עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by shlomibandit,

    איזה משחקים טובים לפי דעתכם יצאו בעל גרפיקה הכי טובה שיצאו עד היום? שדורשים מערכת חזקה כדי לפעול בצורה הטובה ביותר? כמו doom 3 וכאלה..??

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  2. http://srv1.jpg.co.il/5/527409e51d942.png http://srv1.jpg.co.il/9/527409e52951d.png אז באר שבע למשל זה ישראל וערד זה "שטח פלסטיני כבוש" ? איך EA נותנים להם להכנס לפוליטיקה ולעשות שטות כזאת ? או שזה בכלל הברקה של EA בעצם ? ואגב מישהו מבין את הקווים האלה ? זה קווים של 67 או מה ?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  3. https://steamdb.info/calculator/ תלכו לשם ותזינו את הפרופיל שלכם (צריך להיות פומבי) ותרשמו פה את התוצאות של: אפשר להוסיף דברים רלוונטים כמו כמה זמן יש לכם את החשבון סטים גם כן. אם אתם לא מוצאים את הלינק של הפרופיל שלכם אפשר להעזר בהוראות פה: http://steamometer.com/support/steamprofile לדוגמא: Total value of $1527 Games owned 149 (Games not played 118 (79% Games not in store 23 Hours on record 415.1h

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by LIDOR_13,

    שלום לכולם, אני רוצה הזמין משחקים לXBOX שלי מהחנות shopto אבל אני לא יודע אם היא אמינה היתרון זה שהיא מוכרת בחצי מחיר[ובמיוחד עכשיו עם המבצעים של הקריסמס שלהם] אבל אני אף פעם לא הזמנתי ממנה ואני לא יודע אם היא אמינה מישהו קנה מהחנות פעם?קיבלתם תמשחק?אתם מרוצים? תודה לעוזרים זה ממש חשוב! ד"א יש מכס על משחקים? אני רוצה להיות בטוח...!

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by ariel-ro,

    אשמח להמלצה למשחק בסגנון GTA למיניהם 3 VC וSA וIV החדש. יש לי DRIV3R כן אני יודע סתם משחק! אבל אני אוהב רק את הסגנון הזה ומירוצים. למישהו יש המלצה? תודה!

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  6. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    פתאום, בלי שום הודעה מוקדמת, לאחר ששינית מספר מקשים בQ3A נמחקה לי האפשרות להחליף נשקים עם הסקרולר של העכבר, הסקרולר עובד, מן הסתם, ורק במשחק נמחקה האופציה לזה. ניסיתי להגדיר אותו מחדש ע"י הזזת הסקרולר למעלה ולמטה, אבל ללא הועיל, פשוט ההגדרה נדפקה. משהו יודע איך אמורים להחזיר אותה? כי לא נראה לי שהדבר בכלל קשור לזה שמזיזים את הסקרולר בזמן שעושים REMAP למקשים, אלא צריך ללחוץ על איזה קומבינאציה של מקשים או משהו כזה.

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  7. יש לי תמשחק.. עכשיו לפי מה שאני רואה זה סתם ללכת בחושך ולהרוג כל מיני עכרברושים מטומטמים עם איזה חרב ומגן ולפתוח דלתות אין משהו חדש אין כלום... אני סתם לוחץ C וזה עושה איזה משהו כחול כזה פתאום שלא נראה לי שעוזר במשהו... משהו מוכן לומר לי מה כולם אוהבים במשחק הזה? ומה הקטע שלו?

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by Shoko,

    המשחק החדש בסדרת Need for Speed יקרא Undercover והוא נחשף היום. הוא ישוחרר מאוחר יותר השנה. הוא יציג אלמנטים מסוימים מסרטי פעולה שונים... המפתחים בינתיים לא מרוצים מProStreet, מה שאומר שלפחות הם הבינו את הטעות שלהם מקור: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=153998

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  9. אחרי הטרייל/טיזר הראשון שלא הראה שום דבר, הפתיע אותי הטריילר הזה שנראה כמו משהו שיש למה לחכות. מזכיר מאוד משחקי ילדות דו מימדיים אבל נראה בהחלט טוב ויזואלית/אומנותית משחק הרפתקאות Beat-'Em-Up סטייל זה ענין ממכר http://www.gametrailers.com/video/pax-09-shank/55492

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by nucleo,

    MLG Israeli Barcraft http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=280799 אני אישית לא מכיר שם אף אחד אבל אני הולך בכל זאת יהיה נחמד להכיר חבר'ה ישראלים שאוהבים את המשחק ולשבת ביחד על בירה מול MLG מישהו פה מתכוון לבוא?

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by TheReaper,

    כמו כל חברת משחקים שקורסת מתחילים להופיע כמויות ענק (יחסית) של חומר שהמפתחים לוקחים לראיון עבודה רשימה של דברים: תמונות וסרטון גיימפליי בגלריה http://photobucket.com/DukeNukemLeaked לא פחות מ53 תמונות מתוך המשחק ומסמכים פנימיים, שימו לב למסמכים שכתוב בהם את אחוז הסיום של כל שלב.... http://photobucket.com/DukeNukemForeverLekaed2

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by Sarm1x,

    טוב יצא לי לשחק במשחק איזה כמה שעות טובות ואני מוכרח לציין שהאווירה במשחק מטורפת , מפחידה, מלחיצה ויותר מזה.. הקטע של השמירות הידניות לדעתי גאוני למשחק שכזה מכיוון שאתה עדיין חשוף כמטרה גם בזמן שאתה מנסה לשמור את המשחק מה שגורם לך להילחץ לקוות שלא תיתפס על ידי החייזר חח , המשחק עצמו ממש מאתגר אבל לדעתי החייזר פשוט חכם מידי. וכמובן המנוע המטורף של המשחק שנראה חבל על הזמן, אז מה אתם אומרים למי שיצא לשחק?

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by k22,

    אהלן אני חובב diablo ראיתי אצל חבר שלי diablo 2 משהו פגזי משהו לא רגיל אני לא מדבר על לורד אוף דסטרקשין זה לפי מה שהבנתי ממנו זה רק ברוסית השאלה שלי אם אתם מכירים את זה ואם זה גם באנגלית אם כן מאיפה אפשר לרכוש תודה מראשk22

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by n822,

    במחשב אחד ה maple story עובד ובשני לא עובד.התקנתי מחדש.מה יכולה להיות הבעיה?

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by naki,

    אני מתכוון לקנות בקרוב את המשחק, היה לי בעבר שלט Xbox 360 וממש לא הסתדרתי איתו במשחקי פעולה, וגם במשחק מכות כמו injustice gods among us לא הסתדרתי עם השלט... הוא לא היה מספיק עדין כדי לעשות קומבואים. הייתה לי הרגשה שעם המקלדת אפשר לדייק במקשים יותר בקלות. כל ממיני צירופים של למעלה למטה ולצדדים.. בשלט זה היה קטן מידי והרגשתי חוסר שליטה. מישהו ניסה בmortal kombat שלט של one? הוא עדיף ממקלדת בצורה גורפת?

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  16. הכותרת אומרת הכל .. מה האתר לקניית CD-KEY לדיאבלו3 במחיר הכי זול..? אם מישהו יודע שיפרסם פה בבקשה את האתר עם המחיר הכי זול שהוא ראה... ניסיתי את המשחק עם הGUEST PASS KEY ודיי נהנתי.. אבל לא בא לי לקנות אותו ב280 שקל.

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by tomer_et,

    אני מת על משחקי חלליות בסגנון של המשחקי וידאו, אתם יודעים חללית שאם הזמן מוסיפה נשקים ומתחזקת ובסוף כל שלב יש בוס אכזר.... מישהו מכיר משחק כזה ברמה טובה? בתודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by SOLIDUS SNAKE,

    אינני מרבה להשתתף בפורום משחקים אך הפעם הייתי חייב: המשחק הזה manhunt - הוא משחק חולני ביותר - אם הוא היה חדש ופורץ דרך הייתי מבין אבל הוא בעצם POSTAL עם רמת אלימות גבוהה הרבה יותר. לאתר המשחק: http://www.rockstargames.com/manhunt/main.html הייתי רוצה לשמוע תגובות שלכם למשחק ולהתרשמות הכללית ממנו.

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  19. יש לי כמה שאלות למי שמשחק ומבין במשחק , אני עשיתי חיפוש לפקודות בקונסול בשביל האדמיין ב-AA. מצאתי את הפקודות שאני צריך , אבל יש לי כמה שאלות: 1. כשאני משנה את ה-Class של הנשקים לשחקן כלשהוא , אני יכול לעשות שזה יהיה למשך משחק שלם(לא רק סיבוב אחד)? 2. יש אולי איזה פקודה בקונסול שמשנה את הנשקים שאני יבחר לכל הקבוצה במכה אחת במקום לשחקן שחקן? 3. למה כשאני מתחבר כאדמיין לשרת , אז אני לא יכול לקרוא את ההודעות שהמשתמשים הרגילים שולחים? אני יכול רק לשלוח הודעות לכולם , אבל אני לא יכול לראות את ההודעות של אחרים. 4. יש לי אפשרות להשתתף במשחק אפילו שאני אדמיין?(כי זה פשוט לא נכנס לאחת הקבוצות) אם יהיו לי עוד שאלות דומות אני ישאל פה , בנתיים אני יודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור …

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by gilloze,

    סוף סוף אחרי פחות משבוע של משחק סימתי תמשחק האגדי הזה והינה תמונה: http://img296.imageshack.us/img296/6231/untitledsf8.jpg מי שצריך עזרה או שניתקע באיזה שלב שיגיד לי אני ינסה לעזור

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by yuval_cohen,

    שלום אני והחבר'ה שלי רוצים לעשות לאן פארטי בערך 8-15 איש איזה משחקים אתם ממליצים חוץ מקאונטר ואנריל טורנמנט?

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by קלוקיי,

    שלום , המשחק תקוע לי על directx 9 ואני לא מצליח לשנות את זה ל directx 10, למרות שהכרטיס שלי תומך . איך אפשר לסדר את הבעיה , תודה הכרטיס שלי HD4870 , מערכת הפעלה וינדוס 7 . תודה

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by oded15,

    מישהו יודע מתי יוצא gta sun andreas למחשב בארצות הברית?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by NetSpider,

    כל כמה דקות זורק אותי מהמשחק וזאת ההודעה שאני מקבל ב Game Manager ... למישהו יש מושג ?

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  25. אוקי,זה פשוט מטורף. כמעט כל הכותרים החזקים שפורסמו בשנים האחרונות,הולכים לצאת לחנויות בחודש הקרוב. נתחיל בקרובים ביותר: BLACK&WHITE 2 בשעה טובה יצא לחנויות היום [ה-4 לאוקטובר] בארה"ב,במהלך השבוע-שבועיים הקרובים הוא צפוי גם להגיע במשלוח רשמי לארץ,ולפני כן להגיע בייבוא אישי [לחנויות כמו פריק] QUAKE 4 היום הזדהב וקיבל תאריך הפצה רשמי בארה"ב, ה-18 לאוקטובור Age of empires 3 יוצא גם כן ב-18 לאוקטובר,למי שרוצה לנסות-יש כבר דמו למשחק F.E.A.R משחק הפעולה המבטיח,יוצא גם הוא ב-18 לאוקטובר CALL OF DUTY 2 משחק ההמשך המדהים יוצא לחנויות ארה"ב ב25 לאוקטובר [כרגע הוא לא הזדהב],למי שלא יכול לחכות-יצא דמו למשחק ולמי שכבר בקטע של מלחה"ע השנייה,כדאי לבדוק את DAY OF DEFEAT:SOURCE…

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים