משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם.. רציתי לדעת האם אפשר לפצל את המסך, ואז אחד משחק עם ה-GAMEPAD והשני עם המקלדת והעכבר.. נגיד במשחק כמו COD בזומבים שמה, האם הדבר אפשרי? תודה לכם.
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
משום מה מאז הפאטץ האחרון כל הזמן יש לי קפיצות נוראיות בפינג גם אם אני מקבל בהתחלה 70. כשזה חוצה את ה-200 המשחק כמעט נתקע מישהו נתקל במקרה?
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
התקנתי את Painkiller במחשב החדש, והוא פשוט טס.. מהר מדי. במחשב הישן שהוא הרבה יותר חלש הוא אמנם קירטע אבל פעל כמו שצריך לאט. איך אפשר שלא יפעל כל כך מהר? שלא יזוז כל כך מהר ז"א...? תודה
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך LEADTEK 8800 640MB ורציתי בעזרתם לדעת איזה משחקים טובים וכבדים אני יכול לשחק (ובכלל שיהיה לי מה לשחק ) כמו RAINBOW SIX וCALL OF DUTY 2 & 3 תודה ארי
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הפורום קיים כבר שבוע ואין סימן לפעילות אולי תתחילו לארגן פעיליות כדי לעודד אנשים להגיע לפורום הזה.
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היה לי פעם אתר במועדפים שבודק את מערכת המחשב ואז אפשר לבדוק מתוך רשימה אם משחק X יעבוד אצלי. משהו יודע את שם האתר?
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
הרבה אנשים חושבים שWII חלש גרפי והאמת שהוא חלש משמעותית מה360 או הPS3 אבל הוא אמור להיות פי 2 עד 3 יותר חזק מהקוביה הבעיה שהרבה מהמישחקים הראשונים פותחו בערכת הפיתוח של הקוביה אז הגרפיקה שלהם ביכלל לא מרשימה אבל מיבחינתי יכולת גרפית לWII יש יכולת גרפית נחמדה ועל טלויזיות רגילות המישחקים שינצלו תכח הגרפי של הWII יתנו איכות תמונה לא רע ביכלל
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני הולך לרכוש נוידיה שילד ויש את פורטל שקיבל איטגרציה מלאה ואפשר להתקין אותו דרך החנות STANDALONE השאלה שלי האם אני קונה את פורטל דרך החנות אוכל לשחק בו במחשב וגם בשילד או בעצם האם יש דרך לקנות את המשחק פעם אחת כך שאוכל להוריד אותו גם למחשב וגם לשחק בו בשילד בלי להזרים מהמחשב אותו?
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
כתבת הגיימינג האורחת שלנו בוחרת את עשרת הכותרים שהלהיבו אותה יותר מכל בשנה החולפת אז שנת 2015 נגמרה רשמית, ועכשיו כבר אפשר להגיד שזאת הייתה שנה מוצלחת מאוד בתחום הגיימינג. עשרות משחקים מצויינים יצאו השנה, וזה הזמן לבחור את עשרת המשחקים הטובים ביותר. אז לפני שנתחיל, הבהרה קטנה: הסרטון מבוסס על דעתי האישית בלבד. אין ספק שיש עוד משחקים שהיה מגיע להם להכנס לרשימה הזאת, אבל זאת הבחירה שלי. Heroes of the Storm לא מעט חברות מנסות לרכב על גל ההצלחה של משחקי ה-MOBA, אבל רק מעטות מצליחות באמת ליצור משחק שמחדש משהו לז'אנר. אז חברת בליזארד היא אחת מהחברות הללו, ועכשיו כשהמשחק הבשיל מעט, אפשר להגיד בפה מלא ש-Heroes of the Storm היא תוספת מוצלחת מאוד לז'אנר שמביאה …
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24432 המשחק יהיה בגרפיקה בסגנון מצויר והוא יהיה חלק ממשחקים חינמיים שבמקום תשלום יהיו פרסומות
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני אישית חיכתי למשחק הזה אני מוריד עכשיו תדמו נראה אם זה היה שווה את זה... http://dlx.gamespot.com/pc/starshiptroopers/moreinfo_6132313.html?tag=boxcar_all_download_headline
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני סטודנט וגם עובד ולכן אין לי זמן לשחק במשחקי מחשב כמו שהייתי רוצה שנה שעברה בחופשת הקיץ שיחקתי בסטארקראפט ובדרגון אייג' ומאוד נהניתי אין לי זמן לנסות כמה משחקים ויותר מדי זמן זמן הייתי מחוץ לעולם משחקי המחשב ולכן אני מבקש את עזרתכם בהמלצה על המשחק האחד והיחיד שיעשה לי את הקיץ, עדיף RPG. תודה!
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.shacknews.com/onearticle.x/46449 ההוכחות נראות חותכות למדי... וככל הנראה הדבר נעשה ללא רשות ?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
עוד כמה זמן נראה לכם משחקי המחשב יראו בדיוק כמו במציאות?
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז ככה ,יש לי מחשב ישן יחסית במרפסאת עכשיו ,ואני פשוט מתבשל בבית ורוצה לצאת החוצא למרפסאת (אני כולה מוציא עכבר מקלדת וחיבור אינטרנט והכל עובד ) . אבל המחשב ישן ,(בן 4 בערך ) ולא מריץ הכי טוב הכל (כן הוא מריץ cod4 והכל ,אבל לא באה לי עכשיו משחקי fps ) ,לכן אני רוצה איזה משחק הרפתקאות כיפי וקליל (סטייל mini ninjas ) ,לכן אני שואל אם יש לכם המלצות למשחקים מהסוג הזה . תודה .
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני מחפש את TFX -סימולטור טיסה f22 lightning-כנ"ל . לא משנה הגרסה! עדיף כמה שיותר ;D extreme games-מרוץ שאפשר להתחרות ברולר,אופניים,סקטבורד וסקטבורד שכיבה oddballz-מן טמגוטצ'י אבל הרבה יותר כייפי,החיות שניתן לטפל בהן מן מפלצות חמודות כאלה ויש הרבה אפשרויות.. sevens guest (משהו כזה)-אם אני לא טועה,זה משחק חידות.. destruction derby 2-מרוץ settlers 1,2-תפקידים dave mirra bmx freestyle 2-פעלולי BMX.יש לי את 1.. critical path-משחק שזה מאין סרט.כל המשחק זה וידאיו אמיתי.אתה שולט על מישהי להגיע לנקודה הסופית..מרתק! stunts -רק אם יש גרסה יותר גבוהה מ1,1.1 !כי אותם יש לי! מרוץ שאפשר גם לבנות מסלולים. StarWars משהו עם REBEL-אחד ממשחקי מלחמת הכוכבים.ההתחלה לפי שזכור לי זה שאתה עם ח…
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
חברה שאלה שתמיד סיקרנה אותי אז החלטתי לשתף אותכם.. האם יש אפשרות לגבות משחקים לפני שמפרמטים את המחשב ואם כן מה עדיף לגבות או להתקין מחדש?
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
Black Ops 3 הוא המשחק הבא בסדרת CoD, וגם הוא יתרחש בעתיד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/black-ops-3-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%91%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%aa-cod-%d7%95%d7%92%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%99%d7%aa%d7%a8%d7%97%d7%a9-%d7%91%d7%a2/
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום רב, נכנסתי לשרת קומפטיטיב ואיך שהתחיל ה- WARM UP, זהו סבב ראשוני של חימום שלא משפיע כלל על התוצאה שמתי לב לזה שיש לי פינג באיזור 70-90 ולפחות ל- 2 מהיריבים שלי היה פינג של 19, השרת כנראה יושב במדינה שלהם או באיזור מאוד קרוב. בכל מקרה אין ספק שכבר בנקודת הפתיחה במצב הזה אין זה פייר שנשחק ככה. אך מה שזכור לי שאם כבר נכנסתי אסור לי לצאת מהשרת כי אז אני מקבל באן של 24 שעות שאני יכול כמובן להבין מאיפה זה נובע . בכל מקרה התחלנו לשחק וראיתי שהפינג משפיע משמעותית על קיום המשחק וביקשתי מכולם לבעוט אותי מהמשחק. הדב כמובן לא קרה אז ניסיתי להתמודד עם המצב הקיים אך מה שלא עשיתי בשכל זה שהתחלתי לירות על הקבוצה. חשוב לציין שלא הרגתי אף אחד. באחד מן התורות פגעתי במישהו מהקבוצה שלי ש…
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, קרה לכם פעם שאיבדתם את החשק לשחק במשחק כלשהוא או בכלל בהרבה משחקים? אתם יודעים למה פתאום זה קרה לכם? אני שואל את השאלה הזו כי בזמן האחרון ממש אין לי חשק לשחק משחקים מסוימים "השגתי" כבר 6 משחקים חדשים... ואין חשק לשחק בהם! זה קרה לי מייד אחרי שהפסקתי לחרוש את nfsu :need for speed underground, יצאתי לסוף שבוע במצפה רמון שיחקתי שם מלא סנוקר ופינג-פונג באמיתי.... ושחזרתי לבית לא רציתי לשחק כלום! פעם ראשונה בחיים שלי :
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם! זה פשוט לא יאומן.... עבדתי קשה המון זמן, חסכתי כמה לירות ורצתי לקנות מחשב חדש! אבל הפלא ופלא, אני לא מוצא שום משחק שמרגש אותי. :'( אנא עזרו לי למצוא משחק תפקידים טוב שיחמם לי את הלב המשחקים שאהבתי: (חביב)gothic1+2, divine divinity+behond divinity, diablo 1+2, dungeon siege1+2 משחקים שלא אהבתי: neverwinter nights, icewind dale. תודה לכל העוזרים
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לכל חובבי המשחק הראשון (שהיום זכיתי לשחק בו לראשונה) התופעה פשוט גורמת לסחרחורת! גראפיקה בת 6 שנים בערך ורואים את זה! עם המנוע הפיזיקלי המתקדם ביותר ותמיכה בDX9 ?! WTF ?!?!?!!? so funny
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בשבוע האחרון אני מקבל את זה המון פעמים.אני יחיד? יש פתרון?
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שם הקבוצה Phantoms חברי הקבוצה OREO n1kz sync Lab Franco OREO http://steamcommunity.com/id/yuvaloREO/ n1kz http://steamcommunity.com/profiles/76561198027569135/ sync http://steamcommunity.com/id/isrealisoldier/ Lab http://steamcommunity.com/profiles/76561198033901830/ Franco http://steamcommunity.com/profiles/76561198010128945/ איש קשר - יובל 0549146323 yuvalg15@walla.com אם צריך להוסיף משהו תודיעו
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קיבלתי מידידה שלי את המשחק ואחרי ההתקנה אני רואה שאני צריך להתחבר לאיזה שרת או משהו בסגנון... האם זה משחק רשת או שיש כמה גרסאות של המשחק? תודה
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-


