עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. משחק לא ממש מוכר בשם Limbo of the Lost משתמש בסביבות שלמות שנלקחו מOblivion. רק תראו את התמונות: Oblivion Limbo of the Lost פשוט לא להאמין איזה חוצפה יש להם.. הסיפור המלא: http://www.gamespot.com/news/6192438.html?tag=latestnews;title;0

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. אנחנו עוד מתקשים להירגע מבואו של טלאי 1.07 הענק, ובמפתחת CD Project Red כבר מבטיחים לנו עוד עדכון עם שיפורים עסיסיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/טלאי-1-08-עבור-the-witcher-3-בדרך-עם-הבטחה-לשיפורי-ביצ/

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by oz4225,

    יש לי פינגים גבוהים מאוד... מהירות האינטנט שלי היא 5MB, ובהורדות המהירות דווקא טובה. לחבר שלי יש מהירות 1.5MB ויש לו פינגים נמוכים בהרבה יותר משלי. זה לא קשור כל כל למפרט מחשב כי המשחק הוא SAMP ולא צריך אליו דרישות גבוהות ומהפרט של חבר שלי דיי דומה לשלי... עזרה בבקשה תודה מראש לעזורים!

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by integral,

    יש למישהו המלצה? בנוסף, ראיתי הגאים עם דוושות וראיתי כאלה הבאים ללא דוושות. עד כמה העניין קריטי?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Brothers: A Tale of Two Sons מפתחת: Starbreeze Studios שנת יציאה: 2013 פלטפורמה: Xbox 360, Windows, PlayStation 3 ז'אנר: הרפתקאות Brothers הוא משחק אינדי הרפתקאות שמתרחש בעולם פנטזיה בסגנון ימי הביניים.שני אחים נשלחים ע"י רופא הכפר למצוא תרופה עבור אבא שלהם, שנוטה למות. במהלך המשחק תעברו הרפתקאות, תפגשו אנשים ויצורים שונים, תפתרו חידות על מנת להתקדם הלאה ועוד. השליטה במשחק מתבצעת ע"י שליטה בשני האחים בו זמנית (אבל בתנועה של כל אחד בנפרד). המשחק אמנם קצר, אבל שווה כל רגע!.

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by Sman,

    מישהוא פה ניתקל בהפעלת המשחק תחת win 2k? משום מה הוא מסרב לפעול ומודיע הודעה שגיאה.. אם הכרחי אני יעלה סקרין שוט, אבל מישהוא פה חווה את זה ופתר?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by ^DaRk-MiNd^,

    זה משהו שאני לא הבנתי אף פעם. הרי זה משחק על כלום, משחק על החיים, חיים חסרי משמעות, חסרי מטרה .... חיים. אף אחד מאיתנו לא הולך לקולנוע כדי לראות סרט של איש הולך לעבודה, איש מוציא את הזבל, איש קורא עיתון אלא הולכים לסרטי אקשן, דרמה קומדיות ... אז למה במשחקים מחשב בהם יש משחקי אקשן, אסטרטגיה, ניהול ערים, תפקידים וכו' אנשים משקיעים את מירב שעותיהם (וכספם - 200 ש"ח על כל תוספת) על משחק שכזה ? טוב.. אני מודה שגם אני שיחקתי בו קצת אבל אף פעם לא יכולתי לשרוד יותר משבוע בהם השתמשתי בקודים התחתנתי ונודלו לי 2 ילדים (דיאבלו ואנדריאל - מי מנחש מאיזה תקופה יצאתי? ) מישהו פיענח את התעלומה הזאת ?

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by sir f,

    התחלתי לאחרונה לשחק בLoL, ואני תוהה- הרי לא סביר שאף אחד בפורום לא משחק במשחק הזה.. ועם זאת אני כמעט ולא שומע אזכורים שלו. נוסף על כך, אני ממש מחפש עוד אנשים וקהילה למשחק.. אז מישהו משחק? אם מישהו רוצה להוסיף אותי, הכינוי שלי הוא FogBird (יש לי חשבון אמריקאי ואירופאי, אז כדאי לציין איפה אתם משחקים.)

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  9. Started by alfus73,

    שלום רב, שדרגתי את מהירות הגלישה שלי. האם תוכלו להפנות אותי למדריך או להסביר לי כיצד לעשות זאת? האם תוכלו להמליץ לי על משחקי רשת שווים?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. זה המפרט מחשב שלי: Asrock Z87 Pro 3 Intel Core i5-4440 3.1Ghz Kingston 2x4GB DDR3 1600Mhz HyperX Galaxy GeForce GTX650 1GB DDR5 Toshiba 500GB SATA 3 7200RPM Kingston 120 GB SSD Kingston 60 GB SSD Zalman 500W ZM-500LE LG DVD Write x22 Tzag Elita Happy 33 case איפה הבעיה? יכול להיות שהגרסה שהורדתי היא לא תקינה?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. שלום לכל העונים! שאלה שמסקרנת אותי ועד רבים ואולי גם יצא מזה סקר חחה רוב המשחקים שאנו משחקים במיוחד אלו שמסוג ה FPS (תקנו אותי אם אני טועה) קימים גם לPC/XBOX360/PS3 היום רכשתי לי שלט XBOX360 אלחוטי! : D (למחשב כמובן! מי שלא יודע זה מתאים גם) התחלתי לשחק ממש כייף FIFA08 NBA PES8 NFS.... משחקי הפעולה יריות והעקשן מגוף ראשון האהובים עלי ביותר! אחרי שנים שאני רגיל לשחק עם עכבר ומקלדת לשחק בשלט זה קצת שונה (וזה לא שחזרים כפתרים ופונקציות אולי ההפך) ופה היתי רוצה לשאול אותכם מתוך סקרנות! מה אתם מעדיפים? האם היתם מוכנים לנסות? האים זה נוח? או שזה בסך הכל עניין של הרגל? (במיוחד את אילו בעלי הקונסולות) או שאין ויכוח ומשחקים מהסוג הזה זה רק עכבר ומקלדת? לגבי האחרים אול…

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by omri_ro,

    קינינו לאחיין שלי מחשב מתנה ליום הולדתו אבקש את המלצתכם למשחקים מתאימים, תודה לעונים

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. היי חבר'ה!! אני כבר הרבה זמן מנסה להיזכר במרוץ מכוניות ממש חמוד עם מכוניות קטנות היו כל מיני מסלולים, ביניהם אני זוכרת מאוד את השלג המשחק היה במבט מלמעלה על המכוניות. מאוד אהבתי את זה! ואני כל כך רוצה להשיג את זה! מישהו יודע על מה אני מדברת? מוכר למישהו המשחק הזה? תודה על העזרה מורן

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. במפתחת Rocksteady ממשיכים לעמול על החזרתה לכשירות של גירסת המחשב האישי לפרק הסופי בטרילוגיית ה-Arkham של איש העטלף, ומבטיחים לנו עדכון גדול ומשמעותי בקרוב לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ליטוש-ושיפור-ביצועים-ל-batman-arkham-knight-בתוך-חודש/

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by David_Beckham,

    http://www.gamershell.com/news/32235.html יש 2 אז תבחרו מה בא לכם הם לא אותו דבר .. אלה 2 שונים ! משחק טוב חבל"ז .. !

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by huber,

    טוב, חברים התייאשתי. אחרי עשרות ניסיונות לעבור משימה במשחק החלטתי לוותר. השליטה על הרכב פשוט נוראית ובאופן כללי אני אישית ממש שונא מירוצי מכוניות. מדובר על המשימה immortal enemy, אם מישהו פה עבר אותה ויש לו שמירה מייד אחריה, או לחלופין מוכן לעבור אותה בשבילי, אקבל את ההצעה בשמחה, אחרת - המשחק הזה הולך לסל המחזור.

  17. Started by liav12,

    בכלל שאני אומר את הבעיה, הכרטיס נתמך במשחק? כי איך שהתחלתי את המשחק אני לא רואה אנשים בכלל או שאני רואה אותם מטושטש, חצאי אנשים וסתם שנראה כמו באג שהם נעלמים וחוזרים לעוד אנשים יש את זה או שרק אצלי?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by amos700,

    כל הזמן יוצאים כרטסים חדשים וכל הזמן הדירשה עולה עם למעבד וגם לכרטיס הגרפי שימו לב סוני 2 משתמשת במעבד של 700 והמוצר שלה מאוד ישן ואתם רואים גרפיקה לא שונה כל כך מהמשחקים של היום מה שאני אומר כל המשחקים עושים אותם בכוונה שלא נצליח להריץ אותם בצורה תקינה וחלקה אני לא מאמין שיש משחק שדורש באמת כרטיס מסך כל כך חזק

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by omrik10,

    .

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    רק עכשיו שמתי לב למשחק הזה. תמיד רציתי לשחק במשחק סטייל "כוכב כחול" אבל בגרפיקה של ימינו. האם Wings Over Israel עונה על זה? שווה לשחק בו?

  21. Started by eriksexy,

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. http://boards.ign.com/elder_scrolls/b5312/206927688/p2 SPOILER ALERT I consider myself a hardcore Elder Scrolls and Bethesda fan and truly love the series and think they are the best games, however, I am left with a feeling of disappointment after playing Skyrim. I have completed the Thieves Guild, Dark Brotherhood, both the Imperial and Stormcloak story lines, the Companions and the main quest. I have just started the mages guild (College of whatever). With each of the factions that I have completed, just as I was starting to get into the story line, I found that I was at the end of the quest line and was swiftly made leader of the guild or whatever other award was g…

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by דניאל52,

    אני משחק על הכל HIGH רק בלי SHADOWS וכש אני בפטח פתוח ההרים ומה שלפני הוא מרוח כזה... בלי פרטים הכל מרוח מרחוק למה זה ככה? אה וגם הורדתי את ה PATCH הכי חדש וזה אומר שזה אמרו לקחת 20 דקות לעדכן ככה זה אמור להיות?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by topgun,

    בקונטרולס כתוב ללחוץ על F12 אבל מה אני עושה עם זה אח"כ כדי לקבל את התמונה? THKZ עריכה: לא חשוב מצאתי..... איך לא חשבתי לחפש בתיקיה של המשחק...... :-[ בכל מקרה, קבלו תמונה קטנה ל"פיצוי" של מישהו שמת, אבל זה לא מפריע לו לעמוד (בערך).... [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by ahuvit,

    שלום! הורדתי דרך האימיול את המשחק NBA 2005 וירדו לי 2 קבצי BIN ו- 2 קבצי CUE. קראתי שאפשר בעזרת התוכנה ULTRAISO לפתוח את קבצי האימג' במקום לפתוח בעזרת הדיימון טולס או לצרוב וכך להתקין את המשחק על המחשב. אבל זה כבר משחק שני שאני לא מצליחה להתקין על המחשב... התוכנה עובדת, המשחק קיים ב- 2 חלקים וכשאני מתקינה ומגיעה לחצי ההתקנה כתוב "נא להכניס דיסק 2" ואני לא מצליחה להמשיך להתקין את המשחק על המחשב שלי. המשחק עובד רק כשפותחים את האימג' עם הדיימון טולס. למה לא מצליח לי להתקין..? בתודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים