עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Project Scarlett, משפחת קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט, מקבלת את המיתוג והמראה הרשמיים שלה בטריילר טרי - שנה לפני ההשקה המיועדת לכתבה

  2. Started by naki,

    התקנתי אותו היום (גרסת ultimate) הרצתי בנצ'מארק ועל הגדרות high/med אני מקבל סביב 60fps לא יציב... או שהמשחק הזה כבד מאוד או שהאופטימיזציה שלו על הפנים.... בכל מקרה מי שרוצה לשחק אותו על 1080p בצורה חלקה מומלץ לפחות gtx2070 זה תוצאות דומות מאוד לשלי אני עם 980ti i74770 https://www.youtube.com/watch?v=wQidNC7jNWw

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by bykeking,

    לא יודע מה יש אבל בזמן האחרון אני משחק רק קאונטר סטרייק אני פשוט לא מוצא במה לשחק... המשחק שהכי אהבתי היה COD2. פשוט משחק ענק! יש עוד משחקים ברמה הזאת? (מבחינת הסאונד, הגרפיקה, הAI והמשחקיות המאוד כיפית) לא משנה אם זה WWII או משהו אחר. כל עוד זה לא עתידני וכולל מפלצות... =\ למרות ש-WWII זה המועדף עלי (גיוון רציני ביחס לשאר המשחקים) אז איזה משחק טוב יש שיענה על כל הדרישות שלי?

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. איזה משחקים קיימים?

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by DOGMA,

    לא מצליח להתחבר עם החשבון הקיים, ולא מצליח ליצור חדש. ספקית זבל בין לאומי

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by myDGB blws,

    למי שלא הבין זה עריכה של bo2 וסליחה על האיכות פשוט יש לי מחשב גרוע .

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by Parallax,

    החלטתי לקחת על עצמי את המשימה של להחיות את הפורום הזה כי יש לקהילה הזאת הרבה פוטנציאל בעקבות המסירות של המנהלים ועצם זה שהם מוכנים להשקיע בשרתים ראשית כנסו למשחק Counter Strike: Global Offensive, לאחר מכן כנסו לHelp & Options. יפתח לכם תפריט ארוך אתם תראו שם Game Settings, תכנסו לGame Settings. אתם תראו שם Enable Developer Console (~), תשנו אותו מNo לYes על ידי לחיצה על ה"<" המסומן באדום. זהו אתם יכולים כמובן ללחוץ על הכפתור בצד Back, ולחזור לשחק. תיהנו .

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. לפני 3 חודשים עשיתי לחבר טובה וקניתי לו חשבון ל3 חודשים בWOW. היום אני מתעורר ובודק את חשבון הבנק, ואני קולט שבליזרד לקחו ממני שוב את הכסף בצורה אוטומטית. מה הסיכוי שלא יחזירו לי את הכסף? :-X שלחתי להם כבר אימייל. משהו עבר תהליך דומה?

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. גירסה 1.1 של טכנולוגיית רינדור השיער מבית יצרנית כרטיסי המסך תאפשר את יצירתן של מאות אלפי שערות אינדיווידואליות באופן נאמן למציאות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94-hairworks-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%9b%d7%a0%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%91%d7%94%d7%93%d7%92%d7%9e/

  10. Started by --Shadow--,

    ראיתי שהמשחק קיבל בסה''כ ביקורות טובות: http://www.vg247.com/2013/11/15/need-for-speed-rivals-reviews-drop-get-all-the-score-here המשחק מפותח על המנוע של DICE בגרסת Frosbite 3 לא יודע מה איתכם אבל אני הזמנתי אותו ב ORIGIN - משתחרר ביום רביעי הקרוב, הוא נראה די טוב. המשחק משלב בין Single ל Multi-player תוך כדי המרוץ, דרך הפיצ'ר החדש שנקרא AllDrive קצת GAMEPLAY

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by snaidis,

    האם הקנייה דרך התוכנה STEAM משחקים כמו COUNTER STRIKE בטוחה? כלומר אין רמאויות או משהו ולוקחים בדיוק את ה 9.95 דולר? על ה CS 1.6?

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by The Dom,

    שמעתי שיוצאת חבילת הרחבה חדשה למשחק..... מתי?????????? והאם שווה לחכות עד שהיא תצא-כי אני מת לקנות את המשחק

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by hadadyog,

    לחברה בצמיחה דרוש מתכנת יוניטי צעיר לפרוייקט מרתק. דרישות: נסיון של לפחות חצי שנה בפיתוח Unity. נסיון בכתיבה בC#. נסיון בכתיבת תקשורת שרת-לקוח. נסיון של לפחות שנה כמתכנת. - עדיפות לבעלי תשוקה לעולמות הגיימינג - זמינות מיידית. משך הפרויקט כחודש. למועמדים המתאימים תינתן האפשרות להשתלב בחברה צומחת בעלת אופק התפתחות משמעותי. קו"ח יש לשלוח ל: GamingReborn.jobs@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by liormor,

    שלום ויום טוב קניתי את המשחק CRYSIS אני רוצה להפעיל צ'יטים אך לא מצליח הלכתי לפי הוראות לפתוח קובץ ב-NOTPAD ולהכניס קוד ולשמור הכל הולך בסדר עד השמירה,הוא לא נותן לי לשמור את הקובץ שבו אני מכניס את הקוד ל-GODMODE אפשר בבקשה עזרה? הנה ההסבר,תודה רבה http://www.gamespot.com/pc/action/crysis/hints.html?om_act=convert&om_clk=gsbottomnav&tag=quicklinks%3Bcheats

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by Culandur,

    מכירים את השש-בש של XP כיצד ניתן לשחק אותו על מערכות אחרות?

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by Guy Mizrahi,

    מחפשים שחקנים ישראלים (גילאים 20+) ברצוני להציג בפניכם את - Conqueror's Blade זהירות משחק ממכר! קהילה תומכת ועוזרת בכל שאלה ושאלה. המשחק חינמי, ניתן להתקדם מהר ולהגיע לרמות הגבוהות יחסית מהר. בחירה ממגוון רחב של קלאסים שונים לכל אחד יכולות שונות. משחק MMO-RGP-RST מבוסס קרבות היחידות שלהם, במשחק מצבים 1 על 1 או 15 על 15 ועוד. PVE. על מה המשחק ? מלחמה - ימי הביניים אתה שולט בדמות ראשית , ובחיילים בשדה הקרב יש מודים של PVP , יש מודים של PVE יש עולם פתוח , יש קראפטינג בתוך העיר . יש מלחמות טריטוריה והקלאן משיג ערים וכפרים המטרה? לכבוש כמה שיותר ערים ושטחים , לשפר את הדמות הראשית והסקילים , לשפר את הנשקים ,לשפר …

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by taltola,

    פתחתי את כל הטילים באנג'ניר וסתם מעניין אותי עם איזה טיל אתם הכי אוהבים לשחק? נראה לי שאני אהיה בין הבודדים שדוקא הכי אוהב את ה- RPG 7V2 אני אוהב אותו בגלל שיחסית הוא עושה הכי הרבה נזק, ובנוסף אפשר לשגר אותו, להעלם, ולצוץ מחדש במיקום אחר. ככה קשה לאוייב לזהות מהיכן בדיוק אתה פוגע בו. נגד מסוקים/מטוסים אני הכי אוהב את ה- SA 18 IGLA מה אתכם?

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    יש תאריך יציאה למישחק Republic?

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. ^ 2D בלבד - תודה!

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. אירוע State of Play הראשון לשנת 2024 סיפק לנו מידע חדש אודות כמה וכמה כותרים מסקרניםלכתבה

  21. Started by shlomi1234,

    http://www.intkeys.com/index.php?main_page=product_info&cPath=74&products_id=288&zenid=ab684a77368135ad188655d150b0a3ed ניתן להשיג הנחה של 6% דרך כאן: http://www.retailmenot.com/view/intkeys.com מה הקאטצ? צריך להתקין את המשחק עם VPN כי זאת גירסא למזרח אירופה וכמו כן הסינגל פלייר יהיה ברוסית. המולטי יהיה באנגלית כרגיל והכל תקין שם. האתר מאוד אמין וזול , הזמנתי דרכו בעבר. לכל המעוניין , אני מניח שזה הדיל הכי טוב ברשת כיום ואם לא , תוכלו לדווח להם ולהוזיל את המחיר..

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. HOLY CRAP כשראיתי את זה כמעט חירבנתי במכנסיים מרוב התרגשות להורדה לחצו לחצן ימני על אחת מהגירסאות הנ"ל ותשמרו על המחשב [MOV-QUICKTIME WMV-WINDOWS MEDIA PLAYER http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=19007&type=wmv חוץ מזה,התרוצצו כל מיני שמועות כי המשחק הוא בלעדי לקונסולות,אז הנה לכם כמה דברים ע"מ לסגור את הענין אחת ולתמיד: 1) CALL OF DUTY 4:MODERN WARFARE הוא משחק בלעדי למחשב...המשחק יצא אך ורק לגירסאת המחשב ומפותח ע"י INFINITY WARD אשר פיתחה את COD 1 למחשב ואת COD 2 בגירסאת המחשב... 2)תאריך היציאה של המשחק הוא אי אשם בסתיו 2007...לא יותר מדי זמן מעכשיו לאלו שמפקפקים בדבר היותו של המשחק בלעדי לגירסאת PC: "Fourzerotwo, IW's community manager, has relea…

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by maverick,

    מישהו משחק DUNE ברשת? אני יודע ש-WESTWOOD פשטה רגל או משהו כזה.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by shlomi7293,

    היי חברים, אשמח עם תמליצו לי על משחק אסטרטגיה כמו: red alert

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Intel Pentium 4A, 2400 MHz MSI 865PE Neo2-S (MS-6728) 2 סטיקים של זכרון של 128MB סטיק אחד של 512MB האם המפרט הנ"ל יאפשר לי לשחק את המשחק BF2 על הגדרות נורמליות שלא יפגעו לי בהנאת המשחק?? בתודה מראש.

    • 36 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים