עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. במקום לבקש מההורים ולנג'ס דודים,לך לחנות המשחקים הקרובה,שלם כסף למוכר,והוא דרך כרטיס אשראי של החברה יעשה לך את ההזמנה למשחקים בחול\תוכנות צד שלישי כגון סטים. זה הרעיון הכללי,השאלה שלי זה מה אתם חושבים ולמה לא משתמשים בו?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. לא הוספתי תשובה בשביל הצ'יטרים, כי הם לא אמורים בכלל להיכנס בגלל הכותרת.שאלה קשה אני יודע, אני בעצמי עוד לא ממש החלטתי מי מהם יותר מעצבן.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Doron Rosenzweig,

    איפה מורידים דברים כמו DOOM2 , DUNE2 , KIRANDYA, KING QUEST6 וכו' וכו'

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by jackhammer,

    מישהו יכול להסביר לי מה זה?? ככה נגמר המשחק?? שהילדה מתפסת על המסוק? כאילו זהו? למה?? משחק כל כך טוב סיום כזה מאכזב!!!

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שלום. למען האמת אני חדש פה (ראו מונה הודעות) אבל קניתי לפני כשנה משחב מאייבורי, הוא נחשב לחדש והקנייה נעשתה על בסיס הצרכים - שזה בעיקר משחקים (לא כבדים מידי, אבל שיוכל להפעיל די בקלות משחקים) - שיהיה רף גבוה להפעלת משחקים. שום משחק שקניתי במאות שקלים לא עולה לי, אני מתקין - הכל חוקי ובסדר, אבל כשהמשחק עולה הוא תוקע את המחשב, לרוב אין בכלל הודעות שגיאה ועליי לרסט את המחשב (לחיצה על הכפתור - הפעלה מחדש) זה קורה לי בSIMS, THE MOVIES, GTA ארתור והמינימונים וכו'.. אני אובד עצות. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי. סביר להניח שההודעה לא קשורה לכאן - כי כאן מדברים על תוכן משחקים, ולא על בעיות כאלו - במידה והדבר אכן כך, אשמח אם תפנו אותי לפורום המיועד, ובבקשה שלא תמחקו את …

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by vinipyx,

    אני מנסה להיתחבר לשרתים ואני מקבל BAN הוספתי תמונה שתבינו על מה אני מדבר [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by BeN-T,

    שבת שלום לכולם. פירמטתי את המחשב והלך גם המשחק לצערי וההיתי בערך כ- 50 עד 55 אחוז של המשחק אם יש מישהו קרוב לאחוזי המשחק הללו ויכול לעלות לי את הקובץ אני מאוד יודה לו כי לא מצאתי שום קובץ באינטנט של שמירות. תודה רבה לעוזר

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  8. Started by CyberBot,

    לאור הפוסט הקודם באיכות משחק של RA2 בלי הרבה של שטויות של TILT לתוך הקרב מפרט בצד אם יש גירסא פרוצה להתנסות אשמח וכמובן אם יש קהילת אונליין עדיף בסטים

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by vligra,

    הדיון הרשמי-למשחק עכשיו כאן CComand&qonor . [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. אני מניח שיש פה הרבה כמוני שמחכים בחוסר סבלנות לצאת crysis- משחק ה-dx10 הראשון . ברור לי שאף אחד פה לא נביא ,אבל גם שמועה שהגיעה אליכם בעניין מועד ההפצה של המשחק עשוייה להקל על יסורי ההמתנה. שתפו מידע בבקשה ,אם יש לכם

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Overwatch, משחק הפעולה המקוון החדש של המפתחת המצליחה שצבר כבר יותר מ-20 מיליון שחקנים פעילים, מעוניין להגיד עוד יותר את בסיס המשתמשים שלו לכתבה

  12. Started by the kooks,

    שלום. אני משחק משחק רשת טוב שאפשר לשחק איתו למשל כמו וולפשטין אנמי טרטורי או בסיגנון של UNREAL טורמנט עם נשקים רובים העיקר לא משהו משעמם יש לי מחשב של 1.6ghz 256mb ddr geforce 2 אז נא לא לתת לינק לאיזה משחק ברמה של DOOM3 פשוט משהו נחמד שאני אוכל לשחק בו ככה מה אתם ממליצים למישהו עם טרנטה כמו שלי ? (אני אוהב בעיקר אסטרטגיה,מלחמה,משחקים תפקדים כמו דיאבלו) תודה.

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by Tanya,

    אני מחפשת משחק רשת חדש לשחק בו. שיהיה מושקע ושיתעדכן...[איוונטים וכ'ו...]... משהו בסיגנון Lineage, אבל בחינם...[לא מוכנה עדיין לשלם על משחקי רשת]. שהדמויות ייראו כמו אנשים אמיתיים ולא דמויות חמודות מידי. שיהיו הרבה אופציות לשחק בהן, פשוט אחד שיהיה שווה לשחק בו...[אגב, מה אתם אומרים על Knight Online?]. תודה.

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by Googleness,

    למי שלא מכיר Eve Online הוא משחק MMO מסוג אחר שרץ כבר למעלה מ10 שנים רצוף (הגרפיקה והמשחקיות התעדכנו כמובן ) ומדובר במין ציביליזציה של שחקנים בחלל כאשר יש כמה נקודות מפתח שמבדילות את המשחק ממשחקים אחרים, 1. כל הציוד, החלליות ושאר הדברים במשחק מיוצרים על ידי השחקנים עצמם. 2. מותר לעשות הכל במשחק: לשקר, לרמות, לגנוב, להטריד והכל חוקי לגמרי. 3. אם פוצצו לכם את החללית איבדתם אותה , לכל צעד יש משמעות במשחק. בקיצור לאחר החבילת הרחבה האחרונה ('אודיסיאה') השתנתה מערכת כריית המחצבים מ'ירחים' והמערכת הנ"ל אשר הייתה לא ייחודית עד כה הפכה לסלע מחלוקת בין מספר 'בריתות' (בהמרה למינוח MMO מצוי 'ברית' היא איחוד של עשרות גילדות שונות בתוך עולם המשחק ומונה אלפי שחקנים) כאשר TEST אשר ש…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. הדיווח הפיננסי של היצרנית היפנית חושף רף חדש ועגול אליו הגיעה הקונסולה העדכנית שלה, כאשר במקביל גם לנינטנדו יש סיבות טובות לחייך לכתבה

  16. Started by avihy_1989,

    שלום לכולם קניתי את המשחק חוקי לחלוטין את גרסת הדלוקס לאחר התקנה של המשחק + כל הרכיבים הנלווים כמו dx11 , וכל ה 2005 2011 c++ . עדכון הדרייברים של כרטיס המסך לאחרון ביותר המשחק פשוט לא עובד. ניסיתי גם את הrepair שאפשר לעשות דרך uplay עדיין לא עוזר. ב uplay אני לוחץ play המשחק מופיע למטה ממוזער לא מגיב . ברגע שלוחצים start או ctrl+alt+del המשחק קורס ומופיע AC4BFSP.exe לא מגיב ראיתי שאנשים ברחבי הרשת מדוחים על דברים דומים. השאלה אם יש פתרון כי אני לא מצליח עשיתי את רוב הדברים שמשתמשים ברשת אומרים

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  17. Started by manahama1,

    אהלן! פינקתי את עצמי לכבוד השיחרור במחשב אש למשחקים. רק אני קצת מבואס כי לפי מה שהמליצו לי פה, המחשב אמור לטוס ושום משחק לא אמור לעמוד בדרכו! המחשב כולל מעבד I5-760 וכרטיס מסך של HD 6870. בואו נגיד שכשאני שם על האפשרויות הכי גבוהות במשחק כבד כמו GTA- IV, המשחק עובד דיי באיטיות. השאלה שלי אם זה באמת הגיוני שהמשחק לא ירוץ מהר, ולמה? ושאלה שניה זה אם כדאי לי לשדרג את המעבד לI7- 950 וזה ייפתור את הבעיה והכל ירוץ מהר? תודה רבה. אורן בקשי.

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by Spacecowboy,

    תוסף מומלץ ל battlelog. מוסיף מלא מידע סטטיסטי לנשקים, נותן אפשרות לעקוב אחרי ציטרים/סרברים, לעקוב אחרי פוסטים בפורום הרשמי ועוד ועוד Features - http://better-battlelog.djbrainnrg.at/en/features הורדה (firefox & chrome) - http://better-battlelog.djbrainnrg.at/en/download

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by DS,

    בקיצור נתקעתי בשלב שאתה נוסע בחשמלית כזו ונופל לתוך מים. בקיצור עליתי לקומה השניה ומה עושים עכשיו? הנה תמונה: http://www.2send.us/uploads/9763f52a62.JPG http://www.2send.us/uploads/4963f52a18.JPG

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by Oren_25,

    האם קניה דרך התוכנה הזאת בטוחה? (דרך הכרטיס האשראי) אני לא מפיץ את הפרטים שלי של המשתמש בטח לא סיסימא.. ואני בודק באופן קבוע את המחשב שלי בתוכנה Spybot - Search & Destroy זו השתדלות מספיקה? או ששמעתם שקרו מקרים לא נאימים בעת ביצוע קניה שכזו?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by SuffiX,

    מישהוא יכול להביא לי גואס פאסס לפני שאני קונה את המשחק דיאבלו 3?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by ETB,

    כשהגעתי לשלב השלישי במשחק, קורה משהו מעוד מוזר. אחרי שהוא טוען את השלב, הקומנדר נופל מהשמיים ומת. וזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש. מה יכול לגרום לבעיה כזאת? למישהו היה את הבעיה הזאת? זה פעם שני שאני מוריד את הדיסק הראשון, כי בפעם הראשונה המשחק היה נתקעה בהתקנה.

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by max_cool,

    יש כאן שהוא נדיב דיו לתת לי לינק או מידע כל תוכנה שיכולה לקודים למשחקים שונים כשמפעילים אותה עליהם ולא כזאת שיש בה אוסף בסדר, וגם תוכנה שבעזרתה ניתן לערוך דברים שונים ולשנות במשחקים תודה אני זקוק לזה דחוף.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. CELERON 700MHZ 256MB SDRAM RADEON 9250 128MB בלי שטויות פשוט תענו לי

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    יש דבר כזה? איזה מודים אם יש? מה טוב? ואני מדבר על הראשון לא זירו

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים