עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אנימ מחפש משחק רשת טוב שלא נמאס לשחק אבל משחק פעולה לא תפקידים או משהו משהו סיגנון קונטרסטרייק שיחקתי את זה פעם ועכשיו אני רוצה משהו דומה אבל יותר טוב תודה על העזרה

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by tombcatz,

    כל הזמן משבחים ומהללים אותו... איפה אפשר לקנות אותו?למרות שהוא ישן,זה אולי שווה קנייה ומשחק,לא? [אילא אם הגראפיקה כבר ממש זוועתית,ואז עדיף לוותר]

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by stone cold,

    טוב קודם כל אני לא מכור של RTS ובכלל מעדיף משחקי אסטרטגיה בתורות כמו פינל פנטזי טקטיק אדוונס וורז וכו שיש בקונסולות אבל עדיין אני אוהב מידי כמה זמן לטבול באיזה RTS קטן ושנימאס לי אני מוריד איזה טרינר ומחסל תאויבים כאילו היו נמלים קטנות > > > בכל מיקרה עברתי תמשימה הראשונה בCOH (בלי טרינר בינתים) והמשחק בהחלט טוב אבל לא ראיתי חידוש רציני מRTSים אחרים נכון הגרפיקה יפה גם בגרוטה שלי נכון איך שהמבנים נהרסים זה מגניב והסרטוני מעבר במקום אבל לי זה ניראה שיפור של דברים קימים ולא המצאה של הגלגל מיחדש אז למה לעזזל היה כל היפ?

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. שלום. השאלה שלי היא: האם המחשב שלי (מפרט למעלה בצד) מסוגל להריץ את המשחק need for speed carbon על הגדרות בינוניות/גבוהות על פריימים גבוהים?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by אבינר,

    היי אני שוקל לעשות הזמנה מוקדמת לbattlefield 4.. נכנסתי דרך origin אבל יש שם 3 גרסאות במחירים שונים: Battlefield 4 Digital Deluxe שעולה 69.99 יורו, Battlefiled 4 שעולה 59.99 יורו, וBattlefield 4 Premium Membership שעולה 49.99 יורו. מה ההבדל בין הגרסאות?? לפי מה שכתוב נראה שגרסת הפרימיום הכי משתלמת עם הכי הרבה תוספות, אז איך היא הכי זולה? אם מישהו יכול להסביר לי ממש תודה! קישור לחנות של Origin: http://www.battlefield.com/battlefield-4/buy

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. CDKEY כמו בCS וכו'? או שאני פשוט יכול לקנות את המשחק ולשחק בMP?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. אנוידיה משיקה את Choose Your Path - הטבה המאפשרת קבלה של משחק מחשב חינם בקניה של אחד מכרטיסי המסך החזקים שלה, אך עם כמה מגבלות לכתבה: http://hwzone.co.il/nvidia-%d7%91%d7%9e%d7%92%d7%a0%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%95%d7%94%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%9c%d7%90-%d7%9c%d7%9b/

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. נכון לעכשיו מיציתי את דיאבלו מבחינת הPVE אני אחזור לשחק ברגע שיצא האפדייט של הPVP , אני מחכה בקוצר רוח לGuild wars 2 אבל בינתיים אני מחפש משחק טוב (וחדש , אין טעם להציע לי דברים ישנים שיחקתי כבר בהכל) או אפילו בטא בשביל להעביר את הזמן , יש למישהו הצעות אולי?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by YoShow,

    באופן חד פעמי החלטתי לקנות משחק ולא להוריד. החלטתי שblack and white 2 שווה את זה. אבל מתי זה יוצא בישראל? לפי מה שהבנתי זה יצא באירופה לפני שבוע... אבל זה לא עוזר... דרך אגב אם מישהו מכיר חנות שכבר מתחילה למכור שימסור לי את שמה בבקשה!

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. אני לא מבין את זה. אין דרך נורמלית לפרוץ מנעולים באובליביון. זה לא שיש דרך חוזרת ונשנת, כל פעם זה משהו רנדומלי אחר ששובר לי את הדבר שפורץ מנעולים. מישהו מוכן להסביר לי איך אני פורץ שם מנעולים ואיך עובד מנגנון הפריצה ?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by naki,

    המשחק מראה לי הודעת שגיאה ויוצא לחלונות פעמיים בשעה.. וגם יוצא באמצע מירוצים.. המשחק הזה ידוע כלא יציב? עשיתי לו תיקון קבצים פעמיים... תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. כחלק מהאהבה שלי למכוניות אני אוהב גם משחקי מרוצים. לאחרונה גיליתי משחק חדש שעומד לצאת, קוראים לו LIVE FOR SPEED. בנתיים אפשר להוריד את הדמו מהלינק הזה : http://lfs.racesimcentral.com/ וכדי לקבל חדשות על המשחק ועוד על משחקי מרוצים : http://www.bhmotorsports.com/ המשחק הנ"ל הוא כל-כך מקצועי (אפשר לכוון המון כגון : בולמים, זוויות היגוי, הנמכות ועוד..) בגרסת הדמו ניתן להתחרות לבד וגם באינטרנט עם שחקנים אחרים (והם מעולים). המשחק הוא כל-כך מקצועי שאתה מרגיש את כל חוקי הפיזיקה שחלים על האוטו (וזה ברצינות) רק חסר שנהיה ברכב. חשבתי לעצמי, למה שלא תורידו את הדמו(אני כבר הורדתי), תשחקו תתאמנו, לבנתיים נקים מועדון שבו יהיו רשומים מתחרי המשחק , נעשה תחרויות ,נרשום שיאים ועוד.…

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by IMT,

    שלום, מחר אבא שלי חוגג יום הולדת 59 והאחים שלי ואני רוצים לקנות לו משחק מחשב חדש. אבא שלנו תותח במשחקי אסטרטגיה. הוא שיחק כבר בסדרת Red Alert, סדרת Company of Heroes, ב Warkraft III ועוד. את כל המשחקים הוא תמיד מצליך לסיים ברמה הכי קשה. יש לכם הצעות למשחק טוב לקנות לו?

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by crowbar87,

    Wargame: European Escalation מישהו שיחק כבר? יש המלצות?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. היה לי משחק לא זוכר את שמו של חיילים שאני יכול לתכנן את הפעולה שלהם ואז כאילו לתת להם לבצע את הפעולה תוך כדי שהאוייב מגיב בצורה של בינה מלאכותית במשחק היה אפשר לרכוש נשקים מחנות או להזמין נשקים מבסיס כזה של מנחת מטסים שנכבש על ייבתחילת השחק המטרה של המשחק היתה כמו כיבוש מקומות כאלה שנמצאים על המפה מה שכן זכור לי ששם המשחק היה מסתיים באקשיין2 תודה רבה רבה מראש עוזרים במציאת השם

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by eran1,

    שלום לכולם אני צריך בבקשה את הכתובת של אתר המנג'ר הישראלי.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  17. קניתי את שניהם במבצע של סטים בסוף שבוע... לגבי הblack ops2 אני עם מסך 144hz, ולא ראיתי אפשרות בהגדרות לשנות קצב רענון.. הוא יכול לרוץ לי על הקצב רענון הזה? לגבי Advanced Warfare... אחד הדברים הכי טובים מבחינתי בghosts היה המצב של squads/ רק אז באמת נהנתי מהמולטי.. כנראה בגלל שאני משחק מול מחשב ולא מול שחקנים שכל היום משחקים שם והורגים אותך בשניה... המצב הזה קיים גם בAdvanced Warfare? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. היי אנשים, חיפשתי בפורום כאן (מצאתי מישהו שדיבר על הבעיה אבל לא היתה תשובה שם) חיפשתי בגוגל... לא מצאתי שום פתרון.. זה מייאש אותי לגמרי ואני רגע לפני מכירת המשחק - אני משחק בעיקר בלילה\מוקדם בבוקר שהשרתים הישראלים ריקים וזה פשוט קריטי בשבילי לראות את הפינג לשרת. *אין לי אנטי וירוס\פיירוול - גם זה של הווינודס כבוי *הוספתי את ה V בהגדרות הראוטר תחת : Respond to ping on internet port *ניסיתי באקספלורר\כרום\פיירפוקס - הרצתי אותם גם ב 32ביט וגם על מצב אדימיניסטרטור. *הפעלה מחדש של המחשב\אוריגין - לא עוזר, הבעיה קיימת כבר חודשים עוד מהמחשב הקודם. מה לעזאזל יכולה להיות הבעיה ואיך EA עדיין לא פתרו אותה ?! תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by Sting,

    קניתי ג'ויסטיק ואני מחפש מספר סימולטורי טיסה אבל כל מה שמצאתי חוץ מ FSX היו ישנים משנת 2004- אני מחפש מודרניים וישנים WW2/WW1 שלא יהיו מסובכים מידי עם גרפיקה טובה

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. שלום, אני נזכר קצת בנוסטלגיות ודיי התגעגעתי למשחק הישן הזה, אני מדבר על דייב זה שהשחקן בו הולך עם שאטגאן צמוד כזה עם הזומבים וכו'.. מי שמכיר ויוכל לתת לינק (כמובן חוקי) אז אני אשמח. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. לאלו שמעודכנים ומתעניינים..בתערכות E3 2oo6 הוצגו: "אנריל טורנמט 2007" : בעל מנוע הגראפי -אנריל 3- crysis" :בעול המנוע הגראפי crytek 2 שמציג יכולות מדהימות... מה לדעתכם לוקח? אגב יש את Killzone משנה שעברה שידוע לכולם שהסרטון רונדר מראש...ובכל זאת מי שראה משלושת המשחקים לדעתכם מי לוקח בגראפיקה?

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by Headspin,

    למי יש ? איך אני משיג אוכל ? כל הזמן מהבהב לי הבתים ואיך אני שולח את העובדים SERF לנוח ? אגב משחק מדהים ! גרפיקה ממשק סיפור משחק טוב!

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by fim,

    הגעתי לשלב שנכנסים לאזה מערת קבורה יש כל מיני רוחות וזומבים סביב שיוצאים מהקברים הגעתי לגשר שבור שתחתיו יש מלא מסמרים לא ניתן ליקפוץ לצד השני בצד השני יש קבר אחרי הקיר שמשם יוצאות רוחות איך עוברים הלאה ? עזרו לי אני כבר מיואש :-/

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Necessary_Evil,

    (המשחק מקורי...) כשלוחצים play מופיעה ההודעה הבאה: an assertion failed in ChDimm.cpp at line number 599 Programmer says: Unable to Open BIF:\data\Hd0GMosc.bif מה עושים? הסרתי והתקנתי מחדש אבל זה לא עזר... תודה, חציל

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. חבר פיתח אתר נהדר שמאפשר לעקוב אחרי נתונים וסטטיסטיקות על משחקים מספריית ה Steam שלכם - כמה זמן שיחקתם, מהו זמן המשחק החזוי שנותר עבור המשחקים שקיימים בספריה וכן הלאה. לדעתי בהחלט "פינוק" נחמד עבור גיימרים שמעוניינים לבדוק עד כמה בדיוק חסרי חיים הם. ממליץ לבדוק (הכול כמובן חינמי לחלוטין): http://www.howlongtobeatsteam.com

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים