עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by guylederer0,

    בידיוק רכשתי ב CJS יש עוד מישהו שיש לו תמשחק ורוצה לשחק ביחד ?! D:

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by DL,

    טוב אז ככה, עד עכשיו היה לי מחשב חרא P3 500 ו Voodoo3 3000.... אז לא יכולתי לשחק כלום, שום דבר שיצא בזמן האחרון. עכשיו קניתי מחשב חדש פצצה עם Radeon 9800pro פנטיום 4 מה שאתם רוצים... קיצור, אני רוצה להשלים את מה שהפסדתי בזמן הזה , אתם יכולים לתת לי רשימת משחקים ששווה להשיג מהשנה האחרונה? אם זה משחק ממש טוב אפשר גם מלפני שנתיים... בעיקר משחקי פעולה אסטרטגיה ותפקידים (Wolvenstein, ever winter night, age of mytology...), אני לא ממש חולה על סימולטורים ומירוצים אז רק אם יש אחד ממש טוב... כל משחק שנהינתם ממנו עם גרפיקה וממשק טוב גם יתאים, רק אל תיתנו לי כל משחק שיצא בשנתיים האחרונות אלה רק את הטובים שבינהם. תודה!

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by matan1806,

    3vs3 ODC #3 שלום לכולם, הנהלת HWZONE שמחה להציג את הטורניר השלישי שלנו ביום שלישי הקרוב בשעה 19:30 . טורניר זה הוא טורניר שלוש על שלוש שיתנהל שצורת ODC - One Day Cup, מה שאומר שהטורניר יתחיל ביום מסוים ויסתיים ביום מסוים. החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר למשחק עד כ 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשכול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Thea…

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by lmlm,

    המשחק הבלעדי, והכל כך מצופה ל XBOX 360 ככל הנראה יצא בהשקת PS3 . http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=3653 8)

    • 36 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by djelectric,

    http://www.bit-tech.net/news/gaming/2009/08/11/ea-looking-to-revive-classic-bullfrog-games/1 יצרנית המשחקים EA הודיעה כי תחפש להחיות את הקלאסיקות של Bullfrog לקהל המעריצים שצברה החברה במהלך שנות פעילותה. אני אישית הופתעתי כי חיכיתי כל כך הרבה זמן לכותר Dungeon Keeper 3 אך בסוף אכלתי את הכובע כשהסתבר שהוא לא ייצא ובולפרוג פשוט הולכת לעולמה, כי 2 היה כל כך מושלם. אולי מהלך חלקלק של EA למשוך עוד מכירות?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=9791&Itemid=2 איזה כיף שיש לי עותק של ה CE במצב של preorder .

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. אני תקוע בשלב הזה. אולי אני צריך ללחוץ בתוך התפריט?

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by liav12,

    אני משתמש בברברי, אני ברמה 42 והכוח שלו לא ממש חזק משהו כמו300-450 ראיתי אנשים שהשחקן שלהם עם כוח כמו של 3000 וזה נראה לי מוזר שברמה כזאת הכוח של השחקן שלי דיי נמוכה... איך אפשר להשיג כלים ונשקים חדשים? מה מציעים בשביל לחזק את השחקן ואיזה מפלצות בכלל צריך להרוג כדי לקבל כלים מיוחדים? תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by 2222Dudu,

    משחקים אחרים יתקבלו בברכה. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. מפתחת הגנת הקבצים המתקדמת Denuvo סופגת עוד מכה כשכותר המצוייד בגירסה העדכנית ביותר של המנגנון נפרץ בתוך פחות מעשרה ימים - אבל ממש לא מראה סימני האטה בשאיפותיה לכתבה

  11. Started by LL@SS,

    היי, איך אני מוריד את ההגבלה של 60FPS במשחקים ? אני רואה כל מיני באנצ'ים שמגיעים ל70-100 FPS ,איך אני עושה את זה? ,אני יודע שאני יכול להגיע, כי הרבה משחקים תקועים על 60 ,זה לא משנה עלום ,אני יודע ,אבל סתם בשביל ההשוואה שלי ובשביל הFUN ,תודה

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by TheReaper,

    מקור- גיימר נשמע דמיוני... אבל עם חברה כזאת זה בהחלט אפשרי

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by רוני1,

    חיפשתי איפה אפשר להוריד מספר משחקים קלאסיים כמו אלאדין וגולדןאקס וכדומה ולא הצלחתי להוריד.. אני אודה לכם אם מישהו יתן איזה לינק או קישור או כל דבר אחר ששיעזור לי להוריד אותם ... תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. היי אנשים, שיחקתי בעבר שנים רבות ב CS המקורי ([tdf]Kenny) לזקנים בינינו. בכל מקרה, המשחקיות דומה? ה"תחושה" של השליטה והמשחק מזכירות את המשחק הראשון? תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by CASIOMAN,

    יש לי בעיה שלא רואים טוב אנשים ואופנועים המפרט שלי: amd athlon xp 3000+ ddr 1024 333mhz ati radeon 8500 בלי OC מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by orila,

    שלום לכלום , אני מחפש משחק פעולה- RPG דומה למשחק הממש טוב FALL OUT NV יצא לי לשחק ב borderlands 1 והוא חביב מאוד אבל לא בדיוק מה שאני מחפש וגם בדקתי קצת את stalker , ואת DEAD ISLAND (אני מדבר כאן על תקופה של שנתיים-שלוש שאני משחק בצורה עקבית) אבל עדיין לא מצאתי שום דבר שקרוב ל NEW VEGAS אין לי בעיה עם משחקים ישנים יותר , אני לא בדקתי אף אחד מהחדשים כמו crysis וגם שום משחק מסדרת far cry בקיצור אני אשמח להמלצות למשחק חדש לבזבז עליו כמה שעות פנאי (קניתי לא מזמן את RAGE ב STEAM אבל הוא לא נתקע לי משום מה...) תודה רבה לכל המגיבים

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by x-boy_24,

    שלום סיימתי את COD4 לפני הרבה זמן ועכשיו התחלתי לשחק CRYSIS עכשיו הרבה שאני מכיר מכיר מתלהבים מהמשחקים האלה מעניין אותי לדעת איזה משחק חברי הפורום מעדיפים שימו לב יש שתי אפשרויות מולטי וסינגל לכל משתמש יש אפשרות להצביע פעמיים אני אישית יותר אוהב את COD4 גם סינגל וגם מולטי למרות שלא שיחקתי עדיין קרייסיס ברשת

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. שלום לכם. יש לי בעייה של נקודות ירוקות בעת פתיחת המשחק דרך הבאטללוג כבר חצי שנה ואין לי מושג איך מטפלים/מתקנים את זה. העלתי סרטון המראה את כל המפרט שלי ומפרט הכרטיס מסך ואת הבעייה עצמה תוך כדי משחק. בתודה אלמוג.

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by yoel12,

    תודה לאל בטעות נתקלתי באימייל מה17 לחודש שאומר ששינו לי את הסיסמה בuplay מה לעשות?

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by lvionok5,

    הורדתי מקאזה את המשחק ut 2003 . המשחק ירד לי בשלושה קבצים גדולים של 700 mb כל אחד עם סיומת bin . בנוסף לקבצים אלו הורדתי עוד שלושה עם סיומת cue לכל אחד מהם ובגודל של 120 bytes כל אחד. אמרו לי שחייבים להוריד את הקבצים עם סיומת cue יחד עם קבצי ה - bin , אבל אני לא יודע מה לעשות הלאה . בבקשה שמישהו יסביר לי מה הקבצים האלה ומה עושים איתם כדי שאוכל להתקין את המשחק ? ואולי יש למישהו קישור הוכל להוריד את המחשחק הזה בצורה נורמלית ......... please :-\

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by HuGeMouTh,

    מהיום כל מי שרוצה יכול להתקין ANGRY BIRDS על ה CHROME שלו, בחינם http://kotaku.com/5800842/play-angry-birds-online-right-now-for-free הרגית חזירים מהנה

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by elad the master,

    מישהו פה משחק Counter-Strike Source ?

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by OhadR,

    פתוח להצעות...

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by ag43,

    טריילר מהחדוש המתוכנן: נראה מצויין.

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. והנה הדברים שאנחנו הכי מחכים להם... שימו לב כמה משחקים שאמורים להיות מעולים יש ברשימה הזאת... וזאת רשימה חלקית בלבד של המשחקים שאמורים לצאת. Unreal Tournament 2003 SEPTEMBER 23 - Sims: Unleashed - ELECTRONIC ARTS 24 - Earth & Beyond - ELECTRONIC ARTS 24 - Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm Expansion - 3DO 24 - Might & Magic Platinum Edition - 3DO 24 - Monopoly 3 - INFOGRAMES 24 - Rayman Arena - UBI SOFT 30 - Conflict: Desert Storm - TAKE 2 30 - US Special Forces: Team Factor - XICAT OCTOBER 1 - Hitman 2: Silent Assassin - EIDOS 1 - NHL 2003 - ELECTRONIC ARTS 1 - No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - FOX INTERACTIVE 1 - …

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים