משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
קורס אחרי כמה דקות של משחק :-\ מישהו יכול בבקשה לעזור? :-\ לפני שבוע קניתי את המשחק ואני לא משחק
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שמתי לב שבאתר nexusmods (זה שמחזיק את המודים של Skyrim), יש גם מודים ל-The Witcher 2. בדיוק קניתי את המשחק במבצע הקיץ של Steam ואני תוהה אם מישהו התנסה במודים האלה והאם כדאי להתקין משם משהו. תודה מראש לעונים
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הורדתי אותו בחינם דרך Uplay של יוביסופט (יש אפילו כתבה חדשה באתר, אם כי הורדתי אותו כבר לפני שהיא עלתה). רק לי יש בעיות אופטימיזציה? משום מה הוא מקרטע לי לפעמים בקטעים עמוסי גרפיקה ובמיוחד בקטעי מעבר.ולא, המחשב שלי לא מ97… (:כבר ניסיתי להקשיב לאינטרנט וביטלתי בהגדרות המתקדמות את ה hw vertex processing וחבריו. זה לא עזר.בנוסף ניסיתי להכריח אותו לרוץ עם הכרטיס הגרפי (בברת המחדל הוא משתמש במובנה של אינטל) – שום שינוי (ממילא גם האינטל אמור להריץ אותו בקלות…) .שיניתי אפילו את הרזולוציה מ1080P ל 1600X1200 וגם זה לא עזר (זה ביחס המקורי של המשחק 4:3).למישהו יש עצות נוספות?
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
האם יש חנות בארץ שמוכרת את המשחק כבר במחיר סביר של 200 שקל? אם כן תנו לי בבקשה לינק לאתר. לPCGAMES המשחק עדיין לא הגיע. האם הוא אמור להגיע לשם בזמן הקרוב?
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היום ראיתי את זומביט והיה שם איזה טמבל אחד שאמר - שהידית של הPS3 יותר טובה בזיהוי תנועה מהWII הטמבל המשיך לזלזל בWII וב360 והדגיש בעיקר תהיתרונות של הPS3 שחלקם היו טעויות וחלקם לא מוכחות ואמר שהPS3 זה הדבר הבא (כניראה יש לו כדור בדולח) בעבר היה כתב באחד מאתרי המישחקים בארץ שכתב שיכול להיות שהסוף לפיראטיות של מישחקי PC אולי מגיעה ולטענתו ביגלל תוכנת הגנה חדשה(שכבר ניפרצה) יכול להיות שלא יהיו יותר מישחקים פרוצים וזה רק 2 דוגמאות מיהרבה ליפעמים האתרים כותבים שהם שלחו כתבים לחול -וזה לא מיסתדר לי אם העובדה שבפעם האחרונה שבדקתי רוב העובדים באתרי מישחקים ישראלים עובדים בהיתנדבות ומקבלים פרסים זולים איך אתר ישראלי לגימינג ישיג תקציב לטיסה הלוך וחזור לE3 +מלון+ישיג כרטי…
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
יש לי את זה גרפיקה מצויינת משחק יםה מאוד!!! פשוט אפקטים מדהימים!
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
למי שלא יודע, במשחק Rainbow Six - Raven Shield יש את הרובה "תבור" או בשמו TAR-21 שפותח ע"י התעשייה הצבאית ויכנס לשירות מלא בצה"ל תוך שנתיים. אז אם אתם רוצים לירות בו לפני הרבה חיילים (שהם לא מגבעתי) אז תורידו את ה-MP דמו שיצא אתמול. שווה ביותר - המשחק, הרובה לא כזה מדהים במשחק בשביל Balance...
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
Call of duty Bo2 monatge עריכה שלי, esl במידה ואהבתם לייק וסאב יעזרו D: מומלץ 1080p
-
- 10 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
טוב,ממש לא ציפיתי שזה יקרה מסתבר שHALF LIFE2:EPISODE 1 הוא לא אחר מאשר שליש מHALF LIFE3. כן,שמעתם נכוןן...הפרקים שוואלב משחררת עכשיו הם בכלל HALF LIFE 3 ולא הרחבות לHALF LIFE2. בתום הפרק השלישי העלילה תסתיים באופן סופי וסאגת המשחקים הזו תסתיים. לא ציפיתי למהלך כזה מוואלב... http://pc.ign.com/articles/711/711560p1.html
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, אשמח לדעת האם במידה ואני קונה עותק של wolfenstein the old blood מG2A הוא יעבוד על חשבון הSTEAM שלי הרשום על ישראל?
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום , יש לי בעיה מאז שעברתי לווינדוס 7 הFPS הוא 60 קבוע ולא יותר , איך אני יכול להגדיר בווינדוס 7 שהיה לי 100 FPS כמו שיש בווינדוס XP ? דר"כ כרטיס מסך NVIDIA 8600GT , תודה רבה לעוזרים,ניסיתי למצוא מדריכים ולא מצאתי אז אתם הישועה האחרונה שלי . תודה רבה.
-
- 9 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום קניתי כרטיס מסך חדש AMD Radeon R7 360 + 2GB מותקן לי חלונות 7 - 64 ביט + זיכרון 8GB + מעבד I5 קניתי משחק פיפא 2017 מקורי. היתקנתי 5 תקליטורים התקנה משחק פיפא 2017 מותקן תוכנה Origin ויש לי חשבון קיים. Origin מחובר והכל תקין. Origin מותקן פיפא 2017. בסיום התקנה פיפא 2017 בדיסק אחרון מספר 5. אני לוחץ PLAY לא עולה משחק. למה לא עולה משחק פיפא 2017, מה חסר? איך מפעילים משחק פיפא 17? אגב: שאני לוחץ PLAY ולא ניפתח משחק. אין הודעה שגיאה. פשוט לא עולה משחק. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אנו מזמינים אתכם להכנס לשרת הדיסקורד של קב' הגיימרים Artemis ישראל. שרת דיסקורד איכותי ומושקע של שחקנים בגילאי 22+ שנבחרו בקפידה. הקהילה משחקת במשחקים: CODWZ, ApexLegends, battlefield v, GTAV, VALORANT, CS:GO ועוד... * מעכשיו ניתן להאזין ולדבר בשרת באיכות כפולה - 128KBPS. יש גם קבוצת וואטסאפ של 40 איש שתוכלו ישר למצוא חברים למשחק. ----------------------------------------------------------------- https://discord.gg/TgUNFKY ----------------------------------------------------------------- *כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד/להיכנס לדיסקורד. *לאחר הכניסה לשרת נא בחרו ROLE של המשחק שאתם משחקים ולאחר מכן החדרים אליו ייפתחו. קצת תמונות: …
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
גם אם היה לי 30 FPS והמשחק לא היה זז חלק, לא הייתי אומר כלום אבל הקטע שהמשחק זז באופן מוזר ביותר בלי קשר ל- FPS . יכול להיות שהגדרתי משו במשחק שגרם לזה ? אני מפעיל את המשחק על DX11 ו- DX9 בשניהם זה קורה.
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שני מחשבים בבית שאתה פותח NETWORK אתה רואה את השם של המחשב השני מחפש איזה משחק שידע לעבוד עם LAN או משהו שידע לזהות את שני המחשבים לא מצאתי משחק כזה עד עכשיו פשוט כל המשחקים עובדים דרך מולטפלייר שרץ דרך האינטרנט ודברים כאלו ולא רואים יותר דברים מסוג LAN אם מישהו יכול למצוא משהו יהיה נחמד כל סוג של משחק ממשחקי נהיגה והלאה
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
היה לי מחשב AMD 5600 2.6 GHz, עם כרטיס מסך 9600GT. החלפתי לוח, ויש בו Pentium 4. נאלצתי להחליף לRAM ישן יותר ויש בו כעת 2 ג'יגה RAM והכרטיס נשאר זהה. איזה משחקים אני יכול להריץ? גראפיקה לא משנה. העיקר ששלא יקרטע.
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שאלה כללית למדי... האם אתם חברים בשבט כל שהוא ? נ.ב - KoM ואני חברים בשבט =OGS=
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
כותרת קצת בידורית אבל תאחלס אני כבר לא מצליח לשחק כלום יוצאים מלא משחקים בזמן האחרון והסגנון שלהם השתנה ממשחקים עם התחלה וסוף שאתה מסיים ב 8 שעות למשחקים שרובם עצומים כמו סקיירים או אפילו פחות עצומים אבל עדיין מסובבים סביב SANDBOX שיש המון דברים לעשות ומסתכמים בעשרות שעות יושבים לי מלא משחקים שאני רוצה לשחק ואין לי זמן פיזי ואני לא יודע איך אני מרגיש עם זה באטמן האחרון לא התקנתי ויושב לי פה ההתקנה The Wolf Among Us שחקתי שעתיים קניתי FALLOUT 3 שיחקתי 3 שעות שלא לדבר על סקיירים שאני משחק כבר שנה ומשהו ועדיין לא סיימתי או אפילו הגעתי להרחבות SAINTS ROW האחרון התחלתי ויש לי איזה כמה שעות משחק ספלינטר סל האחרון עשיתי איזה 5 שלבים Rayman Legends שחקתי איזה 40 …
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הפרק החדש בסדרת הפעולה האלמותית יקבל שלב מבחני אלפא בקרוב, ויש גם ברי מזל שמתנסים בו ברגעים אלו ממש לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/עוד-פרטים-על-doom-החדש-אלפא-בטא-משחקיות-ות/
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
האם הגירסה החדשה של אחד מהמותגים המצליחים ביותר בשוק המשחקים מצליחה להציע מספיק חידושים בכדי להישאר רלוונטית? בואו לגלות לכתבה
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
תגידו המחשב יריץ לי gta v? מעבד - AMD Phenom II X4 965 3400Mhz Black Edition לוח אם - GIGABYTE GA-890XA-UD3 זכרון - Corsair CMZ8GX3M2A1600C9 DDR3 8GB(4X2 כרטיס מסך - SAPPHIRE AMD Radeon HD 6870 1GB GDDR5 יש במחשב 2 כאלה
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני לא מבין מה הקטע שלכם?! מה אכפת לכם שאנשים ידברו פו וישאלו שאלות על WAREZ?!!!!!!!! אם אתם לא רוצים אל תענו! אל תעשו את עצמכם צדיקים :asthanos: למה אני בטוח שאין לכם משחק אחד שהוא מקורי (אלא אם קנו לכם) יש פו אנשים שבקושי הצליחו לקנות מחשב! אז אתם רוצים שנקנה משחקים מלאים ב 220 ש"ח??? אם יש לכם כסף, מנהלים יקרים, תקנו אתם משחקים מחנויות, לי אין כסף וזכותי לשאול אנשים אחרים על WAREZ אני קורא לכולם להגיב: כדי שאולי הם (המנהלים) כבר לא ישחקו אותה, ויתנו לדבר על WAREZ בפורומים
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-


