משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
[eSrael.MSI spooky syn wernz flex nephron flex - STEAM_0:1:11946678 nephron - STEAM_0:1:34186377 spooky - STEAM_0:1:18465554 syn - STEAM_0:0:12730728 wernz - STEAM_0:1:23792785 eSrael.MSI leader is syn eranschvarts@gmail.com Quakenet @ #eSrael
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מישהו רוצה לשחק C&C GENERALS ZERO HOUR און ליין עכשיו ? (גם גרסאות "מושאלות" יכולות לשחק, לי יש את חבילת העשור המקורית, אבל שיחקתי כבר מול אנשים שלא קנו אותה ממש, אלא הורידו, וזה עבד) מי שרוצה לשחק, שישלח הודעה כאן, ולא בפרטי , ככה יהיה לנו מאגר של אנשים בת'רד הזה, שרוצים לשחק און ליין ב ZH...
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מחפש אתרים להחלפת מכוניות לGTA סאן אנדראס
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
5vs5 ODC #5 החוקים של ה - ODC: *על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. במידה והשחקן ישחק ללא האנטי צ'יט השחקן וקבוצתו יורחקו מהטורניר הבא ! *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המש…
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ZQ8AC-BKDNG-MWGGV MNQJL-R8VZY-BJVAT באדיבות RedSiskin Gaming מי שלוקח שיגיד בבקשה שאני אוסיף וכדי שאנשים לא ינסו 100 פעם קוד שלא עובד.), תעשו ציטוט עם הקוד שלקחתם.
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מוצא את עצמי מבלה הכי הרבה ב- Operation Firestorm Kharg Island Noshahr Canals Sharqi Peninsula ב Team DM המפה הכי טובה זה Noshahr Canals . http://bf3blog.com/battlefield-3-maps/
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
באם באמת אתם רוצים לדעת עד לאן האיתיפדה מגיעה מצ"ב כתבה מתוך ה - INQUIRER Become a Palestinan stone-thrower In the Middle East's first 3-D game By Paul Hales, 21/02/2002 23:20:40 BST YOU'LL NEVER FIND a nice Arab in the movies. Likewise, on your PC or console, you'll most likely take on the role of some heroic marine, busting bad-ass Iraqis or annihilating Afghans. So you'll suffer the shock of role-reversal if you pick up a game called Underash from your local PC World. Published by Syrian publishing house Dar al-Fikr, Underash seeks to "counterbalance the poisonous ideas conveyed by American video games," project director Hussan Salem told the French newswire AFP. I…
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הומלץ לי לנסות את התוכנה הזו. Razer Game Booster Free Download, Speed Up PC for Top Gaming Performance הסיבה לגביה ההצעה עלתה היא שמשחק מסוים עולה אצלי מאוד לאט, כנראה בגלל הרבה מה שנקרא custom content.( מדובר על סימס 3 שבתי משחקת בו). האם לדעתכם הנ"ל יכול להואיל לנושא, או לביצועי המחשב בכלל? ואילו חסרונות עלולים להיווצר אצלי כתוצאה מהשימוש בתוכנה זו?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי בעיה בפיפא 2002 אני לא מצליח לשחק ברשת ובאינטרנט ניסיתי הכול פשוט כלום לא עובד זה מעצבן אני יודה עם תעזרו לי
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני נמצא עכשיו במשימות של החלק השלישי של המפה (לא זוכר איך קוראים לו) זה עם המאפיה והקזינו למה אני לא יכול לחזור לחק הראשון ולעשות GANG WARS? קודם כל הכנופיה הסגולה הזאת השתלטו לי על כל מה שכבשתי אפילו על האיזור של הבית שלי (העיגול הזה איפה שהיו גרים ה HOMIES שלי ) אני בכלל לא מוצא חברי כנופיה שלי ניסיתי ללכת לאיזור שיש הרבה GANG אויבים ולהרוג את כולם כדי להתחיל את ה GANG WAR אבל לא קורה כלום מה אני צריך לעשות?
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.elfyourself.com/?userid=e4db8430d3348eec39e0ff8G06121410 ;D
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לא ממש ידעתי איפה לפתוח את הנושא לכן שמתי את זה בכללי. רציתי לעדכן ולומר ש- Wolfenstein Enemy Territory עדיין חי וקיים גם אחרי 6 ו 7 שנים.. זה משחק רשת חינמי וממש ממכר לפי דעתי- למי שלא מכיר. בכל אופן רציתי להמליץ על שרת שאני משחק בו לא מעט זמן אני גם חבר קהילה שם (הכינוי זה Lotenet(. לקהילה קוראים Wodanfireplace או בקיצור WfP-זאת קהילה בינלאומית בעיקר מדינות אירופה. יש גם אתר: http://www.wodanfire.com/news.php החלטנו בקהילה לצאת במסע פרסום ושימור של המשחק ובפרט של השרת שלנו. מקווה לראות אותכם שם ... זה כתובת השרת למי שמעוניין לשחק וכמובן לעשות חיים: 62.67.42.37:27960 שגב.
