משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
על המשחק המשחק הוא משחק של סקוור איניקס שידועה ממשחקי תפקידים יפנים כמו פינל פנטזי ודרגון קווסט המשחק הזה פותח קודם כל לXBOX360 ואז קיבל פורט למחשב אבל הפורט הזה נחשב הרבה יותר טוב מגירסת הקונסולה כי הצליחו לתקן כמה בעיות שהיו בגירסת ה360 בכל מקרה המשחק בסיגנון JRPG (משחק תפקידים יפני) שזה בדרך כלל אומר מישחקים לינארים (אין יותר מידי חופש אלה מסלול די קבוע בניגוד למשחקים כמו אובוויליון ופלאוט3 ) אם התפתחות דמויות לפי קרבות (נקודות שמנצחים קרבות-שמספיק מהן מעלות רמה ) וקרבות בתורות ולא בזמן אמת (זה בדרך כלל אבל יש יוצאים מהכלל ) תיאור http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Remnant הורדות פה יש את הדמו -לא ניסיתי בעצמי כי אני ישר ישחק במשחק המלא ht…
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
תסתכלו במפרט שלי, במקום ה-R9000 PRO שימו GF2 MX 40, יפה מאוד ! קיבלתם את המפרט שלי לפני כמה חודשים ספורים, ככה שבמשך שנה וחצי לא שיחקתי במחשב ! (גם עם המפרט הנוכחי לא ממש ניתן לשחק בצורה נורמלית), עכשיו בעוד זמן קצר מאוד אני קונה מחשב חדש ! ואחרי שנה וחצי שלא שיחקתי אני בטוח שיש לי די הרבה להשלים ! אז יאללה תמליצו על המשחקים המומלצים ביותר לטעמכם בכל ז'אנר שהוא שיצא בזמן האחרון. ד"א הנה רשימת המשחקים שכן יצא לי לשחק בהם זמן קצר בזמן האחרון: Unreal 2003 NFS 6 NBA live 2003 gta3 - לפני הרבה זמן Hitman 2 וזהו ! אל תחמיצו דברים טובים ! ותודה רבה לכולכם :remybussi:
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בטעות או לא, חשפה חברת רוקסטאר באתר הרשמי שלה פרטים חדשים אודות הכותר GTA V עבור ה-PS4, Xbox One והמחשב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a8%d7%95%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a4%d7%aa-%d7%91%d7%98%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-gta-v-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91/
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מה צריכים לעשות בשלב הזה אחרי שעולים למעלה אין מה לעשות שם http://img248.imageshack.us/img248/1609/xcvxcvzep1.jpg
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אמנם מדובר על משחק שיצא בשנה הבאה ועד אז יצאו כ"כ הרבה משחקים מעולים . למרות זאת שווה איזכור. קיבלתי מחבר היום לינקים ונראה מרשים בהחלט.במיוחד לחובבי BF מבית היוצר של THQ http://www.frontlineswar.com/ טריילרים : http://stage6.divx.com/user/Jeuxvideomax2/video/1424214/Frontlines-:-Fuel-of-War http://stage6.divx.com/user/Jeuxvideomax2/video/1426002/Frontlines-:-Fuel-of-War http://stage6.divx.com/user/jeuxvideomax/video/1562305/Frontlines-:-Fuel-of-war http://stage6.divx.com/GamesCathedral/video/1565800/GC-2007:-Frontlines-Fuel-of-War-Intro-720p
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, שאלה... אם אני עושה Pre-Order למשחק בסטים או באוריג'ן האם מחייבים אותי מיידית? כמו כל קנייה של משחק שכבר יצא? או מחייבים אותי בסמוך או ביום השקת המשחק?
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
I was wondering if anyone here owns a copy of Tribes1 or Tribes2, as most of you probably dont know both games have a small yet alive community in israel that can use any extra player in order to get an active server and run a more or less active community with games matches clans and such. If any of you owns either of the games and will want to participate in such a community please post here or private message me, currently there isnt a server for either of the games in israel due to lack of players, which is casued mostly because neither of them was properly sold or published in israel. The more active players we can get will surely contribute to the effort of gettin…
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היום קניתי את חבילת כל ה-GTA בסטים (אחד המשחקים הוא GTA SA), יש לי שמירה שסיימתי בה את המשחק לפני כמה שנים טובות. כאשר ניסיתי להעביר את השמירה למחשב עם המשחק שהורדתי מסטים, הוא מכניס אותי לתחילת המשחק ולא לנקודה של הסוף, למרות שהוא מזהה את השמירה וכותב את שמה. יש למישהו רעיונות איך לפתור את הבעיה? עריכה: אם זה משנה אני חושב שהשמירה נוצרה על הגרסה הראשונה של המשחק, וסטים הביא לי את V3.
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שיהיה כמו ה-gamepad של ה-XBOX גדול ונוח (והאם יש אפשרות לחבר את הגייפאד של ה-XBOX למחשב ???) יש לי סאן אנדרס גם ל-XBOX וגם למחשב ב-XBOX זה נוח לאללה בגלל הג'ויסטיק במחשב אני משחק עם המקלדת וזה חרא אבל הגרפיקה הרבה יותר טובה מקווה שתמצאו לי משהו מתאים
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
במקס פיין יש לי 4 דיסקים אני מכניס את הראשון מתקין ואז נגמרת ההתקנה..והוא לא מבקש דיסק שני..כל מה שהוא התקין לפי מה שראיתי זה רק שפות.וכשאני מכניס את הדיסק השני הוא לא נותן אופציית התקנה...יש בו DATA 3 אייקון ועוד משו..מה עושים? כמו כן יש לי בעיה גם בהפעלת FAR CRY 3 מקורי,התקנתי את שני הדיסקים אני בא ללחוץ על אייקון המשחק והוא לא נכנס ומבקש להירשם ליו פליי..נרשמתי ועשיתי רגיסטר ואז נפתחה הודעה שיו פליי לאנצ'ר הפסיק לפעול...אני נואש חייב עזרה.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
מה קורה אנשים , חזרתי לשחק בGHOSTS .. יום שיש המשחק אצלי ביחד עם המחשב מפלצת החדש שיריץ על אולטרה ברמה מטורפת של FPS אם מישהו לא מכיר אז אני דוד [DaNgeR] מ MW2 של פעם פעם אם מישהו זוכר.. דיי בטוח שכמה מפה זוכרים (אלו שבני 16+ בעיקר) באתי לשאול מה עם הקהילה התחרותית פה ESL וזה , אם יש מיקסים של שחקנים על רמה והכל ... ראיתי פה כמה ותיקים מפעם כמו אלעד JOINT ועוד .. שלחו סטים שלכם בפרטית ואני כבר אוסיף
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הצלחה ביקורתית ומסחרית גדולה למשחק התפקידים הטקטי החדש ששואב את השראתו ממיטב קלאסיקות סוף שנות התשעים ותחילת המילניום לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%91%d7%97%d7%95%d7%aa-pillars-of-eternity-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%a9%d7%95-%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99-%d7%a9/
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה, כשאני נכנס למולטי, כתוב לי שם "Your NAT Type: Strict" ובשביל לפתור את הבעיה הוא אומר לי לפתוח UPnP בראוטר, אז אני משנה את זה בראוטר ל-Enabled. וזה עדיין עושה לי אותה בעיה STRICT. למה? איך אני פותר את זה?
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
רק אם מותר לשאול את זה בפורום...באיזה משחקי fps אפשר לשחק במולטיפלייר בצורה חופשית (בלי סריאל)? מדבר על משחקים בסגנון sof2,cod,moh,css וכו' איזה לא דורשים מספר סידורי בשביל לשחר במולטי? אם אסור למחוק בבקשה...
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום ראיתי שכמה אנשים פה בקשו וקיבלו Guest pass, אז אם יש מישהו שיש לו ואין לו מה לעשות איתו אני אשמח לנסות את המשחק =] תודה
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שוחרר גיימפליי ראשון בן 5 דקות. המשחק צפוי לצאת ב 04/09/2015 https://youtu.be/Q5pjON5rwxU
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אנשים אחרי הסקר הקודם תוצאות ההצבעה היו: אקס בוקס 14 פליסטישון2 14 אני רוצה להכריע מי הקונסולה הטובה ביותר? או העדיפה ביותר?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אפוס הפשע-נהיגה של רוקסטאר מגיע סוף סוף למחשב - קראו על ביצועיו הגרפיים, ההצלחה המסחרית, רשמי ביקורות והבעיות הטכניות בהן נתקלו שחקנים לכתבה: http://hwzone.co.il/gta-v-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%91/
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אוקיי יש לי KEYS לבטא של BAD COMPANY 2. ה-KEYS חוקים,כשרים ולא היו בשימוש בכלל! המפתחות חולקו,ל E.T וPILA405 תהנו! נא לנעול! תודה.
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם,שמי רום וחבר שלי מפתח משחק FPS ישראלי.אני יפרסם בשבילו כי הוא לא יכול לפרסם בגלל "רווח אישי" אתר ביתבבניה יעלה לשרת איחסון חינמי) להורדת הדמו (1.0):בהעלאה... תאריך יציאה משוער:1-1-2012 מידע על המשחק: זוהי חבילה של 3 משחקי אינדי שהמחיר שלה היה מאוד נמוך. כל המשחקים יתמכו בDX11 באופן מלא. יתכן שיתווסף מנוע הרס על חלק מהמשחק (בתהליכי בדיקה). תמונות:
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
החברה שמפתחים את המוד הנ"ל, שהוא בעצם REMAKE של HL המקורי אבל תחת מנוע ה Source של HL2 (מה שאומר גרפיקה משופרת משמעותית), הודיעו כי הוא ישוחרר עוד השנה. ה REMAKE אמור להיות שיפור רציני לניסיון של VALVE להוציא גירסה משלה שנקראה Half-Life: Source הוהייתה די מאכזבת בזמנו עקב השימוש באותן טקסטורות ומודלים של HL המקורי. המוד הנ"ל ישוחר לקראת סוף 2009. http://www.bit-tech.net/news/gaming/2009/02/17/black-mesa-mod-coming-late-this-year/1
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המשחק יצא ב17 לנובמבר: http://store.steampowered.com/news/2552/ רק אותי מעצבן שהם עדיין לא הוציאו את HL2 EP3 והם כבר מכריזים על L4D 2? וגם קודם כל שיורידו את המחיר של הראשון בחצי, כי זה מה שהוא שווה(בלחץ!). חוץ מזה הוא יצא בדיוק שנה אחרי הראשון, אפילו זמן להתיישן לא נתנו לו. אם הם לא מכריזים על EP3 לפחות שיכריזו על Portal 2
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
נשאלת פה השאלה מהו יהיה הבאטלפילד הבא? אחרי BF2142 נראה לי שיוציאו באטלפילד במנוע גראפי חדש, שמחדש המון והוא יהיה בתקופת מלחמת העולם השנייה, לא רק אני חושב ככה אלא גם אני מקווה זה יהיה מזה מגניב! אם הדליפו איזה מידע על באטלפילד חדש אנא תיידעו פה אנשים! בשביל לדעת על מה אנחנו מחכים :
-
- 35 תגובות
- 2k צפיות
-


