עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Yotam.B,

    היי, משהו מאוד מאוד מוזר. בהתחלה הייתי עם משחק פרוץ ושיחקתי והיה לי ממש אחלה עד שהחלטתי להשקיע וקניתי את המשחק המקורי בחבילת הDeluxe Edition. מחקתי כל זכר אפשרי למשחק הפרוץ הכל כולל הכל ! התקנתי את המשחק המקורי ונרשמתי לOrigin, לחצתי על האייקון שנוצר לי על שולחן העבודה והוא העלה לי את הדפדפן בעצם עם ההגדרות שאני רוצה. אני לוחץ על כניסה למשחק הוא נותן לי טעינה ולבסוף רושם שהמשחק לא מצליח לפעול. אני בטוח שזה לא בגלל הנתונים שיש לי מ2 סיבות: 1. המשחק הפרוץ עבד לי חלק. 2. מחשב עם i7 ו3.2 ג'יגה הרץ, זכרון 16 ג'יגה וכרטיס מסך 4 ג'יגה. מה הבעיה? זה משגע אותי כי השקעתי הרבה כסף על משחק מקורי שבסוף לא עובד :\

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by the king2006,

    שלום... כשאני מגיע לשלב במשחק הוא נתקע ככה ויוצא מהמשחק וזה תמיד באותו מקום ומופיעה לי ההודעה הזאת Crash in application version: 30292.2673 Could not load indices because IDirect3D9::CreateIndexBuffer failed. This device does not support the queried technique. Renderer: threaded Physics : threaded מישהו יודע מה הבעיה אולי מישהו נתקל בה ???

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3742646,00.html :yelclap:

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by theman miki,

    Just Adventure, אתר משחקי ההרפתקאות הגדול ברשת, פרסם אתמול ידיעה מרעישה: ע"פ מקורות פנימיים בחברת Headfirst Productions, מצא סוף-סוף המשחק השלישי בסדרת Simon מפיץ, והוא יצא לעולם עוד במהלך השנה הנוכחית. שם חברת ההפצה שפרסה כנפיה מעל הקוסם הצעיר, יחשף במהלך תערוכת מיליה הקרובה, אשר תיערך בין 02-04 בפברואר. מאז הושלם פיתוחו של משחק ההרפתקה המבטיח Simon 3D לפני יותר משנה, לא הצליחה חברת Headfirst, מפתחת המשחק, למצוא מפיץ אשר יסכים לשווק את המשחק בחנויות. הסיבה המרכזית לכך, על פי השמועות, היו מצבו העגום של תחום משחקי ההרפתקה, וגרסה רעועה ועתירת באגים של הפרויקט. אולם כעת נראה כי Simon, אשר שני משחקיו הקודמים זכו לאהדה רבה בארץ ואף לתרגום לעברית, יגיע בכל זאת למדפי החנויות. …

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום לכולם, לאחרונה פרמטתי את המחשב והתקנתי בו חלונות 7 לראשונה. כמו כן הוחלף כרטיס המסך ל- GTX470. לצערי, לאחר שהתקנתי את Steam, לפחות שני משחקים בו מגמגמים ו"קופצים" כל כמה שניות. מדובר ב- TF2 ו-SupCom2. יש לציין שאלה משחקי התלת מימד היחידים שכרגע מותקנים לי בסטים. שני האחרים הם Plans Vs. Zombies ו- Secret of Monkey Island שהם דו-מימדיים לחלוטין ועובדים בלי בעיה. ב-TF2 יש לי גמגומים בזמן משחק שלא נובעים מבעיות התחברות, כי הם קורים גם במשחק מקומי. ב- SupCom2 זה עוד יותר בולט כי אפילו במסך הפתיחה, בו מתנפנפים כמה דגלים- יש לי את אותם גמגומים. בשני המקרים שינוי ההגדרות הגרפיות, עדכון דרייברים, סגירת תוכנות שברקע וכו לא פתרו את הבעיה. חשבו לציין ש bioshock 2 שאינו מחובר לסט…

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. האם אפשר לקנות שרתי RANKED ישראלים? ואם כן למ יש רק ISRAELI RANKED SERVER אחד?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. אני מזכיר לכולם שהטורניר במודיעין מתקיים ביום ראשון ה-25 לדצמבר. בשעה 9:00 בבוקר. צירפתי קובץ שמתאר את הפורמט המדויק, לו"ז וחוקים של הטורניר. אני מנהל את הטורניר ולכן ניתן לפנות אלי עם שאלות/טענות וכו' בקצרה, הפורמט של הטורניר הוא כלהלן: 8 קבוצות של 5 שחקנים משחקים בינהם BO1. שני השחקנים הטובים מכל קבוצה, כלומר 16 שחקנים, ממשיכים הלאה ל-single elimination BO3 . סביר מאוד שהגמר יהיה BO5.אני מבקש מכל השחקנים שנרשמו ויודעים בוודאות שהם לא מגיעים להודיע לי: או בפרטי או דרך בבאטל-נט שהם לא מגיעים, כך שנוכל להכניס לטורניר שחקנים אחרים שכן יכולים להגיע. כל השחקנים שרשומים צריכים להביא איתם כבל Lan באורך ~ 2 מטר כדי להתחבר לאינטרנט באירוע. מומלץ לשחקנים להגיע כמה…

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. שלום קניתי את sapphire radeon 9600xt מזמן,ובתוך הקופסא קיבלתי את הפתק שאומר שקיבלתי את האלף לייף 2 ומצורף גם הקוד הסריאלי... איך אני מוריד את המשחק ומאיפה בדיוק?ואיפה אני שם את הקוד?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by sashakrik,

    שלום, כשאני מפעיל את PES 2013 על המחשב אני מקבל הודעה שיצא עידכון אבל אני לא מצליח למצוא איפה ניתן להורידו מישהו יודע ? תודה !

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Trumpeldor,

    זהו חברים אין עוד צורך לשחק במשחק כדי להתקדם http://www.battlefield.com/battlefield3/1/kit-shortcuts תמורת קצת $ אפשר לפתוח כל מה שחלמת עליו במשחק: * בא לך את הנשקים מהקו-אופ אבל אתה סוציומאט אפאתי ? זה יהיה רק 5$ * חולם בלילה על טיל TV למסוק אבל לא יכול להשאר חצי דקה באוויר בלי שמורידים אותך ? 10$ וזה שלך ! * לא מסוגל לפגוע מ20 מטר עם כוונת X12 אבל מת לפתוח את הSOFLAM כדי להתקמפר איתו ? רק 7 $ לקיט http://store.origin.com/store/eaemea/search/?keywords=BF3DLC לא יודע למה הם עשו את זה אבל חבל שעבדתי כל כך קשה במשחק 40$ והחבילה האולטימטיבית פותחת את כל הunlocks במשחק....

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Zbbabir,

    היי, מישהו מכיר משחק אסטרטגייה טוב של כיבוש העולם?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Art Tatum,

    סוג של TOWER DEFENSE בספין מעניין ומוצלח. טייס ספינת חלל מוביל סחורות. המטרה לשרוד את המסלול עם הסחורה, תוך כדי מרוץ נגד הזמן. בכל משימה מקבלים ספינה בגודל וצורה שונה, כמו גם סחורות שונות להעמיס על הספינה.

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by bigshock147,

    שלום לכולם, בתור מנהל טורנירים יש לי מלא תלונות על היום חלק מהאנשים יוצאים וזה וצריך להתחשב בכולם אז התייעצתי עם ההנהלה ואמרו לי לעשות סקר על הימים טוב אז האפשרויות הם 1.ראשון 2.שני 3.שלישי 4.רביעי 5.חמישי 6.שישי 7.שבת החלטה שלכם!!

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by Kenny,

    היי אנשים, אני וכמה חברים שלי, כולנו שחקנים ותיקים במשחקים מהסגנון הזה (CS beta 6 שם התחלנו ;o ) מחפשים משחק כלשהו לשחק. כולנו כבר סטודנטים ועובדים ככה שאין לנו הרבה זמן (אחת הסיבות שהחלטתי לפרוש מ WOW אחרי 5 שנים). בכל מקרה, אנחנו רוצים משחק Shooter לשחק במצב מולטיפלייר בלבד (סינגל זה נחמד אבל המולטיפלייר הוא העיקר) עד לא מזמן שחקנו ב MW2, אבל מחפשים משהו חדש. הכיוון היה מן הסתם Black ops - אבל בקריאה מהירה הבנתי שהמשחק דיי מאכזב.. לפי המשתמשים כאן בפורום. לכן, יש המלצה אחרת? Battle field 2 ? יש לו כבר קצת זמן בשוק... אם בחודשים הקרובים אמור לצאת משחק המשך.. אולי כדאי לחכות. Black ops - למרות כל הבעיות? אולי יצא פא'ץ שיתקן אותם? בכל מקרה, לכל המלצה שתתנו, היתי רוצה לד…

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. מי שמשחק שירשום,ויגיד באיזה שרתים כי שמתי לב שאין שרתים ישראלים וזה לא כיף לשחק עם אנשים מחו"ל....

