עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מדובר כנראה בחנויות כמו G2A וכו', לא בחנויות כמו STEAM ו GOG. http://www.reddit.com/r/gaming/comments/2tketk/ubisoft_removing_far_cry_4_without_notice_from/ http://forums.ubi.com/showthread.php/1001533-Concerning-Far-Cry-4-removal-from-our-libraries-Open-letter?p=10541192&viewfull=1 ואוו, יש להם חתיכת ביצים. קודם להוציא משחקים לא מוכנים, עכשיו זה... מעניין איך זה ישפיע על השוק.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by BedBoy,

    ושל Half Life 2 ? תודה!

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by sd1,

    היי יש לי בעיה במשחק קול אוף דיוטי 5 כל פעם שאני עושה במשחק RESUME GAME אז המסך מגיע להתחלת המשחק ואז הוא יוצא ורושם לי הודעה DIREXT EROR ממה הבעיה הזו יכולה להיות? אני מיואש כבר יש פתרון?

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by עמוס ז,

    קהילת הBF עושה מאמצים גדולים להרים שרת ישראלי לBF2142 ידוע לי שיש כאן כמה חברים שמשחקים BF2142 על מנת להרים את השרת אנחנו צריכים להראות שיש קהילה גדולה חיה ובועטת כנסו לפה --> http://forum.vgames.co.il/showthread.php?p=13597&posted=1#post13597 הרשמו לאתר וכתבו כי אתם משחקים BF2142 ותשמחו לראות שרת ישראלי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by Spawn123,

    היי מי יודע מתי מגיע המשחק - WARCARFT 3 כי אמרו שהוא יגיע בנובמבר..... והוא לא הגיע!!! ואני מאוד רוצה לשחק בזה!!!! ???

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by LazyBoy,

    :jump: סוף סוף!

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by ravid,

    איזה יופי, שתי חברות כרטיסי המסך הגדולות התחילו במלחמה על ה software במקום ה hardware, "The way its meant to be played" של nvidia וה"get in the game" של ati (למי שלא ידע), התחרות הולכת ככה קנה את המשחק החדש ביותר ותזכה ביותר רווחים כאמור nvidia קנתה את enter the matrix ובפתאומיות הופיעו בעיות עם הרדאונים (גם בביצועים וביציבות) (מי ששם לב ימצא את הסמל על הקירות באיר פורט) battlefield1942:גם את זה nvidia קנתה ובשביל להוכיח שיש בעיות עם רדאונים צריך פשוט לעשות חיפוש באתר (עדיף עם אינטרנט מהיר! ), חפשו את הסמל למטה- http://www.eagames.com/official/battlefield1942/home.jsp ויש עוד הרבה... עכשיו תור ati,שלא תגידו ששכרו אותי,גם להם יש מספיק מזימות- בעוד מספר חודשים…

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. אתמול סיימתי את המשחק הזה, ומאז יש לי הרגשה שמשהו חסר לי, אני מבקש הצעות למשחקי יריות גוף ראשון עדיף אבל גם שלישי זה בסדר, אם אפשר אימה אבל עם עלילה טובה, לא משחקים ידועים כי הרוב שחקתי, אני מחפש משחק שנפל בן הכסאות ושלא קיבל את היחס המגיע לו שיחקתי בDEAD SPACE 1ו-2 נהנתי מכל רגע, יצירת מופת לדעתי! שיחקתי בALAN WAKE אהבתי מאוד, אם מישהו מכיר משחקים באותה רמה אשמח לשמוע. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. [glow=red,2,300]על מי אתם מהמרים? מי יהיה המשחק הטוב ביותר של השנה?[/glow] ההימור שלי : ללא ספק DRIV3R, כמה שדום 3 יפה והעלילה של HL2 תהיה טובה אני מעדיף משחקים שפשוט כיף לשחק בהם. מי שיראה את הטרילר למשחק יבין כמה כיף זה יכל להיות, מודל נזק מ-ד-ו-י-ק למכוניות, גרפיקה טובה מאוד, פיזיקה טובה עוד יותר, מכוניות שרירים אמריקאיות ורובים, מי צריך יותר מזה... : זה הימור די מסוכן אם מתחשבים במשחק הקודם בסדרה. מה אתם חושבים?

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by bigshock147,

    תאריך הטורניר והשעות: יום שבת 26/04/2014 מתחילים ב8 וחצי מסיימים ב10 אין איחורים !!! החוקים של הטורניר: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לב…

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by alias,

    תראו התקנתי תמשחק ווהכל היה בסדר אבל אחרי שבחרתי קבוצה וכל זה וואז לחצתי הבא -הבא ויאאלה התחלתי לשחקאבל היה משהו מוזר המסך כזה קופץ\מהבהב ורואים כזה שחור למעלה ניסתי להתקין מחדש וזה לשנות קצת תהגדרות ולא עזר חשבתי אולי הדיסקים פגןמים\שרוטים אז לקחתי לשני חברים וזה עבד אצלם מה הסיבה שזה לא עובד לי???? הכרטיס מסך שלי הוא 6600gt!

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by Psy,

    בדרישות מערכת כתוב שהמשחק תומך מ GEFORCE 6660 אבל NVIDIA GeForce 7300 is not supported.... מישהו יודע למה ? או אם ייצא איזה פאצ' או משהו ?!

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. תיראו כולם יודעים שמישחקי קונסולות יקרים בארץ והרבה זמן הרבה מאוד אנשים קונים קונסולות פרוצות בשביל לשחק בלי לרוקן תכיס לי אישית אין בעיה לשלם תמחירים של חול (המחירים בארצות הברית) ואפילו אם יוסיפו תמעמ אבל לא בארץ אין נציגויות חוץ מהנציגות המאוד דפוקה של סוני והמחירים בשמים לאור העובדה הזות חשבתי ליקנות " נינטנדו DS LITE =150 דולאר בחול המחיר ידוע G6 4 "מכשיר גיבוים"=88 דולאר בחול http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/nds-g6lite.html ופסכרד 3 מעין כרטיס שמיתגבר על ההגנה של הDS -25 דולאר בחול http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/nds-passc.html המחירים בארץ LITE=1200 שקל G6=1200 שקל פסכרד 3 200 בקיצור מחירים מוגזמים באחלט ובו נגיד מישהו רוצה ליקנות מישחקים באופן חוקי …

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by האיש הירוק,

    אני לא יודע מה ליקנות

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. החלפתי כרטיס מסך לATI HD5770 והGENERALS ZH לא רוצה להיכנס ורושם לי שאני צריך DIRECTX 8.1 או יותר גבוהה ויש לי מותקן 11 ואני לא מצליח להתקין DIRECTX 9 או גירסא אחרת..רק 11 מצליח.. http://eliad.org/viewer.php?id=1289659090.jpg

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. !!! יש סיכוי לשתף בתהליך ? יש הערכת זמן למתי השרתים יעבדו ?

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  17. דיווח: GTA V נמכר בלמעלה ממיליון עותקים ביום ההשקה ל-PC לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%93%d7%99%d7%95%d7%95%d7%97-gta-v-%d7%a0%d7%9e%d7%9b%d7%a8-%d7%91%d7%9c%d7%9e%d7%a2%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%aa%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%95/

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  18. Started by Qtec,

    שיחקתי בדמו של far cry וגיליתי שאני יכול לשחק חלק רק בגרפיקה בינונית. לפי דעתי המשחק רץ לאט בגלל חוסר זכרון פיזי (תסתכלו על המפרט) -גם לפי מה שראיתי פה בפורומים. מה אתם חושבים?? כדאי לי לקנות עוד 512ddr @333mhz?? וכמה זה עולה? וכמה עולה 1גיגה? ???

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. שלום לכולם אני מתכנן לקנות אקס בוקס 360 ואני רוצה לקנות לו משחקים טובים בסגנון שאני הכי אוהב הרפתקאות מגוף שלשי בסגנון GOW כלומר הרבה אקשן אלימות ומשחק כזה זורם וכיפי עם חידות שצריףך ולא רק להרוג ולהרוג גם לחשוב קצת אל תציעו לי את מחזות הגנום של דנטה וביונטה וDS תודה מראש לעוזרים בברכה מתן

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by H.I.V,

    ראיתם איזה יופי של משחק? ממש משחק השנה שלי גרפיקה אדירה והכול שם פשוט מדהים!! אני הולך לחרוש על זה עכשיו מה דעתכם?

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by talomer40,

    מי שמעונין והוא כבר משחק אז שיצור איתי קשר במסנג'ר tal_omer40@hotmail.com

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by Roeebaeloha,

    שלום נכנסתי היום לאתר וקיבלתי את ההודעה הזאת: [ATTACH=CONFIG]6803[/ATTACH] מישהו יכול להסביר לי מה עשיתי רע שגרם להרחקתי מהאתר

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by sMoCHTa,

    שלום שחקני קהילת באטלפילד! אנו צוות מנהלי קהילת באטלפילד החלטנו לארגן משחק קהילתי. מטרת המשחק הוא לגבש את הקהילה ולנסות להפגיש בין שחקנים חדשים. המשחק ייערך בצורה הבאה: - המשחק ישוחק במפות של AIR MAPS במוד CONQUEST. - כל קבוצה תחולק ל2 סקוואדים. - כמות הכרטיסים למשחק תהיה 500. - אם לכל השחקנים יש פרימיום, ויש הסכמה על מפה, המשחק ישוחק במפה של פרימיום. המשחק ישוחק בשרת הקלאב שלנו 16 השחקנים שיירשמו ראשונים, ישחקו במשחק הראשון. לאחר 16 הרשומים הראשונים, השחקנים אשר יירצו לשחק ייבחרו שחקנים מהקבוצה המפסידה וישחקו מול הקבוצה המנצחת. אני מזכיר שבמהלך המשחק עליכם לכבד את החוקים הבאים: • חל איסור מוחלט על קללות. • חל איסור מוחלט על גזענות. • יש להתייחס בכבוד לאדמינים ולשחקנים…

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by ot,

    כמי שבשנים האחרונות אין לו זמן למשחקים (גוזל משאבים אדירים = זמן) וכמי שהתמכר למשחק הנ"ל הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי שיוציאו המשך למשחק? מבלי להגזים, המשחק הזה גזל ממני יומיים שלמים רצופים של משחק!! אזהרה חמורה!!! מי שיצחק או ילגלג דמו בראשו! :2gunsfiring_v1: :AR15:

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by DORAZABI,

    אני מתקין את המשחק ואז כשאני לוחץ על האייקון של המשחק במקום להיכנס למשחק הוא רוצה שאני ארשם ליופליי..אני נרשם וכל פעם קופצת לי הודעה כשאני צריך לנסות להתחבר מהאונליין...לא יודע מה זה אונליין אבל נכנסתי לאתר של יוביסופט נרשמתי משם וגם שם לא עזר..אני נווואש

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים