תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
החלטתי להתקין את וינדואוז 7 ואני רואה שיש 2 גירסאות שרצות ברשת. 32 ביט ו-64 ביט. האם אני חייבל התאים את גירסת הוינדואוז לסוג המעבד שיש לי? אם יש לי 64 ביט אני חייב להתקין וינדואוז 64 ביט? ואיך אני יודע אם יש לי מעבד 64 ביט או 32 ביט? הרצתי את CPU-Z על המחשב שלי ותחת קטגוריית צמעבד לא ראיתי אם המעבד שלי 32 ביט או 64 ביט.
-
- 4 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש 1,2,3,4,5,6,CS 1,CS 2 ועוד מלא נכון? אז מה ההבדלים המשמעותיים?
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
יש לי כרטיס לכידה PVR 2000 LEADTEK שאיתו אני יכול לקלוט ווידאו וסאונד מהמסרטה ומהממיר של הטלוויזיה. עכשיו אם יש לי מסרטה עם חיבור DV זה משנה אם אני אקלוט ווידאו מהכרטיס לכידה (דרך חיבור שנקרא S-Video) או מכרטיס FIREWIRE רגיל? באיכות אני חושב שזה מאוד דומה, והכרטיס לכידה עולה פי 5 מכרטיס FIREWIRE...
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Memtest86 3.5 Release Memtest86+ V2.10 מה ההבדל ביניהם?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
האם יש יתרון לאחד מהשיטות? מה מומלץ יותר?
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-
-
היי מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין שיחזור מערכת לבין גיבוי בתוכנת GHOST ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שני המקודדים האלה http://img168.imageshack.us/img168/8785/38995647hz3.jpg
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
בחבילת ה K-Lite מה ההבדל בין הגירסה הרגילה ( full ) לבין הגירסה של ה Mega ?
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
רציתי להוריד את נרו, אבל ראיתי שיש 2 גרסאות: Nero 7 Premium Reloaded - Trial Version ו- Nero 7 Premium Reloaded - Full Installer. מה ההבדל בניהם?
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
יש גרסה שנקראת - Enterprise למה הכוונה...אני מדבר על 2007 ...אהה ויש גם את ה - Ultimate אשמח אם מישהו יסביר את ההבדל...
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
מה ההבדל בין הקובץ IMAGE שאני יוצר עם נרו לבין הקובץ ISO שאני יוצר עם WINISO? יש הבדל ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
^^^ מבחינת עדכונים ומציאת וירוסים ונגד התקפות וירוסים הם אותו דבר? רק מבחינת האופיוציות וההגדרות הם שונות?
-
- 3 תגובות
- 506 צפיות
-
-
הגרסה האישית ניתנת להורדה בחינם, והייתי רוצה לדעת אם כדאי לי לשלם על גרסת ה PRO ומה בדיוק היתרונות שלה?
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום לפי מה שבדקתי ההבדלים העיקריים הם בכך שwindows וMacOs הם מערכות הפעלה עם קוד סגור,לינוקס היא מערכת עם קוד פתוח שפותחה ע"י קהילות משתמשים ואפשר לבצע בה שינויים.מה חוץ מזה מבדיל ביניהם. תודה מראש לעוזרים בהסבר
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
מה ההבדל בין הורדה דרך הדפדפן אינטרנט לבין flashget?
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
מה ההבסדל בין HTTP ל HTTPS ? אמרו לי לשנות את ההגדרות בפייסבוק באבטחה כדי שיהיה על HTTPS וככה הוא ייהה יותר מאובטח זה נכון ? ומה בדיוק הוא מאבטח יותר טוב?
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
הסתכלתי בלשונית ISO כדי לבדוק את ההגדרות. מצד אחד יש שם ISO level 1 ו- ISO level 2 ומצד שני יש check box מסומן עם Joliet. בקיצור, האם הנרו יצרוב עם ISO או Joliet ןמה ההבדלים ביניהם?
-
- 6 תגובות
- 645 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני מגדיר את ה emule כך שהוא יהיה אופטימלי? איזה הגדרות צריך להגדיר?
-
- 2 תגובות
- 506 צפיות
-
-
למשהוא יש הגדרות הכי טובות ל KASPERSKT INTERNET SECURITY, משהוא שיעבוד טוב עם האינט' ולא יאט אותו?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
היי, ההגדרות אצלי רגילות כמו אחרי התקנה. יש צורך לשנות משהו בהגדרות שיגרום למהירות או יראה יציבות בהורדות בתוכנה? אשמח לתמונת מסך או הסברים בשינויי ההגדרות. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה ההודעה הזאת אומרת? ואם אני לא מעדכן את מה שצריך בהודעה הספציפית הזאת (כי רק מודעה זו אצלי באדום כל השאר בירוק..) הקספרסקי לא עובד כאילו? או מה קורה אם אני משאיר את זה כך?
-
- 7 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני מהמר שלמיקרוסופט עדיין לא עלה הרעיון המבריק לשלוח למשתמשים הישראלים טלאי שיעדכן את הגדרת שעון הקיץ/חורף לשנה הנוכחית. אני מהמר שאלפי אנשים יעדכנו את הזמן ידנית, ושהוא יחזור להם שעה אחורה כעבור כמה ימים (בזכות פיצ'ר ה-Internet Time). הם יעדכנו שוב, ושוב הוא יחזור להם אחורה. למה לעצבן כך את לקוחותיהם? אין לי מושג, אבל אני מאמין שזה עומד _שוב_ לקרות. מה דעתכם? מיקרוסופט סידרו את זה כבר ברוך השם? אם לא, פשוט בושה. הנה הפתרון העקום שלי מ-2002.
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
היי. אני יודע שיש סטיקי, אבל רציתי לשמוע מהאנשים כאן מה לדעתם הנגן הכי מומלץ. יותקן על windows 7 64 bit במחשב נייד די חזק (i3, 4 GB ram) , וינגן לפעמים גם HD. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
מה הסבר לכך ? זה בגלל שאתרי האינטרנט נהיו יותר כבדים ? דרך אגב יש איזה דפדפן אינטרנט שלא יעבור את ה 500 מגה ? או שאין חיה כזאת ?
-
- 20 תגובות
- 9.8k צפיות
-


