עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Jack_g,

    יש לי כמה שאלות בנודע לDISKEEPER2007 : 1. כמה זמן לוקח ללכם לעשות איחוי? כי אצלי 24 שעות לא מספיק לעשות איחוי לכונן C שיש לו 30 גיגה ו 10 מהם פנויים. 2. הוא עושה איחוי אוטומטי אפילו כשלא דולק , אבל מסיבה כלשהיא הוא כל הזמן גונב לי מקום מהכונן C היה לי 10גיגה פנויים תוך יממה זה ירד ל7.5 גיגה, כשאני עושה CHKDSK אז המקום חוזר ואז תוך יממה נוספת התופעה שוב חוזרת על עצמה. ה DISKEEPER הזה ממש מוזר מישהו יכול להסביר לי את ההתנהגות הזאת? תודה.

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  2. Started by xgamer,

    שלום לכם. חשבתי האם יש דרך שנניח אני מתקין ווינדוס, אופיס, וכל מני תוכנות, ואז את כול ה HD אני מעתיק לדיסק DVD (לא יעלה על 4.7GB) עכשיו שאני יפרמט במקום להתקין תוכנה תוכנה, פשוט מריץ את הדיסק הזה ואז יש לי מחשב חדש, שצריך להכניס לו דרייברים וסריאלים לתוכנות. יש אפשרות כזו?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  3. Started by the kooks,

    שלום איך אני פותר את זה ?(לא נראה לי שמשקפים חדשים יעזרו הפעם) [attachment deleted by admin]

  4. Started by nadavc,

    שלום! אני משתמש בתוכנה ++DC כבר לא מעט זמן, לאחרונה התוכנה עושה קצת בעיות, אני לא יכול לחפש כאשר אני במוד אקטיבי. מישהו יודע למה זה? ואיך אני יכול לפתור את זה ? אני יודע שזה קשור איכשהו לפרוטוקל UPD תודה!

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  5. שלום ברצוני לפתוח סשן של telnet בבצפר שלי. אבל כשאני מנסה להתחבר רשום לי could not open a connection to host on port 23. רציתי לדעת אם יש דרך לעקוף את ההגנה של המחשבים כאן ע"י תוכנה מסויימת ובכל זאת לגרום לזה לעבוד ? או שבכלל לדעת מה מקור הבעיה ולהצליח להפעיל כאן telnet

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  6. Started by kfirlion,

    ?

  7. קניתי מחשב חדש : רציתי את עזרתכם לגבי תוכנות נחוצות\שימושיות\מומלצות שאני צריך להתקין עליו כמו מערכת הפעלה, אנטי וירוס, פיירוול, תוכנת צריבה, תוכנה לסרטים, מקודדים, תוכנה לשיתוף קבצים והורדות דפדפן וכל מיני וורדים למיניהם * אני לא מחפש קישורים לתוכנות פרוצות, אבל אם יש קישורים לתוכנות חינמיות, או שדורשות סיריאל לזמן מוגבל : אני אשמח אם תוכלו להוסיף תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by kobibo,

    לאחר שנמאס לי מה Winamp החלטתי לחפש נגן אחר שיהיה טוב יתמוך בעברית ויהיה קליל ולפי המלצות כאן באתר עברתי ל QMP . הבעיה שיש לי היא שלאחר השמעה של שיר ( כל שיר ) לאחר שנייה בערך השיר לנעצר לקצת פחות משנייה ( מאין תקיעה ) ולאחר מכן ממשיך להתנגן. ב media player זה לא קורה.

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  9. Started by ITSIK86,

    יש איזה אתר שכשאני מנסה להכנס אליו אמרו לי שחסמו את האייפי שלי לכניסה לאתר בקיצור אני חסום אז ניסיתי דרך אתר פרוקסי להכנס וזה גם לא הצליח אולי תתנו לי תוכנה שמזייפת או חוסמת אייפי או פשוט עוד אתריי פרוקסי... תודה מראש...

    • 12 תגובות
    • 908 צפיות
  10. Started by solo53,

    שלום מחפש תוכנה להמרת SUB ל SRT או תוכנה שתהפוך ימין שמאל בכתוביות SUB

    • 4 תגובות
    • 13.5k צפיות
  11. אני מנסה להקליט סאונד של משהו שמתנגן במחשב אז ניסיתי עם NERO Nero SoundTrax ואיכות יוצאת איומה ניסיתי לשחק עם ההגדרות שם אבל לא משנה מה אני עושה זה תמיד יוצא רע אולי אני לא מגדיר נכון או שפשוט זאת תוכנה לא מוצלחת ,במקרה כזה ההיתי רוצה המלצה לתוכנה טובה אחרת תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  12. אני אמור לא להיות בבית הרבה זמן ורציתי להסתיר כמה תיקיות (לא זה לא XXX) איזו תוכנה הכי מומלצת ? יש המון

    • 29 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. Started by compman112,

    יש קספרקי 6 פרו, אבל רוב האנשים עם קספרסקי 5 מה ההבדל חוץ מעיצוב שונה? כדאי את 6 כי הוא יותר חדש? והרבה אנשים אומרים שהוא מאוד מאיט את המחשב, זה נכון?

    • 8 תגובות
    • 825 צפיות
  14. השאלה בכותרת... תודה!

    • 0 תגובות
    • 547 צפיות
  15. Started by Mda101,

    שלום לכולם... בזמן האחרון המסנג'ר שלי קופא וגם האוטלוק זה התחיל מסתם זמן טעינה ארוך עד שהגיע למצב שפשוט אני לא יכול להעלות את המסנג'ר, (הוא נותן לי מסך לבן ריק וקופא) כשאני עושה CTRL+ALT+DEL הוא כותב עליו "לא מגיב" אני יכול להתחבר למשתמש שלי דרך מחשבים אחרים בלי בעיה באוטלוק קורה לי עכשיו אותו דבר, ברגע שאני מעלה אותו הכל טוב ויפה, כשאני נכנס למייל כדי לקרוא אותו לוקח לו לפחות 10 דקות לפתוח כל הודעה פתחתי קובץ PST חדש, לא עוזר מה יכולה להיות הבעיה? יש לי אנטי-וירוס (קספרסקי) והוא מעודכן ועובד בצורה חלקה תודה, נדב

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  16. שלום, אני עובד עם תוכנת Norton AntiVirus SystemWork 2005, התוכנה מבחנתי אמינה ומאד מספקת מבחינת היכולות שלה.. אך שמתי לב כשהסרתי את התוכנה לא מזמן, ביצועי המערכת עלו מאד.. וגם רבים אמרו לי שהיא גוזלת הרבה משאווי מערכת .. עכשיו, מכייון שאני חייב לפחות הגנה מנימלית במחשב של תוכנת AntiVirus אשמח לשמוע ממכם המלצה על תוכנה אמינה (אם היא לא מזהה וירוסים אז מבחנתי עדיף להיות בלי תוכנת AntiVirus) ושגוזלת מעט מעט משאבי מערכת.. שלא ירגישו בהפעלתה.. תודה רבה, לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  17. Started by MaRsHMeLo?,

    שלום רציתי לשאול האם מישהו יודע איך עושים ghost לsata ניסיתי לעשות זאת אבל איך שאני מפעיל את הghost בעזרת boot התמונה ניתקעת אז אם יש מישהו שיודע עם יש גרסה של ghost שתומכת בsata או שיש דרך אחרת לעשות זאת??ראיתי בפורום מידע בנושא אך זה לא ממש הועיל לי לכן פניתי שוב לעזרה בנושא בתודה גיא

  18. Started by waizman,

    אהלן יש לי בעיה, התחלתי להשתמש באדובי פריימיר על מנת ליצור סרט מאוסף תמונות סרטים וסאונד, ולמרות שזו תוכנה מסובכת איכשהו התחלתי להבין אותה. ואז פתאום בלי הודעה מוקדמת התוכנה החליטה לעשות לתמונות זום-אין ככה שהדרך היחידה לגרום להם להיות מוצגות כמו שצריך היא לשנות את ה SCALE מ 100 (כמו שצריך להיות) ל 37.5..... (מצ"ב תמונה). מה הולך פה ואיך אני מתקן את זה? יש איזה מדריך לשימוש בתוכנה בעברית? תודה, עומר [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  19. Started by nsxr51,

    יש מישהו שמכיר תוכנה שמתקשרת למחשב אחר באמצעות IP אבל רצוי שתיהיה רק כדי לנהל שיחה ...רק אודיו

    • 6 תגובות
    • 900 צפיות
  20. תמיד הייתי עושה במחשב שלי שיזכור אותי והייתי מתחבר בלי בעיה עכשיו מישהו נגע לי במחשב וביטל לי את הזכור אותי יש לי חשש שאפילו פרצו לי לאייסי ושינו לי את הקוד אולי אבל לא בטוח בקיצור איך אפשר לשחזר את הסיסמה את האימייל שנרשמתי איתו אני לא זוכר ככה שזה בעיה אני עם האייסיקיו הזה 5 שנים יש לי שם משפחה מחול בבקשה שמישהו יעזור לי

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  21. Started by Street-Fighter,

    תוכנה זו גורמת לשני מחשבים ברחבי האינטרנט להפוך למחשבים שנמצאים כאילו ברשת ביתית. פעם הייתי משתמש בתוכנה והייתי מתחבר לאותו אדם. עכשיו הוא מחק את הרשת וניסינו לפתוח חדשה. עכשיו אני רוצה להתחבר אליו ופתאום אני לא יכול, הכפתור האמצעי למטה בצבע אפור. והגרסה היא הגירסה הכי חדשה... קיצר אני צריך שתסבירו לי איך אני גורם לכפתור הירוק למטה באמצע (שנראה עכשיו בצבע אפור) לחזור להיות לחיץ. תודה, גדי.

  22. Started by duk4u,

    קרה לי דבר מאוד מוזר. אני מנסה לטעון תמונה לפוטושופ אבל התמונה אינה נטענת לשולחן עבודה (של התוכנה). אולם היא מופיעה בחלון השכבות וגם בחלון הנביגייטור. מישהו יכול לתת עיצה כיצד אני פותר את בעייה?. ממתין לתגובות בתודה מראש...

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. הורדתי כמו רובכם פה את ה-FF2 החדש והכל טוב ויפה. ראיתי שברירת המחדל היא להגדיר את ה"זיכרון מטמון" של הדפדפן על-MB רציתי לדעת מה הכי מומלץ? הבנתי שזה משפיע על מהירות הטעינה של דפים,אז אל כדאי שאני אשים על מאה למשל? כמה זה אצלכם?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by lompy,

    מחפש תוכנה שיודעת להקליט סרט שמנוגן באתר באינטרנט או לחילופין תוכנה שיודעת להקליט את הדסקטופ כולל סאונד שמנוגן במחשב לסרט

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  25. Started by shaharZur,

    שלום, הרכבתי מחשב חדש והתחלתי להתקין דברים וכל עובד טוב ויפה. בדקתי משחקים (סאן אנדראס ופיר)והם עבדו אבל הרצתי בדיקות למחשב ובתוכנה MEMTEST הכל היה בסדר (אחרי 8 שעות שהיא רצה ), הפעלתי 3DMARK06 וקיבלתי ציון 4300 בערך אבל אז הפעלתי את התוכנה S&M ופתאום יש בעיות. בערך לקראת הסוף של הבדיקה של המעבד נפתח הדו"ח שגיאות למיקרוסופט אבל הבדיקה המשיכה לרוץ. אבל כשאני לוחץ על זה זה יוצא מהתוכנה... וככה זה קורה כל פעם. הנה תמונות: http://i9.tinypic.com/4csx5qa.png http://i9.tinypic.com/4g5gozm.png http://i9.tinypic.com/4bfk685.png http://i10.tinypic.com/2cprgbb.png http://i9.tinypic.com/435t20l.png http://i9.tinypic.com/2qdn0gi.png http://i9.tinypic.com/4chxnpw.png היה תרד שפתח…

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות

דיונים חדשים בפורומים