תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מאד מבסוט מהתוכנה רק שיש לי בעיה לא קטנה ברגע שאישתי מדליקה את המחשב נפתח לה חלון שמראה לה את כל האתרים האחרונים שהייתי וכמו שהבנתם האתרים האחרונים הם לא תמיד תעופה וחלל יש אפשרות לשנות בהגדרות שזה לא או יהיה או פיתרון אחר
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאז שהתקנתי ATITool ה-overdrive ב-catalyst ננעל אני לוחץ על האייקון של המנעול והוא לא נפתח http://img55.imageshack.us/img55/1845/overdrivesc4.jpg
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
PLEASE HELP
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
כשאני פותח אתר נכנסות חלונות של כל מיני אתרים שמחפשים פרסום מוצר כלשהו. (לא נראה לי סאפם) גם בזמן מנוחה שאני חוזר שוב להשתמש במחשב אני רואה חלון מול עיני ומבקש ממני לרשום מס' איימיל ופרטים אחרים . איך אפשר לחסום אותם שלא יעלו יותר. אמרו לי שזה מובנה בתוכנה. אני לא מאמין.
-
- 5 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לכולם עברתי לכרום לפני כשבועיים מאז קורה שאתרים לפעמים לא נטענים או במלואם או בחלקם .יש לציין שזה קורה באקראיות ולא לעיתים די קרובות אבל זה די מעצבן . דיברתי עם נטויזין ניסו לאפס את הדפדפן ולא עזר ואמרו לי לפנות להוט דיברתי עם הוט אמרו זה לא בעיה שלנו תדבר עם נטויזן יכול להיות שזה באשמת הדפדפן ? כי לפני זה עם הפיירפוקס לא היתה הבעיה ? תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-
-
עד לא מזמן, כל המייל סונן ע"י הקספרסקי עוד אצל הספק (אני עובד עם אאוטלוק אקספרס), ואז הייתה מגיעה רשימה, בה הייתי בוחר מה לקבל ומה למחוק עוד אצלך הספק. הגיע איזה עדכון ללא פיקוחי וידיעתי, שמשום מה, ממנו ואילך, כל המייל מגיע אליי לאאוטלוק, ורק אז אני יכול למחוק/לחסום. איך אני מגדיר שוב, או מה לעשות כדי שזה יחזור לקדמותו, כלומר שלא יגיע לי מלכתחילה למחשב, אלא ייעצר לביקורת עוד אצל הספק?
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
אני מתכוון לתוכנות כמו מדיה פלייר או WINAMP או נרו ועוד כל מיני ! מאיפה הכי טוב לצרוב שירים ? באיכות מקסימלית!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
בטעות סגרתי את כל הסרגלי כלים שמסביב לחלון. אין אני פותח אותם שוב? עברתצי על כל האפשרויות תחת WINDOW ולא מצאתי כלום שיחזיר את זה לדיפולט. כך זה נראה עכשיו- בהזדמנות תראו גם את העבודה שלי אבל כשאני יסיים אותה (ממש לא בקרוב ).
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלשום התחליתי ללמוד להשתמש במאיה. היום הכנתי את זה: עדיין רחוק מלהיות גמור או להיות משהו, אבל זה גם משהו.. זאת צורה פוליגונלית (נראה לי שהמצאתי מילה) עם "החלקה". וכן זה הדמו אל תצחקו.. אני השתמשתי במדריך הזה http://localhost:4451/Maya7.0PLE/en_US/index.html ובמדריך ווידאו שנקרא ALIAS LEARNING MAYA 7 POLYGON MODELING מממולץ מאוד (^), מסביר את הבסיס ושימוש בכמה כלים לעריכת פולגנים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי אילו סרטי אנימציה עשו בעזרת מאיה ואיזה בעזרת 3ds max ??
-
- 6 תגובות
- 955 צפיות
-
-
מאיזה אתר אני יכול להוריד קובץ לצריבה אוטומטית לדריברים של הלוח אם שלי במקום להוריד דריבר דרביר ולהתקין אחד אחד כמו דיסק שמקבלים שקונים את המחשב הוא מתקין אוטומטי
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
ומאיזה סוגי קבצים צריך הכי לחשוש ?
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
אני צריך דוס לא דיסקט איתחול של וינדוס...תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. זה די דחוף כי יש לי את ה8800GT ובמשחקים שתומכים בDX10 הוא לא נותן לי כי לא הורדתי את זה.
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
-
ראית שכולם עם זה רק אני נישארתי עם האקספלורר שאגב סבבה אבל אם כולם אבל כולם עם הFIREFOX הזה שווה לנסות..
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מאיפה שאני לא מחפש זה לא מוריד.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האתרים שלהם לא נותנים יותר אבל יש לי במחשב פלאש 7.0.19 ושוקוואיב 10.1.0.11 אני חושב שאולי יש גרסאות יותר חדשות ואני רוצה להוריד תהתקנה שלהן למחשב אני מחפש רקק פלאש כדי שהבאנרים והפונקציות באינטרנט יעלו טוב לא כל הפאק של פלאש כולל התוכנה שלהם .. לא אותו דבר לגבי שוקוואיב .
-
- 9 תגובות
- 576 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להוריד את הגירסה אחי חדשה של פירפוקס דחוף!!!
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני צריך את הגירסה הישנה של FIREFOX בבקשה. כי אהה FIREFOX החדש לא עובד לי תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-
-
-
אני בנתיים משתמש באימיול הרגיל והמהירויות הם על הפנים. עשיתי חיפוש לאימיול של ליונטוורק, הגירסה הכי חדשה ברשת האימיול עצמה, אבל מצאתי לינק רק לגרסאות הישנות! אז בבקשה למי שיש את קובץ ההתקנה של LHemule הכי חדש, תעלו את הקובץ לאתר הבא ותביאו קישור הורדה. תודה http://rapidshare.de/
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להוריד את התוכנה ZoomBrowser EX 4.1 או מתקדם יותר?
-
- 0 תגובות
- 861 צפיות
-
-
??? ??? ???
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-


