משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס מסך GeFORCE 2 MX/400 32 MB" NVIDIA" וגם WINDOWS XP אז רציתי המלצות למשחקי פעולה, משחקי אסטרטגיה ומשחקי תפקידים טובים שיעבדו על המחשב שלי. תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על המשחק cod modern warfare 2 אני מתכוון לקנות אותו היום מי יכול לעזור ולהגיד לי עם שווה לקנות את זה
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Cs 1.6??? כן שמעתי שעוד חודשיים יוצא 1.6 או 2 (מעניין מה יהיה שונה הפעם "עלק")
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מניח שכולם פה מכירים את התופעה שמשחקים מסויימים רצים רק אם המחשב עונה על הדרישות... קניתי מ GOG את המשחק the witcher ומכיוון שיש לי כרטיס מובנה של אינטל (שלמרות הכל לא רע בכלל) המשחק נותן לי הודעת שגיאה ולא רץ כי המערכת שלי לא מתאימה לדרישות (אני מניח שזה בגלל הכרטיס, יש לי מעבד נורמלי וכל השאר...) השאלה איך אני יכול לעקוף את זה? אני מניח שיש שני פתרונות א. לגרום לכרטיס שלי להפוך לכרטיס אחר שזה נראה לי כרוך בשינוי איזה פרמט ברגיסטי או משהו כזה? ב. לגרום לכרטיס להתאים לדרישות שזה נראה לי יותר קל אני מניח שיש קובץ דרישות כל שהוא שבא עם המשחק ופשוט צריך לערוך אותו מישהו יכול לעזור בעניין? תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
האם יש אנשים שמשחקים במשחק האסטרטגיה אימפריה אונליין? אני משחק בעולם 161. יש כאן הרבה ישראלים ואם אתם רוצים אנו יכולים להקים ברית של שחקנים מישראל. כתובת המשחק: כאן www.imperiaonline.org
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום כולם, לאחרונה אחרי הסרה והתקנה מחדש של משחק רשת ET התחילה לי בעיה כזאת, כל 5-10 דקות המשחק מתנתק מהסרבר וכותב לי את זה (תמונה) אני לא יודע מה הבעיה ... אולי אתם תוכלו לעזור לי ... תודה רבה , דור [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://leviathyn.com/previews/2014/04/17/getting-hands-space-engineers-new-2014-space-odyssey/?preview=true נראה מעניין. הרבה פוטנציאל. בעיקרון המשחק נותן לכם לבנות כמו לגו, ולנהל קרבות חלל. יש בו מנועים, גנרטורים ,גירוסטופים, מיסבים, דחפורים, רובים, תותחים, טילים, וכל מיני כלים.
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, מדובר במשחק PC מלפני בערך 10 שנים או יותר (כששחקתי אותו זה היה על פנטיום 2 233 מה"צ, נראה לי). אני רק זוכר שזה שני רובוטים עצומים (מתוך מבחר של כמה רובוטים) שהיא מכים נמרצות אחד את השני.. אפשר או "אחד על אחד" או נגד המחשב. הרבה תודה לנוסטלגים שבנינו.
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
פאק! ואחרי שחשבתי שהוא כבר בטוח מת כמו DNF ז"ל.... תהנו http://www.gamershell.com/download_16832.shtml ותאריך היציאה הוא בחודש מרץ 2007.. אני מאוד מקווה שהפעם הם לא יאכזבו.
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו אולי יכול אולי טיפטיפה לשער מה יהיו הדרישות ל PC? או שעדיין אין שמץ של מושג לאף אחד בגלל שרוקסטאר לא גילו כלום
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תקופת הנסיון מתחילה ביום שישי ה-23 [מחר] ב- 10:01 בבוקר בשעון ישראל ועד יום שני ה- 26 בשעה 09:59 בבוקר אני כותב קצת באיחור, אבל עדיין לא מאוחר מידי הרשמו עכשיו ב- https://www.guildwars2.com/en/news/register-today-for-the-guild-wars-2-free-trial-on-august-23-25/ יוצא לי דווקא טוב מאוד כי בזמן האחרון אני חושב אם כדאי לי לקנות אותו, אז עכשיו אני יכול לנסות אותו ולראות אם שווה. מישהו פה משחק או מתכנן לשחק בסוף שבוע?
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם אהבתם משחקים כמו fallout 1, 2 , baldure's gate, ו planescape torment - יש עוד סיכוי שיהיה עוד משחק כזה. אם אתם רוצים להשפיע על איך יראה המשחק, המפתחים הודיעו שהם יהיו קשובים להודעות ב http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewforum.php?f=3 ואני ממליץ למי שמתלהב מהרעיון, לתרום להם 50 ש"ח - אתם מקבלים בתמורה הורדה של המשחק בלי DRM (ככה שאפשר להתקין כמה פעמים שרוצים, על איזה מחשב שרוצים) ועם איזה תכונה מיוחדת (שלא תשפיע על האיזון של המשחק). אם הם יצברו עוד 300 אלף דולר גם obsidian תשתף איתם פעולה.
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חוץ מ- Street Fighter IV שלא אהבתי, האם יש DOA/Tekken/WWF/WWE למחשב?
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני שם שמירה מהאינטרנט טוען ואז המשחק יוצא שאני מפעיל שמירה שאני שמרתי זה עובד עולה טוען והכל טוב סורי שאני נדוש עם המשחק אבל זה לא המחשב שלי וזה מה שיש פה חחח
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
R&D הוא מוד שיצא לא מזמן לhl2 ep2. המוד הזה כל כך מוצלח (ציון ממוצע 9.6 בmoddb) שחשבתי שמגיע לו דיון ראשי. בקצרה על המוד: אתם מגלמים מדען שמנסה להחלץ מקומפלקס מעבדות כל שהוא. במהלך המוד לא תשמשו באף נשק מלבד הgravity gun כך שהאקשן מאוד יחודי ומרענן. המוד שם דגש על פתרון פאזלים וחידות ופחות על קרבות FPS מוכרים כך אפשר לומר על R&D שהוא יותר משחק הרפתקאה מאשר FPS סטנדרטי וכדי לסיים אותו תצתרכו לחשוב לא מעט. ללא ספק אחד המודים המוצלחים ביותר לhl2. שימו לב שכדי להתקין את המוד צריך את episode2 מותקן עמוד ראשי בmoddb: http://www.moddb.com/mods/research-and-development גירסא אחרונה להורדה: http://www.moddb.com/mods/research-and-development/downloads/research-and-d…
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איזו ידיעה משמחת, באטמן חוזר במשחק Arkham Knight! מה יכול להיות יותר משמח מזה? אה כן, שזה חוזר ל-Rocksteady. תאריך יציאה 14.10.14 טריילר חשיפה
-
יש לי בעיה בGTA עם הסאונד ושמעתי שאפשר לסדר את זה , אז חיפשתי בפורום ולא מצאתי..... אז אם קיים קזה דבר תשלחו לי לינק בבקשה יש לי גרסאת די.וי.די(קנוי)
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Arma 2 - מדריכים וטיפיםזהו סרטון הסבר על המשחק Arma 2, בקרוב יעלו עוד הסברים יותר מפורטים וטיפים לאלה שמעוניינים לשחק במשחק אבל לא יודעים איך. הקלאן שלנו - ISR Arma, אתר הקלאן - http://www.isrclan.enjin.com מי שמעוניין להצטרף לקלאן מוזמן לפנות אלינו בפרטי. אנו מודעים לכך שהסרטון מסתיים בצורה אגרסבית טיפה, הייתה תקלה בעריכה, מבטיחים לשים לב לזה בפעם הבאה. אגב, אנחנו מודעים לכך שלא היינו פעילים זמן רב מאד בגלל סיבות אישיות. אך אנחנו חוזרים לפעולה, אבל בגדול. תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6145786.html
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/battlefield-hardline-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%9e%d7%a9-%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%97-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%a9/
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
פתחתי רשת לישראלים בלבד ב-hamachi. שם הרשת: titan_isr סיסמא: hwzone כרגע ישנם 13 אנשים (כולל אותי) ברשת. כולם מוזמנים להצטרף ולשחק ביחד Titan Quest (או כל משחק אחר התומך LAN ) להורדת hamachi: www.hamachi.cc
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב הורדתי את המשחק מהטורנט ויש לי סטים מותקן על המחשב לפני שאני קונה משחק אני בודק אותו כמו כולם ועם באמת שווה להשקיע עליו כסף. כי לא בא לי לזרוק 150 200 שקל ככה. עכשיו הורדתי תמשחק מהטורנט והוא פותח לי תסטים כאילו איך שאני לוחץ על האייקון קופץ לי הסטים ומכניס אותי לדף הקנייה של המשחק מה אפשר לעשות? אשמח לעזרה בנושא חברים ועם הוא באמת טוב קונה אותו ויאלה חרישות של החיים כמו שתקופת הג'נרלס ג'נרלס זה אחד המשחקים הטובים ששחקתי וזה נראה גם אחלה משחק. act of aggression אשמח לעזרה או הורדה שלא תקפיץ לי תסטים או שאפשר לעשות משהו בהגדרות. תודה לכולם ויום חמישי מגניב
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
http://www.cesspit.net/drupal/node/491 מספר משתמשים ב WOW כעסו על חלק מהאפשרויות של המשחק, וארגנו הפגנה של עשרות משתמשים אונליין בחלק מהמקומות... בתגובה BLIZZARD סגרו זמנית לכולם את החשבונות, על הפרת סדר העולם סתם מצחיק, בלינק למעלה יש הרבה תמונות של ההפגנה.
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-


