תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
במיקום לכתוב מחדש בעבר מספיק שאיתי כותב אות אחד זה היה מראה לי את ההסטוריה של המלים בחיפוש מה אלי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 777 צפיות
-
-
או שיש אנטי וירוס אחר יותר טוב
-
- 9 תגובות
- 900 צפיות
-
-
יש לי microsoft outlook ויש לי כתובת וסיסמה של האימייל אבל אני לא כלכך יודע מה אני עושה פה? כמו שאתם רואים את הניק שלי אזז אל תתפלאו מהשאלה...
-
- 5 תגובות
- 698 צפיות
-
-
טוב הורדתי מהקאזה משחק וזה הוריד לי אותו בקובץ בין מה אני עושה איתו ???
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מדריכים או/ו שפות אני צריך ללמוד כדי לדעת ליצור אנימציות ב FLASH? כמו כן גם משחקים הבוניים ב FLASH?
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מה אני צריך להתקין קודם את הדריבר של המסך או של הכרטיס מסך?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש באקספלורר 11 (כרגע לא ניתן לשינוי זה מחשב של העבודה ואסור לי לשנות דפדפן, לפני שאתם מציעים) ובזמן האחרון המצב נהיה בלתי נסבל, כל אתר מקפיץ לך 1000 פופ-אפים במקרה הטוב, במקרה הרע זה מסוג הפופ-אפים שפתאם מתחילים כל מיני שירים או כמו הטמבל הזה שמדבר על זה שהוא עשה 1000 שקלים ביום, ממש מעצבן. בהגדרות של הדפדפן כבר אישרתי ביטול של הפופ-אפ, אבל זה לא ממש עזר, יש למישהו איזה המלצה לתוכנה או משהו שאפשר להוריד?
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני שוקל בחיוב להתחיל לעשות קורסים בבית הספר "חשיפה" של האוניברסיטה הפתוחה - באומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמדיה. רציתי את דעתכם על הבית ספר? כדאי? לא כדאי? התעודה שווה משהו? או שעדיף לעשות תואר ראשון מלא? האם יש אפשרות לעבודה עם התעודה הזאת? http://www.openu.ac.il/hasifa/communication/c-index-page.html
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
-
SYMANTEC גרסא 9.0.0.
-
- 9 תגובות
- 786 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על WINDWOS 7 כדאי להתקין או לא ?
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
-
-
אני ממש נוב בעיצוב גרפי ובקושי יודע משהו עשיתי אותה ב20 דקות בערך לא משהו רציני...מה אתם אומרים?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גירסת 2009? משהו בו מעצבן אותי, עוד לא הצלחתי לשים על זה את האצבע..
-
- 7 תגובות
- 748 צפיות
-
-
השתמשתי עד עכשיו ב outpost והייתי דיי מרוצה, אבל ראיתי ש Pc Tools מציעים פיירוול שמדורג מאוד גבוה בבדיקות וגם הוא לגמרי חינמי, בלי שום הגבלות... מה אתם אומרים, כדאי ?
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
תגיבו בבקשה עם מישו עשה יותר מהירות ובאמא שלי שזה אמיתי [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 10 תגובות
- 834 צפיות
-
-
כתחליף לווינאמפ ובכלל..
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
בתקופה האחרונה אני משתמש בה די הרבה . שמתי לב לבאג (להערכתי די נפוץ) שכאשר אני מפעיל משחקים דרך התוכנה וממזער אותם, באופן אקראי המשחק לא מצליח לחזור ואני רק שומע קולות ורעשים של המשחק כשהדסקטופ מופיע ולא המשחק עצמו ... עוד מישהו נתקל בזה ? בעיות אחרות שכדאי לי לדעת מהן ? נ.ב אני משתמש בתוכנה לצורך הקלטה נכון לעכשיו
-
- 2 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
למי שלא יודע היא כאילו מחליפה סקינים לאוינדוס ועושה כמה בוטים שונים.. אז אני שואל אם היא מסוכנת יכולה לגרום לבעיות במחשב..? כי היא לא איזה תוכנה שמיקרוסופט יצרה לפי ידעתי.. אז מה אתם אומרים כדי להישתמש בה?? תודה רבה..
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שמעתי שהיא טובה וגם ראיתי כתבה שלה בעיתון... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3064026,00.html
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם אתם ממליצים על משהו מהם.
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
-
אני משתמש עכשיו בתוכנה Shareaza... אני חושב שהיא טובה.. היא מהירה יש הרבה תוצאות בחיפוש שלה... היא מקבלת קבצי Emule וגם Bt... [glow=red,2,300]מה אתם חושבים עליה?[/glow]
-
- 6 תגובות
- 721 צפיות
-
-
טוב אז אני משתמש בה כבר הרבה זמן.. וממש ממש אוהב אותה.. היא ממש נוחה ויש בה הרבה פונקציות שממש עוזרות, חוסמת פופאפים, ולפי דעתי גם יותר מהירה (אבל לא בטוח) היא מקבילה לאקספלורר ההיסטורי המועדפים וכו' משותפים... מה אתם חושבים עליה? ואולי יש לכם המלצה אחרת יותר טובה ממנה..
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-