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by yagodin,

    היום חבר הביא לי את המשחק F.E.A.R מקורי כשאני בא להתקין אותו אז זה מבקש מימני קוד , מישהו יכול להביא לי את הקוד הזה?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. כמו הגיימקיוב או האקס בוקס או הפייסטיישן 2?,למה אף אחד לא מתעניין.....?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. היי לא בטוח אם זה המקום הנכון, בכל מקרה כל הפורומים שמצאתי לא ממש קשורים (אין פורום ג'ויסטיקים ). ברשותי ג'ויסטיק טיסה עם חיבור COM, אני רוצה להפעיל אותו על מחשבי, שלא מצוי בו חיבור כזה. לכן אני מתקין כרטיס מולטימדיה שכולל כרטיס קול משלו שאני לא מעוניין בו, ובכרטיס זה יש את החיבור הנדון. יש דרייבר לכרטיס זה, התקנתי, ועכשיו השאלה איך אני מוסיף את ההתקן? כי בWIN XP היו דרייברים מוכנים לג'ויסטיק טיסה, איפה אני מוצא כאלה בWIN 7? בתודה רועי

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. כשאני מתקין את המשחק מדיסק דיוידי אני מקבל ב69% הודעה שיש בעיה להעתיק את קובץ "!?smig.txt" מה אני צריך לעשות אני מחכה למשחק הזה כבר חודש... תודה מראש לכל עוזר!

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Jexsu,

    http://www.charlieintel.com/2013/08/21/dedicated-servers-for-ghosts-mp-reportedly-coming-to-pc/

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by tania131,

    רציתי לדעת את זה כדי לדעת האם כדי לי לקנות את UT2004 כי יש לי את 99 וזה משחק מגניב ,אז איזה משחק יותר טוב 99 או 2004? (מבחינת הקהילה באינטרנט גם..)

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. פרק מספר 14 בקו הראשי של המותג הגדול ביותר מבית חברת אקטיוויז׳ן נמצא ימים ספורים מההשקה הרשמית שלו, וזו המערכת לה תזדקקו בכדי לחוות את מה שיש לו להציע לכתבה

  23. הייצור של קונסולת ה-Wii U יופסק בקרוב, וכעת כל העיניים נשואות אל ה-Switch לכתבה

  24. Started by kage,

    קודם כל מדובר במשחק פרוץ, אף על פי שהוא פרוץ זו היא לא הסיבה לבעיה, מפני ששני חברים שהורידו בדיוק מאותו מקור, משחקים בלי שום בעיה. אחרי שהורדתי ממקור אחר - הבעיה לא פסקה. תמונות: בזמן המשחק, יש הרבה הרבה פסים שחורים שיורדים. מה כבר ניסיתי לעשות: * להתקין מחדש דרייברים לכרטיס מסך. * לאפס תדרים למעבד, זכרונות, כרטיס מסך (להוריד OC). * חיפשתי בהרבה מאוד מקומות ואף אחד לא נתקל בבעיה הזאת. זה המשחקהיחיד שזה קורה לי בו, כל משחק אחר עובד מעולה. עריכה, המחשב עבר פרמוט מלא לפני פחות מחודש, גם לפני הפרמוט היה אותו דבר. (לידע כללי, הפרמוט נעשה מסיבות אחרות) מפרט: hd5770 e8400 @ 4ghz ocz titanium 800mhz 2gb x2 p35 ds3l win 7 x64 צריך עוד משהו?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by LazyBoy,

    http://kotaku.com/gaming/you-fight-like-a-cow/anyone-for-more-monkey-island-267962.php כרגע יש רק 3 תמונות קונספט, אבל לפחות אנחנו יודעים שיש כבר צוות שעובד על המשחק. הממ, זה מזכיר לי שמעולם לא שיחקתי במספר 3 כי הכונן CD שלי נדפק בדיוק מתי שהשאלתי את העותק מחבר שלי. טוב, הגיע הזמן להשלים פערים.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים