עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by The_magament,

    אני לא יודע אם זה בכוונה או לא, אבל לפי סרטון הדגמה של SC-II יש בו מלא דברים בול כמו ב-CNC! למשל הספנית אם, שיכולה להיות רק אחת והיא עולה מלא כסף... כמו ב-CNC! וגם ה-NUCLEAR MISSILE שנטען לאחר מלא זמן והורס איזה אזור שאתה רוצה... אפילו עם אותו שם! ובכלל הכול שם דומה ל-CNC... באנשים, במראה הכללי :s05: בקיצור, לא יודע... גם לכם זה נראה או שזה רק לי?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by blbb,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה…

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. 1.COLD FEAR 2.SECOND SIGHT יש לי את קולד פיר ואני בנתיים חושב שזה משחק טוב,אבל רוצה לשמוע את דעתכם.. את SECOND SIGHT אין לי.. שמעתי שזה משחק טוב,זה באמת משחק טוב?

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by malcolmx9,

    קניתי את WOW, התקנתי, וקראתי את כל ספר ההדרכה שיש באתר הראשי. אני כבר מכיר את הדמויות והקלאסס, אבל לא יודע באיזה מהן לבחור! על סמך מה קבעתם את הבחירה שלכם? אני פשוט לא רוצה להתחיל לשחק עם דמות במשך שעות על גבי שעות, ואז לגלות שאני לא אוהב אותה, ולהתחיל הכל מחדש עם דמות אחרת. נראה לי כביזבוז זמן רציני :-X. אני אשמח לקבל הסבר, מה כדאי ולא כדאי, לפי דעתכם והנסיון האישי שצברתם תודה. כנ"ל לגביי הגזע.

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by PayneBack3251,

    הגיע הדמו (: דרישות מערכת: Supported OS: Windows® XP Processor: AMD Athlon, Pentium® 2.2 GHz (3 GHz recommended) RAM: 512 MB (1 GB recommended) Video Card: 128 MB DirectX® 9-compatible video card (256MB recommended) Sound Card: DirectX 9 compatible sound card DirectX Version: DirectX 9 or higher Hard Drive Space: 3 GB free Peripherals Supported: Windows-compatible mouse and keyboard Supported Video Cards: NVIDIA® GeForce FX/6/7 families ATI® Radeon 9/X families הדמו להורדה: http://www.gamershell.com/download_14927.shtml תהנו

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by taimor,

    פעם היה לי את הPT (PristonTale) עכשיו יש רק את הברזיאלי אבל אני לא אוהב אותו =\ מה יש לכם להציע? =\ =\ = \= \ =\ =\

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by Ghosthunter,

    בזמן האחרון משעמם לי נורא במחשב ואני צריך משחק לשחק בו. ניסיתי את SIMS, ותוך יום הוא נמחק. ניסיתי את VS וכנ"ל. אנא המליצו לי. תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by roes,

    אתרים עם מלא תמונות של Unreal 2007 : http://www.ausfx.com/forum/index.php/topic,4363.0.html http://www.beyondunreal.com/main/ut2007/about.php ^^^^^^^ תירדו הכי למטה אל תישכחו להודות לי........... אם יהיו תגובות טובות אני אולי ישים עוד תמונות של המשחק

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by jonr,

    היי, לא שיחקתי תקופה ועכשיו לאחר שנכנסתי לאוריגין ועדכני את המשחק כשאני לוחץ "שחק" הוא מקפיץ את הדפדפן (כרום - מעודכן) אבל לא מצליח להכנס לבאטלוג אחרי הרבה רענן ומעבר בין התצוגות (ווין 8 ודסקטופ) הצלחתי להכנס חלקית (לא מגיב כלום) ולהוריד את העדכון של הבאטלוג ככה שלדעתי הבאטלוג מעודכן - אבל לא מצליח להיכנס אליו (לא בעיה של יוזר כמובן) אשמח לעזרתכם ! תודה !

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. היום יתפרסם שמיקרוסופט שלחה לחנויות ברחבי העולם 5 מיליון יחידות הנינטנדו DS+LITE מכרו הרבה הרבה יותר וגם הPSP מכר הרבה יותר ה360 נימצת לבד בשוק של הקונסולות הניחות כבר תקופה יחסית ארוכה וגם אם הם היו מוכרים 5 מיליון ולא שלחו 5 מיליון אחרי ההשקעות העצומות שלהם במוצר הם היו צריכים לימכור הרבה יותר בישביל להצליח לדעתי חוץ מיזה ביפן הם כישלון גמור ושלא תבינו לא נכון ה360 מוכר הרבה מישחקים יחסית לכל קונסולה נימכרת שזה כן סוג של הצלחה ואני אישית מאמין שהם ינצחו את הPS3 בארצות הברית ובאירופה (אני עדין חושב שהWII ינצח בכל האזורים) אני גם מאמין שהמכירות שלהם ישתפרו אבל כרגע המוצר לא מצליח ומקסימום מוכר סביר

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by Ghoul,

    ככה עד עכשיו לא ראיתי את המשחק הזה אצל אף אחד עובד כמו שצריך אצל חבר אחד עבד "קשה" באש (לא במים אבל) והשני לא הסכים לעלות את המשחק אצלו מרוב בושה שיש לו מחשב מעולה : p4 3.06 readon 9700 pro וכו

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by talisman,

    יוצאים עדיין קווסטים? אם כן, אז יש לכם המלצות לקווסט? ובכלל - אני מחפש משחקים טובים אבל שיהיו גם ארוכים יחסית (ולא כמו המשחקים שיוצאים לאחרונה שמסיימים אותם תוך יומיים). לא חובה משחקים שייצאו לאחרונה, אפשר גם ישנים יותר (רק לא משחקי תפקידים). תודה

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. אחרי שנעדרה במשך יותר משנה לראשונה בעשור האחרון, בסתיו הקרוב נראה את סדרת Need for Speed חוזרת - ונראה שזה יקרה בגדול לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%94%d7%a6%d7%a6%d7%94-%d7%9c%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-need-for-speed/

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by RGod,

    יש לי CS 1.6 הפרוץ כל פעם שאני רוצה לשחק זה רושם לי יש גישה רק ל C CLASS או משהו אני לא יודע מה לעשות ??

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by Rbix,

    יש למישהו במקרה שמץ של מושג מעין אני יכול להשיג את הקופסה המקורית של GTA 3? דקה 2:44 בסרטון הבא: תודה מראש לכל העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  16. Started by asi2k1,

    מישהו פה יודע איפה יש להוריד ספיידרמן החדש זה דחוף שמעתישזה משחק ממש פצצה

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  17. Started by IlanF,

    העכבר הפסיק פתאום לעבוד בסאן אנדראס. בתפריט אני יכול להזיז אותו, אבל אני לא יכול ללחוץ. במשחק עצמו, כלום לא עובד. אני מזיז את העכבר, המצלמה לא זזה. אני לוחץ (לירות) והוא לא יורה. אני מסובב את הגלגלת והוא לא מעביר נשקים. ניסיתי לאפס הגדרות, ניסיתי למחוק את קובץ ההגדרות וכלום לא עובד. בSA-MP העכבר עובד, בסינגל הוא לא עובד

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by lmlm,

    בזמן האחרון המון חברות שעשו משחקים למחשבים עוברות לקונסולות ,כנראה משיקולים כספיים. והמחשב נשאר לו בלי משחקים (פה ושם משחק טוב,אבל הרוב חרא) זהו, נגמר עידן המחשב? עוברים כולם לקונסולות? מעכשיו ניגלוש,נתכתב -הכל בקונסולות? פשוט מבאס שאין כלום למחשב. אני שוקל ברצינות לקנות קונסולה למרות שאני נאמן למחשב. מה דעתכם?

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by Katana,

    שלום לכולם. קניתי את sims 3 deluxe. זה sims 3 עם כל מיני הרחבות. אני רוצה למחוק את הטשטוש כאשר הם מתקלחים וכאלה. יש מצב לעזרה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by timac,

    טוב החלטתי לפתוח פה טורניר אן בי אי 2006 מקווה שיהיו משתתפים!! אז ככה הליגה תיהיה בנויה מ16 שחקנים 2 בתים כל בית 8 קבוצות ו4 עולות לפליאוף שישוחק הטוב מ5. כל אחד שירשום קבוצה,אי סי קיו,מסנג'ר,שם,אם הוא יכול לארח או לא. כל רבע ישוחק 5 דקות על רמה סופרסטאר.. יאללה אני יתחיל: פילדלפיה 224606 amitbachr@walla.co.il עמית יכול לארח אין רשת יאללה כולם להירשם רק רציניים וכאלה שיש להם תמשחק..

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. דרישות המערכת של אחד ממשחקי ה-FPS המצופים של השנה - Battlefield Hardline - נחשפות, האם אתם המחשב שלכם עומד בדרישות הגבוהות יחסית של המשחק? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%99%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%99%d7%a5-%d7%90%d7%aa-battlefield-hardline-%d7%91%d7%95%d7%90%d7%95-%d7%9c/

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. משחקים לסוני פלייסטישן 2 מארה"ב משום מה לא פועלים על קונסולת משחקים בישראל. כנראה שהדבר נובע משיטות שידור שונות NTSC בארה"ב ו -PAL בישראל. האם למשהו יש פתרון לבעיה? תודה מראש

  23. הורדה מכאן: http://www.gamershell.com/download_22666.shtml פיתוח של Burut Software יפיצו- Akella אתר הבית של המשחק: http://en.akella.com/Game.aspx?id=14

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by tombraider2003,

    מי רוצה לשחק ג'נרלס ברשת???

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  25. Started by RUONXHEV,

    שלום Hwzone, קוראים לי רום ואני מעוניין להפיק עיתון גיימינג ישראלי ללא מטרת רווח. אני כבר מעל 5 שנים גיימר ומאוד מתעניין ואוהב את התחום הנ"ל. אני וכמה חברים העלינו את הרעיון הזה ואני חושב אם כדאי לי לעשות את זה. אני לא מעוניין להרוויח כסף,אלה רק לכסות את עלויות ההדפסה והזמן. כל מי שרוצה את המגזין שיצא כל שבוע ביום שני ויהיה בו כמינימום 50 עמודים ובגרסת יום כיפור 120 עמודים לפחות. אם תהיה היענות של לפחות 50 אנשים ביום שני הבא תוכלו לקבל ביד את המגזין. המחירים (אם היו לפחות 50 אנשים) 10 ש"ח לדיסק שבוא קובץ PDF. או 25ש"ח למגזין מודפס. כל מי שירצה לפרסם עליו רק לבקש ובמקום תמורה כספית שיפרסם את העיתון. כלומר: בעל אתר שרוצה שאתרו יתפרסם לא יצטרך לבזבז כסף רק לפרסם. בנוסף כל מ…

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים