עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by אביחי,

    כאשר אני מפעיל את המחשק במחשבו של אבי.התפריט לבחירת שפות (שמופיע בתחילת הכניסה למשחק).מעביר כל שניה אפשרות בחירת שפה אוטומטית . כאשר אני לוחץ Enter (בזמן, שהמחשב מגיע לשפה הרצויה),אני נכנס למשחק. בתפריט בחירת הקבוצות הוא שוב מעביר אוטומטית את הקבוצות ואי אפשר להכנס למשחק. כרטיס המסך הוא: GeForce fx 5200 מערכת הפעלה: windows xp Professional

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by hike101,

    שלום. במסך הראשון של המשחק- כיצד אני בורח מבית המשוגעים? תודה.

  3. Started by bykeking,

    אני זוכר שהייתי קטן הטכנאי מחשבים התקין לי אמולטור לפלסטיישן (1) על המחשב ומתישהו זה הפסיק לעבוד או משהו... בכל מקרה, מישהו מכיר אחד כזה? אני מאוד רוצה אחד! אה ורצוי שיהיה חינמי תודה! אה, אין עדיין אמולטור לps2 נכון?

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. http://youtu.be/xfZwEFwzfzQ אשמח לתגובות והצעות לשיפורים אל תשכחו לעשות סאבסקריב לערוץ לעוד עידכונים וחדשות מקווה שתהנו GL-GAMING

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=4237&Itemid=2 אני פאן של נינטנדו אבל גם אני לא ציפיתי להשקה כל כך מוצלחת לפני שהבנתי שיהיה מחסור גדול בPS3 חשבתי שהPS3 ינצח בחודשים הראשונים ויזכה להיפ חיובי כמו הPSP בהתחלה ורק יותר מאוחר הWII תתחיל לימכור יותר לאיזה שנתים שלוש אבל נינטנדו עשתה עבודה מצוינת ולפי ההיפ שיש לWII ביפן הWII כניראה הקונסולה אם ההשקה המוצלחת ביותר בהיסטוריה ומענין ליראות מה מיקרוסופט תעשה הכשיו ויותר מענין ליראות מה סוני תעשה הכשיו כי הם לא יכולים לזלזל בנינטנדו יותר שעברה את כל הציפיות מאז E3 2006 הדרקון יתעורר והכשיו הוא מכה בחוזקה תמיתחרים :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by zam,

    אהלן לכולם. הגיע לידי סכום כסף נכבד מאוד (בסך של 216 ש"ח) ואני מעוניין לקנות משחק חדש. אני מאוד אוהב אסטרטגיה אבל גם לחימה ופעולה. הנה רשימת המשחקים שברשותי: BLACK&WHITE 2 מקסים. מאוד אהבתי והייתי משחק אותו שעות. גם אחד היה יפה (אולי אפילו יותר). CRYSIS כל מילה מיותרת. יפה , רק אי אפשר לשחק בדרגת קושי רגילה כי זה קל מדיי. HEROES V Tribes of The East עד עכשיו לא הצלחתי לעבור שלב ראשון כי אני לא ממש הבנתי איך לשחק בו אז... הוא על המדף. MEDAL of HONOR - AIRBORNE חמוד לאללה אבל קל מדיי. Supreme Commander - ForgedAlliance כיף, למרות שהוא נגמר מהר ודיי ממצה את עצמו אחרי שלב 2. C&C 3 Tiberium Wars - Kane Edition כל מילה מיותרת. COD4 - Modern Warfar…

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. הייתה לי את הגרסא הפירטית, רציתי לשחק באינטרנט ולא יכלתי. אז קניתי אתמול ואתם יודעים מה ? כיף לשחק באינטרנט וגם ההרגשה השתנתה קצת. תמיד הורדתי משחקים והיו לי נקיפות מצפון בגלל זה, אבל אחרי שקניתי את GENERALS ההרגשה השתפרה. שמוליק אגב (ילדה בת 10 מארצות הברית ניצחה אותי היום - איזה פדיחות)

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by Necessary_Evil,

    אחרי התקנה מוצלחת על שני מחשבים, אחד עם W2K SP2 והשני עם W98SE, מכניסים את הplay disk, לוחצים play, ואז יש את המסך השחור עם הסמל (המדליק) של המשחק ושעון חול...עוברים כמה שניות ואז החלון נעלם וזהו, המשחק לא עולה... למישהו יש רעיון? תודה, חציל

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by Lirux,

    איך אני הורג את הכלב הענק הזה עם ה-3 ראשים??? זה פאקינג משחק קשה!!!!

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13125 ושלא תבינו לא נכון המשחק אמור להיות טוב רק לא טוב ל12 שחקנים

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by HaVoC_850,

    היי אנשים יש למישהו חדשות על המשחקים שבפיתוח אצל בליזארד? כבר חודשים מאז שיצאו פיסות מידע חדשות על המשחקים (דיאבלו 3 וסטארקראפט 2) אני חורש את הרשת ולא מוצא כלום =\ ואגב מישהו יודע מה נסגר עם המשחק הזה שהיה להם Ghost שבסוף לא יצא?

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by daleyev,

    כל 25 followers אני עושה GIVEAWAY... http://steamcommunity.com/groups/itsdaleyev קבוצת הסטים של הסטרים ^^^ הסטרים עצמו twitch.tv/daleyev מומלץ להיכנס לקבוצת הסטים כדי לדעת על דברים חדשים בסטרים ומתי אני יעלה ללייב! שנגיע ל50 FOLLOWERS הGIVEAWAYS יתחילו והודעה תתפרסם בסטים!

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. אני מאמין שאמרתי את כל מה שיש להגיד בוידאו עצמו, אז שבו בנחת, לחצו פליי ותהנו!

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by Orong,

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by נועם123,

    חבר'ה יש לי בעיה ששמעתי שיש להרבה אנשים תקיעות ב-GTA IV כל שניה וזה ממש מציק אמרו לי להוריד פא'ץ הורדתי אותו ועדיין זה לא משנה אפילו ניסיתי להוריד את ההגדרות של הגרפיקה וזה לא מסתדר למרות שזה לא נראה לי הבבעיה כי יש לי מעבד i5760 כרטיס מסך ג'יפורס 250GT וזיכרון 4 ג'יגה. אולי תוכלו לעזור לי ?

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by tazok,

    איך לעזעזל מפעילים את זה??? רוטר משום מה עולה כסף אז אי אפשר לראות שם... אני לא יודע מה לעשות!

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. הכירו את הכותרים שהבטיחו לכולנו להיות חדשניים ומהפכניים - ואז נתקלו במציאות שבה הכל הרבה פחות ורוד וזוהר לכתבה

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. כולם כבר יצאו ...... ובדקתי את כולם... לדעתי MOH !!!!!

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by p1nHas,

    לפני שנה התקלקל לי המשדר שלו ( מה משחברים ל USB ) החלפתי לאחד חדש וזה עבד. עכשיו שוב פעם המשדר לא עובד לי , לעוד מישהו זה קרה ? מה עושים ? אני באמצע Medal of honor ...

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. eQuilibrium roster: שרון - sawyer steam: http://steamcommunity.com/id/LOSTit-Sawyer steam id: STEAM_0:0:29499493 רעות - n1kita steam: http://steamcommunity.com/id/16468416/ steam id: STEAM_0:1:27756567 נוריאל - thebearjew steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198022026282/ steam id: STEAM_0:0:30880277 נתן - razor steam: http://steamcommunity.com/id/TheRazor/ steam id: STEAM_0:0:30137867 איגור - apostasy steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198016304019/ steam id: STEAM_0:1:28019145 sub: שוקי - falcon steam:http://steamcommunity.com/id/eQ-F4lcon/ steam id: STEAM_0:1:30264617 איש קשר: שרון (SAWYER) פרטים ליצירת קשר אימייל lotr@netvision.net.il טלפון 054-…

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. האם הלינק הבא בטוח: http://www.ebay.com/itm/Battlefield-3-CD-Key-RU-Orign-NEW-/200725844848?pt=Video_Games_Games&hash=item2ebc315370 ואם כן, מה אני אמור לעשות לאחר הרכישה? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by yoel12,

    שלום, קודם כל אני מעוניין להבהיר אני לא פיראט ולא תומך בפיראטיות אך לאחרונה נתקלתי בסרטון הזה אשמח לדעת האם מדובר ברמאות? והאם VALVE תיקנו את זה? ובכל מקרה מה העניין? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. אוקיי אז יש לי את המפרט הבא: 2.4C ABIT IC-7 Mushkin Black lvl 1 512 X 2 WD 800JB Hercules Radeon 9700Pro אוקיי, שמתי את פאר-קריי על הכל "Very High" ו AA שמתי על 4 שנראה לי זה המקסימום במשחק, וAF נרהא לי שמתי שיבחר לפי הצורך. כשנאי מגיע לחלקים עמוסים קצת במשחק אז פתאום המשחק מתחיל לפעול תקוע מאוד כזה, אני מניח שזה בקטעים עם הרבה פרטים, אבל עדיין למה זה רץ ככה לאט ? זה אמור להיות ככה ? המון תודה לכל העוזרים!

    • 33 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. שחקנים תהיו מוכנים טורניר הקיץ של קהילת Battlefield יוצא לדרך! לאחר שבועיים של הרשמה ואחרי היענות מדהימה מצד הקהילה, אנו יוצאים בטורניר B FLAG מרהיב. נותני החסות של טורניר זה הם - TMS.co.il הפרסים: Logitech G500 ; Razer Goliathus Mouse Pad - Control - Medium לפני שמתחילים אנו רוצים להזכיר שלקהילת HWzone יש 4 שרתים המתנים חויית משחק מיירבית ואיכותית. HWzone.co.il | Israel | RushHWzone.co.il | Israel | TDM Canals No Explosives\Shotguns HWzone.co.il | Israel | Caspian Only HWzone.co.il | Israel | Club *בזמן הטורניר יוקצה שרת אחד עבור הטורניר בנוסף לשרת הקלאב הקיים מהלך המשחק: B Flag הוא המוד התחרותי המשוחק ביותר בקהילה האירופית והי…

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים