עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום. לפני זמן מה יצא המשחק VIETNAM שאיפשר לשחק את המשימות הרגילות של המשחק עם 2 שחקנים ברשת (ביתית למשל). כלומר , 2 שחקנים באותה רשת יכלו לשתף פעולה במשימות של המשחק (נגד המחשב). במילים אחרות multiplayer אבל לא אחד נגד השני אלא אחד עם השני נגד המחשב. האם מישהו מכיר משחקים נוספים שמאפשרים משחקיות דומה? תודה על היחס.

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. http://www.gamespot.com/news/6163059.html פשוט אין לי מילים. אולי טיפשות?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. מהו לדעתכם? מצטער אם שכחתי כמה משחקים, אבל נראה לי ש-6 הנ"ל הם הנפוצים ביותר.

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by llime,

    היי אנשים. אני מחפש את המשחק הזה בשביל אחייני. אם הוא חינמי ,אודה על קישור להורדה. אם לא,איפה וכיצד אפשר לקנות אותו? תודה לעונים ולמתעניינים!

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by AVL,

    יש לי מכרה שרוצה לקנות ממני את הPS2 לילד שלה, מדובר בדגם העבה , בלי צ'יפ , עם כרטיס זכרון 8M , שני ג'וייסטיקים (לא מקוריים) , וכמה משחקים כולל GTA SAN ANDREAS ו FINAL FANTASY X2 , בכמה כדאי לי למכור? אני לא רוצה לדפוק אותה במחיר אבל מצד שני אני די לחוץ על כסף אז אני גם לא רוצה לתת אותו במחיר נמוך מידי תודה לעוזרים! (זה די דחוף )

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by KingYes,

    אני רוצה המלצה למשחק (טוב), בסגנון SC2 ואמפייר ארצ'.. למחשב. אני הייתי רוצה אפילו משהו כמו RA2, אבל בגלל כל התמונות של הבחורות שמה, אני מוותר על RA3. מה כן אפשר להמליץ? האם שאר ה-C&C צנועים בלי בחורות? ואם כן, יש דרך להעיף אותם מהמשחק? ומה עוד אני מפספס?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by eyal,

    ROLLER COASTER TYCOON לא עובד בXP מה לעשות אין לי כוח לעבוד גם עם 98 זה יאט את כל המחשב

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. מוד ה-Ragdoll של גירסת ה-PC למשחק המצליח מאפשר לכם לנצל את המנוע הפיזיקלי ליצירת קומדיית סלאפסטיק אמיתית לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%9c-gta-v-%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%aa%d7%9b%d7%9d-%d7%9e%d7%a6%d7%97%d7%95%d7%a7/

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  9. Started by kalabokk,

    אני חייב לציין שזה כמה רמות יותר טוב ממה ש.4cid הרקוב עשה, תהנו.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Lynch,

    הכוונה היא לא לסאונד של השמיעת צעדים, יריות וכו'... הכוונה לסאונד שלמשל יש כשאתם מתחילים ראונד וסאונד כשאתם נשארים אחרונים ב SND וכשנשאר קצת זמן. אז ככה : אתם הולכים לתיקיה שהמשחק מותקן בה, ואתם מחפשים בתיקיה הראשית את כל הקבצים שבשם שלהם יש תמילה SOUND מוחקים את הכל (זה 60 ומשהו קבצים, אין סיבה ללחשוש זה בסדר לגמרי), אחר כך הולכים לתיקיה ENGLISH ומוחקים את כל קבצי ה eng_sound (גם 60 קבצים בערך) וזהו תהנו

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. מחפש משחקים עם גרפיקה טובה ועדיף יריות תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Bah_gots_pIII_450,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=site&action=display&num=1006094134&start=0]על האתר והפורום[/link] על ידי KoM

  13. Started by Googleness,

    במסגרת ההשלמות שלי למשחקים שלא עבדו על המחשב הישן אני התקנתי לאחרונה את The Witcher 2. המשחק ממש ממש ממש מאכזב, כרגע הגעתי לעיר הראשונה אחרי שבורחים מהכלא ואני חייב לציין שממש פישלו כאן. כמה נקודות עיקריות: 1. הממשק עצמו מוזר, התנועה של גראלט כאילו הוא שיכור או משהו מעצבנת. בזמן הקרב קרה לי לא פעם שבמקום להכות עם החרב הוא מכבה לפיד או פותח דלת בלי שום קשר למציאות. גם סיבוב במקום כדי להסתכל אחורה ודברים כאלה ממש קיצוני. 2. מערכת הקרב מחורבשת לחלוטין ברגע ששינו את כל השיטה מהמשחק הקודם היא פשוט מעצבנת! אין התאמה של Stances כמו שהיו וכמעט כל קרב אתה מוקף אויבים וחייב להשתמש ב'סימנים' כדי לבודד אחד ולהכות בו כל פעם אחרת אין סיכוי. 3. למה אני צריך להיכנס למדיטציה בשביל לשתות …

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by Moty_p,

    האם יש איזה שהיא דרך או איזה שהוא HACK שיפעיל את המשחק Battlefield 3 על Windows XP כי אני לא מתכוון לעבור ל 7 הגועל נפש הזה השמח לעזרה..

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by mironm,

    שאני מנסה לשחק זה כותה לי את ההודעה הבאה General protection fault! History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec למישהו יש מושג מה הוא רוצה ממני?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by fragon,

    למי שלא ראה ומי שראה ורוצה לראות עוד פעם הנה אוסף סרטים של השחקנים מ mydgb מכל מני תקופות. fragon gilad blwz Divine משותפים: תהנו

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  17. Started by X-_PLOSIVE,

    ?

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by --Shadow--,

    http://ps3.ign.com/articles/121/1214339p1.html

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Synrex,

    Synrex totzov bfjumanji mztikz brokenshard

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. לידתה מחדש של סדרת משחקי התפקידים מבית BioWare נראית מבטיחה ומרשימה יותר מאי פעם בעבר בקדימון חדש לכתבה

  21. Started by yosda-boy,

    היום נכנסתי למשחק ובטעות נכנסתי לסרבר של האקרים! הם פתחו לי את כל הרובים העלו אותי ללבל 70 פתחו שיפורים לכל הרובים נתנו לי את כל ה-Titles ואת כל הEmblems את הקילסטרייק! איך אפשר להחזיר את המצב לקדמותו?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. המפיצה האמריקאית הגדולה מחליטה לסיים את הבלעדיות של יצירותיה לפלטפורמת ה-Origin האישית שלה, ואפילו לא פוסלת שיתופי פעולה עם חנות ה-Epic Store בהמשך לכתבה

  23. Started by ben_amitai,

    למה אני לא יכול להפעיל את שתיהם באותו זמן? אני הבנתי שיש את הבעיה הזאות בכרטיסי מסך החדשים של NVIDIA אבל ATI?!?! יש לי GIGABYT RADEON X1800XT 512 ואני לא מצליח להפעיל HDR+AA+BLOOM למה? זה ממש מרגיז כרטיס של 2000 ש''ח ואני לא מצליח לשחק באיכות?!?!?!?

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by dolevzora,

    כבר כמה חודשים שאני מנסה לסדר את הבעיה הזאת הורדתי כמה סוגים של המשחק אני מנסה להיכנס לה generals zero hour זה עושה לי serious error אין לי תמונה אבל זה מה שזה עושה לי זה אומר בערך שיש וירוס רציני או משהו כזה או בעיה רצינית אבל זה מחשב חדש ... ואין לי וירוס על המחשב שמעתי שלהרבה אנשים יש את זה יש אולי פתרון לסדר את זה ? ויש לי ווינדוס 7 bit 32 ויש לי מחשב נייד שעובד שם המשחק ויש גם windows 7

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. ההשקה הרשמית מתקרבת במהירות - וב-Valve מעניקים לנו מספר הזדמנויות להתרשם לטובה מיצירת ה-VR המסקרנת שלהם לכתבה

דיונים חדשים בפורומים