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תראו את זה. http://www.fileflyer.com/view/DXEJ0Bi
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חבר'ה אני באימונים של AA עם ה M16 צולף כמו תותח בכל מה שזז אולי מחטיא פעם פעמיים ובכל זאת המפקד השמוק הזה אומר לי שאני לא מספיק מוכן ושולח אותי לאימון חוזר!!! אז התעצבנתי יריתי בו ... שמו אותי טיפה בכלא ;D אבל איך עוברים את הקקה הזה ?
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
חחחחח מחלקת הפרסום של מיקרוסופט הם פשוט שרוטים. http://www.gametrailers.com/player.php?id=8568&type=wmv לינק לגירסאת WMV [עובד בWINDOWS MEDIA PLAYER] http://www.gametrailers.com/player.php?id=8568&type=mov לינק לגירסאת MOV [עובד בQUICK TIME PLAYER] הפרסומת נפסלה לשידור בארה"ב בגלל שיש בה תכנים "אלימים" [אמריקאים טפשים] הסיום חזק.
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זה עולה 450 ש"ח בארץ. (אני לא אזכיר את שם החנות) אם מישהו יכול להסביר לי למה בדיוק זה טוב, אשמח.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
??? בקשה אני חייב מודים למשחק אבל מודים טובים מי יכול לעזור לי אולי מהשיו יודע איפה אפשר להוריד???????? :s05:
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איזה כותר כדורגל יהיה הטוב ביותר לשנה הקרובה? הטריילרים החדשים עשויים לעזור לכם להחליט לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מלחמת-הכדורגל-הגדולה-fifa-16-נגד-pes-2016/
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי, אני דיי קצר בכסף שאני מקציב למשחקים ועוד לא קניתי פרימיום למשחק,יש המלצות לאתר זול ואמין עם דגש על אימנות ומהירות משלוח של סידיקי? הכי זול שמצאתי כרגע זה 47 דולר.
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בהפתעה גמורה (ברצינות) התברר לי לאט לאט שזה נכון, מקס פיין 3 ייצא. טעות שלי, זה עדיין בגדר השערות, אני כבר לא יודע על מה להסתמך. אבל זה העלה שאלה מעניינת - שני המשחקים האחרונים בסדרה תענוג מבחינת משחקיות (ומודים, תענוג של מודים!) ועלילה (לפחות למי שאוהב ת'סגנון). אבל מה לעזאזל ניתן לבסס כבר את המשחק השלישי?! בואו נעשה סקירה קלה של כל הדמויות שמתו: ויני גוגניטי. חבל כ"כ אהבתי אותו ולדימיר לן ג'ים ברווארה וינטרסון אלפרד וודן וכמובן... מונה סאקס - למרות שברמה הקשה ביותר בפאנל האחרון היא עוד איכשהו שורדת. ואם אני טועה אז יכול להיות שזה היה במוד או משהו למרות שיש לחלק מהדמויות נטייה לשרוד, במשחק הראשון הייתי בטוח שויני היה גמור אחרי הקרב איתו ובסוף הוא מת במשחק ההמשך.…
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום יש לי את המשחק והגעתי ל45 אחוז מהמשחק ואין לי יותר מרוצים לעשות אם מתקשרים אלי ואומרים לי שיש מרוצים אבל לא שמים מרוצים על המפה ואני לא מוצא את המרוצים מה לעשות תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שוחרר אתמול הטריילר לPC הטריילר מציג את המשחק על הגדרות medium. איכות הטקסטורה הגבוה דורשת כרטיס מסך עם 512MB בשביל AA+AF צריך SLi/CF. איכות הפיסיקה הגבוהה ביותר דורשת PPU של Ageia. בקיצור Doh! הטריילר למי שרוצה: ftp://ftp.ubi.com/emea/ghostrecon3/videos/GRAW_PC_trailer.zip
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
משחק הפעולה הפתוח המסקרן של Ubisoft זוכה לדרישות חומרתיות שפויות ותמיכה מבורכת במערכים מרובי כרטיסים כבר ביום ההשקה לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-


