הבחירה שלנו: עשרת המשחקים הטובים ביותר לשנת 2015 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבחירה שלנו: עשרת המשחקים הטובים ביותר לשנת 2015


SilentBob

Recommended Posts

כתבת הגיימינג האורחת שלנו בוחרת את עשרת הכותרים שהלהיבו אותה יותר מכל בשנה החולפת

אז שנת 2015 נגמרה רשמית, ועכשיו כבר אפשר להגיד שזאת הייתה שנה מוצלחת מאוד בתחום הגיימינג. עשרות משחקים מצויינים יצאו השנה, וזה הזמן לבחור את עשרת המשחקים הטובים ביותר. אז לפני שנתחיל, הבהרה קטנה: הסרטון מבוסס על דעתי האישית בלבד. אין ספק שיש עוד משחקים שהיה מגיע להם להכנס לרשימה הזאת, אבל זאת הבחירה שלי.

Heroes of the Storm

לא מעט חברות מנסות לרכב על גל ההצלחה של משחקי ה-MOBA, אבל רק מעטות מצליחות באמת ליצור משחק שמחדש משהו לז'אנר. אז חברת בליזארד היא אחת מהחברות הללו, ועכשיו כשהמשחק הבשיל מעט, אפשר להגיד בפה מלא ש-Heroes of the Storm היא תוספת מוצלחת מאוד לז'אנר שמביאה גישה שונה מעט לשולחן עם משחק ששם דגש על עבודה קבוצתית.

המשחק צובר יותר ויותר שחקנים מיום ליום, ממשיך לשפר את עצמו עם כל שדרוג, והוא כל כך כיף וממכר שהוא יכול בקלות לשרוף לכם שעות מהחיים. לכן הוא מקבל מקום של כבוד בין המשחקים המוצלחים של 2015.

The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

אז נכון שמדובר ברימייק, אבל זה רימייק של משחק בין 15 שמצליח להתעלות על המקור. Majora's Mask הוא אחד ממשחקי הזלדה ומשחקי האקשן הרפתקאות המוצלחים שיצאו בכל הזמנים, אבל החידוש שלו ל-3DS רק הצליח לשפר אותו אפילו יותר ובנוסף להנגיש אותו לקהל חדש של . עם גרפיקה משופרת ומשחקיות משודרגת, אין ספק שזהו אחד המשחקים הניידים הטובים של השנה.

Ori and the Blind Forest

אחד המשחקים המרגשים שיצאו ב-2015, ואתם בכלל משחקים בו ייצור אור חמוד. Ori and the Blind Forest מגיע מסטודיו צעיר,שברא משחק פלטפורמה בהפקה גבוהה שלא תבייש אף סטודיו בעל שם. 

עם שלבים מאתגרים, פסקול מעולה, ועלילה שתרגש אתכם עד דמעות, Ori מצליח לעשות את מה שמשחקים גדולים ממנו לא הצליחו, ולכן זוכה להכנס לרשימה.

עם מראה כזה אי אפשר שלא להתאהב

עם מראה כזה אי אפשר שלא להתאהב

 

Undertale

העובדה ש-Undertale, משחק תפקידים ייחודי שהצליח למכור חצי מליון עותקים בסטים הוא כולו יצירתו של בן אדם אחד, הוא היישג שקשה להתעלם ממנו. המשחק שזכה לפופולריות די פתאומית, אבל מוצדקת אין ספק, עוקבת אחר ילד שנפל לעולם המפלצות ומחפש את דרכו חזרה הבייתה. לא בכל יום תתקלו במשחק כל כך שנון ומקורי.

הוא בהחלט לא עוקב אחר ספר הכללים של "איך ליצור משחק תפקידים" ועושה את הכל בדרכו שלו, ואולי לכן גם אנשים שבד"כ לא ממש בקטע של הז'אנר הצליחו להתחבר אליו. הוא פשוט עד כדי כך טוב, ולכן מבחינתי הוא אחד המשחקים הטובים של 2015.

GTA 5 PC

אז אחרי שכולם כבר היו בטוחים שזה בחיים לא יקרה, ב2015 רוקסטאר סוף סוף הוציאה את גרסת ה-PC של המשחק המצליח 5, והם עשו אפילו את הבלתי ייאמן וגרמו לו להרגיש כמו משחק חדש שנוצר במיוחד עבור המחשב, ולא כמו סתם עוד פורט.

דרך אפשרות למשחק בגוף ראשון שמשנה לגמרי את החוויה, קפיצה משמעותית בגרפיקה (אם המחשב שלכם מאפשר זאת), תוספת משחקיות למצב האונליין ועוד. זוהי כנראה חווית המשחק האולימטיבית של 5, ולכן למרות שבעיקרון הוא לא ממש משחק חדש, הוא מקבל מקום מכובד ברשימה.

ה-GTA הכי טוב אי פעם הפך לטוב עוד הרבה יותר על ה-PC

ה- הכי טוב אי פעם הפך לטוב עוד הרבה יותר על ה-PC

 

Bloodborne

קצת קשה לספור את כמות המשחקים האקסלוסיביים הטובים שיש לפלייסטישן 4 להציע, אבל Bloodborne הוא בהחלט אחד מהם. אם אתם מזוכיסטים ומחפשים אתגר אמיתי, Bloodborne הוא חוויה שקשה להתעלם ממנה.

העולם שלו מהפנט ומלא ביצורים שיגרמו לכם לחלחלה, ויכריח אתכם לפתח כישורים טקטיים וסבלנות פשוט כדי לא למות כל שנייה. עם עולם שלם ומרתק לחקור, גרפיקה מדהימה שמגבה את האווירה האפלה, זהו משחק השנה של פלייסטישן 4.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

שבע שנים שלמות חיכו המעריצים של מטאל גיר סוליד למשחק המשך לסדרה הראשית. וההמתנה הזאת השתלמה להם ובגדול. זהו המשחק האחרון של היוצר הידאו קוג'ימה לפני שעזב את קונאמי בסערה, אבל לא לפני שהוא יצר את אחד המשחקים הטובים ורחבי היריעה בסדרה.

עם עולם פתוח יפייפה שממוקם באפגניסטן ואפריקה, אפשרות ליצור משלכם, משימות שיאתגרו את כישורי האסטרטגיה וההתגנבות שלכם ונגישות כדי לגרום לאנשים שחדשים לסדרה להתחבר למשחק – הוא מקבל את המקום הרביעי.

ההמתנה הארוכה בהחלט הייתה שווה את זה

ההמתנה הארוכה בהחלט הייתה שווה את זה

 

Life Is Strange

משחקי הרפתקאות אפיזודיים הופכים בשנים האחרונות לפופולאריים יותר ויותר, ואחת התוספות המשובחות ביותר לז'אנר היא Life Is Strange. קשה מאוד שלא לצאת בהרגשת "וואו" אחרי שתסיימו את המשחק, כי הוא פשוט רכבת הרים של רגשות.

אתם משחקים את מקס קופילד, נערה שהחלה את לימודיה בבית ספר אומנותי ובאופן מסתורי קבלה את היכולת להחזיר את הזמן לאחור. למרות הפן של המדע בדיוני, המשחק עוסק דווקא בבעיות יומיומיות שכל אחד יכול להזדהות איתן, ולכן הוא מרגש הרבה יותר ממשחקים בדיוניים אחרים. אז על סערת הרגשות שהוא גורם לכם, הוא זוכה להגיע למקום השלישי.

Fallout 4

אני מתארת לעצמי שזאת בחירה די צפויה, אבל אי אפשר להגיד שהכבוד הזה לא מגיע ל-Fallout 4. בת'סדה עושים את זה שוב, ומצליחים ליצור משחק עולם פתוח שפשוט שואב אתכם לתוכו.

שעות על גבי שעות תוכלו לבלות בלגלות מקומות חדשים, לפתוח קווסטים, לבנות את התיישבות החלומות שלכם, להכניס את עצמכם לצרות מול אוייבים מאתגרים, וזה פשוט לא נגמר שם. ואני כבר לא מדברת על הרגע שבו המודים של הקהילה וה-DLC-ים הרשמיים של בת'סדה ייכנסו לתמונה. אז על העולם הפוסטאפוקליפטי המרשים של 4 Fallout הוא זוכה להגיע למקום השני.

The Witcher 3

סדרת The Witcher הצטיינה בכתיבה מעולה כבר בשני המשחקים הקודמים שלה, אבל The Witcher 3 לקח את הכל צעד קדימה והתעלה על עצמו מכל בחינה אפשרית.

המשחק שסוגר את הרפתקאותיו של גרלאט, צייד מפלצות שיוצא לחפש אחר ביתו המאומצת ולהתעמת מול ה-Wild Hunt המסתורי הוא בהחלט אחד ממשחקי התפקידים הטובים של העשור. קשה להתעלם ממשחק שמשקיע בכל פרט קטן, החל מהסיפורים של הסיידקווסט הפשוטים ביותר, שמרגישים מעניינים לא פחות מהעלילה הראשית, העובדה שלמעשים שלכם יש השלכות על עולם המשחק והעלילה, משחק ודיבוב מדהימים של הדמויות, ועולם פתוח ענקי לחקור.

אם נוסיף גם את העובדה שהמפתחים, סטודיו CD Projekt Red הם בין הבודדים כיום שלא רואים במעריצים שלהם ארנק בלבד, ועושים הכל כדי להוציא את המוצר הטוב ביותר שהם יכולים – ללא ספק מגיע להם לקבל את המקום הראשון.

פשוט מושלם

פשוט מושלם

 

סבטה ס. היא מפתחת אתרים וגיימרית בנשמה, אתם מוזמנים לעקוב אחריה בערוץ היוטיוב שלה GameGems

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...