עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by דניאל52,

    ראיתי שיש לו גרפיקה מדהימה רציתי לדעת איך קוראים למנוע והאם הוא יותר טוב מ UNREAL ENGINE 3

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. מה עושים במשימה הזאת משהו יודע?? זה עם המלחמה של הכנופיות שאני משטלת על שטחים של כנופיות אחרות ויש לי משימה שאני לא יודע מה לעשות עם האיש הזה!! תעזרו לי בבקשה!! הנה תמונה מהמשחק אולי היא תעזור

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. שלום. רכשתי מסך מסוג Lg l194Wt שבו הרזלוציה היא 900*1440. 1. קבלתי איזה מייל שמפנה לפורום אשר מסביר כיצד להתאים את רזולוציית משחק Fifa07 לרזולוציית המסך. בפורום ששלחו לי לא מצאתי את התשובה. האם מישהו יודע איך עושים זאת ? המשחק עצמו לא תומך ברזולוציה הזו. וכרגע התמונה נראית קצת מתוחה. 1. במשחק Call Of Duty2 - ישנה אופציה מובנית של 900*1440. ברגע שאני משנה את זה, המשחק הופך למקוטע ולא רציף. ברזולוציה של 800*600 המשחק עובד יפה מאד. א. האם יש דרך לתקן זאת ? ב. האם זה נכון שאם אשתמש ב DX7.0 זה יעבוד תקין (קראתי את זה איפה שהוא) - האם זה ייתכן? כרגע מותקן לי DX 9.0. במידה וכן, האם זה כדאי (כי אנ י מוותר על אופציות אחרות בעת "הנמכת" התכונות ל- DX7). תודה רבה על תשובתכם.

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by Elad Flopsi,

    שלום לכל קהילת COD HWZONE אני חשבתי ביחד עם מנהלינו אלדור וקובי על רעיון נחמד של get-together של הקהילה, כמובן מי שלא רוצה לא חייב. אני רוצה לדעת מה הקהל מעדיף ולפי כך אדע מתי אפשרי לקבוע ומי יכול בדרך כלל בשביל לסדר מחיר טוב לכולם! יאללה להצביע!

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by integral,

    מישהו יכול להמליץ?

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by pro,

    תצביעו

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by dorc1212,

    יש בעיר השנייה את משימה D ויש שם משימה שצריך לקחת את הגי'פ של המאפייה השנייה וצריך לעלות לגג של החניון ולירוןת באנשים חוץ מאדם אחד שמסומן בחץ ואם הורגים אותו אז המשימה נפסלת וגם אם יוצאים מהרכב המשימה נפסלת ואני לא יודע מה לעשותת איך מסיימיפם את המשימה הזאת ?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by Domovoi,

    כותרת,מהו משחק WW2 FPS הכי טוב שיצא עד עכשיו?

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by GameGems,

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. המפרט הזה יריץ אותו טוב? Gigabyte GA-7VAX AMD Athlon XP 1800 256MB DDR 333 Leadtek Ti 4,200 אם לא אני רוצה לדעת איזה.

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. רכשתי את המשחקים דרך origin, ואף משחק מהחבילה לא עובד.. אני לוחץ על אחד המשחקים ולא קורה כלום.. לא מבין למה. ניסיתי למחוק ולהפעיל מחדש ולא קורה כלום - - - תגובה אוחדה: - - - אני לוחץ על החלון ואל מגיב

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. http://video.google.com/videoplay?docid=6372201263897136586&q=far+cry

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%a6%d7%a2-%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-gta-v-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%94-%d7%a9%d7%9c-25-%d7%90/

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by nizzan7,

    שלום לכולם, אני אמור לקבל היום מחשב חדש, כ.מ. 5770 ומעבד מרובע של AMD, ככה שהמחשב אמור להריץ כל משחק... אני צריך המלצות על משחקי נהיגה טובים, יש לי גם הגה אז אם המשחקים גם תומכים בהגה זה בכלל מושלם. המשחקים לא חייבים להיות רק נהיגה אלא יכולים להיות גם פעולה שיש בה נהגיה (כמו GTA) תודה רבה! ניצן

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by BlackTalon,

    אני צריך קודים לסימס... מי שיודע שיכתוב אותם כאן בבקשה... תודה

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by שניצל,

    http://www.humblebundle.com יצא עוד באנדל חדש, והפעם עם רשימת משחקים טובה מאי פעם, עם משחקים שקצרו שבחים אחד אחד: Psychonauts, Bastion, Limbo, Amnesia: The Dark Descent ו-Superbrothers: Sword & Sorcery EP. קצת חבל לי שכבר קניתי את Bastion ו-Psychonauts במבצעים בסטים, אבל זה בכל מקרה שווה את זה

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by Greg#,

    ליגת 2V2 של סנייפרים [הליגה היא ליגת פאן, כרגע אין פרסים]. אוקיי דבר ראשון, יש הבדל בין ליגה לקאפ, ההבדל הוא משך זמן הפעילות, וליגה יכולה להמשך גם כמה חודשים, כרגע אין פרסים פרט לדרגת "ראש הטבלה", בטימספיק, ודרגת זוכה סופי, אולי בהמשך יצורפו גם פרסים, כך שהליגה היא נטו לכיף. עכשיו למה סנייפרים?! כי זה כיף, ובתכלס זה קצת רענון לכל הדברים שהיו כאן עד עכשיו. חוקי הליגה: KILLSTREAKS אסורים כמובן! כל משחקי הליגה צריכים להיות משוחקים במפה NUKE TOWN, במוד TDM עד 30 הריגות, עם UNLIMITED TIME. הנשק היחיד שמותר הוא DSR והATTACHMENT היחיד שמותר זה FMJ. כל יריית אקדח תפסול את הקבוצה שירתה, גם דקירות אסורות. כך שהקלאן צריך להיות מורכב רק מדבר אחד, רק הסנייפר בPRIMARY, והPREKS המ…

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. זה פשוט וואו..... יש טעם לפנות לEA או שזה לא מסוג המקרים שמטפלים בהם?

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by MaLaWaH,

    [ATTACH=CONFIG]5630[/ATTACH] החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצת…

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. סיקור משחק דפדפן - ספרטה אונליין. בקצרה, ספרטה אונליין הוא משחק דפדפן ישראלי מתקדם, שלא מבייש אף מתחרה בזירה העולמית בשוק משחקי הדפדפן. מאחורי משחק הדפדפן עומדת חברת היי טק ישראלית אשר פיתחה אותו במשך 3 שנים. בתאריך 19.4.2016 העונה הראשונה של ספרטה אונליין נפתחה וניתן להתחיל להירשם. אווירה, כשם המשחק ספרטה, המשחק עצמו מעוצב ומסוגנן בסטייל של יוון העתיקה. במשחק יש 4 סוגי צבאות, ספרטה, אתונה, ארגוס וצבא האלים. כמובן שכל צבא נותן את היתרונות שלו ועל כך נרחיב בהמשך. סרטון התדמית של ספרטה אונליין הרשם עכשיו למשחק הדפדפן בחינם מטרת המשחק, בדומה למשחקי הדפדפן הנפוצים ספרטה אונליין הוא משחק מלחמה - אסטרטגיה.…

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by taimor,

    בזמן החופשי שלי אני משחק, כמו כל נער אבל אין לי כבר מה לשחק ? BF2 מעצבת'י במיוחד שעוד כמה ימים יוצא 1.4 שהולך להרוס את כל החגיגה. FEAR זה אחלה אבל אחרי חצי שעה נמאס כבר =\ יש כמובן את FLATOUT 2 שכבר אפשר להגיד סיימתי =\ ומשעמם. ומידי פעם יוצא ג'נרלס(ברשת...), כעיקרון משעמם לי בזמן החופשי שיש לי, מחפש איזה משחק טוב שכמובן יש לו אפשרות של רשת, פעם שיחקתי PT ודיי אהבתי ת'משחק אז אם יש לכם משחק דומה להציעה או בכלל משחק FPS טוב אז אני אשמח לקבל עצות. ד"א אני משחק בזמן האחרון קצת COH בבטא, משחק מצויין אבל עוד כמה ימים גם הוא נסגר... DOD:S וCOD2 יש לי ואני הייתי מת לשחק בהם ברשת אבל אין קהילה ישראלית בגרוש ולשחק עם צרפתים וגרמנים לא כייף =\ (בUK מביאים לי KICKS כל הזמן =\ )…

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by Lupus,

    למישהו זה קורה? לי יש מחשב חזק יחסית. נוידיה 770. מעבד I5 מהחדשים ו 16 GB זכרון ו SSD. אצלי בבטא הפריימים קופצים בלולאה 140-70-40-10-130 כל הזמן. המשחק שחיק אבל מעצבן ביותר. הדרייברים לכרטיס הכי חדשים. מערכת הפעלה עם כל העידכונים. מישהו חווה והצליח לפתור?

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by paulyoung,

    היי אני מריץ את המשחק ב-high quality והוא טס לי כשאני מעביר ל-ultra quality הוא זז פחות מהר ונותן lag-ים פה ושם אם אני מפעיל aa X 16 או aa X 8 הוא זז בקושי לפי הלינק הזה http://www.tomshardware.com/2005/12/09/seven_of_nvidia/page37.html וגם לפי זה http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2607&p=9 וגם זה http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1886561,00.asp אני אמור לקבל בערך 75fps (ב-hl2 יש לי אחלה ביצועים) איך אני רואה כמה fps יש לי יכול להיות שיש לי בעיה בדרייברים או משהו כזה (מותקן אצלי nvidia גירסת 81.98) ראיתי באתר של nvidia שיש כבר גירסה 84.21 האם זה יכול לפתור לי את הבעיה?

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-borderlands/49925 דבר ראשון הסאונד של הטריילר נוראי! הגרפיקה ניראת לא משהו בכלל, אם הוא הולך לצאת בערך באותו זמן כמו RAGE כניראה שזה ברור מי ינצח, לא ניראה לי שיש למשחק הזה מה להציע. אולי אם הוא היה יוצא לפני שנה אז הוא היה מצליח אבל לפי הטריילר הלא משהו הזה יש להם בעיה קלה של כסף.

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. קצת נמאס לי ממשחקי רשת, ופשוט הייתי רוצה להנות מסינגל טוב, מולטי לא חשוב, רק סינגל. משחקים שכבר שיחקתי ונא לא להזכיר אותם GTA SA NFSU COD MOHAA -בקרוב HL2 SECOND SIGHT PES4 שיחקתי עוד הרבה אבל אני אכתוב את אלה שיכולים להיות מוזכרים... תחשבו אנשים

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים