תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, קראתי את הטרד עם התוכנות הממומלצות. מבין תוכנות ה ANTI SPYWARE. איזה לדעתכן הטובה ביותר? וגם אשמח אם מישהוא יעזור לי עם בעיה אחרת שיש לי בטרד אחר שפתחתי , http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=326503.0 תודה HIGHLANDER
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
האם אני יכול לראות סרט SVCD אם SUBS? ואם כן איך אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
-
אני רוצה לבצע גיבוי של הרבה פריטים במחשב שלי ע"מ שלא ילכו לאיבוד. אני מחפש תוכנה שמעתיקה את הקובץ כמו שהוא ואני יכול להכנס אל הקובץ משני המיקומים שלו ולא כמו הגיבוי של XP שמבצע גיבוי אבל אי אפשר לצפות בו. כמו כן אני רוצה שיהיה גיבוי מחזורי כל כמה זמן. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום יש לי XP PRO באנגלית. בשבוע האחרון התחילה לי בעייה של איטיות רבה בטעינת דפים של האקספלורר ואף מספר רב של אתרים הוא לא מצליח להעלות בכלל. זאת לא בעיה של הספק או התשתית- המוזילה עובד ללא כל בעייה. הופעלו תוכנות מקצועיות למציאת וירוסים וקבצי ריגול והכל תקין. בנוסף, לא הותקנו שום תוכנות לאחרונה במחשב. אלו פעולות ניתן לעשות על מנת לתקן\לשחזר את האקספלורר והקבצים שכניראה ניפגעו בו? תודה
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום לא יודע למה אבל אחרי שאני מתחבר לאינטרנט ומופיע לי אייקון של ההתחברות ליד השעון,אני פותח כל דפדפן והוא עולה אבל לא מצליח לטעון שום אתר. ניסיתי בFF בCHROME וגם בIE הרגיל ובכולם אותו דבר. ניסיתי לבדוק פינגים בCMD ויש פינג תקין. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? אני על XP PRO תודה ויום טוב
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
בחבילת ה K-Lite מה ההבדל בין הגירסה הרגילה ( full ) לבין הגירסה של ה Mega ?
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
ראיתי תוכנה שפותחת תצוגה מקדימה לעמוד הראשון של תוצאות חיפושים בגוגל ואולי גם בדפדפנים אחרים. מישהו מכיר ? יודע מה שמע? איפה מורידים?
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
איך אני גורם לקובץ ppt להפתח ישר בהצגת שקופיות ??? :
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
שלום אני גר במעונות של מכללה ויש פה רשת אלחוטית שאני מתחבר לאימיול אני מקבל LOW ID ורציתי לדעת אם יש משהו לעשות בשביל לקבל HI ID תודה
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום מה הבעיה שיכולה להיות שיש לי סרט במחשב (WIN 7) ומותקן עליו הקודקים SHARK007 וכן BS PLAYER וVLC וכמובן מדיה פלייר והסרט הוא בסיומת AVI אבל כשאני מפעיל אני לא שומע קולות של דיבור .את כל הסרט כן אבל אנשים מדברים לא! ואם אני יפעיל בBS PLAYER אני כן ישמע.. מה תריך לעשות כד ישזה יעבוד במדיה פלייר רגיל? תודה
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
עריכה - הבעייה נפתרה שלום.. אתמול תוך כדי שיחה בICQ ניתקע המחשב לגמריי (דבר ש.. ,טפו טפו טפו, נדיר אצלי). לאחר ריסטרט וסריקה אוטומטית של הדיסק (מערכת הפעלה XP) שכנראה טיפלה בשני קבצים: - כשאני מפעיל את הICQ הוא נישאר במצב של LOADING (למטה באייקון הוא רושם CONNECTING) ותופס תוך כדי 99 אחוז משאבי מעבד , לא ניסיתי לחכות יותר מדקה שתיים. בכל מקרה ניסיתי להתקין את הBUILD האחרון של התוכנה מהתחלה - וזה לא עזר. גם הדרך היחידה שאני יכול להפסיק את זה זה להעיף ידנית את הICQ מהחלון של הPROCESSES. וכל מה שהיה שונה מתמיד זה חלון צ'אט של תפוז ניראה לי שניסיתי פעם ראשונה באותו היום - אבל זה היה פתוח לפחות 10 דקות לפני ההיתקעות המיסתורית ככה שקשה לי להאמין שזה קשור. - מה שלא ניסיתי…
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום חברים, אבקש מבעלי התוכנה הנ"ל חוות דעת ..... מה השוני בינה ובין גרסאת 2004 ומה השוני בינה ובין הגרסא ה"רגילה". הבנתי שיש בה פיירוול מובנה, האם הוא עדיף על זה של מיקרוסופט. כמו כן אבקש לדעת לגבי באגים, אם יש ושאר המלצות, תלונות והערות. בתודה.
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
דבר ראשון האיטיות של הדבר הזה ... בסדר רגיל כבר אבל עכשיו יש מן דיליי כל פעם שאני מפעיל את האקפלורר משהו כמו 10-20 שניות כל פעם שחלון חדש מופיע ... מה אפשר לעשות? כי אני צריך שהאקסקקי יעבוד טוב יש לי צורך בו...
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
האם קיימת תוכנת צד שלישי לשליטה על העכבר?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להוריד שמה שהיא עושה זה בעצם תעשה את הווינדוס XP שיש לי שיראה כמו VISTA.. על איזה תוכנה אתם ממליצים? תודה, דניאל.
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
שלום, לא ידעתי לאן לשייך את האשכול הזה אז אשמח אם המנהלים יעבירו ובמידה וטעיתי במקום. יש לי מסך Samsung SW2233 ומשום מה הבחנתי לאחרונה בבעיות בצבעים של המסך. אני רואה תמונות מסוימות אצלי והן נראות דיי חסרות צבע בעוד שבמחשב אחר הבחנתי שהן נראות הרבה יותר "חיות". לא נראה לי שיש תקלה במסך עצמו. נראה לי שהבעיה היא בהגדרות שלו. חששתי שהmagictune הרס לי פה כמה דברים אבל הסרתי אותו וזה עדיין נראה אותו דבר. שמתי לב שכששיחקתי בהגדרות של המג'יק טיון היה שינוי ברור בצבעים של המסך. רעיונות מה אפשר לעשות? תודה (:
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
היי אני לא מצליח להריץ סרטי דיוידי ודיויאקס על המדיה פלייר מישהו יודע איפה אפשר להוריד קודקים חינמיים ואיכותיים? תודה
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
ניסיתי לשחזר ת'סיסמא של הסטים וזה רשם לי ככה Your password has been sent to the address registered in your account profile. If you do not receive it shortly, please contact us directly for assistance in accessing your account. כתוב שזה שהססמא שלי נשלחה למייל שלי.....הבעייה היא שבמייל אין כלום! לא נשלח אליו כלום! יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות? אחרת אני לא יכול לשחזר את הסיסמא
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
הערב פתאום ללא שום סיבה מיוחדת, התלבש על שולחן העבודה שלי המסך הנ"ל (מצורפץ תמונה) ניסיתי את כל התוכנות שאפשר, אנטיוירוס של נורטון, CWSInstall, Spybot - Search & Destroy כל אחד מהם הורידה אלפי דברים אך עדיין לא ניתן להסיר את תמונת שולחן העבודה, לא ניתן להכנס ללוחות הבקרה ונראה לי שעוד הרבה דברים שכרגע עדיין לא הגעתי אליהם. אנא עזרו לי לפני שאני מחליט לפרמט את הדיסק מחדש. תודה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום רב: יש לי בעייה מוזרה בסקייפ: כאשר מתקשרים אלי או שאני מתקשר למישהו, בפעם הראשונה שלאחר הההפעלה של סקייפ, אין קול בכלל. כאשר אני מנתק את השיחה ואז מנסה להתקשר או שהמוען מתקשר אלי בשנית, הקול חוזר. מה יכול להיות הגורם לבעייה?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לצילום המסך בוידאו !! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
ניתקלתי בווירוס הזה היום ושמתי לב שהוא מאיט לי את האינטרנט ופתיחת הדפים.... בכל מיקרה האנטיווירוס לא מצליח להסיר אותו..... מה אני עושה...???? משהוא מכיר איזה פאטש או משהו מהסוג שמסיר את הדבר הזה...???? תודה...!
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני כבר כמה שבועות מסנה למצוא תוכנה שתתאים לצרכים שלי, בעקרון אני צריך תוכנה שתאפשר לי לשחק עם האובייקט התלת מיימדי בצורה פשוטה. פעם ראיתי תכונה דומה שעושה את זה עם "רשתות" אתה יכול לקמר את הרשת ולקער אותה וכל מיני שטויות כאלה. אם מישהו מכיר תוכנה כזאת ויכול לתת לי את השם אני אשמח. תודה..
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום רב, לא מזמן נזכרתי במשחק הישן Mortal Kombat, אבל אי אפשר להריץ אותו בגלל שהוא בדוס. האם יש איזה דרך להריץ את המשחק באיזה שהיא דרך על המחשב שלי? ווינדוס ויסטה. בתודה מראש Mystery.
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-


