משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
האם לדעתכם זה אפשרי?. footman battalion - 20 troops [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
Delta Force Extreme 2 מקור:http://news.bigdownload.com/2009/02/03/delta-force-xtreme-2-revealed/ http://www.novalogic.com/ ווידאו:http://video.google.com/videosearch?q=Delta+Force+Extreme+2&oe=utf-8&rls=org.mozilla:he:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=cnQBSriBKY2lsAbK0pn0Dg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title# גרסאת בטאhttp://www.fileplanet.com/199405/download/Delta-Force:-Xtreme-2-Open-Beta
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם כלאן שנוסד ב-2010, בימי BAD COMPAN 2, וזכה לכבוד רב, לאחר מכן התפרק בגלל פרישות רבות של שחקנים עקב לימודים, נפתח שוב והחזיר את כבודו, שרד עד אחרי יציאותו של BATTLEFIELD 3 והתפרק בעקבות סיבוכים שונים, כעת אנו פותחים אותו מחדש! תודות לשרון כריס, סהר מישלי ועידן הרמן המייסדים הראשונים של הקלאן! דרישות חובה: -מיקרופון -בגרות -פעילות, אבל גמישים. -גיל 13 ומעלה, אבל אם יש בגרות, אין לנו בעיה בכלל! -SPM 350 ומעלה (גמישים). -רמה 35 ומעלה, אבל גמישים. -לא מתייחסים בשיט ל-K/D -עבודת צוות 100% -דיוק של 20 אחוז ומעלה בנשקי ה-Assault (לא חובה, אך מומלץ). -דיוק של 15 אחוז ומעלה בנשקי ה-LMG (לא חובה אך מומלץ). חוקים: -אין לקלל אף אחד מחברי הכלאן ו/או ילדים אחר…
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה משחקי FPS שווים יש חוץ מ-FAR CRY, DOOM 3, CALL OF DUTY ו-HALF LIFE 2? בתודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
במקרה שמעתי על זה עכשיו בפורום בחו"ל לינקים: http://www.gamershell.com/download_3201.shtml http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=142 http://www.3dgamers.com/dlexit/torrent/games/commandos3/c3nodx.zip.html http://www.filefront.com/r.b/page__file_info/_filepath__/gamershell/demo/c3.zip/_output.html עוד לא גמרתי להוריד ככה שאין לי הרבה מה לספר...
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום. מחפש המלצה על משחק אסטרטגיה עם גרפיקה טובה. לא בסגנון של Civilization (לא רוצה משחקים לפי תורות ומשחקי אסטרטגיה מורכבים מדי) יותר בסגנון של C&c או Dune - משחק אסטרטגיה פשוט. רצ"ב מפרט מחשב בשלי: P4, 3 GHz 512 ddr כרטיס מסך: 6600 GT HD: 160 גיגה בייט ספק: hec400 אודה על קבלת המלצות!!
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכוולם! קניתי מחשב חדש, עכשיו אחרי שהתקנתי בו WINDOWS ULTIMATE 7 x64 bit ואת כל הדרייברים הרלוונטיים פניתי למשחקים! אני משתמש במסך מחשב Samsung T220p 22".. רציתי לדעת איך אני יודע אם אני יכול לשים את ההגדרות הכי גבוהות מבחינת גרפיקה (HIGH וגם רזולוציה טבעית של מסך המחשב 1920x1200).. זה משתנה ממשחק למשחק? זה משפיע על המחשב באיזושהי צורה? בקיצור, איך אני מגיע לחווית משחק אופטימאלית מפרט המחשב בפרופיל. תודה מראש!!!
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כעיקרון יש לי את GW הראשון והוא כבר שיעמם אותי אז לא חשבתי לקנות את FACTIONS או את NIGHTFALL שיצא החודש. חשבתי על WOW לנסות אותו כי המחיר שלו גם ירד, הבעייה זה ב GW שהחלפתי REALM מ USA ל EUROP זה פשוט היה זוועה, לא היו אנשים, האנשים מ USA הרבה יותר כיף לשחק. אז רציתי לדעת אם זה אותו דבר עם WOW, יש המון אנשים בגירסה האירופאית ? הרוב לפחות יודעים אנגלית ? ואפשר להנות מכל מ ש WOW עם כמה אנשים ? או שזה בעייה למצוא ולעשות איתם משימות ו RAID ככול הנקרא. כלומר דברים מאוד מאוד ספציפים שאפשר לעשות רק עם קבוצה מאוד חזקה.
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם כאן שחר שחקן WOW כבר שלוש שנים בימים אלה נפתחה גילדה ישראלית חדשה ב-HORD כרגע יש לנו 7 חברים שכולם שחקני WOW וותיקים עם ניסיון רחב בריידים , בגילדות אירופאיות+ ישראליות ומאוד חשוב כולם בוגרים וגילם נע בן 22-53 כן השחקן המבוגר ביותר בגילדה שלנו הוא בן 53 והוא משחק מהונילה , קיימת כניסה גם לילדים אבל רק אם אנחנו נמצא לנכון לצרף אותם זאת אומרת שאתם חייבים להפגין בגרות העדפה היא ל- 22+ הגילדה נפתחה מתוך דרישה של אנשים לשחק בהורד, כיום קיימת גילדת גפילדפיש שהיא קיימת כבר שנה וחצי ומרכיבה כ 300 שחקנים ישראלים גפילדפיש נמצאת ב-ALLY ולכן פתחנו גילדה נוספת בHORD אנו מחפשים שחקנים רציניים שמסוגלים לשחק ברמת HC למידה עצמאית ראש גדול בגרות אנא צפו בסרטון …
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חג שמח לכולם! פרק חדש וחגיגי והפעם משהו מיוחד ובאמת יוצא דופן - מכונת ה"ארקייד" של גולדסטאר, אולי האחרונה מסוגה, בתיעוד נדיר ומעמיק. תהנו חברים
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
יש לי את המשחק עם ה DVD המקורי. התקנתי אותו, ושיחקתי בו איזה יום-יומיים. אך היום כשהפעלתי אותו הוא משום מה לא פעל. אני לא מקבל שום הודעת שגיאה, אלא המשחק פשוט לא מגיב. לא התקנתי שום דריבר חדש מאז הפעם האחרונה שהפעלתי אותו, ואפילו ניסיתי להתקין מחדש, אך זה לא עזר.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אני לא אדם שמשחק במחשב יותר מדי, אבל תמיד נחמד שיש משחק שמעביר את הזמן. לאחרונה, ניסיתי כמה משחקים מסדרת COD ומאוד התאכזבתי. בגדול, מדובר בסך הכל במשחק יריות פשטני למדי, שדורש לא יותר מלהקדים את האוייב בלחיצה על ההדק. אין מקום למחשבה, אין אסטרטגיה, אין פיקוד על צוות לוחמים, אין כלום! המשחק פשוט לא מאתגר, קיוותי לקצת יותר מירי חסר אבחנה. האם סדרת BF זהה לCOD, או ששם אוכל למצוא אתגרים טקטיים, יכולת פיקוד על צוות לוחמים, הקצאת משאבים ליחידה עליה אני מופקד, במידה ויש? אני לא רוצה לבזבז את זמני בעוד משחק שכל מטרתו היא הסתערות ותפיסת מחסה, זה עלוב!
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה בזמן האחרון ואני וחבר שלי חיפשנו משחקים.. ולא כל מצאנו משהו.. אז אני םחות או יותר מחפש משחק רשת לשחק עם חברים.. עדיפות לא משחקי אסטרטגיה.. עיניין הגרפיקה ממש לא חשוב.. אשמח אם תעזרו לי.. כי אנחנו סובלים משיעמום טוטאלי.. בתודה מראש, דור.
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אל תצביעו סתם , כל מי שמצביע שיתן גם סיבה .
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן חברים אתמול התחדשתי בGTX 980 של MSI.. כמובן שרכשתי את המשחק Dying light..אבל משהו בגרפיקה נראה לי מוזר.. התמונה נראית כמו המון המון נקודות קטנות כאלה..תמונה אני יעלה לכם שאני יגיע הביתה.. אבל השארות בינתיים חח=]
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זה פשוט לא נורמלי.. מאז שקניתי את המשחק בשבוע שעבר, כל 10-20 דקות הוא פשוט קורס שוב ושוב. או שהמשחק פשוט נתקע והסאונד נשמע בלופ או שהמשחק קורס במסך שחור ומופיע בבאטלוג (ERROR Could not join server (1. אין שעה אחת שהמשחק פשוט עובד. הבנתי שיש איתו בעיות, אבל לא יודע כבר אם זה נורמלי בתדירות כזאת. יש משהו שכדאי לנסות אצלי על מנת לטפל בזה?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי..תהיתי האם המשחק אמור לצאת מתישהו למחשב???? ומספר 3 בסידרה גם אמור לצאת אולי?או שזה רק בלעדיי לאקסבוקס 360? תודה......
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לפי מה שרשום כאן הוא כבר Gold ואמור לצאת לחנויות ב1 באפריל. (אולי זה שקר? ;D). http://212.190.116.226/news.php?y9ITolQe
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כאמור משחק שאפשר לשחק ביחד באינטרנט, לא CS, משחק שאפשר לשחק ביחד עד 5-6 חברים, משחק שאפשר לשתף פעולה ביחד אולי אפילו לבנות קלאן ולשחק נגד שחקנים אחרים. יש המלצות? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מניח שהנושא הזה נטחן פה מספר פעמים, אבל אני אשמח לקצת עזרה בנושא מכיוון שגוגל די איכזב אותי בקטע הזה. אני מעוניין לעשות צלב של כוונת "מעל" המשחק שאני משחק בו (במקרה הזה COD 4). אני ניסיתי להשתמש בCustom Desktop Logo עם/ובלי Borderless Gaming, אך ללא הצלחה. האם יש איזושהי דרך לבצע את זה מבלי שאצטרך 'לצייר נקודה' על המסך שלי פיסית?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הייתה לי מוזה בעבודה אז קפץ לי רעיון משעשע או פייל, את זה נראה אחרי הפרק הראשון. אני הולך לכתוב כל כמה ימים פרקים בסדרת "סנטיקס מתחיל"... סדרה שיש לי רעיונות כללים וכיוון כללי לסדרה אבל השתתפים[השמות] פתוחים בהתאם למי שמעוניין להשתתף רק צריך לקחת בחשבון שאני כנראה ישתמש בסטיגמה שהודבקה לו או בסיפור מצחיק עליו, יהיו דמויות דרמטיות ומאוד חשובות לעלילה שאת רובן כבר בחרתי לצערכם! אז יאללה *אם לא נוח לקרוא בגלל שיש הרבה מלל צמוד פשוט תגדילו את הכתב עם CTRL+גלגלת, תהנו * מצטער על שגיאות כתיב מראש (בכל זאת אני עולה חדש ) פרק א' - הבראשית היו היה פעם ילד כמעט רגיל ושמו היה סנטיקס, שם רגיל לילד הנולד בשכונת העוני "סלאמס" הידועה לשמצה. כדי להבין מה עיצב את דמותו של סנטיקס בי…
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-


