תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה המצב??? ok...הייתי היום אצל חבר שלי והכנתי אצלו את החתימה החדשה שלי....משום שאצלי הפוטושופ לא עבד... באתי הביתה וסידרתי את הפוטושופ...עכשיו אצל חבר שלי יש מלא מברשות מיוחדות....כמו אותיות סינייות וכל מיני דברים יפים... עכשיו מאיפה אני יכול להוריד מברשות? ובכלל תוספות לפוטושופ? תודה מראש install
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זאת תוכנה שנותנת מידע על חומרת המחשב נכון? זה תוכנת Freeware או שהיא מוגבלת בזמן?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אין לי WIN 98 אני רוצה אותו בשביל מחשב אחר ישן
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
איימול נייד זה שמתקינים על המחשב\שרת ומתחברים דרך HTTP עם סיסמה לאאותו מחשב ..ואפשר לראות תהורדות ולהוריד והכל..
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אני עדיין אם ה-9 איפה אני יכול להשיג תגרסה החדשה? יש אותה באינטרנט או שאני יקבל אותה עם משחק שתומך בו?
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אני מחפש כמה רהיטים (כסא, שולחן, ספה, מיטה וכו') מאיפה אני יכול להשיג?
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
-
אמרו לי שאם יש לי קבצי קרדיט של מישהו שהיה מחובר הרבה והוריד ממנו הרבה אז האימיול נעשה יותר מהיר... זה נכון?? ואם כן אז מאיפה אני יכול להשיג??
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
-
-
-
אני צריך את הגירסה האחרונה של Java Runtime Environment לWindows XP SP3. הגעתי לקישור הזה, ואין לי מושג איזו גירסה אני צריך (אני צריך JRE, לא JDK). מישהו יכול לתת לי, בבקשה, קישור ישיר להורדה? נ.ב. האם יש בעיות תאימות אם אני מתקין JRE, ומתישהו יותר מאוחר אני מתקין JDK בלי לעשות הסרה? הם מותקנים בתיקיות שונות, נכון?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום לכם. רציתי לשאול מאיפה אני מוריד את התוכנה live cd...?? ומה בדיוק התוכנה עושה ???
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
הקובץ המלא ששוקל 126 mb פשוט כבר השתגעתי באתר של מייקרוספט לא מוצא את זה תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
פעם הייתה לי תוכנה שהייתי רואה איתה כתוביות בעברית שאפילו עם WINAMP או ווינדוס מדיה פלייר הייתי רואה כתוביות בעברית הייתי משנה את הש של הסרט ל1 ואת הכתוביות ל1 ואז הסרט פועל בלי כתוביות תגידו לי רק את השם מדויק ואני יחפש את התוכנה או שתתנו קישור:<
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
פעם שמעתי שיש חבילה שהופכת את האופיס מאנגלית לעיברית מאיפה אני מוריד דבר כזה ...?? כמובן אם זה חוקי!
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
הייתה לי הקאזאא הזאת, אבל מחקתי ואין לי את קובץ ההתקנה. עשיתי חיפוש למקור הורדה ולא מצאתי. אז מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד?
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
כרגע אני משתמש באתר הזה: http://ed2k.2x4u.de/index.html אבל לא נראה לי שהרשימה שלהם טובה.
-
- 8 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני צריך דחוף חבילת מקודדים טובים תודה לעוזרים רצוי של LIONETWORK?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מאיפה אני מסיג פוטושופ ? אין לי ואני רוצה ? יש למישו להגיד לי ?
-
- 5 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא אתרים נשבע לכם, כל דבר מוביל אותי לאתר של מייקרוסופט...
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט והדיסק של הלוח אם נאבדו לי, איזה דרייברים היו שם אני זוכר רק של הקול אולי soundmax, יש עוד משהו חיוני שאי אפשר לפרמט בלעדיו על הדיסק הזה? ואם כן מאיפה ניתן להשיג אותו? תודה
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 793 צפיות
-


