עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by kfirbep,

    התקנתי את המשחק The Cursed Crusade וכשאני מפעיל את המשחק הוא נכנס למשחק ואז יוצא ורושם לי משהו עם כרטיס מסך וphysX. מה לעשות? תודה לכל העוזרים נ.ב לפי מה שאני רואה אי אפשר להעלות תמונות מהמחשב האישי אני צריך להעלות את התמונה לאינטרנט ואז אוכל להעלות אותה.אשמח אם תוכלו להסביר לי איך להעלות את התמונה ואז תוכלו לראות את ההודעה שזה כותב לי. (מנהלים אם הנושא הזה לא קשור לפורום אל תנעלו אותו,תעבירו אותו לפורום המתאים.תודה!)

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. אם מישהו זוכר, פתחתי ת'רד על בעיה של סאן אנדראס ועכבר. מישהו הציע להדליק את מצב התאימות לWIN 98. הכל עבד מצויין עד השבוע האחרון. פתאום כל פעם שאני מדליק את המשחק, הוא מחליט לקרוס עם הודעת שגיאה של דבאגר (בלי הVISUAL STUDIO והדבאגר שלו כנראה שהשגיאה תיהיה של השלח אל תשלח). אם אני מכבה את מצב התאימות, המשחק עולה מצויין, נדלק ואשפר לשחק, אבל שוב העכבר לא עובד. (רק לפעמים נזכר שצריך לעבוד ). אם לא כל כך הבנתם, אני אסכם ככה: מצב תאימות -> המשחק קורס בלי מצב תאימות -> עכבר לא עובד תודה למי שיוכל/ינסה לעזור ???

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. גרסת הרימייק של כותר האסטרטגיה האגדי הוצגה עם הבטחות רבות למודרניזציה - אך הושקה בסופו של דבר בתור שכבת צבע חדשה ולא הרבה יותר מזה לכתבה

  4. Started by NeWorld123,

    איך נקראים העידכונים שיצאו עד היום למשחק SKYRIM במחשב?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  5. היי!, כשעלה הערוץ, הוא היה חסר תועלת, היו בו תכנים מלפני שלוש שנים ששודרו כבר בטקטיוי, וגם לזה לא יכלו ממש לקרוא תכנים מאחר ואלו היו שלושה פרקים של אותה סידרה בריפיט. לקראת השקת האקסבוקס השתפר הערוץ והציג תכנים חדשים, סדרות ישראליות והפך מציון 0 לבסדר מינוס. לאחר שהייתה הידיעה בויגיימס על חילופי גבר בערוץ ,בידיוק כשחשבתי שלערוץ אין לאן להדרדר, הוא הדרדר עוד יותר והיום חזר להיות חסר תועלת בעליל. אין סיבה לזפזפ אליו, הוא אפילו יותר גרוע ממה שהיה בתחילת דרכו. השאלה היא מה עובר על יס?? אם עושים ערוץ, עושים אותו כמו שצריך או שלא עושים בכלל, הערוץ כמו שהוא היום מהווה עלבון קשה לכל בנאדם שאפילו שיחק רק פקמן כל חייו. התוכן היחידי המרגש שהיה להם בערוץ הזה הייתה השקת האקסבוקס, ומכל…

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by Ghoul,

    ככה מה דעתכם על הגרסאה הזאת של המשחק האם הרפיקהשמוצגת שם היא הגרפיקה סופית? איך עובד אצלכם? תוך כמה זמן המשחק המלא יגיע לחנויות פחות או יותר?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by urib,

    קונספירציה של סוני ומיקרוסופט, או שבאמת יש בעיה במשחק? http://www.pcgamer.com/mafia-3-appears-to-be-locked-to-30fps-on-pc/

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by HuGeMouTh,

    לכל חובבי ה RUN & GUN, GOOD OLD SAM IS BACK AND HE IS AWESOME המשחק השלישי בסדרת Serious Sam סוף סוף יצא, בשקט בשקט עם טריילר נחמד ביותר: בניגוד ל DUKE (שהיה נוראי) ו HARD RESET (שהיה נחמד אבל לא יותר מזה), Serious Sam חוזר במצב טוב מתמיד. המשחקיות המהירה נשארה, ה HEALTH PACK וה ARMOR חזרו למקומם הטבעי וגלי האוייבים מספקים מתמיד. אם אתם מחפשים משהו חדש אתם במקום הלא נכון, Serious Sam 3 נאמן למקור ועושה את זה בצורה הטובה ביותר. בחצי שעה שהספקתי לשחק במשחק ירו עלי טילים, רצו אחרי מפלצות עם עין אחת ושלדים והכי חשוב עשרות headless kamikaze שהצעקות שלהם ליוו אותי בלילה ;D המנוע הגרפי גם הוא שודרג בהשוואה למשחקים הקודמים, זה לא BF3 אבל זה הרבה יותר ממספיק (הגרפיקה…

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by ccc,

    שמעו בקיצור לקחתי לדיאז את הבית.. עשיתי כמה משימות והרגע סיימתי את המשימה שמתחפשים לשוטרים והולכים עם lance להשתיל בצצה בבת קפה התרבוש הזה בקניון או קיי קיבלתי את הכסף והכל ועכשיו יש לי סמל של דולר כזה מסתובב שם ונותן לי מדי פעם כסף אבל אין שום משימה... איפה המשימה מה הלאה? ודה לעוזרים

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by INFERNO,

    אני מזיז את העכבר ואת התזוזה רואים רק אחרי כמה שניות מה אני עושה? ???

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by oneday,

    איפה הכי זול לקנות Starcraft 2? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  12. Started by EmunaShlemaBenja,

    האם יש מתכון להכנת אורז לסושי? כך יש להכין אורז לסושי: מצרכים: ======= 2 כוסות אורז עגול, שטוף 3 כוסות מים קרים 1/3 כוס חומץ 1 כף סוכר 1 כפית מלח אופן ההכנה: =========== 1. שוטפים היטב את האורז ומעבירים לשעה למסננת. 2. מעבירים את האורז המסונן לסיר עם המים, מבשלים עשר דקות ולאחר מכן מעבירים לחום הנמוך ביותר, לרבע שעה, מכבים, ומעבירים את האורז לקערת הגשה. 3. מחממים יחד את החומץ, הסוכר והמלח ויוצקים באופן אחיד על האורז, תוך ערבוב בכץ עץ וניפנוף במניפה, מה שנותן לו את הברק המתאים של אורז לסושי. בתיאבון!

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by R.E.A,

    אני מנסה למצוא בארץ אתרים או חנויוית שמוכרות קונסלות ישנות (כדוגמת atari 2600), בינתיים לא הצלחתי למצוא שום דבר. אולי מישהו מכיר אתרים או חנויות?

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by galh_5,

    אני יודע שהוא שווה אבל אם הייתם יכולים תנו לו ציון מ-1 עד 10 ואיזה זאנ'ר זה מלחמה?

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. יש פאץ' או משהו?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by x-boy_24,

    היי. התחלתי לשחק במשחק אבל יש לי בעיה , אני לא יכול לשמור . כשאני נכנס למשחק זה שואל עם אני רוצה לעשות משתמש, כשאני לוחץ על OK אז פשוט רק לי הלוגו של המשחק על כל המשחק ושום דבר לא מופיע לי . איך אני יכול להתחבר (יש לי סידיקי בשביל אונליין) והמשחק אצלי דרך הסטים . תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by zurkin1232,

    אהלן אהלן אהלן. דרושה המלצה למשחקי רשת קלילים וחביבים, כאלה שאפשר לשחק מעל IP (ברשת ביתית רגילה). המשחקים צריכים להיות פשוטים, ומהנים. משהו שגם ילדה בת 11 יכולה לשחק. לא כ"כ אכפת לי הסגנון, זה יכול להיות משחק בסגנון Worms, או מירוץ מכוניות חביב (לדוגמא Wacky Wheels למי שמכיר - דוגמא נהדרת). וגם מכות. ניסיתי לדוגמא את GTA VC אבל זה שיעמם די מהר (שני אנשים, עיר גדולה, בלי מטרה מוגדרת). גם לא חייב להיות משחק חדש.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by yogev058,

    יש לי בעיה שאני רואה מטושטש מאוד!!לא רואים טוב ... עד אתמול שיחקת והכל היה טוב ויפה....אולי מישהו יודע ???אולי איזה עידכון משהו.. וגם הרובע בצד שמאל ואני לא מצליח להעביר לימין ניסיתי הכל.. בבקשה שמישהו ישוב על כל דרך אפשרית אני חייבב!! תודה לכל העוזרים..!!

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. משחק הפעולה המבטיח של יוביסופט ממשיך לעורר עניין רב גם שנתיים אחרי שנחשף, ומקבל תאריך השקה חדש לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%aa-%d7%a0%d7%99%d7%95-%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%a7-the-division-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91-8-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%a5-2016/

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by marlboro,

    נקווה שהוא טוב, חבל שהוא התעכב כלכך היום הרמה כבר מעליו עם gears of war והמשחק החדש של farcry

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by Rob Halford,

    שיחקתי בno one lives forever 2 ונתקלתי בזה יריתי בחייל אחד והוא נפל ואז זה יצא

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by overload,

    הורדתי את הדמו של המשחק המצופה CMR החדש (2005) והוא לא פועל. כל פעם שאני מפעיל אותו זה נותן לי הודעת שגיאה של הווינדוס. מישהו הצליח לשחק בדמו? ד"א הוקדתי מהשרתים של GAMESPOT (לקח לי איזה 3.5 שעות בשביל 250 מגה!)

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by stone cold,

    ביגלל שהקודם קיבל ביקורות טובות אז התחלתי לשחק בו לא מיזמן וסך הכל מישחק מאוד חביב אומנם קצר ונישאר לי לסים אותו רק עוד איזה שעה- שעתים של מישחק ואני לא מיתכוון לחרוש את בשלבים כדי לגלות את כל הדברים הקטנים אבל אני חיב להגיד שלמרות הילדותיות והפשטות סך הכל המישחק נחמד ואני מחכה ל2 שאמור ללכת לפי הטרילוגיה הישנה אתם גם חושבים ש2 יהיה מישחק חביב?

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Ghosthunter,

    עם AWP בלבד: מה הסיכוי שדבר כזה יקרה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by HuGeMouTh,

    UBISOFT הכריזו על משחק שלישי בסדרה והראו GAMEPLAY. המשחק חוזר למראה הטרופי שראינו במשחק הראשון ומפותח על ידי UBISOFT MONTREAL. יעלו לפה גיימפלאי ברגע שזה יגיע ל YOUTUBE לדעתי ניראה הרבה יותר טוב מהשני והרבה יותר קרוב לראשון. המשחק יצא ב 2012. E3 2011: Debut Gameplay (Stream) - Far Cry 3

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים