עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מה המצב??? ok...הייתי היום אצל חבר שלי והכנתי אצלו את החתימה החדשה שלי....משום שאצלי הפוטושופ לא עבד... באתי הביתה וסידרתי את הפוטושופ...עכשיו אצל חבר שלי יש מלא מברשות מיוחדות....כמו אותיות סינייות וכל מיני דברים יפים... עכשיו מאיפה אני יכול להוריד מברשות? ובכלל תוספות לפוטושופ? תודה מראש install

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by PeaS,

    זאת תוכנה שנותנת מידע על חומרת המחשב נכון? זה תוכנת Freeware או שהיא מוגבלת בזמן?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by idanpc,

    אין לי WIN 98 אני רוצה אותו בשביל מחשב אחר ישן

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  4. איימול נייד זה שמתקינים על המחשב\שרת ומתחברים דרך HTTP עם סיסמה לאאותו מחשב ..ואפשר לראות תהורדות ולהוריד והכל..

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  5. Started by tom808,

    אני עדיין אם ה-9 איפה אני יכול להשיג תגרסה החדשה? יש אותה באינטרנט או שאני יקבל אותה עם משחק שתומך בו?

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  6. אני מחפש כמה רהיטים (כסא, שולחן, ספה, מיטה וכו') מאיפה אני יכול להשיג?

    • 1 תגובה
    • 885 צפיות
  7. Started by Idan-h,

    לא מצאתי באף מקום, תודה.

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  8. אמרו לי שאם יש לי קבצי קרדיט של מישהו שהיה מחובר הרבה והוריד ממנו הרבה אז האימיול נעשה יותר מהיר... זה נכון?? ואם כן אז מאיפה אני יכול להשיג??

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  9. Started by lader,

    ..? חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי, בבקשה תעזרו לי.

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  10. Started by R9800P2,

    מאיפה אני מוריד איי סי קיו גירסה הכי חדשה ושיהיה בעברית וקישור ישיר תודה

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. Started by @guitarsuite@,

    תודה

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  12. Started by 3d7,

    אני צריך את הגירסה האחרונה של Java Runtime Environment לWindows XP SP3. הגעתי לקישור הזה, ואין לי מושג איזו גירסה אני צריך (אני צריך JRE, לא JDK). מישהו יכול לתת לי, בבקשה, קישור ישיר להורדה? נ.ב. האם יש בעיות תאימות אם אני מתקין JRE, ומתישהו יותר מאוחר אני מתקין JDK בלי לעשות הסרה? הם מותקנים בתיקיות שונות, נכון?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  13. Started by barlevi321,

    שלום לכם. רציתי לשאול מאיפה אני מוריד את התוכנה live cd...?? ומה בדיוק התוכנה עושה ???

  14. הקובץ המלא ששוקל 126 mb פשוט כבר השתגעתי באתר של מייקרוספט לא מוצא את זה תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. תודה.

    • 3 תגובות
    • 545 צפיות
  16. פעם הייתה לי תוכנה שהייתי רואה איתה כתוביות בעברית שאפילו עם WINAMP או ווינדוס מדיה פלייר הייתי רואה כתוביות בעברית הייתי משנה את הש של הסרט ל1 ואת הכתוביות ל1 ואז הסרט פועל בלי כתוביות תגידו לי רק את השם מדויק ואני יחפש את התוכנה או שתתנו קישור:<

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  17. פעם שמעתי שיש חבילה שהופכת את האופיס מאנגלית לעיברית מאיפה אני מוריד דבר כזה ...?? כמובן אם זה חוקי!

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  18. Started by modgod,

    הייתה לי הקאזאא הזאת, אבל מחקתי ואין לי את קובץ ההתקנה. עשיתי חיפוש למקור הורדה ולא מצאתי. אז מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד?

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  19. Started by ofirrjd,

    כרגע אני משתמש באתר הזה: http://ed2k.2x4u.de/index.html אבל לא נראה לי שהרשימה שלהם טובה.

    • 8 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. Started by musari,

    אני צריך דחוף חבילת מקודדים טובים תודה לעוזרים רצוי של LIONETWORK?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by DJPOWER,

    תודה

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  22. Started by $שלומי$,

    מאיפה אני מסיג פוטושופ ? אין לי ואני רוצה ? יש למישו להגיד לי ?

    • 5 תגובות
    • 928 צפיות
  23. אני לא מצליח למצוא אתרים נשבע לכם, כל דבר מוביל אותי לאתר של מייקרוסופט...

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  24. אני רוצה לפרמט והדיסק של הלוח אם נאבדו לי, איזה דרייברים היו שם אני זוכר רק של הקול אולי soundmax, יש עוד משהו חיוני שאי אפשר לפרמט בלעדיו על הדיסק הזה? ואם כן מאיפה ניתן להשיג אותו? תודה

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  25. Started by musari,

    תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות

דיונים חדשים בפורומים