחק ייצא סוף סוף. נ.ב. לא לגרור את הדיון לווארז. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by GodOfGames,

    http://www.overclock.co.il/gta זה GTA4 אתם חושבים? :s05: לא חושב... :-\

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by Sh_Dor_Lq,

    שלום לכולם שמי דור, אני בן 23 ואני מחפש אנשים בני 20+ לשחק איתם בGEARS OF WAR 4 בCO-OP. יש מעוניינים?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Lanzar,

    ראיתי את הטריילר הזה ב YOUTUBE http://www.youtube.com/watch?v=AUHmTSJ7b-Q נראה מגניב ביותר !.!

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים