עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Gal&Gal,

    אם מישהו משחק , אשמח אם נחבור ונבזוז את האדמה הזרה הזו יחד בSTEAM אני נקרא Gal&Gal

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by stone cold,

    תבינו לבד :jump1:

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by ssll8,

    אני מתלבת אם הוא שווה את ה300 שקל.... בכל מקרה הוא שווה קניה או לא?

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by camera,

    שלום לכולם, באופן קבוע אחרי 10-20 דקות של משחק בבטלפילד 4 המשחק קורס ומציג הודעה "game disconnected: could not join to server". ניסיתי המון פתרונות, שום דבר לא עזר, כולל בירור מול אינטרנט רימון שהעלה שהם לא הבעיה. הדבר היחיד שלא הצלחתי זה לפתוח פורטים, אני יודע את המספרים של של ה-UCP וUDP, אני פשוט לא מצליח להפעיל תוכנה כמו שצריך, אשמח אם תעזרו בעניין הזה, אולי באמצעות מדריך, רצוי מאוד בעברית.

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by Beny Yanko,

    ראיתי את המשחק הזה שכולנו מחכים לו כבר הרבה זמן: https://hwzone.co.il/main-games/%d7%99%d7%a9-%d7%aa%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%9a-gta-vi-%d7%a7%d7%99%d7%91%d7%9c-%d7%aa%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%a9%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%99%d7%a9/ רציתי לדעת אם הוא יגיע גם למחשב או רק לפלייסטיישן והאם כדאי לקנות מראש? תודה חברים!

  6. גיימינג מודיעין - אליפות ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2011 שלום חברים, מי שקרא או שמע מפרסומים שונים ברשת בשבועות האחרונים על אירוע המשחקים במודיעין בחג החנוכה חיכה לרגע זה, זה רשמי. אירוע המשחקים של השנה יוצא לדרך ואיתו גם אליפות ישראל בספורט אלקטרוני וללא עוררין האירוע הגדול של השנה לכלל קהילות המשחקים בישראל. איפה ומתי? היכל התרבות מודיעין. יום ראשון, 25.12.2011 חג החנוכה. מה בתוכנית? בפסטיבל המשחקים תוכלו לחוות לטעום מאנשי המקצוע בתחום, אלו שעושים את המשחקים שכולנו אוהבים, במחשב, בסלולר ובכל פלטפורמה אחרת. משחקים מרובי משתתפים לכל באי הפסטיבל ע"ג הסמארטפונים האישיים שלכם. עמדות קונסולה ותצוגה לקהל הרחב בטכנולוגיות והמשחקים החדישים ביותר! וכמובן, אליפות ישראל בספורט אלק…

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by darkman,

    http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=32679 נקווה שזה יעבוד במחשב שלי

    • 43 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. היי אנשים, ממש מאכזב העניין הזה. המשחק עבד נהדר, שהגעתי ללבל 10 ניסיתי להכנס ל Alliance war יש לי DELAY ממש קשה (5 שניות בערך) כל הדמויות סביבי (איתי ונגדי) זזות בקפיצות (כל 2-3 שניות הן נמצאות במקום אחר) בדקתי עם אנשים בשרת - הבעיה היא אצלי בלבד. יש לכם רעיון? הדבר היחיד שעולה לי לראש זה העובדה שאני עם הוט (הם כאלה גרועים?) ועוד מחובר ברשת אלחוטית. העניין זה שמשחקים אחרים באינטרנט עובדים טוב, הגלישה עובדת בסדר גמור.. מה עוד אפשר לעשות..? קניתי את המשחק הזה בשביל ה Alliance war (PVE לא מעניין אותי כלל)

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by yoel12,

    שלום, לאחרונה התחלתי לשחק בTES online לפיכך אשמח לדעת האם יש פה אנשים המשחקים במשחק הזה ואולי נצא לקווסט נחמד הID שלי זה yoelthegreat ובסטים Y.S.B

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. אהלן, בדיוק התקנתי את המשחק כי רציתי לשחק בו בפעם הראשונה המשחק רץ מהר מדי במחשב! רץ בצורה מלאה לאגים ובצורה ממש מוזרה...כאילו הוא על ספיד...חח בעיה מוכרת? איך מסדרים דבר כזה? ובנוסף אני לא יכול לשים רזולוציה של 1050*1680, מדוע? תודה!

    • 23 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by huber,

    נראה שהמשחק נמכר אפילו יותר מהר מאובליביון לדיברי המפתחת. המשחק מכר יותר מכל כותרי FALLOUT הקודמים ביחד! בתור אחד שמשחק במשחק אני מבין למה http://www.bit-tech.net/news/2008/11/04/fallout-3-outsells-all-previous-fallout-games/1

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. השדרוג של פלטפורמת הגיימינג עשוי להפוך את החיים שלנו לקלים יותר, ואולי לחסוך עלויות המרה מיותרות לכתבה

  13. Started by The Shark,

    יוצרי יצירת האמנות The Matrix, האחים ווצ'ואוסקי (Wachowski Brothers), מלבד היותם במאים מצליחים, הינם גם חובבי משחקי וידאו מושבעים. כאשר הסרט הבא שלהם בסדרת The Matrix (הלא הוא The Matrix Reloaded) היה בתיכנון, עלתה בדעתם מחשבה להעניק לגיימרים (איתם הם מזדהים כ"כ), אשר גם חובבי מאטריקס, מתנה חגיגית - הם ישתפו פעולה עם חברת Infogroms (חברת תוכנה העוסקת בעיקר בפיתוח משחקים) בדרך להשקת משחק פעולה מגוף שלישי אשר יבוסס על סרט הבא בסדרת מאטריקס האהובה כ"כ. משחק שיקרא Enter The Matrix. על מנת להעצים את החגיגה וההתרגשות לקראת השקת המשחק, האחים ווצ'ואוסקי החליטו להוציא לאור את המשחק בזמן מקביל ליציאת הסרט, ולדברם אף יהיה קיים קשר ישיר בין עלילת הסרט לעלילת המשחק. כלומר המשחק והסר…

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. שלום, אני חדש פה בפורום ושמעתי שיש פה קהילה טובה .... לעניין, אני מוכר משתמש סטים עם 6 משחקים ביניהם CSGO . CS1.6 .CS Condition Zero . RUST . DOTA 2 ועוד כמה חינמיים לא כ''כ אכפת לי המחיר שתציעו אני יקבל כל הצעה מעל ל 75 ש''ח . הכסף יתקבל אך ורק בדואר \ PAYPAL ואל תנסו לעשות עליי ''סקאם'' . ערב טוב .

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by Omerole,

    אז הוא שחק באותה המפה 1000 פעמים,שמר 1000 ריפליים וחיבר אותם. התוצאה לפניכם: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=12321 עריכה: מישהו ניסה לעבור אותו בגבול השיעמום,אז הינה 3000 פעמים לא יאומן...

    • 30 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by Red Siskin,

    מתחיל עוד 10 דקות יש לי 8 מפתחות מי שרוצה לשחק איתי צריך מיקרופון וניסיון במשחקי באטל רויאל Steam->Redsiskin

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by AntyAsty,

    שלום לכולם. אני לפני חודש קניתי ב50 דולר באטלפילד 1 וציפיתי שהמשחק ירוץ לי על 90-50 FPS על הגדרות HIGH. במצב סינגלפלייר זה באמת עומד על 85 FPS בממוצע אבל במולטיפלייר זה יורד ל70 על המקסימום ובממוצע זה על 55-30 וזה פשוט בלתי ניתן למשחק. חשבתי שזה קשור לכרטיס המסך ולכן הורדתי את ההגדרות ואת הרזולוציה אבל ההבדל לא היה עצום כמו שציפיתי. כפי שבדקתי באינטרנט ראיתי שלא מעט אנשים התלוננו על בעיה זהה עם כרטיסי מסך שונים ומפרט דומה. אשמח אם תעזרו לי לפתור את הבעיה. מפרט: Intel Core i5 4690 @ 3.50GHz AMD Radeon R9 290X 4GB ‏‏‎16GB Ram DDR3 ‏‏ Windows 10 Home 64-bit

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by GbeTech,

    קיבלתם משחק חדש ואתם צריכים להחליט לאיזה פילטר מבין השניים לתת יותר דגש... מה אתם מחליטים ולמה?

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by Elite_Sniper,

    http://www.gamerankings.com/xbox360/995751-call-of-duty-modern-warfare-3/index.html נראה כמו עוד המשך מוצלח וסולידי.

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. למרות המפרט הדיי טוב הייתי אומר אני משחק ואז אני מרגיש תקיעות כל 20 30 שניות , מה לשנות בהגדרות כדיי שאני יימשיך לשמור על גרפיקה טובה ? * צירפתי את תוצאות הטסט של המשחק

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by IME3,

    Uploaded with ImageShack.us אתר המשחק http://www.disney.co.uk/tron/tron-evolution.jsp#/games/evolution תיאור באנגלית Transport into a high-tech and action-packed world of Tron in the prequel to the thrilling 2010 film. Explore vast cities and fight high-tech enemies as you try to save a world on the brink of totalitarian domination. Gamers explore Tron's cities using the free running phenomenon Parkour, navigate among unique rebel factions, and fight an epic battle against a dictator's seemingly unstoppable army. דרישות מערכת TRON: Evolution Minimum System Requirements: * Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000 Processor * nVidia G…

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. בעוד קהילת המודרים העולמית מתחרה מי יצליח להריץ את כותר היריות הקלאסי על המכשירים המוזרים ביותר - מכספומטים ועד בדיקות הריון - פיתוח חדש מחזיר את Doom למקומו הטבעי במחשב האישי, הפעם לא כמשחק אקטיבי אלא ככלי שימושי שנועד להגן לכם את המסך. שומר מסך, זוכרים?לכתבה

  23. Started by DEMON HUNTER,

    מחר אני מקבל את המשחק ואני מאוד מתלבט באיזו דמות וכישורים לבחור בגלל שיש מבחר ענק אז בקיצור מה עדיף ויותר מהנה בינתים אמרו לי שכדאי לבחור בCLERIC או איך שקוראים לו בגלל שהוא שילוב טוב של לוחם אם יכולות של קסם וגישה לכמה כלי נשק טובים ואני אעשה אותו אדם או חצי אלף אז ענו בהמוניכם.

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. ב1.6 הייתי עושה בקונסול Play Sound.WAV והיו שומעים את הסאונד הקיים בתיקיית cstrike, בתוך המשחק. זה יכול לשמש להרבה דברים כגון =] הבעיה שכאן הוא רושם לי שהוא לא מוצא את הקובץ: ] play sound.wav [Sound] S_StartSound(): Failed to load sound 'sound.wav'. File is missing from disk/repository. היתכן שאני טועה ובCSGO הנתיב הוא שונה וזה לא בתיקיית CSTRIKE ? אגב ניסיתי גם תיקיית SOUND אך ללא הועיל .

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by matanch,

    מי שרוצה לשחק בצוותים, ככה בשביל הכייף שיוסיף אותי http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/matanch/stats/187837848/ סקייפ: Matanch

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים