משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
אני מצליח לפתוח מנועיל של very easy.. (שזה להרים אחד כזה).. אבל easy אני לא יכול (זה להרים 2 דברים).. אני מצליח להרים אחד.. ואת השני לא.. ואני צריך לפתוח דלת כזו.. ויש לי רק 5 lockpit או איך שקוראים להם.. אני כל הזמן עושה load מחדש ללא הצלחה..
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
https://www.facebook.com/NVIDIAGeForce/app_410306975711618 אני לקחתי שניים ביום הראשון. חיכיתי לזה מהמשחק הרביעי.
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום - יש לי בעיה עם GTA-VC: כל פעם שאני משחק ב-Vice City ו-Max Payne 2, המחשב עושה RESET בעצמו בנקודה אקראית (כל פעם זה שונה)... בדקתי טמפ' - הם בסדר עדכנתי כרטיס מסך, כרטיס קול, לוח אם - את המפרט שלי ניתן לראות למטה. ל-Vice City אין צורך לעשות Patch כי הדבר היחיד שהוא עושה זה פותר בעיות גרפיות - כמו ארטיפקטים. אגב, לפני שקניתי את ה-R9600XT שלי, היה לי GFX5200 ואיתו לא היו לי בעיות של RESET... בבקשה - משעמם לי ואני מת לשחק שוב במחשק ה"קדוש" הזה! :s05:
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אחד המתמודדים הבולטים על תואר כותר המירוצים המעניין ביותר לשנת 2017 מעניק לנו טעימה ראשונה קטנה מהשדרוגים שממתינים לנו לקראת ההמשך לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
לא יודע איזה מספר שלב זה, אבל זה השלב שאתה יושב עם המשקפי לייזר וצריך לסמן משאיות לפני שהם עוברות את המסלול נחיתה או משהו, הבעיה שאפשר לסמן רק את המשאיות שבחלק השמאלי של המסך ואת אלה שבימני צריך לסמן מהשמאלי ימינה וזה כמעט לא אפשרי...... WTF מה עושים למה זה קשה לא הגיוני?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
התקנתי ASE ואני רואה שאין אפילו שרת אחד .. אני זוכר שהיו הרבה שרתים , כולם נסגרו?
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי WIN7, HD6800 התקנתי AC2 , איך אני יודע שהוא רץ בDX10 ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יצא מוד חדש ל unrael tournament שהוא Tactical Ops שהוא משחק יפה בסגנון CS (למי שמכיר) ולמי שלא מכיר משחק יריות :AR15:. חובה לכל אוהבי הז'אנר! http://www.tactical-ops.to/index.php?page=download
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מהתחלת המשחק מחסלים דרקונים עכשיו אני בדרגה 26 ודרקון הוא בין האויבים הקלים במשחק אם כבר הוסיפו דרקונים למשחק היה צריך לעשות אותם עוצמתיים וקשים לנצחון
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
עוד מישהו ראה את הגיימפליי של זה? איך הדבר המטורף הזה אפשרי בכלל? גיימפליי: קצת הסברים על המשחק: אוסף טריילרים מהמשחק: ואנחנו חשבנו שהמפה של סאן אנדראס הייתה גדולה
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=97723 אני לא שיחקתי בSystem Shock אף פעם אבל אם השלישי מיוצר על ידי יוצרי הסנדק צריך ליכתוב אזהרה על העטיפה ביכלל מישחק של EA לא נישמע טוב אני מרחם על המעריצים
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המשחקים בעבר היו עובדים אצלי חלק בלי תקיעות וזמן טעינתם היה מהיר.. לדוגמא פיפא 07. הבאתי את המחשב לטכנאי ומאז שחזר לי המחשב הפיפא נתקעת בין מסך למסך ... כלומר כל פעם שהפתח חלון חדש הוא נתקע ומשתחרר אחרי כמה זמן שאלתי את הטכנאי מה הבעיה ואין לו איך לעזור לי. הודה לכם עם תעזרו לי. תודה ניל.
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני תקוע במשימה שאני הולך לאי קטן כזה מתחיל שם תמשימה ואז באה האישה הזאת ומסיעה אותי חצי דרך לאי של מנדוזה ואז אני צריך להגיע לשם מהים ומפציצים בלי סוף גם על האי יש מלא האלו של ה Black Hand הסוסים האלו וטנקים ומסוקים ומה לא מכל כיוון יורים עליי ואני לא יכול לעשות כלוםםם
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אתם מוזמנים לפרסם את המשתשמ שלכם כדי שיוכלו להוסיף אותכם. שלי : gmanIL.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני נכנס למשחק, למולטיפלייר, מחפש שרת שיש בו מקום (מספיק מקום), בודק שהשרת מעודכן, לוחץ להתחבר... רשום לי שהוא מתחבר ולמטה רשום לי INVALID_CD KEY , אני מחכה 5 דקות ועדיין לא מתחבר, וככה בשרתים אחרים, למה זה???? נ.ב : יש לי מודם 56
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אני הייתי מעוניין לבקש אם מישהו יכול לשלוח לי את שני הקבצים של השפה הרוסית מהתיקיות של המשחק. אבא שלי מעוניין גם לשחק (אני אומנם לא אתן לו להרוס לי את הסטטיסטיקה, אז רק SP חח). והוא מעדיף את המשחק ברוסית, מכיוון וקניתי אירופאית אין לי איך לשנות לרוסית.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
For E3, we have worked on a DirectX 9 version of the game and will demonstrate cutting-edge technologies onscreen: up to 3 million polygons per frame in real time, fully dynamic lighting, soft dynamic shadows cast from every object onto other objects, as well as extensive use of shaders, post-processing effects, and more. We will demonstrate one of the in-game indoor levels--the Chernobyl sarcophagus underground areas--fully in DirectX 9. It will definitely add to the tense atmosphere, while the lighting and shadows will create an intense experience--for instance, when the shadow of a monster behind the corner appears on the wall before you can actually see the monster it…
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
יש לי שאלה דיי פשוטה, האם אפשרי לשלב HDTV במשחקי מחשב (כמו שאתם יודעים יש כבר מסכי מחשב שתומכים ב-HDTV) כמו שה-XBox תומך בזה?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם אתם כמוני חורשים בבת אחת את המשחק עד לסיום ? מה שיכול לקחת בין מספר שעות לימים או שאתם מפנים מספר שעות כל פרק זמן מסוים למשחקים ? היום כידוע יש משחקים שלוקח זמן רב יחסית לסיים
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, מפרט המחשב שלי: מעבד: intel quad core 8200 זכרון: 4gb ddr2 כר מסך: nvidia geforce 9800gtx 1gb מערכת הפעלה: win 7 64 bit יש לי בעיה במשחקיי מחשב כבר ב 3 משחקים לאחרונה- fifa12 , pro2010 , bf3 , וכל המשחקים נתקעים אצלי (אחר מספר שניות של משחק קופא לסמפר רגעים וחוזר וכך שוב ושוב). ב PES12 - ניסיתי לשחק עם הרזולוציה ולהוריד את איכות הגרפיקה ל law ועדיין אותה בעיה, שדרגתי את הדריבר של nvidia לאחרון, עשיתי עדכון למחשק ל 1.0.2 - אך שום דבר לא עוזר. האם הכרטיס מסך שלי ממש ממש ישן ולא מחזיק את המשחקים האלו? או שלדעתכם זוהי בעיה אחרת? תודה!!!
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-


