עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nadav1379,

    יש לי ICQ 2003 ויש לי ראוטר שקניתי לפני כמה ימים ואני רוצה לפתוח את הפורט של ה ICQ אולי מישהו יודע מה הפורט של ה ICQ?

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  2. Started by במבה רטובה,

    7.0 ? יש גם live ? זה אותו הדבר ? ומאיפה מורידים

    • 4 תגובות
    • 529 צפיות
  3. Started by omnius,

    קודם כל למנהל הפורום: חיפשתי את הנושא ולא מצאתי ולכל השאר: מה הweb browser הכי טוב,מאיפה אני משיג אותו (חוץ מאימיול וכדומה)

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  4. ככה סתם לבדיקה שיגרתית של המערכת שהכול תקין..

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Oranili,

    ...

    • 4 תגובות
    • 685 צפיות
  6. Started by compman112,

    שלום רציתי לדעת מה לפי דעתכם הכי מהיר וטוב אימיול של ליינטוורק אימיול של ווארזפה אימיול של להלה אימיול morph mod אימיול plus האמיול מהאתר הרשמי או אימיול אחר (מוד) שאתם משתמשים וממליצים עליו

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  7. שלושת הWINAMPים הם: Winamp 5.02 Full Winamp 5.02 Pro Winamp 5.02 SnowPatrol יש לי את שלושתם אני לא יודע מה להתקין מביניהם הSNOWPATROL הוא 6.5 מגה בערך השאר 4.5 בערך . . . HELP ME

  8. אני מחפש תוכנה,רצוי חינמית ,שעם כל עלייה של הwindows תמחק כל דבר חדש שהורד \הותקן למחשב. אשמח להמלצות

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  9. אני צריך אימיול שמוריד ממש מהר בסביבת ה150 200.. כי היה לי אחד כזה ונמחק לי ואני לא זוכר מה היה לי ..

    • 8 תגובות
    • 934 צפיות
  10. עברתי ל Dazzle emule, עדיין אין מהירויות

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by redead,

    אני אישית משתמש רק בביטורנט אבל כל הזמן אחים שלי וקרובי משפחה מציקים לי לעזור להם באימיול , פעם זה איטי , פעם זה לא מתחבר וכו' וכו' איזה גירסה להתקין להם כדי שיהיה לי קצת שקט?

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  12. Started by idoyi,

    אני כבר הרבה זמן מחפש אימיול נורמלי אתם יכולים להמליץ לי על אחד טוב...תודה

    • 33 תגובות
    • 3.5k צפיות
  13. Started by Kukishin,

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. היי, אני רוצה שתגידו לי מה האנטיויירוס שצורך הכי פחות מהמערכת ומה הכי טוב ומוצא הכי הרבה דברים.. 1) eset NOD32 Avast Prefessional 4.7 (2 Avira prefessional (3 קספרסקי אני לא רוצה כי כל הזמן צצים חלונות קטנים מתי שהוא מצא משהו/עושה פעולה מסויימת/לפעמים סתם אפילו הוא ואני לא יודע למה.. ניסיתי לסדר את זה אבל לא הצלחתי.. תודה, דניאל.

    • 9 תגובות
    • 761 צפיות
  15. שלום! אני מעוניין לדעת מה האנטיוירוס החינמי הכי מומלץ כיום, והאם הוא נחות משמעותית מ-NOD32 ו-Kaspersky. תודה מראש!

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by serg90,

    אהלן, אומנם ראיתי שיש דיון ראשי לכך אבל חודשיים כבר לא הגיבו שם אז... יש לי את ההגנה הבאה: Avira Antivir, COMODO Firewall, Malwarebytes Antimalware, SpywareBlaster ומשתמש גם ב-Hijackthis ו-CCLEANER. לפי מיטב הבנתי ה-Malwarebytes נותן גם הגנה מפני תוכנות ריגול אך בטח יש תוכנה נוספת שמיועדת בעיקר לכך אך איני יודע מה הכי מומלץ. אשמח להמלצות.

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות
  17. יש תוכנת דוס ישנה שלפעמים צריך להדפיס ממנה, ועכשיו המחשב החדש יהיה עם חלונות 64 ביט. מה האפשרויות שאפשר להדפיס מהן בדוס במחשב כזה? אני מבין שיש כל מיני תוכנות חיצוניות, יש גם אפשרות ל DOSBOX, ואולי להפעיל את זה בוירטואליזציה? אם למישהו יש ניסיון עם משהו אז אני אשמח לדעת.

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. תודה. (חיפוש לא עזר)

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  19. Started by alex28,

    מה הבדל בין Kasparsky Internet Security ל kaspersky anti virus

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  20. Started by TNT,

    אני רץ על וינאקספי. כאשר אני מנסה להתקין איזה תוכנה הוא רושם לי את ההודעה שצירפתי. מה פירוש/כוונת ההודעה? והאם יש פתרון? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני יודע שכל הזמן שואלים את השאלות בסגנון הזה, אבל בכל אתר שאני מסתכל אני רואה המלצות אחרות... בכל מקרה יש לי קרדיט מצויין אבל מהירות ההורדה שלי לא עוברת את ה - 25 בזמן שאני שומע מאנשים אחרים עם מהירות חיבור דומה לשלי שהם מורידים במהירות הרבה יותר טובה. אז רציתי לשאול את כל מי שמשתמש בתוכנה הזו ומוריד במהירות טובה - באיזה הגדרות הוא משתמש ב - CONNECTION. נ.ב. אני משתמש בגרסה האחרונה של LSD.

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. זה הוריד לי על 0.20 K והפסיק וזה לא מוירד כלוםם ואני חייב משם איזה תוכנה רק בשבילה התקנתי תאיימול של ווארזפו תוכנה של 3 מגה שלא מצאתי בשום מקום ???

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  23. ניסיתי והצלחתי להעביר 25 MB. האם וכמה ניתן יותר?

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  24. Started by sashaefi,

    אצלי זה קצת יותר מ14 גיגה.

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מה הגירסא הכי חדשה של Ejay ואיך קוראים לה? וכמה MB\GB\ היא לוקחת?

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות

דיונים חדשים בפורומים